Ik schrik me dood.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
laat me fokking uitpraten!
En zometeen gaan Brian en Amanda eerst nog met Nadia praten..quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:39 schreef ericahysterica het volgende:
mensen dit is weer zooooooooo leuk he zulke gesprekken en nu een confrontatie met nadia en daarna met kim aub![]()
![]()
een enorme rel tussen de 4 lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Varen het volgende:
Ik ben benieuwd wie hier de dupe wordt: Leugenaar Brian, Dennis die met Amanda gepraat heeft of roddeltante Nadia
Ik hoop dat het een BS cd is met kwijlliedjes of Bearforce Onequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef Dreamboy het volgende:
Achtekant van het hoesje van de cd van Dennix.
[afbeelding]
Binnenkant
[afbeelding]
Ik vond het wel grappig in het gesprek van Amanda en Brian een OP maken. De toon was gelijk gezet. Gelijk sfeer!quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Varen het volgende:
Ik ben benieuwd wie hier de dupe wordt: Leugenaar Brian, Dennis die met Amanda gepraat heeft of roddeltante Nadia
Allemaal leugenaars dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Varen het volgende:
Mooie OPquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig in het gesprek van Amanda en Brian een OP maken. De toon was gelijk gezet. Gelijk sfeer!![]()
Ik denk dat Huub de schuld krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Varen het volgende:
Wil ze zeker weer slapen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:48 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda: "Schat ik heb zooooo'n erge buikpijn"
Daar moeten we dan even verandering in brengen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef 2live het volgende:
Wat zei Dennis nou; maar 2 keer homo post gekregen????
ik zie het al.![]()
Dit staat echt op You Tubequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia vraagt Kim of ze het nog nagezocht heeft over wat er destijds gezegd is.
Kim zegt ja en begint te vertellen..
N vraagt heb je het op YouTube nagezocht?
Ze denkt zeker dat alles op Yotube staat..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia vraagt Kim of ze het nog nagezocht heeft over wat er destijds gezegd is.
Kim zegt ja en begint te vertellen..
N vraagt heb je het op YouTube nagezocht?
Ze denkt zeker dat alles op Yotube staat..
Ik heb niet gekeken vanmiddag, maar is Brian's boze bui gezakt inmiddels, want dat zou wel jammer zijn.quote:
quote:
Pammetjes doen wonderen maar Kim is nog lang niet klaar met Brian.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken vanmiddag, maar is Brian's boze bui gezakt inmiddels, want dat zou wel jammer zijn.![]()
O jeetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |