Nee hoor, ik vind dat het niet aan mij is om algemene topics van andere clubs te openen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik hoopte op Mr. Heracles met een "AZ # 35: Arrogant en Zanikend door de ere" o.i.d![]()
Bron: AZ.nlquote:Cziommer mist Ajax; Opdam en Agustien twijfel
ALKMAAR- De schade van de slijtageslag tegen FC Paços de Ferreira lijkt mee te vallen. Van de zes twijfelgevallen zijn er een dag later nog twee over in aanloop naar AZ-Ajax. Waterman en De Zeeuw zijn fit. Ook Pellè en Dembélé lijken voldoende hersteld voor de topper van zondag. Barry Opdam (bovenbeen) en Kemy Agustien (lies) zijn wel twijfelachtig. Cziommer ontbreekt.
De Duitse middenvelder is nog niet voldoende hersteld van het spierscheurtje in zijn bovenbeen. Cziommer revalideerde de afgelopen dagen in Alkmaar, maar AZ-Ajax komt nog te vroeg voor hem.
Besloten training
Na de besloten training van zaterdag (10:30 uur) zal ook blijken hoe de twijfelgevallen Opdam en Agustien zich een dag voor de wedstrijd voelen.
Aftrap
AZ-Ajax begint zondag om 12:30 uur in het DSB Stadion. De wedstrijd is uitverkocht.
Mwah, Heitinga is ook niet onfeilbaar. Medujanin kan nog sterker aan de bal zelf zijn en soms technisch nog wat bijschaven, maar hij ziet gaten vaak wel prima. Daar zal hij Heitinga dan op moeten verslaan, door 1 stap verder te denken. Enige is alleen dat Medujanin meer aanvallend is dan verdedigend dus is wellicht de lijn Medujanin/Donk wat slapper en Heitinga wil nog wel eens ontsnappen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, echt lastig dit. Wie moet dan linkshalf spelen? Supersub Molhoek is er niet meer. Ik denk dat Van Gaal zo doet:
Waterman
Steinsson - Jaliens - Donk - Pocognoli
Jenner - De Zeeuw - Medunjanin - Martens
Dembele - Ari
Persoonlijk denk ik dat Medunjanin ingepakt wordt door Heitinga als die voor de verdediging speelt.
quote:Ari sticht nog niet zoveel gevari
El Hamdaoui is een klasse beter Ari en Pelle. Brengt misschien ook nog meer dan Dembele.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarnaast zou ik graag eens Pelle in de basis zien i.p.v. Ari. Startende in de basis moet Pelle veel meer zwoegen, maar ligt er niet de druk dat hij in een kort tijdsbestek als invaller moet scoren. Het gaat nu toch al ruk voorin dus verander maar eens wat.
daarom sms je 2 uur voor het verstrijken vd transfermarkt nog ff naar Heerenveen dat je toch 16 miljoen voor Alves wil betalenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
Het was toch niet zo moeilijk om te bedenken dat scoren met Ari, Pelle en Dembele dit seizoen moeilijk zou verlopen.
Nee maar je moet niet vergeten dat toen hij is binnengehaald, hij en az ook van mening waren dat zijn conditie en speelervaring te laag waren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:58 schreef AminBen het volgende:
Pelle is gewoon een miskoop. Was al kritisch (itt tot velen) bij zijn aankoop, behalve 2 leuke paneka's hier in Nederland heeft hij namelijk nog geen deuk in een pakje boter geschopt op niveau.
Dat we gaan winnen is geen probleem, alleen even wachten om te zien wie de doelpuntenmakers gaan worden. Zou leuk zijn als Pelle alsmede El Hamdoedeloedie er één inschoppen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee maar je moet niet vergeten dat toen hij is binnengehaald, hij en az ook van mening waren dat zijn conditie en speelervaring te laag waren.
Dus met jong AZ heeft ie gespeeld en daar scoorde ie wel al 2x.
Hij kreeg tot op heden iedere wedstrijd een 20tal minuten om te spelen, das niet gek veel.
Ik heb zeker wel vertrouwen in hem, en wat zou het toch mooi zijn als ie morgen de winnende erin knalt!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat we gaan winnen is geen probleem, alleen even wachten om te zien wie de doelpuntenmakers gaan worden. Zou leuk zijn als Pelle alsmede El Hamdoedeloedie er één inschoppen.
Dat zou ik ook zeggen na de nederlaag van vandaagquote:Op zondag 23 september 2007 14:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik dat niet serieus bedoelde?![]()
Niet gezien, maar schijnt slecht ingeschoten te zijn, en gepakt door Stekelenburg... Beetje Huntelaar tegen Slavia idee dusquote:Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Pelle en El-hamdaouiodpoepie niet tegenvallen vandaag.
Maar die pingel moet er wel in he.
Tis gewoon van hetzelfde niveau als een "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" vlak voor je tegen een Manchester United of iets dergelijks aantreed en het ook wel duidelijk is dat je het niet makkelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 23 september 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen na de nederlaag van vandaag
En ik zie geen PI waaraan ik had kunen zien dat je niet serieus was.
[..]
Dat we gaan winnen is geen probleem, alleen even wachten om te zien wie de doelpuntenmakers gaan worden. Zou leuk zijn als Pelle alsmede El Hamdoedeloedie er één inschoppen.
[..]
Ik zie het probleem iets anders: natuurlijk mist AZ echte killers voor het doel zoals Koef of Arveldze. Maar ik zie ze ook eindeloos combineren (en dan de bal verspelen) voor de 16 terwijl er gewoon iemand met een inidividuele actie op het doel moet schieten, en dat mist er dit jaar.quote:Op zondag 23 september 2007 15:42 schreef Chadi het volgende:
Ach dit was al te verwachten.. Behalve als je oogkleppen op hebt. AZ mist scorings vermogen om het de tegenstanders lastig te maken... en straks gaan de kleintjes zich ingraven tegen AZ en gaan dan nog een hoop punten pakken van dit AZ.
kunnen ze alvast oefenen donderdagquote:Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:
Uit bij Heracles. Lekker ballen op het kunstgras.
Leuk he, trollen.quote:Op zondag 23 september 2007 20:39 schreef Fiskus het volgende:
Indrukwekkend publiek weer in de hel van Alkmaar.
Kritiek ok, maar dat was puur & simpel trollen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Niet dat ik de aangewezen persoon ben om er kritiek op te uiten, maar het was idd behoorlijk stil in het DSB stadion. UEFA-geschreew was gepaster geweest, maar ik vraag me af waar die lui van het azfanpage-forum waren die zeiden dat er de hele wedstrijd door geschreeuwd moest worden.
Kaaskijkers will be kaaskijkers.![]()
Ik heb het Ajax publiek meer gehoord dan het AZ publiek, troll of niet het is wel de waarheid.quote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het vaak net Ajax-publiek
Ik heb het zelf dit keer niet echt gehoord (gekeken zonder goed geluid) maar het zal me niks verbazen. Vaak genoeg dat ik in het stadion zat en slechts de tegenpartij helemaal aan de overkant hoorde. En dat terwijl ik dan in het 'sfeervak' zit....quote:Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het Ajax publiek meer gehoord dan het AZ publiek, troll of niet het is wel de waarheid.
Vandaag waren er veel fluit concerten als de bal niet aan kwamquote:Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, AZ publiek fluit de spelers nog niet uit als ze slecht hebben gespeeld. Nóg nietwant idd, AZ-publiek heeft vaak overeenkomsten met Ajax-publiek, ook al wordt dat vaak ontkend.
Als jullie bij Vitesse langs gaan hebben jullie er anders geen probleem meequote:Op zondag 23 september 2007 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, 't is handig om dát te gaan zingen als Roda langskomt ofzo.
ga je naar AZ - FC Pasjoes fereirra ?quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Doorgaans hoor je het publiek meer die voor staan, dus zo'n kunst is het niet. Maar laten we niet weer in een 'ons publiek is beter en daar hoor ìk bij hahaha'-discussie laten verzanden. AZ heeft veel kaaskijkers in het publiek zitten, volgens Adriaanse, en dat zal de komende jaren nog wel zo blijven.
Maar de UEFA-sfeer in het DSB-stadion vind ik altijd ontzettend genieten. Gezang, geschreeuw, en die eeuwige klappers. Fantastisch. Maar er komt ook ander publiek naar die wedstrijden natuurlijk.
tijd om te verhuisen!quote:Op zondag 23 september 2007 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, ik kom dan niet meer op tijd thuis. Woon 2 uur treinen van Alkmaar af, helaas. En treinkaartje, en hotelkamer, en stadionkaartje is wat te gortig.
Ik kijk met vrienden thuis voor de buis.
het lag niet aan het middenveld bij jullie hoor maar meer aan de aanval. En zo veel echte opgelegde kansen hebben jullie niet gehad hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Helaas pindakaas vandaag.
Alhoewel AZ over het geheel gezien beter voetbalde dan Ajax, gingen ze toch een stuk slechter om met de kansen die ze kregen. Ajax een paar kansen en praktisch allemaal een doelpunt.
Hopelijk keren Schaar, Cziommer en Mendes da Silva nou eens snel terug.....want ondanks dat het niet echt slecht was, liep het toch niet soepel op het middenveld...
Helaas pindakaas. Volgende keer beter.
De aanval kreeg amper goede ballen. Nu kun je discussieren of dat dan aan het middenveld of de aanval lag, maar van Gaal zal vast wel het juiste antwoord wetenquote:Op maandag 24 september 2007 00:39 schreef Chadi het volgende:
het lag niet aan het middenveld bij jullie hoor maar meer aan de aanval. En zo veel echte opgelegde kansen hebben jullie niet gehad hoor.
Over zondag zou ik niet weten, ik moet hem laten schieten namelijk...quote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
Komen jullie zondag weer met zn allen in 1 bus of komt er nu meer dan 50 man?
Ik hoop dat het wat meer boeiend wordt dan vorig jaar in elk geval...
Koevermans had gewoon in de basis moeten staan bij AZ.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
En als Koevermans er nog was zou hij nu spelen en uiteindelijk een basisplaats afgedwongen hebben
Maarja, achteraf he![]()
Met Dembèlè zou idd super zijn geweest!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Koevermans had gewoon in de basis moeten staan bij AZ.
Idd tis net mijn vrouw, die heeft ook altijd gelijk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:42 schreef Chadi het volgende:
Tsjah het ongelijk van van Gaal ..m aar die man zal het wel anders zien.
Zout in de wonden...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:16 schreef leolinedance het volgende:
Nou wij zijn anders hartstikke gelukkig met de Koef![]()
![]()
Donk uit de wedstrijd gespeeldquote:Op maandag 24 september 2007 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Het begin was niet wild om te zien, beetje kat uit de boom kijken, maar goed alszijnde spannend/mooi.
Er werd stevig gespeeld, wat overtredingen etc. Maar het was niet dat AZ overklast werd zoals F'noord. Er was continue dreiging, alleen Ajax heeft het spelletje veel slimmer gespeeld.
Met de spitsen rouleren tijdens het veld, daar was gisteren een goedvoorbeeld van te zien gegeven door Jan van Halst. Donk is uit de wedstrijd gespeeld.. DAT heeft Ajax slim gedaan en daardoor gewonnen.
Ik moet zeggen dat ik Waterman niet solide vond keepen, ik wil Romero wel eens op doel zien staan tegen Cambuur en Heracles!
Misschien kan jij je beter verdiepen of Amanda Brian een lekkere blowjob aan het geven is...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Donk uit de wedstrijd gespeeld![]()
Daar heeft Donk echt niemand voor nodig, daar is hij zelf heel erg goed in. Az is niets was niets en wordt niets
Maar op donderdagavond dus niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:29 schreef MaxPower het volgende:
Nee, op een normale vrijdagavondwedstrijd kan je je auto vlakbij de hoofdingang kwijt.
quote:Vertrek bussen vanaf parkeerplaats P7 vanaf 17.15 uur. AZ-supporters dienen te parkeren op parkeerplaats P1 bij het DSB Stadion.
Toen is de halve tribune afgebroken idd, nah viel wel mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De laatste keer Cambuur - AZ (wat jaartjes terug) waren er toch ook problemen tussen de supporters?
Misschien daarom?
quote:Wij zitten met ze 3-ern in het cambuurvak en daarna lekker feesten in leeuwarden
Dat is dus een gezellige pot geweest!quote:Verslag van de gebeurtenissen rond Cambuur L.-AZ
Wellicht hebben jullie de beelden van Cambuur-AZ op SBS Sport gezien en waren jullie waarschijnlijk geschokt over wat er allemaal werd aangericht door de AZ supporters. 170 stoeltjes zijn bij die wedstrijd gesneuveld en de heren en dames W.C.'s stonden blank.
Wij willen het gedrag van de supporters die de vernielingen hebben aangericht absoluut niet goedkeuren. Wel willen wij zeggen dat de AZ-ers wel alle blaam krijgen voor de ongeregeldheden die zich in Leeuwarden hebben voorgedaan en dat is absoluut onterecht.
Om half vier vertrokken wij met z'n drie�n vanuit Oudkarspel richting Leeuwarden. We wilden een goed plekje vinden voor de auto en nog even iets eten daar. Om kwart voor zeven stonden we voor de poorten van het stadion, nadat we de weg gewezen werden door een vriendelijke politie agent.
Voordat we het stadion in mochten, werden we hardhandig gefouilleerd door de stewards. Wij wilden geen problemen maken dus zeiden wij er maar niks van, maar prettig is het niet als je tegen een hek geduwd wordt.
Enfin, we zochten onze plaatsen op en wachtten tot de rest van de supporters kwamen.
Om kwart over zeven kwam de eerste lading met de bus. Het betrof de groep "Huiswaard 1994" die zelf een bus gehuurd hadden en met een zo'n man of veertig de oversteek over de Afsluitdijk hadden gemaakt. Het was overduidelijk dat ze wel "een slokje" op hadden. Zij waren wel baldadig maar ernstig was het niet.
Ik kom tot deze conclusie, omdat wij het vanaf de tribune heel goed konden bekijken. De stewards dachten er kennelijk anders over en zetten een charge in waar elke steward een of meerdere supporters uitzochten en daar op inhakten.
De supporters trokken zich terug maar de stewards bleven meppen. De politie sloot toen het eerste hek waardoor de AZ-ers ingesloten waren en de Cambuur stewards er rustig op los konden beuken. Een jongen van een jaar of achttien viel op de grond en kreeg nog een paar schoppen in zijn maag voordat hij afgevoerd werd en een andere jongen werd drie keer met zijn hoofd tegen het hek geslagen. En wij maar denken dat stewards geen geweld mochten gebruiken.
Later hoorden wij van een AZ-steward dat de Cambuur-stewards helemaal niet bevoegd waren om steward te zijn, en dat ze op meerdere vechtsporten zaten.
(Overigens bleek een week later dat ze wel degelijk stewards waren. Eigenlijk zijn ze stewards van Heerenveen. Enkele van deze 'heren' blijken een tijdje geen steward meer geweest te mogen zijn, vanwege diverse gewelddelicten (ook in stadions), RINUS))
Twintig minuten voor aanvang kwamen de negen bussen van de supportersvereniging aan. De stewards en politie vertrouwden deze groep ook niet dus iedereen moest gefouilleerd worden, ondanks dat deze groep zelf stewards had meegenomen.
Een groot deel van deze groep kwam dus pas na het eerste fluitsignaal binnen, wat ook niet echt goed voor de gemoederen was, maar we hielden ons fysiek gezien heel erg rustig.
In de tweede helft kwam AZ twee - nul achter en toen was het een optelsom van alles wat tegen zat, namelijk de ongeregeldheden voor de wedstrijd, het uitdagen van de twee supporterskampen en de fikse achterstand, dat sommige supporters het genoeg vonden en besloten de tribune te slopen en de Cambuur-fans gingen bekogelen.
De Cambuur-fans deden echter net zo hard mee en een jongen die rustig naast ons stond zakte in elkaar toen hij door een aansteker uit het Cambuur vak geraakt werd.
Alles bij elkaar duurde ongeveer tien minuten voordat het weer wat rustiger werd.
Gelukkig kwam AZ, middels twee doelpunten van Robert van der Weert in de laatste 5 minuten, weer op gelijke hoogte.
Gevolg hiervan was wel dat de Cambuur fans daarop weer zeer ge�rriteerd werden, waardoor de bekogelingen weer opnieuw begonnen.
Enkele minuten later floot de scheidsrechter af waarna wij na het bedanken van de spelers snel uit het vak moesten voor onze eigen veiligheid.
Toen wij echter om de hoek van de tribune liepen, stond daar een groep boze Cambuur supporters, die ons bekogelden met stenen, klinkers, hout en andere dingen die daar achter de tribune op een hoop lagen.
Wij gingen daarop dus weer terug het vak in, maar de ME, die zich in ons vak had verzameld, zei dat we weer terug moesten richting de uitgang.
De AZ-stewards legden de zaak uit aan de ME (onze dank daarvoor anders hadden wij zelf nog klappen van de ME gekregen), die toen polshoogte gingen nemen.
Vervolgens werden de Cambuur supporters terug gedreven en konden wij weer naar buiten.
Op advies van de politie zijn wij daarna omgelopen en uiteindelijk weer veilig thuisgekomen.
Overigens werden er nog wel enkele ruiten van supportersbussen ingegooid.
Krijgt AZ dan niet de reglementaire 3 punten?quote:Veertien 'kleine' clubs wapenen zich tegen AZ
26/09/2007 09:21
De veertien 'kleinere' Eredivisieclubs voerden dinsdag overleg om te praten over de televisierechten. In Utrecht verzamelden zij zich zonder de 'grote vier' PSV, Ajax, Feyenoord en AZ.
De bijeenkomst was een reactie op het dreigement van AZ en Ajax om de live- en buitenlandrechten uit de Eredivisie CV te halen en zelf te verkopen. Vooral de Alkmaarders zijn stellig in hun plannen omdat voorzitter Dirk Scheringa tot vijf keer meer geld denkt te incasseren aan de verkoop van de beelden.
De veertien andere clubs kraken de instelling van AZ. 'Wij denken niet aan onszelf, maar in het belang van het totale voetbal', legt FC Utrecht-voorzitter Jan-Willem van Dop uit in de nieuwe Voetbal International. 'Dat zou AZ ook eens moeten doen. Wij zullen een stappenplan gaan ontwikkelen als Dirk Scheringa zijn voornemen daadwerkelijk doorzet.'
Van Dop hekelt ook de term topvier en weerspreekt dat AZ tot de topclubs van Nederland behoort. 'Zoiets wordt historisch bepaald en niet zo geforceerd zoals nu gebeurt. Is AZ nu ineens een traditional? Maar AZ heeft helemaal niets gewonnen, één titel 25 jaar geleden. Afgelopen zondag zaten er bij AZ-Ajax 16.500 toeschouwers op de tribune, bij SC Heerenveen-FC Utrecht waren dat er 25 duizend, dus waar hebben we het over? '
De veertien Eredivisieclubs pleiten voor het collectief verkopen van de tv-rechten. Van Dop dreigde onlangs al dat áls Scheringa besluit door te zetten, de overige clubs de Alkmaarse ploeg zullen boycotten. De 'kleine veertien' zullen dan niet voor de uitwedstrijden tegen AZ komen opdagen.
En waarom heeft Scheringa precies gelijk? Vanwege die talloze prijzen die jullie afgelopen seizoenen gewonnen hebben? Als AZ nou 3 keer kampioen was geworden. Dan kan ik me beter vinden in de redenatie van Ajax dat ze meer kijkers trekken. Niet dat ik het daar mee eens ben, maar dat is nog enigszins een argument.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk hetzelfde verhaal als in de Formule 1. Daar krijgen de topteams ook veel meer dan de kleintjes, met als verschil dat hoe meer punten een kleintje haalt, hoe meer die krijgt. Ergens heeft Scheringa wel gelijk dat de huidige verdeling niet eerlijk is en dat AZ gewoon veel meer kan verdienen, maar erg slim is het op scherp zetten van de boel natuurlijk niet.
Nee, het gaat hier om TV-gelden. Al jaren zijn bijvoorbeeld de UEFA-cup wedstrijden van AZ de best bekeken UEFA-duels op de Nederlandse TV. Scheringa zegt dus, dat ze veel meer geld zouden kunnen krijgen dan de eredivisie verdeelsleutel toelaat. Wat is er mis mee om de verdeelsleutel aan de kaak te stellen?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef R4V3 het volgende:
[..]
En waarom heeft Scheringa precies gelijk? Vanwege die talloze prijzen die jullie afgelopen seizoenen gewonnen hebben? Als AZ nou 3 keer kampioen was geworden. Dan kan ik me beter vinden in de redenatie van Ajax dat ze meer kijkers trekken. Niet dat ik het daar mee eens ben, maar dat is nog enigszins een argument.
Waarom zouden ze pas een mening hierover mogen hebben na een x aantal prijzen? Punt is dat AZ de afgelopen seizoenen bijd e live uitgezonden wedstrijden meer kijkers dan de andere clubs buiten de top 3. Op dat gebied valt er gewoon meer voor ze binnen te halen....maar waarom zou je die mening pas mogen laten zien na een x-aantal prijzen??quote:Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef R4V3 het volgende:
En waarom heeft Scheringa precies gelijk? Vanwege die talloze prijzen die jullie afgelopen seizoenen gewonnen hebben? Als AZ nou 3 keer kampioen was geworden. Dan kan ik me beter vinden in de redenatie van Ajax dat ze meer kijkers trekken. Niet dat ik het daar mee eens ben, maar dat is nog enigszins een argument.
er is zat ruimte, maar het is om eventuele rellen te voorkomenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De laatste keer Cambuur - AZ (wat jaartjes terug) waren er toch ook problemen tussen de supporters?
Misschien daarom?
Mattie ga je matten morgen?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
er is zat ruimte, maar het is om eventuele rellen te voorkomen
paar jaar terug toen Twente hier was, moesten ze onder begeleiding van de ME naar het station lopen... toen is het ook niet helemaal goed gegaan dus vandaar de combi denk ik![]()
Nope, vrijdag weer werken, buscombi en met de kit is niksquote:
Vind ik ook, maarja het staat zo op jullie sitequote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Thanks duidelijk.
Maar noem het dan een risico wedstrijd en klaar.
Das een stuk beter qua uitstraling en staat veeel professioneler!
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vind ik ook, maarja het staat zo op jullie site![]()
Johquote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef MaxPower het volgende:
Het was Frank Snoeks die het over torren had.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joh
Zoek zelf een plaatje van Snoeks erbij dan.![]()
Mooi!quote:Rentree Mendes da Silva
ALKMAAR - David Mendes da Silva maakt komende maandag zijn rentree bij Jong AZ. De middenvelder werd lange tijd geplaagd door een blessure aan de knie, waaraan hij ook geopereerd werd. "Hij heeft een week gedoseerd meegetraind. Dat gaat goed. Hij gaat het traditionele traject afleggen richting terugkeer. Te beginnen, als hij geen terugslag krijgt, met een helft bij Jong AZ", zei trainer Louis van Gaal gisteren.
De Alkmaarders trainen deze hele week op kunstgras, omdat ze vandaag voor de beker bij Cambuur en zondag voor het bezoek aan Heracles twee keer op nepgras moeten spelen. "Niemand van mijn spelers vindt het prettig. Er zit een chip in hun hoofd, die dat zegt. Maar het is de toekomst, AZ gaat erop spelen, heel Nederland gaat aan het kunstgras. Alleen zal ik dat niet meer meemaken als trainer", zegt Van Gaal.
Bij de Alkmaarders trainde Grétar Steinsson apart. De IJslander was wegens privé-omstandigheden een paar dagen naar zijn vaderland geweest. Kemy Agustien was eveneens absent, hij klaagde over liesproblemen. Van Gaal beslist vandaag of hij het duo opstelt in Leeuwarden.
Doe mij maar weer een Ajax-AZ in de Kuip.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
En op zich wel kut dat PSV eruit is geschopt door de KNVB, had graag kans gemaakt op een PSV-AZ in een later stadium, dan was ik op mijn fiets gesprongen en erheen gegaan.
Chips en fris vanavond hier in ons AZ-topic, welkomquote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef patrickt37 het volgende:
Komen jullie net als gisterenavond weer gezellig naar het Ajax topic?![]()
![]()
Hoe dan ook, we verliezen meer punten in korte tijd dan dat Wilders Kamervragen kan stellen en dat is toch een hele slechte ontwikkeling voor de ploeg die vorig jaar nog een productie had waar je U tegen zei.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die Cambuur-speler vond AZ eigenlijk helemaal niet zo super spelen
AZ heeft gewoon supermoeite tegen clubs die als een blok gaan handbalverdedigen en gaan counteren. Met Shota en Koef erbij was het nog wel makkelijker, maar ik denk dat het probleem het afmaken van kansen is, en ook dat het middenveld te voorzichtig speelt (altijd bal naar achter).
Oh ja, en Martens had die bal erin moeten poeieren natuurlijk
Vraag maar aan Darkshine, ok?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef RD4 het volgende:
AZ wat doe je?
Zou het dan toch een spitsenprobleem zijn?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook, we verliezen meer punten in korte tijd dan dat Wilders Kamervragen kan stellen en dat is toch een hele slechte ontwikkeling voor de ploeg die vorig jaar nog een productie had waar je U tegen zei.
Het zijn geen megadompers wat betreft tegengoals en je verliest 'maar met 1-0' maar het resultaat is natuurlijk zwaar beneden niveau.
Nou, ik denk niet dat Dirk jaar in jaar uit geld blijft pompen in een club die niets wint. En zonder die geldkraan staan jullie zo weer in de eerstedivisie. Ik hoop dat trouwens niet, voor ik gelynched wordquote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hopelijk drama, want dan komt die afschuwelijke uitbreiding van het DSB-stadion er niet
stiekem hoop je het welquote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat Dirk jaar in jaar uit geld blijft pompen in een club die niets wint. En zonder die geldkraan staan jullie zo weer in de eerstedivisie. Ik hoop dat trouwens niet, voor ik gelynched word.
Vorig jaar kreeg je door de eigen goals lucht want als je op 1-0 staat hoef je niet meer en komt de tegenstander vanzelf uit de schulp waardoor je kon uitlopen naar de 2-0 3-0 omdat je daar de ruimte voor kreeg. Nu heb je geen Koevermans of Arveladze die voorin het verschil kan maken. Dit gaat AZ veel punten kosten.. heb ik al voor het begin gezegd en herhaal ik nog eens.. Van Gaal heeft gewoon gigantisch geblunderd.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook, we verliezen meer punten in korte tijd dan dat Wilders Kamervragen kan stellen en dat is toch een hele slechte ontwikkeling voor de ploeg die vorig jaar nog een productie had waar je U tegen zei.
Het zijn geen megadompers wat betreft tegengoals en je verliest 'maar met 1-0' maar het resultaat is natuurlijk zwaar beneden niveau.
Hoe doet Shota het?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Pelle ook al geblesseerd
* Stereotomy gooit bier en chips naar Noshquote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Noshiba het volgende:
Joehoe ik kom hier even buurten, hoe is de stemming hier?
Net of die gast het verschil gaat makenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Pelle ook al geblesseerd
Hij is al bezig met volgend jaar AJaxquote:Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef Trancelocator het volgende:
Zie je wel dat Van Gaal het systeem langzaam van binnenuit aan het kapot maken is.
Ik denk dat Cambuur blij is met de helft van de begroting van Slaviaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Loserkid het volgende:
Heeft Cambuur een ruimere begroting dan Slavia?
We hadden ook al geen verleden dus wat dat betreft zijn we redelijk stabiel.quote:
Ik kots op jouquote:Op donderdag 27 september 2007 23:28 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
![]()
WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
En we zwaaien met zn allen naar Van Gaal![]()
![]()
![]()
![]()
wat een wedstrijd, te mooi voor woorden !!!![]()
van gaal trekjes?quote:
Nee, kom naar de CUL-SC, dan snap je hetquote:Op donderdag 27 september 2007 23:53 schreef thaduck het volgende:
[..]
van gaal trekjes?
Die doet zich ook altijd beter voor dan ie is..
kortom.. je bent er blij meequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:03 schreef Rumille het volgende:
Jammer voor AZ, leuk voor Cambuur, makkelijker voor Ajax, kut voor de AZ-supporters, geweldig voor de anti-AZ'ers en ik vin 't wel leuk.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben het lachtertje op mijn werk vandaag
Op werk valt het gelukkig wel mee. Ik heb gisteren wel een stuk of 20 smsjes mogen ontvangenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben het lachtertje op mijn werk vandaag
Tsja, je kan ze uiteraard ook gaan uitfluiten als een echt verwend supportertje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef thaduck het volgende:
@Genius-F:
Met alle respect, maar hoe kan je in hemeltjesnaam klappen voor zo'n wanprestatie?
Ik denk ook dat je Cambuur hiermee te kort doet. Het lag echt niet aan de "wanprestatie" van AZ, maar ook aan het feit dat Cambuur het ze onwijs moeilijk maakte.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef thaduck het volgende:
@Genius-F:
Met alle respect, maar hoe kan je in hemeltjesnaam klappen voor zo'n wanprestatie?
Soort van hart onder de riem steken, ik weet het zelf nieteens preciesquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef thaduck het volgende:
@Genius-F:
Onzin!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je Cambuur hiermee te kort doet. Het lag echt niet aan de "wanprestatie" van AZ, maar ook aan het feit dat Cambuur het ze onwijs moeilijk maakte.
Dat zeg ik ook niet, ben geen ajakkes supporter....quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tsja, je kan ze uiteraard ook gaan uitfluiten als een echt verwend supportertje.
Dit seizoen toont nog helemaal niks aan, daar is het nog veel te vroeg voor hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:08 schreef dagizmo het volgende:
Onzin!
Als je echt een topclub wilt zijn of denkt te zijn moet je dit soort clubjes met 2 vingers in de neus oprollen met je bankzitters.
Dit seizoen toont aan dat AZ een leuke opvlieger is geweest en een aardige subtopper is in de eredivisie naast Heerenveen en Twente.
Klopt, dat was op een bepaalde manier ook schandelijk, maar de opties op de rest van de prijzen liggen nog volledig open.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:11 schreef dagizmo het volgende:
Je laat alleen wel heel snel onnodig je eerste kans op een prijs schieten.
Lul toch niet. Ook Ajax had het moeilijk, en leverde pas echt een wanprestatie. Clubs uit lagere divisies kunnen het je nu eenmaal moeilijk maken, dat gebeurt al jaren. In Frankrijk is het zelfs voorgekomen dat lagere divisie clubs in de finale komen. En je zou eens voor de gein naar de FA Cup moeten kijken. Daar vliegen de topclubs er ook uit tegen lagere teams.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:08 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Onzin!
Als je echt een topclub wilt zijn of denkt te zijn moet je dit soort clubjes met 2 vingers in de neus oprollen met je bankzitters.
Dit seizoen toont aan dat AZ een leuke opvlieger is geweest en een aardige subtopper is in de eredivisie naast Heerenveen en Twente.
Ik kan de pisbakken ook nog ruikenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh nou ja, zover ben ik nog niet. De eerste divisie zit nog teveel bij mij in het geheugen
Die pisbakken waren in de rust wel beter bereikbaar dan de wc's in het nieuwe stadion in de rust nuquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:37 schreef BobRooney het volgende:
Ik kan de pisbakken ook nog ruiken![]()
De UEFA Cup ga je met deze selectie niet winnen en in de competitie is het ook al achter de feiten aan lopen. Dat gaat dan ineens hard hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, dat was op een bepaalde manier ook schandelijk, maar de opties op de rest van de prijzen liggen nog volledig open.
AZ had vorig seizoen een topteam, daarnaast pompt(e) Scheringa er veel meer geld in dan er bij FC Twente en SC Heerenveen uit 'sponsoring' wordt binnengehaald.. Zoals inmiddels bekend ben ik het daar niet bepaald mee eens, maar laten we het daar niet over hebben. Een topclub is AZ bij lange na nog niet. En het lijkt er inderdaad op dat AZ met het laten vertrekken van Arveladze/Koevermans haar hand heeft overspeeld, het seizoen is echter nog lang natuurlijk. Potentie heeft de selectie echter genoeg, zeker wanneer spelers als Schaars, Mendes da Silva en Cziommer weer fit en terug zijn. Nu nog kijken of men ook veerkracht heeft...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik kan de pisbakken ook nog ruiken![]()
Ik vind AZ ook nog geen topclub trouwens. Maar ze zijn wel verder dan Heerenveen en Twente.
Een topclub is AZ zeker nog niet. Maar het wordt wel als een topclub bestuurd. Maar ben het met je eens dat Koevermans een gemis is. Arveladze weet ik zo net nog niet... Schaars moet je nog maar zien of hij zijn niveau weer gaat halen. We zullen zien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
AZ had vorig seizoen een topteam, daarnaast pompt(e) Scheringa er veel meer geld in dan er bij FC Twente en SC Heerenveen uit 'sponsoring' wordt binnengehaald.. Zoals inmiddels bekend ben ik het daar niet bepaald mee eens, maar laten we het daar niet over hebben. Een topclub is AZ bij lange na nog niet. En het lijkt er inderdaad op dat AZ met het laten vertrekken van Arveladze/Koevermans haar hand heeft overspeeld, het seizoen is echter nog lang natuurlijk. Potentie heeft de selectie echter genoeg, zeker wanneer spelers als Schaars, Mendes da Silva en Cziommer weer fit en terug zijn. Nu nog kijken of men ook veerkracht heeft...
Over gisteravond, ik moest best even lachen, maar vind het vooral mooi voor onze buren uit Leeuwarden, die kunnen wel een st(e)untje gebruiken na een aantal lastige jaren onderin de Eerste Divisie
Ik heb zelf wel het idee daat het allemaal nog wel goed gaat komen hoor. Als Stijn Schaars, simon Cziommer en Mendes da Silva eindelijk weer eens terug zijn, dan zal het vanzelf een stuk beter gaan lopen. Vooral Stijn en Simon zijn echte aanjagers en juist dat soort mensen missen ze nu bij AZ. Dat merkte je (heb het niet op tv gezien, maar hoorde het wel opd e radio en lees het hier en daar) al na het missen van de strafschop dat de koppen gingen hangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
De UEFA Cup ga je met deze selectie niet winnen en in de competitie is het ook al achter de feiten aan lopen. Dat gaat dan ineens hard hoor.
Ik ben echt serieus benieuwd hoelang Scheringa het volhoudt om er nog geld in te pompen, zonder daadwerkelijk echt een prijs te pakken zoals de beker en welke kwaliteitstrainers zoals Adriaanse en van Gaal erin willen stappen.
Ach, verliezen van Cambuur vind ik wat dat betreft minder erg dan verliezen van Utrecht of welke club dan ook. Cambuur heeft nog wel enige sympathie bij mijquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Over gisteravond, ik moest best even lachen, maar vind het vooral mooi voor onze buren uit Leeuwarden, die kunnen wel een st(e)untje gebruiken na een aantal lastige jaren onderin de Eerste Divisie
Ja, PSV werd gewoon kampioen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
PSV had vorig jaar in de winterstop nog 14 punten voorsprong op de nummer 2...en we weten allemaal hoe de laatste ronde van het seizoen uiteindelijk verlopen is....
Ik zou me als trainer eerder zorgen maken om een verlies van Cambuur dan van een club als Utrecht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, verliezen van Cambuur vind ik wat dat betreft minder erg dan verliezen van Utrecht of welke club dan ook. Cambuur heeft nog wel enige sympathie bij mij
Elke club het wel een klote seizoen. Maar het seizoen is echt nog maar begonnen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ik zou me als trainer eerder zorgen maken om een verlies van Cambuur dan van een club als Utrecht.
Utrecht heeft deze week laten zien leuk te kunnen voetballen en tegen grotere clubs voldoende af te dwingen. Cambuur....tsja, buiten de financiele malaise, zit het voetballend ook nog niet snor.
Als 'topclub' verliezen van Utrecht is geen schande, maar van Cambuur?
Wat voor prijzen denkt AZ nu nog te willen bereiken? Competitie heb je al een achterstand, Europees overwinteren is het hoogst haalbare (en dat moet nog gebeuren) en je ligt al uit de beker.
Ik ben benieuwd hoelang het sprookje van Scheringa nog stand houdt. Kunnen ze omgaan met een tegenslag en krabbelt het weer richting top 4 of gaan de kopjes hangen en wordt AZ het lachertje van het seizoen. Tot nu toe het lachertje...
Toont in ieder geval aan dat AZ minder goed tot scoren komt dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit seizoen toont nog helemaal niks aan, daar is het nog veel te vroeg voor hoor.
De cler is helemaal niet goed opgevangen. De Cler is een slimmere voetballer dan wat e rnu aan die kant staat en voetbalt ook mee . Dus over de flanken mis je hem ook aanvallend gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel het idee daat het allemaal nog wel goed gaat komen hoor. Als Stijn Schaars, simon Cziommer en Mendes da Silva eindelijk weer eens terug zijn, dan zal het vanzelf een stuk beter gaan lopen. Vooral Stijn en Simon zijn echte aanjagers en juist dat soort mensen missen ze nu bij AZ. Dat merkte je (heb het niet op tv gezien, maar hoorde het wel opd e radio en lees het hier en daar) al na het missen van de strafschop dat de koppen gingen hangen.
Praktisch gezien is het bijna hetzelfde elftal als vorig seizoen: alleen de Cler, Arveladze en de echte pinchhitter Koevermans missen. De Cler is goed opgevangen door de aankoop van Pocognoli (prima speler in mijn ogen), alleen ontbreekt het aan scorend vermogen op dit moment bij de aanval. Daarin kan je echt zien dat vooral Arveladze nu nodig gemist wordt. Om die goed te kunnen vervangen heeft het blijkbaar tijd nodig...
Op dit moment zit het gehele elftal in een dip. Cruciaal is de wedstrijd tegen de Portugezen a.s. donderdag: zolang ze die niet verliezen heb ik wel het idee dat ze europees gaan overwinteren i.i.g. En voor de competitie ben ik al helemaal (nog) niet bang: PSV had vorig jaar in de winterstop nog 14 punten voorsprong op de nummer 2...en we weten allemaal hoe de laatste ronde van het seizoen uiteindelijk verlopen is....
Ik blus altijd voor de brand begonnen is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Elke club het wel een klote seizoen. Maar het seizoen is echt nog maar begonnen hoor. Volgens mij raak jij snel in paniek of niet?
In het begin valt er niks te winnen, alleen maar te verliezen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Elke club het wel een klote seizoen. Maar het seizoen is echt nog maar begonnen hoor. Volgens mij raak jij snel in paniek of niet?
Als trainer wel, als supporter niet. Ik had het dan ook over sympathiequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef dagizmo het volgende:
Ik zou me als trainer eerder zorgen maken om een verlies van Cambuur dan van een club als Utrecht.
Klopt ook wel, de Cler is als aanvallende verdediger een toppertje, maar die potentie heeft Pocognoli ook sowieso van wat ik tot nu toe gezien heb. Nog niet op het niveau van de Cler (ik snap sowieso niet waarom MvB hem niet in Oranje opneemt maar dat is iets anders), maar Pocognoli komt er dit seizoen nog wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Chadi het volgende:
De cler is helemaal niet goed opgevangen. De Cler is een slimmere voetballer dan wat e rnu aan die kant staat en voetbalt ook mee . Dus over de flanken mis je hem ook aanvallend gezien.
De teleurstelling kan nooit groter zijn dan de laatste speelronde vorig seizoenquote:Als er punten gemorst gaan worden slaat de teleurstelling in bij AZ en dan moeten w enog maar zien hoe Louis van Gaal dat gaat Managen
Als jij de behoefte hebt om wateroverlast te creeeren als het nog niet nodig is, dan moet je dan vooral doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef dagizmo het volgende:
Ik blus altijd voor de brand begonnen is.
Wijze woorden ...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het begin valt er niks te winnen, alleen maar te verliezen.
Kijk hij komt er wel is als je bij de top wil horen niet goed genoeg. Je moet er staan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt ook wel, de Cler is als aanvallende verdediger een toppertje, maar die potentie heeft Pocognoli ook sowieso van wat ik tot nu toe gezien heb. Nog niet op het niveau van de Cler (ik snap sowieso niet waarom MvB hem niet in Oranje opneemt maar dat is iets anders), maar Pocognoli komt er dit seizoen nog wel.
[..]
De teleurstelling kan nooit groter zijn dan de laatste speelronde vorig seizoen
Gezien het spel in de bekerfinale (heerlijke wedstrijd was dat zeg) denk ik dat dat wel goed komt hoor.
quote:En de teleurstelling kan best wel groter hoor .
Die winnen wij al.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij hebben nu meer lucht voor de UEFA-cup titel
Daarom is het ook nog geen echte topclub. Niemand die AZ verder al een topclub noemt hoor, hoe graag de gemiddelde Ajax-supporter dat ook uit onze mond wil horenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef MaxPower het volgende:
Een echte topclub kan op drie fronten meestrijden voor de prijzen.
Ach, je kan wel eeuwig blijven zeiken, maar wat heeft dat voor nut? Over 2 dagen moeten ze alweer het veld op en als men dan nog steeds met de teleurstelling in de benen loopt dan ben je nog verder van huis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef Chadi het volgende:
En de teleurstelling kan best wel groter hoor . Dat je een kampioenschap net verliest geeft je de voldoening dat je tot zo ver nog hebt meegedaan maar als je nu al kansloos bent voor een plek waar je vorig jaar dichtbij was dat is pas en domper.
Met een beetje gelukkig te behalen in het stadion van Excelsiorquote:
Voel me al ietsie beter nuquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef De_Dwaas het volgende:
Van gaal heeft het altijd moeilijk tegen Cambuur. Met Ajax is hij er in '96 ook al uit de beker gevlogen tegen Cambuur![]()
![]()
Ik zou er een tattoo van laten zetten als ik jou wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Met een beetje gelukkig te behalen in het stadion van Excelsior
zo 13 apr, 14.30u Excelsior-AZ
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:
Ik zou er een tattoo van laten zetten als ik jou was![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou er een tattoo van laten zetten als ik jou was![]()
Klopt ja. Wij waren net daarvoor wereldkampioen geworden en toen vlogen we eruit tegen Cambuur hehequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef De_Dwaas het volgende:
Van gaal heeft het altijd moeilijk tegen Cambuur. Met Ajax is hij er in '96 ook al uit de beker gevlogen tegen Cambuur![]()
![]()
Die aspiraties kunnen zondag rond half vijf de ijskast in.quote:
prestatie van AZ is van gelijke waardequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt ja. Wij waren net daarvoor wereldkampioen geworden en toen vlogen we eruit tegen Cambuur hehe
En toen hadden we nog maar één 100% fitte spitsquote:AZ mist Pellè tegen Heracles
ALKMAAR - AZ kent in aanvallend opzicht de nodige personele problemen voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo van zondag. De Braziliaan Ari is nog altijd geblesseerd aan zijn linkerbovenbeen.
Graziano Pellè viel donderdag in de met 1-0 verloren bekerwedstrijd tegen Cambuur uit met een knieblessure. De Italiaan laat zich vrijdagmiddag onderzoeken. Zondag kan hij in ieder geval niet meedoen.
Naast Ari en Pellè zijn er meer blessuregevallen. Doelman Boy Waterman heeft last van zijn rechterknie.
Opdam
De verdedigers Barry Opdam en Kew Jaliens sloegen de training van vrijdag eveneens over. Opdam is geblesseerd aan zijn linkerknie, Jaliens heeft een pijnlijke voet. De inzetbaarheid van Waterman, Opdam en Jaliens is twijfelachtig.
Simon Cziommer, Stijn Schaars, Gijs Luirink en Joey Didulica zijn door verschillende blessures nog steeds niet inzetbaar.
Mendes da Silva
De middenvelder David Mendes da Silva is hersteld van een blessure aan zijn rechterknie. Hij speelt maandagavond voor het eerst sinds ruim een half jaar weer een voetbalwedstrijd. Mendes da Silva liep zijn blessure in februari op in de uitwedstrijd tegen FC Groningen.
" Normaal gesproken doet Mendes maandag met Jong AZ mee tegen Jong ADO Den Haag" , zei trainer Louis van Gaal vrijdag. " Of hij moet de komende dagen een onverwachte terugslag krijgen."
Dat is zeker waar. Jullie verloren immers zondag maar nipt van de club die drie dagen later op glansrijke wijze de altijd gevaarlijke Kozakken Boys uitschakelde.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:58 schreef sneekyfrank het volgende:
[..]
prestatie van AZ is van gelijke waarde
Deze is ook leukquote:-------------------Romero-----------------
Steinsson-----Jaliens-----Opdam-----Pocognoli
de Zeeuw--------Martens--------Agustien
Jenner-----------Dembele---------el Hamdaoui.
En we speelden nog wel onze beste wedstrijd van het seizoen zondagquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat is zeker waar. Jullie verloren immers zondag maar nipt van de club die drie dagen later op glansrijke wijze de altijd gevaarlijke Kozakken Boys uitschakelde.
En wat heeft dat met AZ te maken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ajax is aan zijn stand verplicht om CL te spelen, en jullie missen het WEER tegen een kutploeg uit het Oostblok. Kijk eerst naar jezelf.
Wij hebben nu meer lucht voor de UEFA-cup titel
Jah dat is de enige remedie maar spelers morren wel sneller als het fout gaat. Dat zie je bij elke club die hoge verwachtingen heeft van het seizoen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, je kan wel eeuwig blijven zeiken, maar wat heeft dat voor nut? Over 2 dagen moeten ze alweer het veld op en als men dan nog steeds met de teleurstelling in de benen loopt dan ben je nog verder van huis.
Laat het bestuur maar lekker zitten met de teleurstelling van de uitschakeling; spelers en supporters moeten maar lekker positief zijn voor de koemnde wedstrijden!
TROTS !!!!!quote:*Noordhollands Dagblad
AZ is op prijzenjacht, maar wordt zelf getroffen
door Theo Brinkman
Leeuwarden- AZ is dit jaar op jacht naar prijzen. Maar in de eerste bekerwedstrijd van het seizoen werden de Alkmaarders zelf al meteen in het hart getroffen. De bekerfinalist van vorig jaar ging keihard onderuit tegen eerstedivisieclub Cambuur (1-0).
Terwijl in het stadion het feest in volle gang was, zat Louis van Gaal er in de perskamer verslagen bij. Toch was de AZ-trainer mild voor zijn spelers. ,,Ik kan ze niets verwijten. Ja, dat ze niet in vorm zijn, maar dat is mede míjn verantwoordelijkheid.''
Matchwinnaar voor de Friezen was Rachid El Khalifi, die tien minuten voor tijd het volgepakte stadion in Leeuwarden in vuur en vlam zette. De invaller stond opeens vogelvrij voor de neus van Boy Waterman en passeerde de keeper van dichtbij met een bekeken schuivertje.
,,Niet onverdiend'', noemde Van Gaal de zege van Cambuur. ,,Ze hebben prima georganiseerd gespeeld en in de tweede helft goede kansen gecreëerd. Voor ons is dit heel vervelend, maar dat is voetbal. Wij zitten in de hoek waar de klappen vallen. Daar moeten we zo snel mogelijk uitkomen, anders gaan we een verloren seizoen tegemoet. Dat is eigenlijk ook het enige dat ik heb gezegd in de kleedkamer. Volgende week staat er namelijk weer zo'n 'onomkeerbare' wedstrijd op het programma, dan voor de Uefacup.''
Voor Cambuur was de zege een beloning voor een degelijke wedstrijd met een sterk laatste half uur. Daarin was het diverse keren gevaarlijk via de counter. Vooral de razendsnelle Marc Mboua ontpopte zich daarbij tot kwelgeest van de Alkmaarse defensie. De kleine 20-jarige spits uit Kameroen had de avond van zijn leven en speelde een wedstrijd waar de Friese fans over tien jaar nog over praten.
Dat het zo ver kwam, moest AZ zichzelf aanrekenen. Cruciaal was de zestigste minuut, waarin AZ een strafschop kreeg vanwege een handsbal van Cambuur-verdediger Joris van Rooijen. Dit keer zette Maarten Martens zich wel achter de bal, in tegenstelling tot afgelopen zondag tegen Ajax. De Belg bedankte toen voor de eer en liet Mounir El Hamdaoui de penalty nemen. El Hamdaoui miste. Nu durfde Martens wel - gesterkt door een goede elfmeter die hij op de training had genomen. Tot zijn eigen ontzetting schoot Martens nu op de paal.
De misser maakte direct een einde aan een fase waarin AZ juist op weg was naar een voorsprong. Het drong kort na rust flink aan. Twee keer was Haris Medunjanin kansrijk, wat al meer was dan AZ in de eerste helft voor elkaar had gekregen.
De eerste tegenvaller had AZ al binnen vijf minuten te pakken. In een poging de bal op doel te schieten, blesseerde Graziano Pellè zich aan zijn rechterknie. De Italiaanse spits probeerde het daarna nog wel eventjes, maar zag al snel in dat het een kansloze missie was. Zo raakte AZ ook zijn tweede spits kwijt. Het moest immers ook al, net als tegen Ajax, de Braziliaanse aankoop Ari missen.
Het uitvallen van Pellè was voor AZ de voorbode voor een dramatische avond. Alsof ze het voorvoelden, hadden tienduizend Friezen het Cambuurstadion tot de nok toe gevuld. Ze geloofden in een stunt, gesterkt door de wetenschap dat al menig eredivisieclub deze week grote problemen had gehad tegen 'een kleintje'. Na anderhalf uur werden de tienduizend fans beloond met een feest dat ze in Leeuwarden in jaren niet hadden meegemaakt.e Telegraaf
Enorme stunt Cambuur
door Sieb Oostindie
LEEUWARDEN, vrijdag
Meedoen om de prijzen. Zo luidde de doelstelling van AZ voor dit seizoen. Het heette een bijstelling omhoog, maar de praktijk van vandaag de dag maakt het in dat licht zeer zuur voor de Alkmaarders, die het spoor even behoorlijk kwijt zijn. In de competitie staat de ploeg van Louis van Gaal op een magere negende plek met zeven uit vijf. In de UEFA Cup worstelde het in de eerste ronde, maar moet het de return tegen Pacos overleven. En in de beker werd gisteravond al een streep door een eventuele prijs gezet. De Alkmaarse finalist van vorig seizoen struikelde terecht over Cambuur Leeuwarden: 1-0. ,,Zij hebben het goed gedaan. En tactisch gedisciplineerd gespeeld”, zei Louis van Gaal na de klap van de middenmoter uit de eerste divisie. ,,Wij moeten binnen drie dagen iedereen weer in het gelid krijgen. Anders krijgen wij voor dit seizoen een probleem.”
De eerste helft was niet om aan te zien in Leeuwarden, waar AZ met knalgele sokken speelde, omdat arbiter Braamhaar de witte van de Alkmaarders afkeurde. Daar speelde Cambuur al mee, en hij wilde ook onder aan de benen het verschil zien. Pas in de eindfase kreeg Cambuur door dat het de kapitaalkrachtige gasten pijn kon gaan doen. Na rust begonnen de Alkmaarders wat sterker, maar nog zonder al te veel overtuiging. Toen AZ na een uur in de persoon van Maarten Martens ook nog een penalty miste (op de paal), kregen publiek en thuisploeg een enorme opkikker en ging het treffen pas echt leven in het volle stadion (10.000). Tien minuten voor tijd was daar opeens de winnende goal. De sterke Kameroener Marc Mboua lanceerde op fraaie wijze invaller Rachid El Khalifi, die Boy Waterman met een schuiver klopte: 1-0. De keeper had daarna nog geluk, dat Adnan Barakat de paal raakte. ,,Dit,” glunderde trainer Jurrie Koolhof, ,,is een enorme teamprestatie. Het leek wel, of het geluk ons na de gemiste penalty toewaaide. Maar dit is groots voor deze club.”
Het was een terechte zege voor het ontketende Cambuur Leeuwarden, dat daarmee na Heerenveen één en twee de derde Friese representant werd die verder gaat in de beker. Het had halverwege de tweede helft alle schroom van zich afgeworpen. En op basis van wedstrijdinstelling en vechtlust was het nog terecht ook. AZ worstelt: met zichzelf, met de automatismen, met blessures, met het verwachtingspatroon, met het missen van kansen, met de vorm; eigenlijk gewoon met alles.
En ook nog met strafschoppen. De finalist verloor de bekerfinale van Ajax na 16 penalties. Afgelopen zondag ging het weer mis, toen Mounir El Hamdaoui de kans op de 2-2 liet liggen, omdat zijn zwakke inzet werd gekeerd door doelman Stekelenburg van Ajax. Gisteravond ging het weer mis en dat was de ommekeer in het duel.
Tot overmaat van ramp verdween Graziano Pelle na tien minuten al naar de kant met een knie- en enkelblessure. De ernst is nog niet te overzien, maar ook Ari zit al in de lappenmand, ten teken dat AZ in de draaikolk naar beneden zit. ,,We zitten in de hoek waar de klappen vallen,” zei Van Gaal. ,,Daar moeten wij snel uit, anders ga je een vervelend seizoen tegemoet. Over een week krijgen we Pacos. We staan weliswaar met 1-0 voor, maar het zal die wedstrijd anders moeten om het tot een goed einde te brengen.”
*AD Sportwereld
Cambuur vloert flets AZ
door Maarten Wijffels
LEEUWARDEN - In een seizoen dat tot nu toe een aaneenschakeling is van tegenslag en ellende is AZ tegen de volgende tik van formaat aangelopen.
De ploeg die in mei van dit jaar nog de bekerfinale speelde in de Kuip struikelde gisteravond al over de eerste de beste horde in een nieuwe bekercampagne. Eerste divisieclub Cambuur won met 1-0 door een treffer van Rachid El Khalifi.
AZ-coach Louis van Gaal sprak van een verdiende nederlaag. ,,We moeten nu oppassen dat het geen verloren seizoen wordt.’’ In Leeuwarden vierden 10.000 Cambuur-supporters de bekerzege alsof promotie naar de eredivisie was afgedwongen. En geef ze eens ongelijk. De laatste jaren is het kommer en kwel bij een club die twee jaar geleden nog op de rand van een faillissement stond.
Gisteren liepen spelers en trainer Jurrie Koolhof een ereronde over het kunstgras waarop ze het grote AZ in de tweede helft de stuipen op het lijf hadden gejaagd. Dat gebeurde onder leiding van gangmaker Marc Mboua, een Kameroener van 20 jaar van wie je nu al kunt voorspellen dat hij niet lang bij Cambuur zal spelen. De kleine aanvaller met de kittige bewegingen was een constante plaag voor de Alkmaarders, die in het laatste deel van de wedstrijd ontsnapten aan meer tegengoals.
El Khalifi scoorde in de 81ste minuut op aangeven van Mboua, precies in een fase dat de Friezen serieus begonnen te geloven dat een stunt mogelijk was. AZ had dat geloof zelf aangewakkerd door opnieuw een strafschop te missen. Na El Hamdaoui afgelopen zondag tegen Ajax was het nu Maarten Martens die na 60 minuten niet scoorde na een handsbal in het Friese strafschopgebied.
In het hoge noorden keek men uit naar de komst van een van de top-vier clubs van Nederland. Dat ze in deze regio weten ze hoe je een sfeervolle bekeravond moet organiseren, bewees BV Veendam vorig seizoen al. Dat ontving destijds Feyenoord in de tweede bekerronde en ook toen was zo’n topaffiche goed voor allerlei sfeeracties en een stijf uitverkocht huis.
In Leeuwarden begon de warming-up gisteren al vroeg met een voorwedstrijd van twee pupillenteams en de vertoning op diverse tv-schermen van de dvd ‘puur Cambuur’, met fraai beeldmateriaal uit de clubhistorie.
In de aanloop naar het treffen van gisteren had Van Gaal het over ‘een chip’ in het hoofd van zijn spelers die hen zegt dat voetballen op kunstgras maar niks is. Je zag ook duidelijk dat een aantal AZ’ers zich niet prettig voelde op de ondergrond van kunstvezels, waarop de ploeg zondag opnieuw aan de bak moet, dan tegen Heracles.
Graziano Pellè zal dat competitieduel wellicht niet halen. Zijn gedwongen wissel na amper vijf minuten was de eerste tik voor AZ. De Italiaan raakte geblesseerd toen hij op doel wilde schieten.
* De Volkskrant
Volksfeest in Friesland na bekerstunt van Cambuur tegen AZ
Van onze verslaggever Robèrt Misset
LEEUWARDEN - Het mocht eindelijk hardop worden gezegd in Alkmaar: AZ moet dit seizoen een prijs winnen om de ambities van de club te onderstrepen. Maar na een klassieke bekerwedstrijd tegen Cambuur constateerde AZ-coach Louis van Gaal gelaten dat zijn ploeg ‘slechts drie dagen de tijd heeft om te voorkomen dat we een verloren seizoen spelen’.
De 1-0 nederlaag tegen de nummer 10 van de eerste divisie kwam als een mokerslag aan bij AZ, waar de Italiaanse spits Pellè met een knieblessure uitviel. De andere aankoop, Ari, zit eveneens in de ziekenboeg, waardoor de heimwee naar de vertrokken topschutters Arveladze en Koevermans alleen maar is toegenomen.
Het is slechts één verklaring voor de aanvallende onmacht bij AZ, dat in Leeuwarden wederom een strafschop miste. Zondag voelde Martens zich in het duel met Ajax te onzeker om een penalty te nemen en liet hij de eer aan El Hamdaoui, die zijn inzet zag gekeerd door Ajax-keeper Stekelenburg.
Donderdagavond zat de Belgische middenvelder totaal niet in de wedstrijd. Toen Cambuur-speler Van Rooijen de bal na een corner met de hand beroerde, ontfermde Martens zich wel over de strafschop. Terwijl Cambuur-keeper Van der Vlag de rechterhoek koos, schoot Martens de bal tegen de linkerpaal.
‘Ik grijp nooit in vanaf de kant als iemand een strafschop neemt’, sprak Van Gaal, berustend. Misschien had hij het wel moeten doen, want de misser van Martens staat model voor de uiterst moeizame seizoensouverture van AZ. Meteen na het laatste fluitsignaal in Leeuwarden trachtte Van Gaal vooral de morele schade bij zijn selectie te beperken.
Hij hield ze voor dat ‘vorm binnen vijf minuten kan terugkeren’ in de wetenschap dat de tijd nu al begint te dringen. Zondag wacht AZ bij Heracles een tweede krachtproef op kunstgras, waarna het elftal de gunstige uitgangspositie in de UEFA Cup tegen het Portugese Pacos de Ferreira (1-0) moet uitbouwen. ‘In twee wedstrijden moeten we ervoor zorgen dat er nog iets te winnen valt dit seizoen’, aldus Van Gaal.
Het povere spel van zijn ploeg tegen het modale Cambuur deed niet vermoeden dat de metamorfose aanstaande is. Hoewel Van Gaal zijn spelers geen verwijten maakte, straalden ze weinig inspiratie en vertrouwen uit.
Twaalf jaar geleden had Van Gaal ook al een bekerwedstrijd verloren in Friesland, toen hij met Ajax nota bene net de wereldbeker had veroverd. Van Gaal was die blamage uit 1995 niet vergeten, maar hij kon onmogelijk bevroeden dat Cambuur tegen AZ hetzelfde kunstje zou flikken. ‘Teveel spelers gingen na de gemiste penalty uit hun positie lopen.’
Het elftal van coach Jurrie Koolhof wierp pas na rust de schroom van zich af, toen de eenzame spits Mboua er met El Khalifi een sterke secondant bij kreeg. Cambuur plukte de 20-jarige dribbelaar uit Kameroen uit de Franse vierde divisie weg, maar Mboua bleek een plaag voor AZ-verdediger Jaliens.
Na zijn steekpass kon El Khalifi in de 80ste minuut de toon zetten voor een volksfeest in Leeuwarden, zoals dat twaalf jaar lang niet is vertoond. De club die anderhalf jaar geleden op sterven na dood was, begroette voor het eerst sinds 1995 weer 10 duizend supporters, die hun geluk niet opkonden na de bekerstunt tegen AZ. ‘Eindelijk wordt hier weer over voetbal gesproken en niet over de financiële sores van de afgelopen jaren’, constateerde trainer Koolhof.
Bij AZ zal Van Gaal een sluimerende crisis in de kiem moeten smoren, al wenste hij een vooroordeel te corrigeren. ‘De media hebben van AZ een topclub gemaakt, ik heb altijd volgehouden dat we dat niet zijn.’
Toch paste de pijnlijke aftocht in het bekertoernooi niet bij de huidige status van AZ, erkende Van Gaal. In mei sneuvelde zijn ploeg pas na de 16e strafschop in de finale tegen Ajax, nu moest AZ in Leeuwarden al na een optreden afscheid nemen van de KNVB-beker.
*ANP
Cambuur stoot AZ uit beker
LEEUWARDEN - Cambuur Leewarden heeft donderdagavond voor een enorme verrassing in het nationale bekertoernooi gezorgd.
De Leeuwarders wonnen met 1-0 dankzij een treffer van de ingevallen Rachid El Khalifi, tien minuten voor tijd. AZ was aanvallend onmachtig en zag Maarten Martens ook nog een penalty missen.
Wijzigingen
Ten opzichte van het met 2-3 verloren duel tegen Ajax van afgelopen zondag paste Van Gaal een wijziging toe. Julian Jenner nam op het middenveld de plaats in van Kemy Agustien.
Graziano Pelle had opnieuw een basisplaats, maar de Italiaan moest binnen het kwartier al naar de kant met een blessure.
Openingsfase
In de openingsfase van eerste helft was het spelbeeld zoals dat vooraf door een ieder was verwacht. AZ domineerde, de nummer tien van de Jupiler League hield zich vooral bezig met verdedigen.
De ruimtes waren daardoor klein en AZ miste het vernuft om een gaatje in de Friese defensie te vinden.
Medunjanin
Pas na ruim een half uur moest doelman Peter van der Vlag voor het eerst echt in actie komen, nadat Haris Medunjanin - de vervanger van Pelle - vanaf de rand van het strafschopgebied venijnig uithaalde.
Daarna gooide Cambuur de schroom van zich af en kreeg het zowaar de beste kans. Marc Mboua ontsnapte op rechts en trok de bal voor op Sandor van der Heide.
Die verraste Boy Waterman in de korte hoek, maar de bal verdween naast het doel. Even daarvoor was Rick Hooijboer dicht bij een treffer geweest uit een vrije trap.
Penalty
Gesteund door de 0-0 bij rust, bleef Cambuur van zich af bijten. Een domme handsbal van Joris van Rooijen, na een uur spelen, leverde AZ een penalty op en dat leek de gasten dan eindelijk op het juiste spoor te zetten.
Martens, compleet onzichtbaar tot dat moment, nam ditmaal wel de verantwoording op zich - tegen Ajax liet de Belg het nog over aan de falende Mounir El Hamdaoui - maar hij schoot op de paal.
Energie
Die misser gaf het hard werkende Cambuur een nieuwe dosis energie. Trainer Jurrie Koolhof bracht een extra aanvaller en in de counter kregen de Leeuwarders via de snelle Mboua kansen op een voorsprong.
AZ, verliezend bekerfinalist van vorig seizoen, nam meer en meer risico, maar Cambuur bleef zonder problemen overeind.
El Khalifi
Tien minuten voor tijd bracht El Khalifi het uitverkochte stadion in extase door een solo van Mboua langs Waterman te schieten.
Die 1-0 hield Cambuur knap vast. Adnan Barakat raakte zelfs nog de paal met een schitterende lob.
*Vi.nl
Penaltymissend AZ struikelt in Leeuwarden
SC Cambuur-Leeuwarden heeft voor een daverende verrassing gezorgd door AZ het uitzicht op de KNVB-beker te ontnemen.
Met Julian Jenner voor Kemy Agustien legde AZ in Leeuwarden nog meer nadruk op de aanval. Maar het leverde niet de klinkende zege waar trainer Louis van Gaal op had gehoopt. SC Cambuur-Leeuwarden hield knap stand en dook af en toe zelfs gevaarlijk op voor AZ-goalie Boy Waterman.
Dat het uitdraaide op een teleurstelling mocht AZ ook zichzelf aanrekenen. Want de Alkmaarse formatie liet na ruim een uur spelen opnieuw een strafschop onbenut. Waar tegen Ajax Mounir El Hamdaoui miste, ging Maarten Martens tegen Cambuur in de fout.
Het bleek een even pijnlijke als dure misser. Acht minuten voor tijd zorgde invaller Rachid El Khalifi voor de verrassende Friese voorsprong. De paal zat de 2-0 van Adnan Barakat in de weg. Maar het resultaat bleef staan: Cambuur knikkerde verliezend finalist AZ uit het bekertoernooi.
3volle bussen, net doen of enkel wij mans achter het hek deden. Volgende keer moet je die uit de kluiten gewassen Friese boerinnen ook maar bij het hek weghalenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:22 schreef justmattie het volgende:
Met hoeveel bussen waren jullie trouwens ? Ik was na de wedstrijd ergens anders, wat van jullie oude garde kwam stoer doen![]()
![]()
maar grote bek achter het hek verhaal weer
_!
Eigen sokken vergeten, hebben ze sokken van Cambuur geleend..quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand waarom ze bij AZ gele sokken hadden?
Uit de wasmand gehaald... nog niet gewassen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eigen sokken vergeten, hebben ze sokken van Cambuur geleend..![]()
Nope, AZ had uit zichzelf witte sokken meegenomen en cambuur had ook witte sokken...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef venomsnake het volgende:
Eigen sokken vergeten, hebben ze sokken van Cambuur geleend..![]()
Echt modegevoelig is die scheids dus niet. AZ had beter de witte sokken kunnen hebben en Cambuur de gele. Aan de andere kant spreekt het misschien in het voordeel van de scheids, tis vast geen homo dan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 05:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nope, AZ had uit zichzelf witte sokken meegenomen en cambuur had ook witte sokken...
Mocht niet van de scheids waardoor ze dus gele sokken van Cambuur kregen.
Helaas was het niet de enige blunder die wedstrijdquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Genius-F het volgende:
Ofwel blunder van AZ, rode sokken meenemen was te lastig zeker.
Een blunder is pas als je een speler opstelt die geschorst is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Genius-F het volgende:
Ofwel blunder van AZ, rode sokken meenemen was te lastig zeker.
zou dat een nadeel zijn?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant spreekt het misschien in het voordeel van de scheids, tis vast geen homo dan.
Geen idee. Alle scheidsrechters moeten aan dezelfde eisen voldoen dus maakt geen bal uit natuurlijk.quote:
In plaats van dat Cambuur gewoon gele sokken gaat dragenquote:Op zaterdag 29 september 2007 05:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nope, AZ had uit zichzelf witte sokken meegenomen en cambuur had ook witte sokken...
Mocht niet van de scheids waardoor ze dus gele sokken van Cambuur kregen.
Iets met een thuisploeg, thuistenue en serieuze wedstrijdvoorbereiding.. AZ had gewoon moeten weten dat Cambuur met witte sokken zou kunnen spelen, simpel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In plaats van dat Cambuur gewoon gele sokken gaat dragen
Watermanquote:
Respect voor die matquote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
die romero heeft wel een erge 2005 coupe
1985quote:Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
die romero heeft wel een erge 2005 coupe
Als AZ niet verliest thuis, dan komen ze op gelijke hoogte met het record van Ipswich Town van meeste wedstrijden thuis niet verloren in het UEFA cup duel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef xFriendx het volgende:
Aangezien het geluk ons in de steek heeft gelaten kan je dus wel alvast stellen dat het donderdag 0-2 zal worden voor FC Paços Ferreira en we Europees voor dit jaar ook klaar zijn. De gifbeker is vast nog niet leeg.
Gezien de resultaten van afgelopen tijd lijkt me dit dan een prima moment om ook de kans op die 'prijs' te verkloten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als AZ niet verliest thuis, dan komen ze op gelijke hoogte met het record van Ipswich Town van meeste wedstrijden thuis niet verloren in het UEFA cup duel.
Het boeit jou ook echt geen fuck he?quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, krachten sparen om die UEFA-cup te halen
Inderdaad...gewoon een 1-0 zou al lekker zijn...godverdommequote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet allemaal sprankelend te gaan, maar eens een wedstrijd winnen zou toch wel weer eens leuk zijn.
Ik ga niet om het aftreden van het bestuur vragen of een website op zwart zetten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het boeit jou ook echt geen fuck he?
Witte zakdoekjes danquote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga niet om het aftreden van het bestuur vragen of een website op zwart zetten.
Je kan ook gewoon toegeven dat je meer een AZ-sympathisant dan een AZ-supporter bent.quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga niet om het aftreden van het bestuur vragen of een website op zwart zetten.
Het was misschien stom van het bestuur/staf wat betreft het verhaal Koevermans, maar dat is nog geen excuus voor het falen van al die anderen die nu op het veld staan. De spelers zullen dan ook zelf uit dit dal moeten klimmen. Het wordt wel vervelend zo, maar goed, ik wacht tot het moment dat opeens de boel weer draait en dan kan het hard gaan met deze selectie en is er weer reden om te juichenquote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is toch de het langstlopende record dat nog steeds intact heeft?quote:Op zondag 30 september 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als AZ niet verliest thuis, dan komen ze op gelijke hoogte met het record van Ipswich Town van meeste wedstrijden thuis niet verloren in het UEFA cup duel.
Wat moet je doen om een supporter te zijn? Janken, fluitconcerten geven en dreigen het bestuur af te zetten?quote:Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je meer een AZ-sympathisant dan een AZ-supporter bent.
Naar het stadion gaan en je club aanmoedigen zou een goed begin zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat moet je doen om een supporter te zijn? Janken, fluitconcerten geven en dreigen het bestuur af te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |