De koffieman heeft verstand van muziek?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
De koffieman heeft commentaar op Huub. Dat ie het niet goed speelt op de piano.
Huub "nee, kijk dan, D C mineur B" (of zoiets)
Zou me niks verbazen dat ze jaap er uitkopen met een mooie aanbieding..(calltv?)quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef riri het volgende:
Hoop dat Jaap eruit vliegt dit weekend....hij maakt dat het programma helemaal dood valt...
I agreequote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef riri het volgende:
Hoop dat Jaap eruit vliegt dit weekend....hij maakt dat het programma helemaal dood valt...
Nee nadia verstopt zich er zo in zodat ze hem erin kan trekken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat me raden nix zit in de kast ?
Whehehehe hier ook,quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Begin me af te vragen of ik nu zo gek ben geworden.Zit ik naar verstoppertje te kijken.Moet niet gekker worden daar.
Nee daar heb je wel gelijk in, maar iedereen daar doet nog een beetje zijn best om het "vooropgezette" spel te spelen, maar Jaap is bezig, met contracten, afspraken en weet ik veel wat nog meer om zijn eigen regels in te voeren. En dat zal hem nog gaan opbreken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Denk jij dat ze er alleen voor de contactpunten zitten? Volgens mij proberen ze er allemaal financieel zo gunstig mogelijk uit te springen, of zie ik het verkeerd
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef 2live het volgende:
Hebben dennis en Nadia niet gewoon het script van Sesamstraat gekregen?![]()
Is het echt gras? Moeilijk te zien zo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussen de jacuzzi en het zwembad is gras gelegd.
Waar zit ze, ik heb het ff gemist.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis moet Nadia binnen 5 minuten vinden "anders is hij de lul". Daar heeft hij de komende 5 minuten niet voor nodig.![]()
Ik geef het op voor vanavond, verstoppertje spelen en pannenkoeken bakken, BQ trekt het niet meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och och, spelen de kindjes nog steeds verstoppertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |