Mooie cap het lijkt wel uit een James Bond filmquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het echt gras? Moeilijk te zien zo.
[afbeelding]
Ben geswitcht van streams, weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:38 schreef 2live het volgende:
[..]
Waar zit ze, ik heb het ff gemist.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel gelijk in, maar iedereen daar doet nog een beetje zijn best om het "vooropgezette" spel te spelen, maar Jaap is bezig, met contracten, afspraken en weet ik veel wat nog meer om zijn eigen regels in te voeren. En dat zal hem nog gaan opbreken.
Volgens mij wel want de tuinmannen reden vanmiddag een paar keer met een kruiwagen grasplaggen en rollen grasmat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het echt gras? Moeilijk te zien zo.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hardstikke OT maar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.
[afbeelding]
Dennis mag met mij als we getrouwd zijn ook gewoon verstoppertje spelen hoor !!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuk dat ook jij daarom kunt lachen.![]()
Een hint naar dennis? Dat hij geen verstoppertje moet spelen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef Dreamboy het volgende:
Er is vast iets besproken tussen de Febo en Nix en Nad daarom zagen we hun even niet
Goeiemiddag en welterusten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef het op voor vanavond, verstoppertje spelen en pannenkoeken bakken, BQ trekt het niet meer.
Tot morgen , slaap lekker voor straks en tot morgen.
Ik zit dan klaar voor de eenjaardag.![]()
Idd, ze kunnen haar beter naar mijn huis sturenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:43 schreef farceman het volgende:
Kunne nze Kim niet gewoon naar de jacuzzi sturen?
Ze is echt wel lekker nl.
Misschien hadden ze wat plaggen over danquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel want de tuinmannen reden vanmiddag een paar keer met een kruiwagen grasplaggen en rollen grasmat.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:43 schreef farceman het volgende:
Kunne nze Kim niet gewoon naar de jacuzzi sturen?
Ze is echt wel lekker nl.
Ik ga mijn mand nog niet in maar zet de streams uit en ga lekker TV kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goeiemiddag en welterusten.Is het al donker buiten?
Gewoon niet praten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook.Maar of het allemaal zo lekker is wat er tussen die oortjes zit moet nog blijken.
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga mijn mand nog niet in maar zet de streams uit en ga lekker TV kijken.![]()
Jaap riep vanavond de streamers op om morgen te kijken,want er gaat een hoop gebeuren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef cobain94 het volgende:
Zou me niks verbazen dat ze jaap er uitkopen met een mooie aanbieding..(calltv?)
Ik maak wel degelijk verschil tussen innerlijk en uiterlijk, en eigenlijk de combinatie daarvan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vergeten dat die kankerlieke gewoon op moest kankeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |