Die andere zitten daar ook niet voor een pot pindakaas.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap ziet Huub als zijn grote tegenstander dus dat is niet zo vreemd.
zal wel weer brullen wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat hij binnenkort van alles gaat opbiechten.. 'er komen een aantal openbaringen aan'
Laat hem dat maar lekker thuis doen want ik vind het wel een hele vervelende gast.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee joh, hij zegt net dat hij zich straks bloot geeft.![]()
2 weken geleden streamlock op streamlock. Onbegrijpelijk dat ze Jaap niet dumpen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Jaap maakt wel heel veel kapot aan het programma.
Jaap is een klootzak. Zo lang hij er in zit probeert hij de indruk te wekken dat hij het spel aan het maken is, maar in werkelijk heid (denk ik dan) is hij zich in allerlei bochten aan het kronkelen om er voor hem, financieel, zo gunstig mogelijk uit te springen. En als hij dat in zijn voordeel acht, zelfs het 'spel' te saboteren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Jaap maakt wel heel veel kapot aan het programma.
Dan blijf ik het alsnog vreemd vinden want het is een verhaallijn waar Huub niet in voorkomt. Het is een verhaal tussen Brian/Amanda en Kim. Hij wil toch geen lijnen voor Huub meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap ziet Huub als zijn grote tegenstander dus dat is niet zo vreemd.
Ik pis echt in m'n broek, zo ontzettend grappig, die Jaap.........quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:15 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zal wel weer brullen worden
die jongen loopt echt over van komisch talent
Hij lijkt de redactie de baas te zijn. Nu heb ik hem ook weleens horen zeggen dat hij heel veel ruzie met achter heeft maar voor de schermen verandert er niks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
2 weken geleden streamlock op streamlock. Onbegrijpelijk dat ze Jaap niet dumpen.
laat me raden nix zit in de kast ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
De kindjes gaan weer verstoppertje doen.
Tijd voor 'het spel', aldus Nadia.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
wat gebeurt er?
Ms & Mrs Sneak in actie
Zijn reputatie heeft hij al verneukt, dus dat kan er dan ook nog wel even bij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef 2live het volgende:
Dennis zit een mooi nummer te verneuken.![]()
Daar gaat het dus om. Jaap weet dat als het op een soort BB finale zal uitlopen, hij nergens is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan blijf ik het alsnog vreemd vinden want het is een verhaallijn waar Huub niet in voorkomt. Het is een verhaal tussen Brian/Amanda en Kim. Hij wil toch geen lijnen voor Huub meer.
Als hij bang is dat Huub het groter gaan maken dan is het angst. Jaap is bang voor Huub.
Denk jij dat ze er alleen voor de contactpunten zitten? Volgens mij proberen ze er allemaal financieel zo gunstig mogelijk uit te springen, of zie ik het verkeerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap is een klootzak. Zo lang hij er in zit probeert hij de indruk te wekken dat hij het spel aan het maken is, maar in werkelijk heid (denk ik dan) is hij zich in allerlei bochten aan het kronkelen om er voor hem, financieel, zo gunstig mogelijk uit te springen. En als hij dat in zijn voordeel acht, zelfs het 'spel' te saboteren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |