Dit is eng maar ik heb hem nog veel enger.quote:
Ik hoor alleen die vreselijke kweelstem van Dennix.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hallo gaat het nog knallen worden.We gaan toch niet weer de hele avond stelletjes geklef zien.
dat hoop ik niet zeg ik ga er van uit dat jaap de toneelhaak krijgt vanavondquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hallo gaat het nog knallen worden.We gaan toch niet weer de hele avond stelletjes geklef zien.
Waarom denk je dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat hoop ik niet zeg ik ga er van uit de jaap de toneelhaak krijgt vanavond![]()
Nog enger dan deze?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is eng maar ik heb hem nog veel enger.![]()
Voor mijn gevoel heeft ze dat witte ding al weken achter elkaar aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas de hele tijd aan?
Oh mijn god, Brian poept!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Lekker zeg het geluid van iemand op het toilet![]()
Juist ja, en hij is nog te klein ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heeft ze dat witte ding al weken achter elkaar aan.
Wit kleed niet zo dik..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Yep, hardstikke OT maar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nog enger dan deze?
[afbeelding]
Nee toch, dat doet Lieke alleen, de rest houdt het op.quote:
Misschien denkt ze dat het vet afdrijft?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Hij is fantastisch maar toch mis ik die rode ogenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hardstikke OT naar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.
[afbeelding]
En altijd een riem of zoiets veel te kort onder haar tieten. Dan staat een handdoek nog beter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Juist ja, en hij is nog te klein ook.![]()
kan het helemaal mis hebben maar ik vermoed dat het vanavond erg saai wordtquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hij gaat nu een wijntje voor Kim regelen dus wie weet...quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maakt weer een geintje om dat trio gebeuren.In plaats van dat hij alles goed gaat uithoren .Soms snap ik Huub niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |