Ik hoor alleen die vreselijke kweelstem van Dennix.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hallo gaat het nog knallen worden.We gaan toch niet weer de hele avond stelletjes geklef zien.
dat hoop ik niet zeg ik ga er van uit dat jaap de toneelhaak krijgt vanavondquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hallo gaat het nog knallen worden.We gaan toch niet weer de hele avond stelletjes geklef zien.
Waarom denk je dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat hoop ik niet zeg ik ga er van uit de jaap de toneelhaak krijgt vanavond![]()
Nog enger dan deze?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is eng maar ik heb hem nog veel enger.![]()
Voor mijn gevoel heeft ze dat witte ding al weken achter elkaar aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas de hele tijd aan?
Oh mijn god, Brian poept!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Lekker zeg het geluid van iemand op het toilet![]()
Juist ja, en hij is nog te klein ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heeft ze dat witte ding al weken achter elkaar aan.
Wit kleed niet zo dik..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Yep, hardstikke OT maar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nog enger dan deze?
[afbeelding]
Nee toch, dat doet Lieke alleen, de rest houdt het op.quote:
Misschien denkt ze dat het vet afdrijft?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Hij is fantastisch maar toch mis ik die rode ogenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hardstikke OT naar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.
[afbeelding]
En altijd een riem of zoiets veel te kort onder haar tieten. Dan staat een handdoek nog beter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Juist ja, en hij is nog te klein ook.![]()
kan het helemaal mis hebben maar ik vermoed dat het vanavond erg saai wordtquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hij gaat nu een wijntje voor Kim regelen dus wie weet...quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maakt weer een geintje om dat trio gebeuren.In plaats van dat hij alles goed gaat uithoren .Soms snap ik Huub niet.
Nou ja het kan tot morgen volgens mij en vanavond zagen wij hem niet meer. Vandaag had hij erg milde plannen voor de toekomst en neem het gemanipuleer naar de redactie ook nog even mee .........tsjah wat voegt de goede jongen nog toe?quote:
Ruud , we zijn het helemaal met elkaar eens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En altijd een riem of zoiets veel te kort onder haar tieten. Dan staat een handdoek nog beter.
Ze hebben van de febo al het advies gekregen vanavond vroeg te gaan slapen ivm het weekendquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan het helemaal mis hebben maar ik vermoed dat het vanavond erg saai wordt
imv aankomende feestjes enzo
snuif... "goeie coke"quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hardstikke OT maar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.
[afbeelding]
nieuwe taktiekquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maakt weer een geintje om dat trio gebeuren.In plaats van dat hij alles goed gaat uithoren .Soms snap ik Huub niet.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hardstikke OT maar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.
[afbeelding]
Wat een kop. Doet me aan ben denken..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar is dit ook al weer van? Eén of andere griezelfilm ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nog enger dan deze?
[afbeelding]
Wat is dat toch dat elke vrouw daar ook sex met vrouwen heeft of heeft gehad....quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
Huub wil toasten op trio's![]()
Een gesprek over ervaringen van sex met vrouwen tussen Lieke en Kim.
Huub vindt het hééél interessant
Dat vermoed ik ook. Brian maakt een taart, Amanda rookt haar sigaretje en kijkt vol adoratie naar Brian hoe hij deze klus klaart.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan het helemaal mis hebben maar ik vermoed dat het vanavond erg saai wordt
imv aankomende feestjes enzo
Deze is dan nog heilig!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wat een kop. Doet me aan ben denken..
[afbeelding]
Triootje Kim Lieke Huub zie ik nog eerder gebeuren als die andere optie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
Kim wil dat Lieke voor haar gaat strippen. Lieke wil dat Kim gaat strippen.
Oeps, dat kan nog pittig worden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
nog voor het jaarfeest ff een triotje ??quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
Schijnt echt 2007 te zijn, ik loop achter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat elke vrouw daar ook sex met vrouwen heeft of heeft gehad....
partytent in de tuin ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ik begreep dat ze binnen moeten blijven vanavond, weet iemand waarom?
Ik denk dat ze in de tuin aan het werk zijn.Voorbereiding voor het feest van 1 jaar DGK.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ik begreep dat ze binnen moeten blijven vanavond, weet iemand waarom?
De FEBO weet van niksquote:
Nog 3 maanden wat rommelen met vrouwen en dan is seks met Bulgaren hip.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt echt 2007 te zijn, ik loop achter.
ja rare vragen stelt die meid bah wat een eng mens brrrrrquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:46 schreef Marieke_B het volgende:
Wat is Kim toch aan het vissen naar wat er onderling gebeurd is tussen de vrouwen!
Holy Mozes, je moet als vrouw toch ook van alle markten thuis zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog 3 maanden wat rommelen met vrouwen en dan is seks met Bulgaren hip.![]()
Denk dat ze aan het vissen is naar een uitnodiging om mee te doen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja rare vragen stelt die meid bah wat een eng mens brrrrr
Als ik het met een vrouw wilde doen dan eerder met Kim als met Amanda.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja rare vragen stelt die meid bah wat een eng mens brrrrr
Straks waarschijnlijk opnieuw een BEF-gate met Amanda.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:46 schreef Marieke_B het volgende:
Wat is Kim toch aan het vissen naar wat er onderling gebeurd is tussen de vrouwen!
Hij gaat haar weer door het stof laten kruipen en Amanda gaat dat doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:48 schreef Varen het volgende:
Wat is Amanda super aardig tegen Brian, ze wil het graag weer goed heben
Ik ook eerder met Kimquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Als ik het met een vrouw wilde doen dan eerder met Kim als met Amanda.![]()
tsssssss noemt ze brrr nu ook al pannenkoek?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Varen het volgende:
Amanda is helemaal gelukkig met haar pannekoek
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tsssssss noemt ze brrr nu ook al pannenkoek?
Vind je eigenlijk ook niet dat Amanda maar een zielig schepseltje is. Te onnozel voor woorden, ze kan een bek open trekken als een marktkoopman, wordt door haar 'vrienden' tot op de grond toe afgebrand, heeft een hoop ellende in haar familie, heeft een boyfriend die nog erger is dan al die lulhannessen die ze in het verleden heeft gehad, wordt uitgekotst door een meerderheid op de fora en weet eigenlijk niet hoe ouders zouden kunnen zijn. Heel triest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
gezien de saggokop van amanda hoop ik op een stemming die vervolgens door huub geblokt wordt zodat wij een avond op de streams hebben met wat dynamiek
dat ze om half 11 moeten opstaan morgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef Marieke_B het volgende:
Wat stond er in de brief?
Beetje late reactie maarquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
En dat er kleding voor de deur zal staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
[..]
dat ze om half 11 moeten opstaan morgen![]()
Morgen om 10.30 lichten aan. 11.00 uur kleding bij de deur. 13.30 uur fris en fruitig klaar zijn voor de feestdag. niet te laat naar bedquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef Marieke_B het volgende:
Wat stond er in de brief?
Da's alvast 2 van de 3quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef Marieke_B het volgende:
En Kim grijpt Amanda...effe "knuffelen"
Ja is ook berevroeg om half elf opstaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:03 schreef b.a.s. het volgende:
Ow jee Amanda wil een uur eerder op bed gaan liggen!
Dat begrijp ik maar ik denk, dag Jaapquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:02 schreef noekje het volgende:
Jaap wil dat er nog een game komt. Een ton uit de jackpot en dan eruit, vervolgens komt er iemand anders voor terug.
Blij dat een echte vent het een keer zegt!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En altijd een riem of zoiets veel te kort onder haar tieten. Dan staat een handdoek nog beter.
Hoe weet je dat? Gevoel of bron?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:03 schreef riri het volgende:
Ja Jaap...en of er iets gebeuren gat...weet het wel zeker....er gaan zeker één of anders twee bewoners uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |