abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:18:04 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53360937
Confidence through competence
pi_53361014
Ik hoopte op Mr. Heracles met een "AZ # 35: Arrogant en Zanikend door de ere" o.i.d
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:22:31 #3
55709 Stereotomy
pi_53361041
had ook gekund
pi_53361132
De goals van Pelle, kunnen we ook nog steeds op 2 stompjes telle!
pi_53361256
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik hoopte op Mr. Heracles met een "AZ # 35: Arrogant en Zanikend door de ere" o.i.d
Nee hoor, ik vind dat het niet aan mij is om algemene topics van andere clubs te openen.
pi_53366462
quote:
Cziommer mist Ajax; Opdam en Agustien twijfel
ALKMAAR- De schade van de slijtageslag tegen FC Paços de Ferreira lijkt mee te vallen. Van de zes twijfelgevallen zijn er een dag later nog twee over in aanloop naar AZ-Ajax. Waterman en De Zeeuw zijn fit. Ook Pellè en Dembélé lijken voldoende hersteld voor de topper van zondag. Barry Opdam (bovenbeen) en Kemy Agustien (lies) zijn wel twijfelachtig. Cziommer ontbreekt.

De Duitse middenvelder is nog niet voldoende hersteld van het spierscheurtje in zijn bovenbeen. Cziommer revalideerde de afgelopen dagen in Alkmaar, maar AZ-Ajax komt nog te vroeg voor hem.

Besloten training
Na de besloten training van zaterdag (10:30 uur) zal ook blijken hoe de twijfelgevallen Opdam en Agustien zich een dag voor de wedstrijd voelen.

Aftrap
AZ-Ajax begint zondag om 12:30 uur in het DSB Stadion. De wedstrijd is uitverkocht.
Bron: AZ.nl

Dat valt dan weer mee. Pocognoli kan lekker op het plekkie van Opdam, Pocognoli (klinkt net als een pittig gekruide pasta) speelt toch wel prima, hoewel de ervaring van Opdam wellicht wel gemist zal worden.

Hopelijk winnen we wel, anders schiet het niet echt op met de punten. Laten we in ieder geval maar niet met Keltische kruisjes zwaaien, dat brengt ongeluk.
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:12:44 #7
55709 Stereotomy
pi_53366703
Hm, echt lastig dit. Wie moet dan linkshalf spelen? Supersub Molhoek is er niet meer. Ik denk dat Van Gaal zo doet:

Waterman
Steinsson - Jaliens - Donk - Pocognoli
Jenner - De Zeeuw - Medunjanin - Martens
Dembele - Ari

Persoonlijk denk ik dat Medunjanin ingepakt wordt door Heitinga als die voor de verdediging speelt.
pi_53366951
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, echt lastig dit. Wie moet dan linkshalf spelen? Supersub Molhoek is er niet meer. Ik denk dat Van Gaal zo doet:

Waterman
Steinsson - Jaliens - Donk - Pocognoli
Jenner - De Zeeuw - Medunjanin - Martens
Dembele - Ari

Persoonlijk denk ik dat Medunjanin ingepakt wordt door Heitinga als die voor de verdediging speelt.
Mwah, Heitinga is ook niet onfeilbaar. Medujanin kan nog sterker aan de bal zelf zijn en soms technisch nog wat bijschaven, maar hij ziet gaten vaak wel prima. Daar zal hij Heitinga dan op moeten verslaan, door 1 stap verder te denken. Enige is alleen dat Medujanin meer aanvallend is dan verdedigend dus is wellicht de lijn Medujanin/Donk wat slapper en Heitinga wil nog wel eens ontsnappen.

Daarnaast zou ik graag eens Pelle in de basis zien i.p.v. Ari. Startende in de basis moet Pelle veel meer zwoegen, maar ligt er niet de druk dat hij in een kort tijdsbestek als invaller moet scoren. Het gaat nu toch al ruk voorin dus verander maar eens wat.

Voor de rest hoop ik niet dat het zo'n bloedeloze 0-0 of 1-1 wordt, dan heb je alleen maar verliezers.
pi_53367666
whehehehe die TT
En jullie gaan zondag verliezen.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53370141
Nog geen gezeik over de arrogantie van AZ in dit topic? Watskeburt???
pi_53371685
Die TT.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zaterdag 22 september 2007 @ 02:18:46 #12
55709 Stereotomy
pi_53373655
Samenvatting:

Kilk

[ Bericht 26% gewijzigd door dndiek op 22-09-2007 02:20:35 (lange link verborgen :)) ]
  zaterdag 22 september 2007 @ 02:23:30 #13
55709 Stereotomy
pi_53373713
Kilk
pi_53377442
Hoeveel bussen van jullie komen er donderdag naar Leeuwarden

en gaan er ook nog op eigen vervoer??
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_53377495
quote:
Ari sticht nog niet zoveel gevari

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53377555
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Daarnaast zou ik graag eens Pelle in de basis zien i.p.v. Ari. Startende in de basis moet Pelle veel meer zwoegen, maar ligt er niet de druk dat hij in een kort tijdsbestek als invaller moet scoren. Het gaat nu toch al ruk voorin dus verander maar eens wat.
El Hamdaoui is een klasse beter Ari en Pelle. Brengt misschien ook nog meer dan Dembele.
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:19:25 #17
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_53377594
Het was toch niet zo moeilijk om te bedenken dat scoren met Ari, Pelle en Dembele dit seizoen moeilijk zou verlopen.
pi_53377666
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:19 schreef thewishmaster het volgende:
Het was toch niet zo moeilijk om te bedenken dat scoren met Ari, Pelle en Dembele dit seizoen moeilijk zou verlopen.
daarom sms je 2 uur voor het verstrijken vd transfermarkt nog ff naar Heerenveen dat je toch 16 miljoen voor Alves wil betalen
pi_53377825
Ik heb ook het idee dat Koevermans, Shota en Dembele elkaar veel beter aanvoelden.

Bij Ari, Pelle en Dembele zijn het nu losse eilandjes. Ik ben er van overtuigd dat alledrie genoeg kwaliteiten hebben, maar hun samenspel komt steeds één stap tekort waardoor men de bal WEL afspeelt wanneer zij zelf een betere kans hebben dan hun medespeler en vice versa. Weten zij elkaar weer feilloos te vinden en daardoor op het juiste moment de juiste beslissing te maken kan het weer hard gaan. Helaas is het maar afwachten wanneer dit goed komt en of dit uberhaupt goed komt.

Overigens zijn die open kansen van Pelle natuurlijk wel gewoon fucking missers, hoe slecht je ook bent, die had hij er gewoon in moeten knallen.

Elke kans de we tegen Ajax krijgen moet er gewoon in. Ajax speelt dan niet best, maar Huntelaar schiet z'n kans(en) er tenminste nog wel in.
pi_53378143
Puike TT.
Ben bang dat het weggegooid geld is. Ari is lang geen goddelijke kanarie.
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:48:14 #21
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_53378238
Die hele aanval moet eigenlijk gerenoveerd worden, maar het zou pijnlijk zijn om bijvoorbeeld Pelle (6 miljoen Euro) straks weer te moeten verkopen met fors verlies.
pi_53378454
Pelle is gewoon een miskoop. Was al kritisch (itt tot velen) bij zijn aankoop, behalve 2 leuke paneka's hier in Nederland heeft hij namelijk nog geen deuk in een pakje boter geschopt op niveau.
pi_53378827
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:58 schreef AminBen het volgende:
Pelle is gewoon een miskoop. Was al kritisch (itt tot velen) bij zijn aankoop, behalve 2 leuke paneka's hier in Nederland heeft hij namelijk nog geen deuk in een pakje boter geschopt op niveau.
Nee maar je moet niet vergeten dat toen hij is binnengehaald, hij en az ook van mening waren dat zijn conditie en speelervaring te laag waren.
Dus met jong AZ heeft ie gespeeld en daar scoorde ie wel al 2x.

Hij kreeg tot op heden iedere wedstrijd een 20tal minuten om te spelen, das niet gek veel.
Ik heb zeker wel vertrouwen in hem, en wat zou het toch mooi zijn als ie morgen de winnende erin knalt!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53379852
Zo mooi zou dat niet zijn mits in eigen doel.
pi_53380906
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:16 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Nee maar je moet niet vergeten dat toen hij is binnengehaald, hij en az ook van mening waren dat zijn conditie en speelervaring te laag waren.
Dus met jong AZ heeft ie gespeeld en daar scoorde ie wel al 2x.

Hij kreeg tot op heden iedere wedstrijd een 20tal minuten om te spelen, das niet gek veel.
Ik heb zeker wel vertrouwen in hem, en wat zou het toch mooi zijn als ie morgen de winnende erin knalt!
Dat we gaan winnen is geen probleem, alleen even wachten om te zien wie de doelpuntenmakers gaan worden. Zou leuk zijn als Pelle alsmede El Hamdoedeloedie er één inschoppen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:03:32 #26
55709 Stereotomy
pi_53385115
Of Donk natuurlijk
pi_53405438
Die TT kan je wel uitbreiden met het hele elftal.

Het loopt niet lekker, we komen maar heel moeizaam tot scoren. Elk team weet dat er wat te halen valt tegen AZ.

Ik heb geen weerwoord als mensen vinden dat AZ is afgezakt en zich hoogstens tot de subtop mag scharen.

Wat een deceptie deze seizoensstart.
pi_53405586
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:51 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat we gaan winnen is geen probleem, alleen even wachten om te zien wie de doelpuntenmakers gaan worden. Zou leuk zijn als Pelle alsmede El Hamdoedeloedie er één inschoppen.
pi_53405652
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je snapt wel dat ik dat niet serieus bedoelde?
pi_53405711
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:36 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je snapt wel dat ik dat niet serieus bedoelde?
Dat zou ik ook zeggen na de nederlaag van vandaag
En ik zie geen PI waaraan ik had kunen zien dat je niet serieus was.
  zondag 23 september 2007 @ 14:38:40 #31
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53405719
Jaja, probeer je er maar uit te praten )...

Ach, na beiden een benauwde europese zege, is dit wel welkom voor Ajax (Al mag AZ wel van PSV en Feyenoord winnen hoor )
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 23 september 2007 @ 14:39:36 #32
55709 Stereotomy
pi_53405745
Ik vond Pelle en El-hamdaouiodpoepie niet tegenvallen vandaag.

Maar die pingel moet er wel in he.
  zondag 23 september 2007 @ 14:41:23 #33
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53405796
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Pelle en El-hamdaouiodpoepie niet tegenvallen vandaag.

Maar die pingel moet er wel in he.
Niet gezien, maar schijnt slecht ingeschoten te zijn, en gepakt door Stekelenburg... Beetje Huntelaar tegen Slavia idee dus ??
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_53405820
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen na de nederlaag van vandaag
En ik zie geen PI waaraan ik had kunen zien dat je niet serieus was.
Tis gewoon van hetzelfde niveau als een "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" vlak voor je tegen een Manchester United of iets dergelijks aantreed en het ook wel duidelijk is dat je het niet makkelijk gaat krijgen.

Voor de rest was de overwinning van Ajax niet onverdiend hoor. Hadden geen overwicht maar ja, ze maken wel hun kansen af.
pi_53405897
quote:

[..]

!!!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53405946
quote:

[..]

!!!
pi_53406144
Volgende wedstrijd Boy = evennietdeman op bankie zetten? Oogde niet echt geheel betrouwbaar.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53406177
En die Romero is echt een mega talent hoor.
pi_53406569
= Niet doen =

[ Bericht 89% gewijzigd door RayMania op 23-09-2007 15:31:00 ]
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zondag 23 september 2007 @ 15:35:20 #40
55709 Stereotomy
pi_53407380
Ik vond het fijn dat Louis zijn trots ff inslikte en dan toch Opdam weer in het centrum opstelde. Hij had tegen Opdam gezegd dat ie linksback zou spelen dit jaar, en niet meer in het centrum. Opdam heeft op dit moment een betere vorm dan Donk, en ik vind Jaliens - Opdam een best goeie combi achter. Daarnaast geeft dat Pocognoli de kans om in de basis te starten. Ik vond hem goed invallen. Lekker snelle rushes aan de zijlijn.

Verder vond ik Jaliens, Steinsson, De Zeeuw, El-Hamdaoui en Pelle goed spelen vandaag.

Ik vond Martens (zoals altijd op linkshalf), Dembele, Medunjanin (waar was hij?), Donk en Waterman wat tegenvallen.
pi_53407616
Ach dit was al te verwachten.. Behalve als je oogkleppen op hebt. AZ mist scorings vermogen om het de tegenstanders lastig te maken... en straks gaan de kleintjes zich ingraven tegen AZ en gaan dan nog een hoop punten pakken van dit AZ.
  zondag 23 september 2007 @ 15:44:25 #42
55709 Stereotomy
pi_53407660
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:42 schreef Chadi het volgende:
Ach dit was al te verwachten.. Behalve als je oogkleppen op hebt. AZ mist scorings vermogen om het de tegenstanders lastig te maken... en straks gaan de kleintjes zich ingraven tegen AZ en gaan dan nog een hoop punten pakken van dit AZ.
Ik zie het probleem iets anders: natuurlijk mist AZ echte killers voor het doel zoals Koef of Arveldze. Maar ik zie ze ook eindeloos combineren (en dan de bal verspelen) voor de 16 terwijl er gewoon iemand met een inidividuele actie op het doel moet schieten, en dat mist er dit jaar.
pi_53408378
Tegen wie moet az volgende week?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53408482
Uit bij Heracles. Lekker ballen op het kunstgras .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53408498
En bedankt!!

Stereotomy, heb je nog naar me lopen zwaaien?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53408515
Whehe.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53409865
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:11 schreef RayMania het volgende:
Uit bij Heracles. Lekker ballen op het kunstgras .
kunnen ze alvast oefenen donderdag
pi_53414668
Indrukwekkend publiek weer in de hel van Alkmaar.
pi_53416502
Helaas pindakaas vandaag.
Alhoewel AZ over het geheel gezien beter voetbalde dan Ajax, gingen ze toch een stuk slechter om met de kansen die ze kregen. Ajax een paar kansen en praktisch allemaal een doelpunt.

Hopelijk keren Schaar, Cziommer en Mendes da Silva nou eens snel terug.....want ondanks dat het niet echt slecht was, liep het toch niet soepel op het middenveld...

Helaas pindakaas. Volgende keer beter.
pi_53416510
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:39 schreef Fiskus het volgende:
Indrukwekkend publiek weer in de hel van Alkmaar.
Leuk he, trollen.
  zondag 23 september 2007 @ 21:49:47 #52
55709 Stereotomy
pi_53416691
Niet dat ik de aangewezen persoon ben om er kritiek op te uiten, maar het was idd behoorlijk stil in het DSB stadion. UEFA-geschreew was gepaster geweest, maar ik vraag me af waar die lui van het azfanpage-forum waren die zeiden dat er de hele wedstrijd door geschreeuwd moest worden.

Kaaskijkers will be kaaskijkers.
pi_53416926
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Niet dat ik de aangewezen persoon ben om er kritiek op te uiten, maar het was idd behoorlijk stil in het DSB stadion. UEFA-geschreew was gepaster geweest, maar ik vraag me af waar die lui van het azfanpage-forum waren die zeiden dat er de hele wedstrijd door geschreeuwd moest worden.

Kaaskijkers will be kaaskijkers.
Kritiek ok, maar dat was puur & simpel trollen.
Sowieso is het AZ-publiek altijd al vrij "lam". Staan ze voor in een wedstrijd, dan is de sfeer prima. Staan ze achter in een wedstrijd, dan hoor je geen kip. Pas op het moment dat men denkt nog een kans te maken (bij 1-3 is dat iig niet zo) dan hoor je ze pas schreeuwen.

Wat dat betreft is het vaak net Ajax-publiek
  zondag 23 september 2007 @ 21:58:51 #54
55709 Stereotomy
pi_53416997
Mja, AZ publiek fluit de spelers nog niet uit als ze slecht hebben gespeeld. Nóg niet want idd, AZ-publiek heeft vaak overeenkomsten met Ajax-publiek, ook al wordt dat vaak ontkend.
pi_53417003
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het vaak net Ajax-publiek
Ik heb het Ajax publiek meer gehoord dan het AZ publiek, troll of niet het is wel de waarheid.
pi_53417215
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het Ajax publiek meer gehoord dan het AZ publiek, troll of niet het is wel de waarheid.
Ik heb het zelf dit keer niet echt gehoord (gekeken zonder goed geluid) maar het zal me niks verbazen. Vaak genoeg dat ik in het stadion zat en slechts de tegenpartij helemaal aan de overkant hoorde. En dat terwijl ik dan in het 'sfeervak' zit....
maar dat neemt verder niet weg dat er echt wel genoeg wedstrijden zijn met voldoende sfeer
  zondag 23 september 2007 @ 22:05:41 #57
55709 Stereotomy
pi_53417262
Doorgaans hoor je het publiek meer die voor staan, dus zo'n kunst is het niet. Maar laten we niet weer in een 'ons publiek is beter en daar hoor ìk bij hahaha'-discussie laten verzanden. AZ heeft veel kaaskijkers in het publiek zitten, volgens Adriaanse, en dat zal de komende jaren nog wel zo blijven.

Maar de UEFA-sfeer in het DSB-stadion vind ik altijd ontzettend genieten. Gezang, geschreeuw, en die eeuwige klappers. Fantastisch. Maar er komt ook ander publiek naar die wedstrijden natuurlijk.
pi_53417560
Klopt ja, maar volgens mij komt dat ook omdat die wedstrijden 'echt ergens om gaan'. Verlies je een competitiewedstrijd...no big deal...verlies je een Europacupwedstrijd..tsja dan lig je er uit (ok, bijna dan...).
Dat brengt uitzichzelf al meer spanning met zich mee en 'dus'ook meer sfeer...
pi_53417698
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, AZ publiek fluit de spelers nog niet uit als ze slecht hebben gespeeld. Nóg niet want idd, AZ-publiek heeft vaak overeenkomsten met Ajax-publiek, ook al wordt dat vaak ontkend.
Vandaag waren er veel fluit concerten als de bal niet aan kwam
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53418696
En het az-publiek blijf ik calimero publiek vinden. Als de grote broer Ajax langskomt is Sjonnies moeder opeens een hoer, Luis is een Puta en alle joden moeten aan het gas.
Werk daar eens aan anders worden jullie nooit serieus genomen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 23 september 2007 @ 22:45:31 #61
55709 Stereotomy
pi_53418730
Ja, 't is handig om dát te gaan zingen als Roda langskomt ofzo.
  zondag 23 september 2007 @ 22:48:55 #62
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53418838
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, 't is handig om dát te gaan zingen als Roda langskomt ofzo.
Als jullie bij Vitesse langs gaan hebben jullie er anders geen probleem mee
pi_53420010
Nothing to see here, carry on
pi_53420896
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Doorgaans hoor je het publiek meer die voor staan, dus zo'n kunst is het niet. Maar laten we niet weer in een 'ons publiek is beter en daar hoor ìk bij hahaha'-discussie laten verzanden. AZ heeft veel kaaskijkers in het publiek zitten, volgens Adriaanse, en dat zal de komende jaren nog wel zo blijven.

Maar de UEFA-sfeer in het DSB-stadion vind ik altijd ontzettend genieten. Gezang, geschreeuw, en die eeuwige klappers. Fantastisch. Maar er komt ook ander publiek naar die wedstrijden natuurlijk.
ga je naar AZ - FC Pasjoes fereirra ?

ik zag al dat je kaarten kan kopen zonder club card namelijk

wat ik echt jammer vind.
ik snap niet dat zulke wedstrijden nog steeds niet zijn uitverkocht.

ik helemaal stressen die ochtend dat ik die kaartjes kon halen, vroeg opstaan enzo. nergens voor nodig.

te triest
Hoe is het verder?
  zondag 23 september 2007 @ 23:58:53 #65
55709 Stereotomy
pi_53420929
Nee, ik kom dan niet meer op tijd thuis. Woon 2 uur treinen van Alkmaar af, helaas. En treinkaartje, en hotelkamer, en stadionkaartje is wat te gortig.

Ik kijk met vrienden thuis voor de buis.
pi_53421417
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, ik kom dan niet meer op tijd thuis. Woon 2 uur treinen van Alkmaar af, helaas. En treinkaartje, en hotelkamer, en stadionkaartje is wat te gortig.

Ik kijk met vrienden thuis voor de buis.
tijd om te verhuisen!
( na je studie dan )
Hoe is het verder?
pi_53421963
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Helaas pindakaas vandaag.
Alhoewel AZ over het geheel gezien beter voetbalde dan Ajax, gingen ze toch een stuk slechter om met de kansen die ze kregen. Ajax een paar kansen en praktisch allemaal een doelpunt.

Hopelijk keren Schaar, Cziommer en Mendes da Silva nou eens snel terug.....want ondanks dat het niet echt slecht was, liep het toch niet soepel op het middenveld...

Helaas pindakaas. Volgende keer beter.
het lag niet aan het middenveld bij jullie hoor maar meer aan de aanval. En zo veel echte opgelegde kansen hebben jullie niet gehad hoor.
  maandag 24 september 2007 @ 01:40:35 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53422859
Staan jullie nog in het linker rijtje?
pi_53424211
Ja.
pi_53424223
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:39 schreef Chadi het volgende:
het lag niet aan het middenveld bij jullie hoor maar meer aan de aanval. En zo veel echte opgelegde kansen hebben jullie niet gehad hoor.
De aanval kreeg amper goede ballen. Nu kun je discussieren of dat dan aan het middenveld of de aanval lag, maar van Gaal zal vast wel het juiste antwoord weten
pi_53426017
Zo, Het was wel een erg goede wedstrijd, ik denk dat de mensen die er geweest zijn het absoluut kunnen beamen.
Maar zoals menig persoon al gezegd heeft, het zat hem duidelijk in de afronding.
Echt zonde, het had minimaal gelijkspel moeten zijn. Erg jammer. Ik heb me uiterst vermaakt in het stadion, en het is zeker niet zo geweest dat het Ajax publiek de boventoon voerde in het stadion.

Dat over hoerenzoon of hoer etc is idd te triest!
Puta puta puta is ook simpel en makkelijk.... maar misschien moet ook het publiek eens groeien en niet alleen de spelers...

Cambuur is next
pi_53426174
Wat bedoel je eigenlijk met erg goede wedstrijd? Gewoon 2 goed spelende teams (of maar 1) of spannend?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53426325
Het begin was niet wild om te zien, beetje kat uit de boom kijken, maar goed alszijnde spannend/mooi.
Er werd stevig gespeeld, wat overtredingen etc. Maar het was niet dat AZ overklast werd zoals F'noord. Er was continue dreiging, alleen Ajax heeft het spelletje veel slimmer gespeeld.
Met de spitsen rouleren tijdens het veld, daar was gisteren een goedvoorbeeld van te zien gegeven door Jan van Halst. Donk is uit de wedstrijd gespeeld.. DAT heeft Ajax slim gedaan en daardoor gewonnen.

Ik moet zeggen dat ik Waterman niet solide vond keepen, ik wil Romero wel eens op doel zien staan tegen Cambuur en Heracles!
  maandag 24 september 2007 @ 11:18:30 #74
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53427199
Komen jullie zondag weer met zn allen in 1 bus of komt er nu meer dan 50 man?
Ik hoop dat het wat meer boeiend wordt dan vorig jaar in elk geval...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53427238
TT
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53427279
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
Komen jullie zondag weer met zn allen in 1 bus of komt er nu meer dan 50 man?
Ik hoop dat het wat meer boeiend wordt dan vorig jaar in elk geval...
Over zondag zou ik niet weten, ik moet hem laten schieten namelijk...
En ik hoop dat het doel van Heracles veel gevonden zal worden.
pi_53453723
Ari twee weken uitgeschakeld

Ari is naar verwachting twee weken uitgeschakeld wegens een spierverrekking in zijn bovenbeen. Dat heeft onderzoek in het ziekenhuis maandag uitgewezen. De Braziliaanse spits ontbrak zondag tijdens AZ-Ajax nadat hij tijdens de training op zaterdag een spier in zijn rechterbovenbeen verrekte. Ari mist door zijn blessure in ieder geval de komende duels.

Ari staat momenteel op twee doelpunten in de competitie. Beide treffers maakte de kleine aanvalsleider tijdens de competitieouverture tegen VVV-Venlo.
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:26:53 #78
55709 Stereotomy
pi_53456661
En als Koevermans er nog was zou hij nu spelen en uiteindelijk een basisplaats afgedwongen hebben

Maarja, achteraf he
pi_53456802
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
En als Koevermans er nog was zou hij nu spelen en uiteindelijk een basisplaats afgedwongen hebben

Maarja, achteraf he
Koevermans had gewoon in de basis moeten staan bij AZ.
pi_53457686
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

Koevermans had gewoon in de basis moeten staan bij AZ.
Met Dembèlè zou idd super zijn geweest!
pi_53460193
Tsjah het ongelijk van van Gaal ..m aar die man zal het wel anders zien.
pi_53461035
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:42 schreef Chadi het volgende:
Tsjah het ongelijk van van Gaal ..m aar die man zal het wel anders zien.
Idd tis net mijn vrouw, die heeft ook altijd gelijk!
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:16:39 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53461071
Nou wij zijn anders hartstikke gelukkig met de Koef
pi_53461123
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:16 schreef leolinedance het volgende:
Nou wij zijn anders hartstikke gelukkig met de Koef
Zout in de wonden...
pi_53461239
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:18 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Zout in de wonden...
Ach Pelle is misschien over 3 jaar een hele goede.
pi_53461469
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Het begin was niet wild om te zien, beetje kat uit de boom kijken, maar goed alszijnde spannend/mooi.
Er werd stevig gespeeld, wat overtredingen etc. Maar het was niet dat AZ overklast werd zoals F'noord. Er was continue dreiging, alleen Ajax heeft het spelletje veel slimmer gespeeld.
Met de spitsen rouleren tijdens het veld, daar was gisteren een goedvoorbeeld van te zien gegeven door Jan van Halst. Donk is uit de wedstrijd gespeeld.. DAT heeft Ajax slim gedaan en daardoor gewonnen.

Ik moet zeggen dat ik Waterman niet solide vond keepen, ik wil Romero wel eens op doel zien staan tegen Cambuur en Heracles!
Donk uit de wedstrijd gespeeld Daar heeft Donk echt niemand voor nodig, daar is hij zelf heel erg goed in. Az is niets was niets en wordt niets
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_53461835
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Borga het volgende:

[..]

Donk uit de wedstrijd gespeeld Daar heeft Donk echt niemand voor nodig, daar is hij zelf heel erg goed in. Az is niets was niets en wordt niets
Misschien kan jij je beter verdiepen of Amanda Brian een lekkere blowjob aan het geven is...
En nou opgerot!
pi_53463112
Dat onze vriend op rechts ging lopen was defensief erg zwak. Het is dat Huntelkaar die gaten dicht liep telkens . Ik vond dat Suarez zelf ook defensief mee moet doen.
pi_53480968
Ik hoor net dat voor vanavond AZ'ers alleen met de buscombi kunnen komen.
Dit omdat er een gebrek aan goede parkeerfaciliteiten rondom het stadion zijn...

Is dat echt zo'n probleem bij Cambuur?
http://www.az.nl/index.php?module=ticketing&gameID=119
pi_53480985
Nee, op een normale vrijdagavondwedstrijd kan je je auto vlakbij de hoofdingang kwijt.
pi_53481085
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:29 schreef MaxPower het volgende:
Nee, op een normale vrijdagavondwedstrijd kan je je auto vlakbij de hoofdingang kwijt.
Maar op donderdagavond dus niet?
Dag erna moeten veel mensen gewoon werken, dus in grote getalen (kom maar bashers!!!) zullen ze toch niet afkomen.
Maar ik vind een combi kut helemaal met dit soort wedstrijden....
Anders ben je in een uur vanuit Alkmaar in Leeuwarden, nu moet je er 3 uur eerder in Alkmaar zijn.
Dat redden veel mensen niet eens vanwege werktijden!
quote:
Vertrek bussen vanaf parkeerplaats P7 vanaf 17.15 uur. AZ-supporters dienen te parkeren op parkeerplaats P1 bij het DSB Stadion.

pi_53481144
De laatste keer Cambuur - AZ (wat jaartjes terug) waren er toch ook problemen tussen de supporters?
Misschien daarom?
pi_53481148
Er is niet echt veel parkeerplek en wellicht dat ze in Leeuwarden wel in grote getalen op deze pot afkomen. Dan kan ik me voorstellen dat de politie geen losse fans van AZ in de stad wil hebben. AZ heeft tegenwoordig ook een best vervelend groepje die altijd wel op zoek is.
pi_53481350
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De laatste keer Cambuur - AZ (wat jaartjes terug) waren er toch ook problemen tussen de supporters?
Misschien daarom?
Toen is de halve tribune afgebroken idd, nah viel wel mee.
Er vielen aan beide kanten klappen met stoeltjes.

Maar das echt jaaaaaren geleden, ondertussen is er al diverse malen gespeeld zonder gezeik.
Maar misschien is dat wel het echt probleem

@Maxpower,

Ik lees idd al zaken als
quote:
Wij zitten met ze 3-ern in het cambuurvak en daarna lekker feesten in leeuwarden
quote:
Verslag van de gebeurtenissen rond Cambuur L.-AZ

Wellicht hebben jullie de beelden van Cambuur-AZ op SBS Sport gezien en waren jullie waarschijnlijk geschokt over wat er allemaal werd aangericht door de AZ supporters. 170 stoeltjes zijn bij die wedstrijd gesneuveld en de heren en dames W.C.'s stonden blank.
Wij willen het gedrag van de supporters die de vernielingen hebben aangericht absoluut niet goedkeuren. Wel willen wij zeggen dat de AZ-ers wel alle blaam krijgen voor de ongeregeldheden die zich in Leeuwarden hebben voorgedaan en dat is absoluut onterecht.
Om half vier vertrokken wij met z'n drie�n vanuit Oudkarspel richting Leeuwarden. We wilden een goed plekje vinden voor de auto en nog even iets eten daar. Om kwart voor zeven stonden we voor de poorten van het stadion, nadat we de weg gewezen werden door een vriendelijke politie agent.
Voordat we het stadion in mochten, werden we hardhandig gefouilleerd door de stewards. Wij wilden geen problemen maken dus zeiden wij er maar niks van, maar prettig is het niet als je tegen een hek geduwd wordt.
Enfin, we zochten onze plaatsen op en wachtten tot de rest van de supporters kwamen.
Om kwart over zeven kwam de eerste lading met de bus. Het betrof de groep "Huiswaard 1994" die zelf een bus gehuurd hadden en met een zo'n man of veertig de oversteek over de Afsluitdijk hadden gemaakt. Het was overduidelijk dat ze wel "een slokje" op hadden. Zij waren wel baldadig maar ernstig was het niet.
Ik kom tot deze conclusie, omdat wij het vanaf de tribune heel goed konden bekijken. De stewards dachten er kennelijk anders over en zetten een charge in waar elke steward een of meerdere supporters uitzochten en daar op inhakten.
De supporters trokken zich terug maar de stewards bleven meppen. De politie sloot toen het eerste hek waardoor de AZ-ers ingesloten waren en de Cambuur stewards er rustig op los konden beuken. Een jongen van een jaar of achttien viel op de grond en kreeg nog een paar schoppen in zijn maag voordat hij afgevoerd werd en een andere jongen werd drie keer met zijn hoofd tegen het hek geslagen. En wij maar denken dat stewards geen geweld mochten gebruiken.
Later hoorden wij van een AZ-steward dat de Cambuur-stewards helemaal niet bevoegd waren om steward te zijn, en dat ze op meerdere vechtsporten zaten.

(Overigens bleek een week later dat ze wel degelijk stewards waren. Eigenlijk zijn ze stewards van Heerenveen. Enkele van deze 'heren' blijken een tijdje geen steward meer geweest te mogen zijn, vanwege diverse gewelddelicten (ook in stadions), RINUS))

Twintig minuten voor aanvang kwamen de negen bussen van de supportersvereniging aan. De stewards en politie vertrouwden deze groep ook niet dus iedereen moest gefouilleerd worden, ondanks dat deze groep zelf stewards had meegenomen.
Een groot deel van deze groep kwam dus pas na het eerste fluitsignaal binnen, wat ook niet echt goed voor de gemoederen was, maar we hielden ons fysiek gezien heel erg rustig.
In de tweede helft kwam AZ twee - nul achter en toen was het een optelsom van alles wat tegen zat, namelijk de ongeregeldheden voor de wedstrijd, het uitdagen van de twee supporterskampen en de fikse achterstand, dat sommige supporters het genoeg vonden en besloten de tribune te slopen en de Cambuur-fans gingen bekogelen.
De Cambuur-fans deden echter net zo hard mee en een jongen die rustig naast ons stond zakte in elkaar toen hij door een aansteker uit het Cambuur vak geraakt werd.
Alles bij elkaar duurde ongeveer tien minuten voordat het weer wat rustiger werd.
Gelukkig kwam AZ, middels twee doelpunten van Robert van der Weert in de laatste 5 minuten, weer op gelijke hoogte.
Gevolg hiervan was wel dat de Cambuur fans daarop weer zeer ge�rriteerd werden, waardoor de bekogelingen weer opnieuw begonnen.
Enkele minuten later floot de scheidsrechter af waarna wij na het bedanken van de spelers snel uit het vak moesten voor onze eigen veiligheid.
Toen wij echter om de hoek van de tribune liepen, stond daar een groep boze Cambuur supporters, die ons bekogelden met stenen, klinkers, hout en andere dingen die daar achter de tribune op een hoop lagen.
Wij gingen daarop dus weer terug het vak in, maar de ME, die zich in ons vak had verzameld, zei dat we weer terug moesten richting de uitgang.
De AZ-stewards legden de zaak uit aan de ME (onze dank daarvoor anders hadden wij zelf nog klappen van de ME gekregen), die toen polshoogte gingen nemen.
Vervolgens werden de Cambuur supporters terug gedreven en konden wij weer naar buiten.
Op advies van de politie zijn wij daarna omgelopen en uiteindelijk weer veilig thuisgekomen.
Overigens werden er nog wel enkele ruiten van supportersbussen ingegooid.
Dat is dus een gezellige pot geweest!

[ Bericht 74% gewijzigd door fuckbuddy op 26-09-2007 10:52:00 ]
pi_53483570
quote:
Veertien 'kleine' clubs wapenen zich tegen AZ

26/09/2007 09:21

De veertien 'kleinere' Eredivisieclubs voerden dinsdag overleg om te praten over de televisierechten. In Utrecht verzamelden zij zich zonder de 'grote vier' PSV, Ajax, Feyenoord en AZ.

De bijeenkomst was een reactie op het dreigement van AZ en Ajax om de live- en buitenlandrechten uit de Eredivisie CV te halen en zelf te verkopen. Vooral de Alkmaarders zijn stellig in hun plannen omdat voorzitter Dirk Scheringa tot vijf keer meer geld denkt te incasseren aan de verkoop van de beelden.

De veertien andere clubs kraken de instelling van AZ. 'Wij denken niet aan onszelf, maar in het belang van het totale voetbal', legt FC Utrecht-voorzitter Jan-Willem van Dop uit in de nieuwe Voetbal International. 'Dat zou AZ ook eens moeten doen. Wij zullen een stappenplan gaan ontwikkelen als Dirk Scheringa zijn voornemen daadwerkelijk doorzet.'

Van Dop hekelt ook de term topvier en weerspreekt dat AZ tot de topclubs van Nederland behoort. 'Zoiets wordt historisch bepaald en niet zo geforceerd zoals nu gebeurt. Is AZ nu ineens een traditional? Maar AZ heeft helemaal niets gewonnen, één titel 25 jaar geleden. Afgelopen zondag zaten er bij AZ-Ajax 16.500 toeschouwers op de tribune, bij SC Heerenveen-FC Utrecht waren dat er 25 duizend, dus waar hebben we het over? '

De veertien Eredivisieclubs pleiten voor het collectief verkopen van de tv-rechten. Van Dop dreigde onlangs al dat áls Scheringa besluit door te zetten, de overige clubs de Alkmaarse ploeg zullen boycotten. De 'kleine veertien' zullen dan niet voor de uitwedstrijden tegen AZ komen opdagen.
Krijgt AZ dan niet de reglementaire 3 punten?
  woensdag 26 september 2007 @ 12:20:07 #96
55709 Stereotomy
pi_53483679
Eigenlijk hetzelfde verhaal als in de Formule 1. Daar krijgen de topteams ook veel meer dan de kleintjes, met als verschil dat hoe meer punten een kleintje haalt, hoe meer die krijgt. Ergens heeft Scheringa wel gelijk dat de huidige verdeling niet eerlijk is en dat AZ gewoon veel meer kan verdienen, maar erg slim is het op scherp zetten van de boel natuurlijk niet.
pi_53484792
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk hetzelfde verhaal als in de Formule 1. Daar krijgen de topteams ook veel meer dan de kleintjes, met als verschil dat hoe meer punten een kleintje haalt, hoe meer die krijgt. Ergens heeft Scheringa wel gelijk dat de huidige verdeling niet eerlijk is en dat AZ gewoon veel meer kan verdienen, maar erg slim is het op scherp zetten van de boel natuurlijk niet.
En waarom heeft Scheringa precies gelijk? Vanwege die talloze prijzen die jullie afgelopen seizoenen gewonnen hebben? Als AZ nou 3 keer kampioen was geworden. Dan kan ik me beter vinden in de redenatie van Ajax dat ze meer kijkers trekken. Niet dat ik het daar mee eens ben, maar dat is nog enigszins een argument.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:14:37 #98
55709 Stereotomy
pi_53484942
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef R4V3 het volgende:

[..]

En waarom heeft Scheringa precies gelijk? Vanwege die talloze prijzen die jullie afgelopen seizoenen gewonnen hebben? Als AZ nou 3 keer kampioen was geworden. Dan kan ik me beter vinden in de redenatie van Ajax dat ze meer kijkers trekken. Niet dat ik het daar mee eens ben, maar dat is nog enigszins een argument.
Nee, het gaat hier om TV-gelden. Al jaren zijn bijvoorbeeld de UEFA-cup wedstrijden van AZ de best bekeken UEFA-duels op de Nederlandse TV. Scheringa zegt dus, dat ze veel meer geld zouden kunnen krijgen dan de eredivisie verdeelsleutel toelaat. Wat is er mis mee om de verdeelsleutel aan de kaak te stellen?
pi_53485089
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef R4V3 het volgende:
Waarom zouden ze pas een mening hierover mogen hebben na een x aantal prijzen? Punt is dat AZ de afgelopen seizoenen bijd e live uitgezonden wedstrijden meer kijkers dan de andere clubs buiten de top 3. Op dat gebied valt er gewoon meer voor ze binnen te halen....maar waarom zou je die mening pas mogen laten zien na een x-aantal prijzen??
pi_53485272
pi_53485525
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Misschien daarom?
er is zat ruimte, maar het is om eventuele rellen te voorkomen
paar jaar terug toen Twente hier was, moesten ze onder begeleiding van de ME naar het station lopen... toen is het ook niet helemaal goed gegaan dus vandaar de combi denk ik
pi_53485634
Thanks duidelijk.
Maar noem het dan een risico wedstrijd en klaar.

Das een stuk beter qua uitstraling en staat veeel professioneler!
  woensdag 26 september 2007 @ 13:46:18 #103
55709 Stereotomy
pi_53485856
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef justmattie het volgende:

[..]

er is zat ruimte, maar het is om eventuele rellen te voorkomen
paar jaar terug toen Twente hier was, moesten ze onder begeleiding van de ME naar het station lopen... toen is het ook niet helemaal goed gegaan dus vandaar de combi denk ik
Mattie ga je matten morgen?
pi_53486125
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mattie ga je matten morgen?
Nope, vrijdag weer werken, buscombi en met de kit is niks

Hopen op een mooie pot voetbal, en dat het net zo gaat als gister Eindhoven - Vitesse
pi_53486148
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Thanks duidelijk.
Maar noem het dan een risico wedstrijd en klaar.

Das een stuk beter qua uitstraling en staat veeel professioneler!
Vind ik ook, maarja het staat zo op jullie site
pi_53486284
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef justmattie het volgende:

[..]

Vind ik ook, maarja het staat zo op jullie site

"Jaaaa, die Scheringa is me wel een boefje hoor"
  woensdag 26 september 2007 @ 14:02:00 #107
55709 Stereotomy
pi_53486344

"Dirk heeft TORREN in zijn hoofd!"
pi_53486785
Het was Frank Snoeks die het over torren had.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:18:40 #109
55709 Stereotomy
pi_53486864
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef MaxPower het volgende:
Het was Frank Snoeks die het over torren had.
Joh

Zoek zelf een plaatje van Snoeks erbij dan.
pi_53490172
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Joh

Zoek zelf een plaatje van Snoeks erbij dan.
  donderdag 27 september 2007 @ 00:15:58 #111
55709 Stereotomy
pi_53504219
Nergens live te zien zeker, dat Cambuur - AZ morgen? Alleen samenvatting op RTL7?
pi_53507931
Kutzooi, Twente - NEC zenden ze wel uit...
pi_53508536
quote:
Rentree Mendes da Silva

ALKMAAR - David Mendes da Silva maakt komende maandag zijn rentree bij Jong AZ. De middenvelder werd lange tijd geplaagd door een blessure aan de knie, waaraan hij ook geopereerd werd. "Hij heeft een week gedoseerd meegetraind. Dat gaat goed. Hij gaat het traditionele traject afleggen richting terugkeer. Te beginnen, als hij geen terugslag krijgt, met een helft bij Jong AZ", zei trainer Louis van Gaal gisteren.

De Alkmaarders trainen deze hele week op kunstgras, omdat ze vandaag voor de beker bij Cambuur en zondag voor het bezoek aan Heracles twee keer op nepgras moeten spelen. "Niemand van mijn spelers vindt het prettig. Er zit een chip in hun hoofd, die dat zegt. Maar het is de toekomst, AZ gaat erop spelen, heel Nederland gaat aan het kunstgras. Alleen zal ik dat niet meer meemaken als trainer", zegt Van Gaal.

Bij de Alkmaarders trainde Grétar Steinsson apart. De IJslander was wegens privé-omstandigheden een paar dagen naar zijn vaderland geweest. Kemy Agustien was eveneens absent, hij klaagde over liesproblemen. Van Gaal beslist vandaag of hij het duo opstelt in Leeuwarden.
Mooi!
Volgende week zal Cziommer er ook weer bij zijn, dan kunnen de spitsen weer bediend worden.
Nu hopen dat Mendes over een maand weer kan aansluiten bij AZ.

Schaars gaat nog wel een flinke tijd duren denk ik zo... En dan ben ik benieuwd of ie zijn oude niveau weer kan oppakken..
  donderdag 27 september 2007 @ 13:01:00 #114
55709 Stereotomy
pi_53513096
Mooi, dan kan De Zeeuw ook weer eens wat rust krijgen. Wat mij betreft is De Zeeuw onbetwist de punt naar achteren bij AZ, alhoewel vorig jaar veel meer mensen Mendes beter vonden.

En Schaars, tja, dat vind ik een topvoetballer, maar dan moet z'n enkel wel genezen.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:07:52 #115
55709 Stereotomy
pi_53513341
En op zich wel kut dat PSV eruit is geschopt door de KNVB, had graag kans gemaakt op een PSV-AZ in een later stadium, dan was ik op mijn fiets gesprongen en erheen gegaan.
pi_53513835
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
En op zich wel kut dat PSV eruit is geschopt door de KNVB, had graag kans gemaakt op een PSV-AZ in een later stadium, dan was ik op mijn fiets gesprongen en erheen gegaan.
Doe mij maar weer een Ajax-AZ in de Kuip.
Alleen dan met Vink behind the mic!
pi_53528719
hoe kan dit nou
Hoe is het verder?
  donderdag 27 september 2007 @ 21:48:55 #118
55709 Stereotomy
pi_53528743
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:47 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
hoe kan dit nou
We gaan de UEFA-Cup winnen
pi_53528807
Komen jullie net als gisterenavond weer gezellig naar het Ajax topic?
  donderdag 27 september 2007 @ 21:51:42 #120
55709 Stereotomy
pi_53528848
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef patrickt37 het volgende:
Komen jullie net als gisterenavond weer gezellig naar het Ajax topic?
Chips en fris vanavond hier in ons AZ-topic, welkom
pi_53528901
hehe.. AZ is wel erg slecht bezig, ok ajax speelt super slecht maar weet wel te winnen!
pi_53528919
Godver!!!!!

Schaam je diep. Dit is AZ-onwaardig.

We scoren nog lastiger dan Herman uit Idols!

"Kom eens een dagje langs voor een cursus scoren op het Herman player-instituut"

Terecht dat de gehele Eredivisie (en nu ook Eerste divisie clubs) ons vierkant uitlachen.

De uitkomst en verslag van de volgende wedstrijd kan je ook wel vast neerpennen:

AZ kreeg tig kansen, wist deze nog enthousiaster om zeep te helpen om vervolgens de tegenstander laconiek een doelpunt te gunnen waardoor wederom naar de 3 punten gefloten kon worden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 september 2007 @ 21:55:42 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53528958
wat een feest
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 27 september 2007 @ 21:58:46 #124
55709 Stereotomy
pi_53529045
Die Cambuur-speler vond AZ eigenlijk helemaal niet zo super spelen

AZ heeft gewoon supermoeite tegen clubs die als een blok gaan handbalverdedigen en gaan counteren. Met Shota en Koef erbij was het nog wel makkelijker, maar ik denk dat het probleem het afmaken van kansen is, en ook dat het middenveld te voorzichtig speelt (altijd bal naar achter).

Oh ja, en Martens had die bal erin moeten poeieren natuurlijk
pi_53529183
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die Cambuur-speler vond AZ eigenlijk helemaal niet zo super spelen

AZ heeft gewoon supermoeite tegen clubs die als een blok gaan handbalverdedigen en gaan counteren. Met Shota en Koef erbij was het nog wel makkelijker, maar ik denk dat het probleem het afmaken van kansen is, en ook dat het middenveld te voorzichtig speelt (altijd bal naar achter).

Oh ja, en Martens had die bal erin moeten poeieren natuurlijk
Hoe dan ook, we verliezen meer punten in korte tijd dan dat Wilders Kamervragen kan stellen en dat is toch een hele slechte ontwikkeling voor de ploeg die vorig jaar nog een productie had waar je U tegen zei.

Het zijn geen megadompers wat betreft tegengoals en je verliest 'maar met 1-0' maar het resultaat is natuurlijk zwaar beneden niveau.
  donderdag 27 september 2007 @ 22:02:48 #126
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_53529195
AZ wat doe je?
  donderdag 27 september 2007 @ 22:03:57 #127
55709 Stereotomy
pi_53529224
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef RD4 het volgende:
AZ wat doe je?
Vraag maar aan Darkshine, ok?
  donderdag 27 september 2007 @ 22:04:23 #128
55709 Stereotomy
pi_53529238
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Hoe dan ook, we verliezen meer punten in korte tijd dan dat Wilders Kamervragen kan stellen en dat is toch een hele slechte ontwikkeling voor de ploeg die vorig jaar nog een productie had waar je U tegen zei.

Het zijn geen megadompers wat betreft tegengoals en je verliest 'maar met 1-0' maar het resultaat is natuurlijk zwaar beneden niveau.
Zou het dan toch een spitsenprobleem zijn?
pi_53529319
AZ heeft een beetje de Ajax fouten gemaakt, goeie spelers weg en 2 onbekende en toch niet zo beste spitsen terug.

En dat zie je terug. Voor beide teams jammer, want psv kan wel wat echte concurrentie gebruiken.

We zullen zien of jullie de dip te bovenkomen of dat het echt drama gaat worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53529358
Nico en Etsje, dat waren twee minsen,
heel doadgewoan net as de rest.
Se wuden graach trouwe, mar se hadden gien woning
en dêran had ons Etsje geweldig de pest.
Mar op un dag, doe sú it mar weze,
se kregen in arkje, ut was wel niet groat.
Mar ach wat geeft ut, se warren gelukkig,
en nou leit dêr dy ark by ons in 'e sloat.

refrein:
En we hewwe un woanskip en ut leit an 'e Singel.
En we hewwe un arkje, 't is ons ideaal.
En komme jim noch us by ons an 'e Singel.
Kom dan in ons woanskip gerust allemaal.

Mar op een keer sei plotseling Etsje:
"Kiek nou us Nico, hoe dat nou weer komt.
Ik sit hier potdorie met de futen in 't water.
Dur sit un gat as un fúst in 'e romp."
Ut water dat steeg snel en de meubels die dreven,
de kans op ferdinken, die was toen heel groat.
Want gien fan beiden konden se swemme,
se dreven de deur út op un tafelspoat.

refrein

Se trokken dy skuit toen fluch nar de helling,
en daar stopten se heel fakkundich ut lek.
En Etsje ging toen de meubels weer poetsen,
want ut pluche fan de klubkes sach blau fan de drek.
Se leiden niet lang dêr gins an 'e Singel,
toen kwam ur un plysje, soa een met un pet.
En dy sei: "Jim mutte hier fut weze minsen,
jime ontsiere de stad met jim woanskippe-smet."

refrein

Se hewwe dy skuit toen nar de potmarge trokken,
we protesteerden, mar ut gaf ons gien biet.
Want weetst warom, ut is Jan met de pet mar
en dy mutte se hewwe en de groaten just niet.

Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
  donderdag 27 september 2007 @ 22:08:24 #131
55709 Stereotomy
pi_53529376
Hopelijk drama, want dan komt die afschuwelijke uitbreiding van het DSB-stadion er niet
pi_53529486
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hopelijk drama, want dan komt die afschuwelijke uitbreiding van het DSB-stadion er niet
Nou, ik denk niet dat Dirk jaar in jaar uit geld blijft pompen in een club die niets wint. En zonder die geldkraan staan jullie zo weer in de eerstedivisie. Ik hoop dat trouwens niet, voor ik gelynched word .
Get woke, go broke!
pi_53529648
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat Dirk jaar in jaar uit geld blijft pompen in een club die niets wint. En zonder die geldkraan staan jullie zo weer in de eerstedivisie. Ik hoop dat trouwens niet, voor ik gelynched word .
stiekem hoop je het wel
Hoe is het verder?
  donderdag 27 september 2007 @ 22:17:50 #134
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53529683

Sorry...
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_53529759
Als jullie een topclub zijn is er nu crisis en gaan de eerste zakdoekjes de lucht in. Van Gaal naar Amsterdam .
pi_53529985
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Vorig jaar kreeg je door de eigen goals lucht want als je op 1-0 staat hoef je niet meer en komt de tegenstander vanzelf uit de schulp waardoor je kon uitlopen naar de 2-0 3-0 omdat je daar de ruimte voor kreeg. Nu heb je geen Koevermans of Arveladze die voorin het verschil kan maken. Dit gaat AZ veel punten kosten.. heb ik al voor het begin gezegd en herhaal ik nog eens.. Van Gaal heeft gewoon gigantisch geblunderd.
  donderdag 27 september 2007 @ 22:28:27 #137
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53530011
AZ, wat is er gebeurd ...
pi_53530199
Hallo en welkom terug in de realiteit. .
-
pi_53530348
Oh men ik lach me suf hier
pi_53530386
Pelle ook al geblesseerd
AFC AJAX
pi_53530400
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Pelle ook al geblesseerd
Hoe doet Shota het? .
Get woke, go broke!
  donderdag 27 september 2007 @ 22:46:43 #142
55709 Stereotomy
pi_53530588
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe doet Shota het? .
Ook geblesseerd, onlangs nog in Nederland geopereerd
pi_53530595
Joehoe ik kom hier even buurten, hoe is de stemming hier?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 27 september 2007 @ 22:47:29 #144
55709 Stereotomy
pi_53530612
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Noshiba het volgende:
Joehoe ik kom hier even buurten, hoe is de stemming hier?
* Stereotomy gooit bier en chips naar Nosh
  donderdag 27 september 2007 @ 22:47:40 #145
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53530617
Zie je wel dat Van Gaal het systeem langzaam van binnenuit aan het kapot maken is.
pi_53530732
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Pelle ook al geblesseerd
Net of die gast het verschil gaat maken
  donderdag 27 september 2007 @ 22:50:42 #147
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_53530733
Hoelang zal het nog duren tot Van Gaal opstapt?
pi_53530736
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef Trancelocator het volgende:
Zie je wel dat Van Gaal het systeem langzaam van binnenuit aan het kapot maken is.
Hij is al bezig met volgend jaar AJax
pi_53530852
Je zal maar geen toekomst hebben

donderdag 27 september 2007 @ 22:55:38 #150
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_53530890
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:54 schreef Urquhart het volgende:

Scherp.
  donderdag 27 september 2007 @ 22:56:02 #151
55709 Stereotomy
pi_53530906

... maar gelukkig hebben we gele sokken.
  donderdag 27 september 2007 @ 22:56:08 #152
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_53530910
Heeft Cambuur een ruimere begroting dan Slavia?
pi_53530970
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:56 schreef Loserkid het volgende:
Heeft Cambuur een ruimere begroting dan Slavia?
Ik denk dat Cambuur blij is met de helft van de begroting van Slavia
pi_53530981
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:54 schreef Urquhart het volgende:

We hadden ook al geen verleden dus wat dat betreft zijn we redelijk stabiel.

Nare is ook nog eens dat de vrouw (niets ten nadele van haar) van Rick Hooijboer een collega van mij is. Hopelijk is ze vrij morgen.
  donderdag 27 september 2007 @ 23:00:01 #155
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_53531029
Nemen jullie volgend jaar allemaal weer een seizoenskaartje Ajax jongens?
pi_53531043
reteketet en we met zijn alle naar az
pi_53531402
Topclub hoor .
pi_53531755
Eerste seizoen onder druk spelen en gelijk afhaken
pi_53531861
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53531965
Altijd lastig
pi_53532019
WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN !!!!!!!!!!!

En we zwaaien met zn allen naar Van Gaal

wat een wedstrijd, te mooi voor woorden !!!
pi_53532422
van Gaal met hangende pootjes bij de persconferentie weg gelopen
  donderdag 27 september 2007 @ 23:51:43 #163
55709 Stereotomy
pi_53532656
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:28 schreef justmattie het volgende:
WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN !!!!!!!!!!!

En we zwaaien met zn allen naar Van Gaal

wat een wedstrijd, te mooi voor woorden !!!
Ik kots op jou
  donderdag 27 september 2007 @ 23:52:37 #164
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53532679
Geweldig hoe er in de bladen en op TV over de "top 4" gesproken wordt nadat az een redelijk seizoen draaide vorig jaar. En moet je nu eens zien, deksel op de neus

Volgend jaar gewoon weer 1e divisie voor AZ, daar horen ze
  donderdag 27 september 2007 @ 23:53:38 #165
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53532705
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik kots op jou
van gaal trekjes?

Die doet zich ook altijd beter voor dan ie is..
  donderdag 27 september 2007 @ 23:55:17 #166
55709 Stereotomy
pi_53532747
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:53 schreef thaduck het volgende:

[..]

van gaal trekjes?

Die doet zich ook altijd beter voor dan ie is..
Nee, kom naar de CUL-SC, dan snap je het
  donderdag 27 september 2007 @ 23:55:35 #167
55709 Stereotomy
pi_53532763
En Van Gaal is wel goed

Hij kan alleen enorm niet tegen z'n verlies
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:03:56 #168
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53533019
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_53533484
Az topclub

het az-gehype is hopelijk nu over. Het is geen topclub en zal het ook nooit worden. Heerenveen en Twente-niveau met enkele uitschieters naar boven.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:29:13 #170
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53533544
Koevermans kan niet meer meegroeien

blijkbaar mag je niet op je niveau blijven hangen als je er 20+ inschiet

deksel op de neus voor AZ en Louis nu, je kon er op wachten..

- Edgar Davids
pi_53533706
Crisis in Alkmaar.
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:42:33 #172
55709 Stereotomy
pi_53533798
Grote paniek. Slechts 1 fitte spits over die overigens ook niet scoort

Overigens wel blij dat Mounir el Hamdaoui weer een hele wedstrijd mee kan spelen. Maar dat was omdat ie geen keus had.
pi_53535316
Okay...ik ben er nu ook van overtuigd dat Koevermans nooit verkocht had mogen worden

Wordt een zwaar seizoen.

Overigens reageert van Gaal niet een zo onsportief hoor. Valt me nog mee van hem.

http://www.nieuwnieuws.nl(...)buur_niet_onver.html
pi_53535485
Jammer voor AZ, leuk voor Cambuur, makkelijker voor Ajax, kut voor de AZ-supporters, geweldig voor de anti-AZ'ers en ik vin 't wel leuk.
pi_53535498
Leuke loting trouwens
pi_53535769
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:03 schreef Rumille het volgende:
Jammer voor AZ, leuk voor Cambuur, makkelijker voor Ajax, kut voor de AZ-supporters, geweldig voor de anti-AZ'ers en ik vin 't wel leuk.
kortom.. je bent er blij mee
pi_53535787
Jammer, die wedstrijden AZ tegen Ajax waren altijd erg vermakelijk. Nu is het laatste beetje tegenstand ook weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53535824
Ik ben het lachtertje op mijn werk vandaag
pi_53535836
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:43:39 #180
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53535859
Succes tegen Heracles, succes tegen Heracles
29.10 Novastar HMH
pi_53535903
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Op werk valt het gelukkig wel mee. Ik heb gisteren wel een stuk of 20 smsjes mogen ontvangen
pi_53537135
Terug uit Cambuur dus, amper kunnen slapen. Hoe kan zoiets gebeuren godver de godver. Heb met een groep nog op de spelers gewacht en het nog op kunnen brengen een applaus te geven. Toen Louis kwam(die kwam al voordat de spelers de bus uitkwamen) klapte niemand waarop hij reageerde: "Ow, en ik krijg geen applaus!?". Misselijk makend ventje. Pellè liep behoorlijk mank. Ik denk niet dat hij voor Heracles hersteld is(Al is het wel een Italiaan en vast een aanstellert), Ook El Hamdaoui en Jaliens liepen niet helemaal goed meer. Zo snel mogelijk uit het dal komen en er weer voor gaan, play-offs winnen kan altijd nog.
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:56:37 #183
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53537220
@Genius-F:
Met alle respect, maar hoe kan je in hemeltjesnaam klappen voor zo'n wanprestatie?
pi_53537237
Leuke reactie van Louis v Gaal weer
pi_53537264
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef thaduck het volgende:
@Genius-F:
Met alle respect, maar hoe kan je in hemeltjesnaam klappen voor zo'n wanprestatie?
Tsja, je kan ze uiteraard ook gaan uitfluiten als een echt verwend supportertje.
pi_53537307
quote:
@Genius-F:
Ik denk ook dat je Cambuur hiermee te kort doet. Het lag echt niet aan de "wanprestatie" van AZ, maar ook aan het feit dat Cambuur het ze onwijs moeilijk maakte.
pi_53537458
quote:
@Genius-F:
Soort van hart onder de riem steken, ik weet het zelf nieteens precies
Maar die Louis kan van mij even de tyfus genieten
pi_53537486
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:00 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je Cambuur hiermee te kort doet. Het lag echt niet aan de "wanprestatie" van AZ, maar ook aan het feit dat Cambuur het ze onwijs moeilijk maakte.
Onzin!
Als je echt een topclub wilt zijn of denkt te zijn moet je dit soort clubjes met 2 vingers in de neus oprollen met je bankzitters.
Dit seizoen toont aan dat AZ een leuke opvlieger is geweest en een aardige subtopper is in de eredivisie naast Heerenveen en Twente.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:08:57 #189
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53537495
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Tsja, je kan ze uiteraard ook gaan uitfluiten als een echt verwend supportertje.
Dat zeg ik ook niet, ben geen ajakkes supporter....

Maar tussen klappen en fluiten zit een hoop...
pi_53537518
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:08 schreef dagizmo het volgende:
Onzin!
Als je echt een topclub wilt zijn of denkt te zijn moet je dit soort clubjes met 2 vingers in de neus oprollen met je bankzitters.
Dit seizoen toont aan dat AZ een leuke opvlieger is geweest en een aardige subtopper is in de eredivisie naast Heerenveen en Twente.
Dit seizoen toont nog helemaal niks aan, daar is het nog veel te vroeg voor hoor.
pi_53537560
Je laat alleen wel heel snel onnodig je eerste kans op een prijs schieten.
pi_53537665
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:11 schreef dagizmo het volgende:
Je laat alleen wel heel snel onnodig je eerste kans op een prijs schieten.
Klopt, dat was op een bepaalde manier ook schandelijk, maar de opties op de rest van de prijzen liggen nog volledig open.
pi_53537817
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:08 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Onzin!
Lul toch niet. Ook Ajax had het moeilijk, en leverde pas echt een wanprestatie. Clubs uit lagere divisies kunnen het je nu eenmaal moeilijk maken, dat gebeurt al jaren. In Frankrijk is het zelfs voorgekomen dat lagere divisie clubs in de finale komen. En je zou eens voor de gein naar de FA Cup moeten kijken. Daar vliegen de topclubs er ook uit tegen lagere teams.
pi_53537900
Topclub hoor.
pi_53537962
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53537995
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:27 schreef VoreG het volgende:
Topclub hoor.
says who?
pi_53538012
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

says who?
Ik
pi_53538029
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:32 schreef BobRooney het volgende:
Ik
Oh nou ja, zover ben ik nog niet. De eerste divisie zit nog teveel bij mij in het geheugen
pi_53538125
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Oh nou ja, zover ben ik nog niet. De eerste divisie zit nog teveel bij mij in het geheugen
Ik kan de pisbakken ook nog ruiken

Ik vind AZ ook nog geen topclub trouwens. Maar ze zijn wel verder dan Heerenveen en Twente.
pi_53538578
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:37 schreef BobRooney het volgende:
Die pisbakken waren in de rust wel beter bereikbaar dan de wc's in het nieuwe stadion in de rust nu

Méén, met 80 man 1 smal deurtje door....in & uit.....:')
pi_53538749
Tot wanneer is cziommer eigenlijk geblesseerd?
pi_53539007
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Klopt, dat was op een bepaalde manier ook schandelijk, maar de opties op de rest van de prijzen liggen nog volledig open.
De UEFA Cup ga je met deze selectie niet winnen en in de competitie is het ook al achter de feiten aan lopen. Dat gaat dan ineens hard hoor.

Ik ben echt serieus benieuwd hoelang Scheringa het volhoudt om er nog geld in te pompen, zonder daadwerkelijk echt een prijs te pakken zoals de beker en welke kwaliteitstrainers zoals Adriaanse en van Gaal erin willen stappen.
pi_53539062
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:37 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik vind AZ ook nog geen topclub trouwens. Maar ze zijn wel verder dan Heerenveen en Twente.
AZ had vorig seizoen een topteam, daarnaast pompt(e) Scheringa er veel meer geld in dan er bij FC Twente en SC Heerenveen uit 'sponsoring' wordt binnengehaald.. Zoals inmiddels bekend ben ik het daar niet bepaald mee eens, maar laten we het daar niet over hebben. Een topclub is AZ bij lange na nog niet. En het lijkt er inderdaad op dat AZ met het laten vertrekken van Arveladze/Koevermans haar hand heeft overspeeld, het seizoen is echter nog lang natuurlijk. Potentie heeft de selectie echter genoeg, zeker wanneer spelers als Schaars, Mendes da Silva en Cziommer weer fit en terug zijn. Nu nog kijken of men ook veerkracht heeft...

Over gisteravond, ik moest best even lachen, maar vind het vooral mooi voor onze buren uit Leeuwarden, die kunnen wel een st(e)untje gebruiken na een aantal lastige jaren onderin de Eerste Divisie
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_53539077
edit...

[ Bericht 91% gewijzigd door BobRooney op 28-09-2007 11:23:33 ]
pi_53539210
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

AZ had vorig seizoen een topteam, daarnaast pompt(e) Scheringa er veel meer geld in dan er bij FC Twente en SC Heerenveen uit 'sponsoring' wordt binnengehaald.. Zoals inmiddels bekend ben ik het daar niet bepaald mee eens, maar laten we het daar niet over hebben. Een topclub is AZ bij lange na nog niet. En het lijkt er inderdaad op dat AZ met het laten vertrekken van Arveladze/Koevermans haar hand heeft overspeeld, het seizoen is echter nog lang natuurlijk. Potentie heeft de selectie echter genoeg, zeker wanneer spelers als Schaars, Mendes da Silva en Cziommer weer fit en terug zijn. Nu nog kijken of men ook veerkracht heeft...

Over gisteravond, ik moest best even lachen, maar vind het vooral mooi voor onze buren uit Leeuwarden, die kunnen wel een st(e)untje gebruiken na een aantal lastige jaren onderin de Eerste Divisie
Een topclub is AZ zeker nog niet. Maar het wordt wel als een topclub bestuurd. Maar ben het met je eens dat Koevermans een gemis is. Arveladze weet ik zo net nog niet... Schaars moet je nog maar zien of hij zijn niveau weer gaat halen. We zullen zien.

Volgens mij pompt Scheringa er al geen geld meer in. Vandaar dat plannetje om tv rechten zelf te verkopen.
pi_53539254
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
De UEFA Cup ga je met deze selectie niet winnen en in de competitie is het ook al achter de feiten aan lopen. Dat gaat dan ineens hard hoor.

Ik ben echt serieus benieuwd hoelang Scheringa het volhoudt om er nog geld in te pompen, zonder daadwerkelijk echt een prijs te pakken zoals de beker en welke kwaliteitstrainers zoals Adriaanse en van Gaal erin willen stappen.
Ik heb zelf wel het idee daat het allemaal nog wel goed gaat komen hoor. Als Stijn Schaars, simon Cziommer en Mendes da Silva eindelijk weer eens terug zijn, dan zal het vanzelf een stuk beter gaan lopen. Vooral Stijn en Simon zijn echte aanjagers en juist dat soort mensen missen ze nu bij AZ. Dat merkte je (heb het niet op tv gezien, maar hoorde het wel opd e radio en lees het hier en daar) al na het missen van de strafschop dat de koppen gingen hangen.

Praktisch gezien is het bijna hetzelfde elftal als vorig seizoen: alleen de Cler, Arveladze en de echte pinchhitter Koevermans missen. De Cler is goed opgevangen door de aankoop van Pocognoli (prima speler in mijn ogen), alleen ontbreekt het aan scorend vermogen op dit moment bij de aanval. Daarin kan je echt zien dat vooral Arveladze nu nodig gemist wordt. Om die goed te kunnen vervangen heeft het blijkbaar tijd nodig...

Op dit moment zit het gehele elftal in een dip. Cruciaal is de wedstrijd tegen de Portugezen a.s. donderdag: zolang ze die niet verliezen heb ik wel het idee dat ze europees gaan overwinteren i.i.g. En voor de competitie ben ik al helemaal (nog) niet bang: PSV had vorig jaar in de winterstop nog 14 punten voorsprong op de nummer 2...en we weten allemaal hoe de laatste ronde van het seizoen uiteindelijk verlopen is....
pi_53539302
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, verliezen van Cambuur vind ik wat dat betreft minder erg dan verliezen van Utrecht of welke club dan ook. Cambuur heeft nog wel enige sympathie bij mij
pi_53539361
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:

PSV had vorig jaar in de winterstop nog 14 punten voorsprong op de nummer 2...en we weten allemaal hoe de laatste ronde van het seizoen uiteindelijk verlopen is....
Ja, PSV werd gewoon kampioen.
pi_53539424
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja, PSV werd gewoon kampioen.
Gewoon
pi_53539509
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ach, verliezen van Cambuur vind ik wat dat betreft minder erg dan verliezen van Utrecht of welke club dan ook. Cambuur heeft nog wel enige sympathie bij mij
Ik zou me als trainer eerder zorgen maken om een verlies van Cambuur dan van een club als Utrecht.

Utrecht heeft deze week laten zien leuk te kunnen voetballen en tegen grotere clubs voldoende af te dwingen. Cambuur....tsja, buiten de financiele malaise, zit het voetballend ook nog niet snor.

Als 'topclub' verliezen van Utrecht is geen schande, maar van Cambuur?
Wat voor prijzen denkt AZ nu nog te willen bereiken? Competitie heb je al een achterstand, Europees overwinteren is het hoogst haalbare (en dat moet nog gebeuren) en je ligt al uit de beker.

Ik ben benieuwd hoelang het sprookje van Scheringa nog stand houdt. Kunnen ze omgaan met een tegenslag en krabbelt het weer richting top 4 of gaan de kopjes hangen en wordt AZ het lachertje van het seizoen. Tot nu toe het lachertje...
pi_53539712
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Ik zou me als trainer eerder zorgen maken om een verlies van Cambuur dan van een club als Utrecht.

Utrecht heeft deze week laten zien leuk te kunnen voetballen en tegen grotere clubs voldoende af te dwingen. Cambuur....tsja, buiten de financiele malaise, zit het voetballend ook nog niet snor.

Als 'topclub' verliezen van Utrecht is geen schande, maar van Cambuur?
Wat voor prijzen denkt AZ nu nog te willen bereiken? Competitie heb je al een achterstand, Europees overwinteren is het hoogst haalbare (en dat moet nog gebeuren) en je ligt al uit de beker.

Ik ben benieuwd hoelang het sprookje van Scheringa nog stand houdt. Kunnen ze omgaan met een tegenslag en krabbelt het weer richting top 4 of gaan de kopjes hangen en wordt AZ het lachertje van het seizoen. Tot nu toe het lachertje...
Elke club het wel een klote seizoen. Maar het seizoen is echt nog maar begonnen hoor . Volgens mij raak jij snel in paniek of niet?
pi_53539927
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dit seizoen toont nog helemaal niks aan, daar is het nog veel te vroeg voor hoor.
Toont in ieder geval aan dat AZ minder goed tot scoren komt dan vorig jaar.
pi_53540119
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik heb zelf wel het idee daat het allemaal nog wel goed gaat komen hoor. Als Stijn Schaars, simon Cziommer en Mendes da Silva eindelijk weer eens terug zijn, dan zal het vanzelf een stuk beter gaan lopen. Vooral Stijn en Simon zijn echte aanjagers en juist dat soort mensen missen ze nu bij AZ. Dat merkte je (heb het niet op tv gezien, maar hoorde het wel opd e radio en lees het hier en daar) al na het missen van de strafschop dat de koppen gingen hangen.

Praktisch gezien is het bijna hetzelfde elftal als vorig seizoen: alleen de Cler, Arveladze en de echte pinchhitter Koevermans missen. De Cler is goed opgevangen door de aankoop van Pocognoli (prima speler in mijn ogen), alleen ontbreekt het aan scorend vermogen op dit moment bij de aanval. Daarin kan je echt zien dat vooral Arveladze nu nodig gemist wordt. Om die goed te kunnen vervangen heeft het blijkbaar tijd nodig...

Op dit moment zit het gehele elftal in een dip. Cruciaal is de wedstrijd tegen de Portugezen a.s. donderdag: zolang ze die niet verliezen heb ik wel het idee dat ze europees gaan overwinteren i.i.g. En voor de competitie ben ik al helemaal (nog) niet bang: PSV had vorig jaar in de winterstop nog 14 punten voorsprong op de nummer 2...en we weten allemaal hoe de laatste ronde van het seizoen uiteindelijk verlopen is....
De cler is helemaal niet goed opgevangen. De Cler is een slimmere voetballer dan wat e rnu aan die kant staat en voetbalt ook mee . Dus over de flanken mis je hem ook aanvallend gezien.

Als er punten gemorst gaan worden slaat de teleurstelling in bij AZ en dan moeten w enog maar zien hoe Louis van Gaal dat gaat Managen
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:00:31 #214
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53540315
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53540352
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Elke club het wel een klote seizoen. Maar het seizoen is echt nog maar begonnen hoor . Volgens mij raak jij snel in paniek of niet?
Ik blus altijd voor de brand begonnen is.
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:03:37 #216
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53540387
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef BobRooney het volgende:

[..]

In het begin valt er niks te winnen, alleen maar te verliezen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53540434
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef dagizmo het volgende:
Als trainer wel, als supporter niet. Ik had het dan ook over sympathie
pi_53540506
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Chadi het volgende:
De cler is helemaal niet goed opgevangen. De Cler is een slimmere voetballer dan wat e rnu aan die kant staat en voetbalt ook mee . Dus over de flanken mis je hem ook aanvallend gezien.
Klopt ook wel, de Cler is als aanvallende verdediger een toppertje, maar die potentie heeft Pocognoli ook sowieso van wat ik tot nu toe gezien heb. Nog niet op het niveau van de Cler (ik snap sowieso niet waarom MvB hem niet in Oranje opneemt maar dat is iets anders), maar Pocognoli komt er dit seizoen nog wel.
quote:
Als er punten gemorst gaan worden slaat de teleurstelling in bij AZ en dan moeten w enog maar zien hoe Louis van Gaal dat gaat Managen
De teleurstelling kan nooit groter zijn dan de laatste speelronde vorig seizoen

Gezien het spel in de bekerfinale (heerlijke wedstrijd was dat zeg) denk ik dat dat wel goed komt hoor.
pi_53540509
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef dagizmo het volgende:
Ik blus altijd voor de brand begonnen is.
Als jij de behoefte hebt om wateroverlast te creeeren als het nog niet nodig is, dan moet je dan vooral doen
pi_53540526
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

In het begin valt er niks te winnen, alleen maar te verliezen.
Wijze woorden ...
pi_53541129
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Klopt ook wel, de Cler is als aanvallende verdediger een toppertje, maar die potentie heeft Pocognoli ook sowieso van wat ik tot nu toe gezien heb. Nog niet op het niveau van de Cler (ik snap sowieso niet waarom MvB hem niet in Oranje opneemt maar dat is iets anders), maar Pocognoli komt er dit seizoen nog wel.
[..]

De teleurstelling kan nooit groter zijn dan de laatste speelronde vorig seizoen

Gezien het spel in de bekerfinale (heerlijke wedstrijd was dat zeg) denk ik dat dat wel goed komt hoor.
Kijk hij komt er wel is als je bij de top wil horen niet goed genoeg. Je moet er staan.

En de teleurstelling kan best wel groter hoor . Dat je een kampioenschap net verliest geeft je de voldoening dat je tot zo ver nog hebt meegedaan maar als je nu al kansloos bent voor een plek waar je vorig jaar dichtbij was dat is pas en domper.
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:36:34 #222
55709 Stereotomy
pi_53541227
quote:
En de teleurstelling kan best wel groter hoor .
Ajax is aan zijn stand verplicht om CL te spelen, en jullie missen het WEER tegen een kutploeg uit het Oostblok. Kijk eerst naar jezelf.

Wij hebben nu meer lucht voor de UEFA-cup titel
pi_53541461
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die winnen wij al.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53541527
Een echte topclub kan op drie fronten meestrijden voor de prijzen. Sowieso zielig om na zo'n schandelijke nederlaag dat goed te praten met excuses als 'nu hebben we meer lucht voor de UEFA Cup'... die AZ ook niet gaat winnen.
pi_53542061
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef MaxPower het volgende:
Een echte topclub kan op drie fronten meestrijden voor de prijzen.
Daarom is het ook nog geen echte topclub. Niemand die AZ verder al een topclub noemt hoor, hoe graag de gemiddelde Ajax-supporter dat ook uit onze mond wil horen
pi_53542163
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:32 schreef Chadi het volgende:
En de teleurstelling kan best wel groter hoor . Dat je een kampioenschap net verliest geeft je de voldoening dat je tot zo ver nog hebt meegedaan maar als je nu al kansloos bent voor een plek waar je vorig jaar dichtbij was dat is pas en domper.
Ach, je kan wel eeuwig blijven zeiken, maar wat heeft dat voor nut? Over 2 dagen moeten ze alweer het veld op en als men dan nog steeds met de teleurstelling in de benen loopt dan ben je nog verder van huis.

Laat het bestuur maar lekker zitten met de teleurstelling van de uitschakeling; spelers en supporters moeten maar lekker positief zijn voor de koemnde wedstrijden!
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:15:20 #227
55709 Stereotomy
pi_53542326
Ja inderdaad, in die 35 AZ-topics heb je hier alleen maar Ajax-fans over AZ horen praten als een topclub.

AZ heeft de laatste jaren topploegen gehad, en ik reken dit jaar ook nog steeds bij een topploeg. En we hebben een topcoach die niet tegen zijn verlies kan.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:15:54 #228
55709 Stereotomy
pi_53542343
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die winnen wij al.
Shit

Landstitel dan maar?
pi_53542514
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Shit

Landstitel dan maar?
Met een beetje gelukkig te behalen in het stadion van Excelsior
zo 13 apr, 14.30u Excelsior-AZ
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:35:21 #230
186348 De_Dwaas
Ja hou je hé
pi_53542858
Van gaal heeft het altijd moeilijk tegen Cambuur. Met Ajax is hij er in '96 ook al uit de beker gevlogen tegen Cambuur
Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
pi_53542887
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef De_Dwaas het volgende:
Van gaal heeft het altijd moeilijk tegen Cambuur. Met Ajax is hij er in '96 ook al uit de beker gevlogen tegen Cambuur
Voel me al ietsie beter nu
pi_53542894
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Met een beetje gelukkig te behalen in het stadion van Excelsior
zo 13 apr, 14.30u Excelsior-AZ
Ik zou er een tattoo van laten zetten als ik jou was
pi_53542961
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:

Er zijn nog AZ-supporters met enige intelligentie hoor....
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:37:10 #234
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53544435
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53545515
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef De_Dwaas het volgende:
Klopt ja. Wij waren net daarvoor wereldkampioen geworden en toen vlogen we eruit tegen Cambuur hehe
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:52:41 #236
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53546445
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Shit

Landstitel dan maar?
Die aspiraties kunnen zondag rond half vijf de ijskast in.
29.10 Novastar HMH
pi_53546539
de titel van dit topic blijft prachtig
pi_53546587
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt ja. Wij waren net daarvoor wereldkampioen geworden en toen vlogen we eruit tegen Cambuur hehe
prestatie van AZ is van gelijke waarde
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:14:40 #239
55709 Stereotomy
pi_53547011
quote:
AZ mist Pellè tegen Heracles

ALKMAAR - AZ kent in aanvallend opzicht de nodige personele problemen voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo van zondag. De Braziliaan Ari is nog altijd geblesseerd aan zijn linkerbovenbeen.

Graziano Pellè viel donderdag in de met 1-0 verloren bekerwedstrijd tegen Cambuur uit met een knieblessure. De Italiaan laat zich vrijdagmiddag onderzoeken. Zondag kan hij in ieder geval niet meedoen.

Naast Ari en Pellè zijn er meer blessuregevallen. Doelman Boy Waterman heeft last van zijn rechterknie.

Opdam

De verdedigers Barry Opdam en Kew Jaliens sloegen de training van vrijdag eveneens over. Opdam is geblesseerd aan zijn linkerknie, Jaliens heeft een pijnlijke voet. De inzetbaarheid van Waterman, Opdam en Jaliens is twijfelachtig.

Simon Cziommer, Stijn Schaars, Gijs Luirink en Joey Didulica zijn door verschillende blessures nog steeds niet inzetbaar.

Mendes da Silva

De middenvelder David Mendes da Silva is hersteld van een blessure aan zijn rechterknie. Hij speelt maandagavond voor het eerst sinds ruim een half jaar weer een voetbalwedstrijd. Mendes da Silva liep zijn blessure in februari op in de uitwedstrijd tegen FC Groningen.

" Normaal gesproken doet Mendes maandag met Jong AZ mee tegen Jong ADO Den Haag" , zei trainer Louis van Gaal vrijdag. " Of hij moet de komende dagen een onverwachte terugslag krijgen."
En toen hadden we nog maar één 100% fitte spits

Alhoewel El-Hamdaoui al een wedstrijd lang meedeed tegen Cambuur. Maar ik weet niet hoe hij er aan het eind erbij liep. Maargoed, wedstrijden spelen is ook conditie opbouwen.

Cziommer ook nog niet fit, dat wordt dus Medunjanin op 10, en M&M's in de spits.
pi_53547012
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:58 schreef sneekyfrank het volgende:

[..]

prestatie van AZ is van gelijke waarde
Dat is zeker waar. Jullie verloren immers zondag maar nipt van de club die drie dagen later op glansrijke wijze de altijd gevaarlijke Kozakken Boys uitschakelde.
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:18:21 #241
55709 Stereotomy
pi_53547102
quote:
-------------------Romero-----------------

Steinsson-----Jaliens-----Opdam-----Pocognoli

de Zeeuw--------Martens--------Agustien

Jenner-----------Dembele---------el Hamdaoui.
Deze is ook leuk
pi_53547128
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat is zeker waar. Jullie verloren immers zondag maar nipt van de club die drie dagen later op glansrijke wijze de altijd gevaarlijke Kozakken Boys uitschakelde.
En we speelden nog wel onze beste wedstrijd van het seizoen zondag
pi_53547298
Kvind het wel jammer voor Pelle ik gun die gast wel paar doelpuntjes
AFC AJAX
pi_53547349
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ajax is aan zijn stand verplicht om CL te spelen, en jullie missen het WEER tegen een kutploeg uit het Oostblok. Kijk eerst naar jezelf.

En wat heeft dat met AZ te maken?
pi_53547446
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ach, je kan wel eeuwig blijven zeiken, maar wat heeft dat voor nut? Over 2 dagen moeten ze alweer het veld op en als men dan nog steeds met de teleurstelling in de benen loopt dan ben je nog verder van huis.

Laat het bestuur maar lekker zitten met de teleurstelling van de uitschakeling; spelers en supporters moeten maar lekker positief zijn voor de koemnde wedstrijden!
Jah dat is de enige remedie maar spelers morren wel sneller als het fout gaat. Dat zie je bij elke club die hoge verwachtingen heeft van het seizoen.
pi_53548672
Met hoeveel bussen waren jullie trouwens ? Ik was na de wedstrijd ergens anders, wat van jullie oude garde kwam stoer doen maar grote bek achter het hek verhaal weer _!
pi_53549206
sorry jongens....
quote:
*Noordhollands Dagblad

AZ is op prijzenjacht, maar wordt zelf getroffen

door Theo Brinkman

Leeuwarden- AZ is dit jaar op jacht naar prijzen. Maar in de eerste bekerwedstrijd van het seizoen werden de Alkmaarders zelf al meteen in het hart getroffen. De bekerfinalist van vorig jaar ging keihard onderuit tegen eerstedivisieclub Cambuur (1-0).

Terwijl in het stadion het feest in volle gang was, zat Louis van Gaal er in de perskamer verslagen bij. Toch was de AZ-trainer mild voor zijn spelers. ,,Ik kan ze niets verwijten. Ja, dat ze niet in vorm zijn, maar dat is mede míjn verantwoordelijkheid.''

Matchwinnaar voor de Friezen was Rachid El Khalifi, die tien minuten voor tijd het volgepakte stadion in Leeuwarden in vuur en vlam zette. De invaller stond opeens vogelvrij voor de neus van Boy Waterman en passeerde de keeper van dichtbij met een bekeken schuivertje.
,,Niet onverdiend'', noemde Van Gaal de zege van Cambuur. ,,Ze hebben prima georganiseerd gespeeld en in de tweede helft goede kansen gecreëerd. Voor ons is dit heel vervelend, maar dat is voetbal. Wij zitten in de hoek waar de klappen vallen. Daar moeten we zo snel mogelijk uitkomen, anders gaan we een verloren seizoen tegemoet. Dat is eigenlijk ook het enige dat ik heb gezegd in de kleedkamer. Volgende week staat er namelijk weer zo'n 'onomkeerbare' wedstrijd op het programma, dan voor de Uefacup.''

Voor Cambuur was de zege een beloning voor een degelijke wedstrijd met een sterk laatste half uur. Daarin was het diverse keren gevaarlijk via de counter. Vooral de razendsnelle Marc Mboua ontpopte zich daarbij tot kwelgeest van de Alkmaarse defensie. De kleine 20-jarige spits uit Kameroen had de avond van zijn leven en speelde een wedstrijd waar de Friese fans over tien jaar nog over praten.

Dat het zo ver kwam, moest AZ zichzelf aanrekenen. Cruciaal was de zestigste minuut, waarin AZ een strafschop kreeg vanwege een handsbal van Cambuur-verdediger Joris van Rooijen. Dit keer zette Maarten Martens zich wel achter de bal, in tegenstelling tot afgelopen zondag tegen Ajax. De Belg bedankte toen voor de eer en liet Mounir El Hamdaoui de penalty nemen. El Hamdaoui miste. Nu durfde Martens wel - gesterkt door een goede elfmeter die hij op de training had genomen. Tot zijn eigen ontzetting schoot Martens nu op de paal.

De misser maakte direct een einde aan een fase waarin AZ juist op weg was naar een voorsprong. Het drong kort na rust flink aan. Twee keer was Haris Medunjanin kansrijk, wat al meer was dan AZ in de eerste helft voor elkaar had gekregen.

De eerste tegenvaller had AZ al binnen vijf minuten te pakken. In een poging de bal op doel te schieten, blesseerde Graziano Pellè zich aan zijn rechterknie. De Italiaanse spits probeerde het daarna nog wel eventjes, maar zag al snel in dat het een kansloze missie was. Zo raakte AZ ook zijn tweede spits kwijt. Het moest immers ook al, net als tegen Ajax, de Braziliaanse aankoop Ari missen.

Het uitvallen van Pellè was voor AZ de voorbode voor een dramatische avond. Alsof ze het voorvoelden, hadden tienduizend Friezen het Cambuurstadion tot de nok toe gevuld. Ze geloofden in een stunt, gesterkt door de wetenschap dat al menig eredivisieclub deze week grote problemen had gehad tegen 'een kleintje'. Na anderhalf uur werden de tienduizend fans beloond met een feest dat ze in Leeuwarden in jaren niet hadden meegemaakt.

e Telegraaf

Enorme stunt Cambuur

door Sieb Oostindie

LEEUWARDEN, vrijdag

Meedoen om de prijzen. Zo luidde de doelstelling van AZ voor dit seizoen. Het heette een bijstelling omhoog, maar de praktijk van vandaag de dag maakt het in dat licht zeer zuur voor de Alkmaarders, die het spoor even behoorlijk kwijt zijn. In de competitie staat de ploeg van Louis van Gaal op een magere negende plek met zeven uit vijf. In de UEFA Cup worstelde het in de eerste ronde, maar moet het de return tegen Pacos overleven. En in de beker werd gisteravond al een streep door een eventuele prijs gezet. De Alkmaarse finalist van vorig seizoen struikelde terecht over Cambuur Leeuwarden: 1-0. ,,Zij hebben het goed gedaan. En tactisch gedisciplineerd gespeeld”, zei Louis van Gaal na de klap van de middenmoter uit de eerste divisie. ,,Wij moeten binnen drie dagen iedereen weer in het gelid krijgen. Anders krijgen wij voor dit seizoen een probleem.”

De eerste helft was niet om aan te zien in Leeuwarden, waar AZ met knalgele sokken speelde, omdat arbiter Braamhaar de witte van de Alkmaarders afkeurde. Daar speelde Cambuur al mee, en hij wilde ook onder aan de benen het verschil zien. Pas in de eindfase kreeg Cambuur door dat het de kapitaalkrachtige gasten pijn kon gaan doen. Na rust begonnen de Alkmaarders wat sterker, maar nog zonder al te veel overtuiging. Toen AZ na een uur in de persoon van Maarten Martens ook nog een penalty miste (op de paal), kregen publiek en thuisploeg een enorme opkikker en ging het treffen pas echt leven in het volle stadion (10.000). Tien minuten voor tijd was daar opeens de winnende goal. De sterke Kameroener Marc Mboua lanceerde op fraaie wijze invaller Rachid El Khalifi, die Boy Waterman met een schuiver klopte: 1-0. De keeper had daarna nog geluk, dat Adnan Barakat de paal raakte. ,,Dit,” glunderde trainer Jurrie Koolhof, ,,is een enorme teamprestatie. Het leek wel, of het geluk ons na de gemiste penalty toewaaide. Maar dit is groots voor deze club.”

Het was een terechte zege voor het ontketende Cambuur Leeuwarden, dat daarmee na Heerenveen één en twee de derde Friese representant werd die verder gaat in de beker. Het had halverwege de tweede helft alle schroom van zich afgeworpen. En op basis van wedstrijdinstelling en vechtlust was het nog terecht ook. AZ worstelt: met zichzelf, met de automatismen, met blessures, met het verwachtingspatroon, met het missen van kansen, met de vorm; eigenlijk gewoon met alles.

En ook nog met strafschoppen. De finalist verloor de bekerfinale van Ajax na 16 penalties. Afgelopen zondag ging het weer mis, toen Mounir El Hamdaoui de kans op de 2-2 liet liggen, omdat zijn zwakke inzet werd gekeerd door doelman Stekelenburg van Ajax. Gisteravond ging het weer mis en dat was de ommekeer in het duel.

Tot overmaat van ramp verdween Graziano Pelle na tien minuten al naar de kant met een knie- en enkelblessure. De ernst is nog niet te overzien, maar ook Ari zit al in de lappenmand, ten teken dat AZ in de draaikolk naar beneden zit. ,,We zitten in de hoek waar de klappen vallen,” zei Van Gaal. ,,Daar moeten wij snel uit, anders ga je een vervelend seizoen tegemoet. Over een week krijgen we Pacos. We staan weliswaar met 1-0 voor, maar het zal die wedstrijd anders moeten om het tot een goed einde te brengen.”

*AD Sportwereld

Cambuur vloert flets AZ

door Maarten Wijffels

LEEUWARDEN - In een seizoen dat tot nu toe een aaneenschakeling is van tegenslag en ellende is AZ tegen de volgende tik van formaat aangelopen.

De ploeg die in mei van dit jaar nog de bekerfinale speelde in de Kuip struikelde gisteravond al over de eerste de beste horde in een nieuwe bekercampagne. Eerste divisieclub Cambuur won met 1-0 door een treffer van Rachid El Khalifi.

AZ-coach Louis van Gaal sprak van een verdiende nederlaag. ,,We moeten nu oppassen dat het geen verloren seizoen wordt.’’ In Leeuwarden vierden 10.000 Cambuur-supporters de bekerzege alsof promotie naar de eredivisie was afgedwongen. En geef ze eens ongelijk. De laatste jaren is het kommer en kwel bij een club die twee jaar geleden nog op de rand van een faillissement stond.

Gisteren liepen spelers en trainer Jurrie Koolhof een ereronde over het kunstgras waarop ze het grote AZ in de tweede helft de stuipen op het lijf hadden gejaagd. Dat gebeurde onder leiding van gangmaker Marc Mboua, een Kameroener van 20 jaar van wie je nu al kunt voorspellen dat hij niet lang bij Cambuur zal spelen. De kleine aanvaller met de kittige bewegingen was een constante plaag voor de Alkmaarders, die in het laatste deel van de wedstrijd ontsnapten aan meer tegengoals.

El Khalifi scoorde in de 81ste minuut op aangeven van Mboua, precies in een fase dat de Friezen serieus begonnen te geloven dat een stunt mogelijk was. AZ had dat geloof zelf aangewakkerd door opnieuw een strafschop te missen. Na El Hamdaoui afgelopen zondag tegen Ajax was het nu Maarten Martens die na 60 minuten niet scoorde na een handsbal in het Friese strafschopgebied.

In het hoge noorden keek men uit naar de komst van een van de top-vier clubs van Nederland. Dat ze in deze regio weten ze hoe je een sfeervolle bekeravond moet organiseren, bewees BV Veendam vorig seizoen al. Dat ontving destijds Feyenoord in de tweede bekerronde en ook toen was zo’n topaffiche goed voor allerlei sfeeracties en een stijf uitverkocht huis.
In Leeuwarden begon de warming-up gisteren al vroeg met een voorwedstrijd van twee pupillenteams en de vertoning op diverse tv-schermen van de dvd ‘puur Cambuur’, met fraai beeldmateriaal uit de clubhistorie.

In de aanloop naar het treffen van gisteren had Van Gaal het over ‘een chip’ in het hoofd van zijn spelers die hen zegt dat voetballen op kunstgras maar niks is. Je zag ook duidelijk dat een aantal AZ’ers zich niet prettig voelde op de ondergrond van kunstvezels, waarop de ploeg zondag opnieuw aan de bak moet, dan tegen Heracles.

Graziano Pellè zal dat competitieduel wellicht niet halen. Zijn gedwongen wissel na amper vijf minuten was de eerste tik voor AZ. De Italiaan raakte geblesseerd toen hij op doel wilde schieten.

* De Volkskrant

Volksfeest in Friesland na bekerstunt van Cambuur tegen AZ

Van onze verslaggever Robèrt Misset

LEEUWARDEN - Het mocht eindelijk hardop worden gezegd in Alkmaar: AZ moet dit seizoen een prijs winnen om de ambities van de club te onderstrepen. Maar na een klassieke bekerwedstrijd tegen Cambuur constateerde AZ-coach Louis van Gaal gelaten dat zijn ploeg ‘slechts drie dagen de tijd heeft om te voorkomen dat we een verloren seizoen spelen’.

De 1-0 nederlaag tegen de nummer 10 van de eerste divisie kwam als een mokerslag aan bij AZ, waar de Italiaanse spits Pellè met een knieblessure uitviel. De andere aankoop, Ari, zit eveneens in de ziekenboeg, waardoor de heimwee naar de vertrokken topschutters Arveladze en Koevermans alleen maar is toegenomen.

Het is slechts één verklaring voor de aanvallende onmacht bij AZ, dat in Leeuwarden wederom een strafschop miste. Zondag voelde Martens zich in het duel met Ajax te onzeker om een penalty te nemen en liet hij de eer aan El Hamdaoui, die zijn inzet zag gekeerd door Ajax-keeper Stekelenburg.

Donderdagavond zat de Belgische middenvelder totaal niet in de wedstrijd. Toen Cambuur-speler Van Rooijen de bal na een corner met de hand beroerde, ontfermde Martens zich wel over de strafschop. Terwijl Cambuur-keeper Van der Vlag de rechterhoek koos, schoot Martens de bal tegen de linkerpaal.

‘Ik grijp nooit in vanaf de kant als iemand een strafschop neemt’, sprak Van Gaal, berustend. Misschien had hij het wel moeten doen, want de misser van Martens staat model voor de uiterst moeizame seizoensouverture van AZ. Meteen na het laatste fluitsignaal in Leeuwarden trachtte Van Gaal vooral de morele schade bij zijn selectie te beperken.

Hij hield ze voor dat ‘vorm binnen vijf minuten kan terugkeren’ in de wetenschap dat de tijd nu al begint te dringen. Zondag wacht AZ bij Heracles een tweede krachtproef op kunstgras, waarna het elftal de gunstige uitgangspositie in de UEFA Cup tegen het Portugese Pacos de Ferreira (1-0) moet uitbouwen. ‘In twee wedstrijden moeten we ervoor zorgen dat er nog iets te winnen valt dit seizoen’, aldus Van Gaal.

Het povere spel van zijn ploeg tegen het modale Cambuur deed niet vermoeden dat de metamorfose aanstaande is. Hoewel Van Gaal zijn spelers geen verwijten maakte, straalden ze weinig inspiratie en vertrouwen uit.

Twaalf jaar geleden had Van Gaal ook al een bekerwedstrijd verloren in Friesland, toen hij met Ajax nota bene net de wereldbeker had veroverd. Van Gaal was die blamage uit 1995 niet vergeten, maar hij kon onmogelijk bevroeden dat Cambuur tegen AZ hetzelfde kunstje zou flikken. ‘Teveel spelers gingen na de gemiste penalty uit hun positie lopen.’

Het elftal van coach Jurrie Koolhof wierp pas na rust de schroom van zich af, toen de eenzame spits Mboua er met El Khalifi een sterke secondant bij kreeg. Cambuur plukte de 20-jarige dribbelaar uit Kameroen uit de Franse vierde divisie weg, maar Mboua bleek een plaag voor AZ-verdediger Jaliens.

Na zijn steekpass kon El Khalifi in de 80ste minuut de toon zetten voor een volksfeest in Leeuwarden, zoals dat twaalf jaar lang niet is vertoond. De club die anderhalf jaar geleden op sterven na dood was, begroette voor het eerst sinds 1995 weer 10 duizend supporters, die hun geluk niet opkonden na de bekerstunt tegen AZ. ‘Eindelijk wordt hier weer over voetbal gesproken en niet over de financiële sores van de afgelopen jaren’, constateerde trainer Koolhof.

Bij AZ zal Van Gaal een sluimerende crisis in de kiem moeten smoren, al wenste hij een vooroordeel te corrigeren. ‘De media hebben van AZ een topclub gemaakt, ik heb altijd volgehouden dat we dat niet zijn.’

Toch paste de pijnlijke aftocht in het bekertoernooi niet bij de huidige status van AZ, erkende Van Gaal. In mei sneuvelde zijn ploeg pas na de 16e strafschop in de finale tegen Ajax, nu moest AZ in Leeuwarden al na een optreden afscheid nemen van de KNVB-beker.

*ANP

Cambuur stoot AZ uit beker

LEEUWARDEN - Cambuur Leewarden heeft donderdagavond voor een enorme verrassing in het nationale bekertoernooi gezorgd.

De Leeuwarders wonnen met 1-0 dankzij een treffer van de ingevallen Rachid El Khalifi, tien minuten voor tijd. AZ was aanvallend onmachtig en zag Maarten Martens ook nog een penalty missen.

Wijzigingen
Ten opzichte van het met 2-3 verloren duel tegen Ajax van afgelopen zondag paste Van Gaal een wijziging toe. Julian Jenner nam op het middenveld de plaats in van Kemy Agustien.

Graziano Pelle had opnieuw een basisplaats, maar de Italiaan moest binnen het kwartier al naar de kant met een blessure.

Openingsfase
In de openingsfase van eerste helft was het spelbeeld zoals dat vooraf door een ieder was verwacht. AZ domineerde, de nummer tien van de Jupiler League hield zich vooral bezig met verdedigen.

De ruimtes waren daardoor klein en AZ miste het vernuft om een gaatje in de Friese defensie te vinden.

Medunjanin
Pas na ruim een half uur moest doelman Peter van der Vlag voor het eerst echt in actie komen, nadat Haris Medunjanin - de vervanger van Pelle - vanaf de rand van het strafschopgebied venijnig uithaalde.

Daarna gooide Cambuur de schroom van zich af en kreeg het zowaar de beste kans. Marc Mboua ontsnapte op rechts en trok de bal voor op Sandor van der Heide.

Die verraste Boy Waterman in de korte hoek, maar de bal verdween naast het doel. Even daarvoor was Rick Hooijboer dicht bij een treffer geweest uit een vrije trap.

Penalty
Gesteund door de 0-0 bij rust, bleef Cambuur van zich af bijten. Een domme handsbal van Joris van Rooijen, na een uur spelen, leverde AZ een penalty op en dat leek de gasten dan eindelijk op het juiste spoor te zetten.

Martens, compleet onzichtbaar tot dat moment, nam ditmaal wel de verantwoording op zich - tegen Ajax liet de Belg het nog over aan de falende Mounir El Hamdaoui - maar hij schoot op de paal.

Energie
Die misser gaf het hard werkende Cambuur een nieuwe dosis energie. Trainer Jurrie Koolhof bracht een extra aanvaller en in de counter kregen de Leeuwarders via de snelle Mboua kansen op een voorsprong.

AZ, verliezend bekerfinalist van vorig seizoen, nam meer en meer risico, maar Cambuur bleef zonder problemen overeind.

El Khalifi
Tien minuten voor tijd bracht El Khalifi het uitverkochte stadion in extase door een solo van Mboua langs Waterman te schieten.

Die 1-0 hield Cambuur knap vast. Adnan Barakat raakte zelfs nog de paal met een schitterende lob.

*Vi.nl

Penaltymissend AZ struikelt in Leeuwarden

SC Cambuur-Leeuwarden heeft voor een daverende verrassing gezorgd door AZ het uitzicht op de KNVB-beker te ontnemen.

Met Julian Jenner voor Kemy Agustien legde AZ in Leeuwarden nog meer nadruk op de aanval. Maar het leverde niet de klinkende zege waar trainer Louis van Gaal op had gehoopt. SC Cambuur-Leeuwarden hield knap stand en dook af en toe zelfs gevaarlijk op voor AZ-goalie Boy Waterman.

Dat het uitdraaide op een teleurstelling mocht AZ ook zichzelf aanrekenen. Want de Alkmaarse formatie liet na ruim een uur spelen opnieuw een strafschop onbenut. Waar tegen Ajax Mounir El Hamdaoui miste, ging Maarten Martens tegen Cambuur in de fout.

Het bleek een even pijnlijke als dure misser. Acht minuten voor tijd zorgde invaller Rachid El Khalifi voor de verrassende Friese voorsprong. De paal zat de 2-0 van Adnan Barakat in de weg. Maar het resultaat bleef staan: Cambuur knikkerde verliezend finalist AZ uit het bekertoernooi.
TROTS !!!!!
pi_53549255
Mwah, vind het nog steeds kut. Mevrouw Hooijboer uiteraard blij op het werk. Gelukkig niet al te lang bij stilgestaan.

Wellicht zal je bij zo'n stormachtige ontwikkeling altijd zoiets krijgen zoals we nu zien bij AZ. Iets wat te snel te goed gaat loopt geheid een keer tegen het blok. Daar zitten wij dan nu. Meestal is het gelukkig wel zo dat alles en iedereen bij AZ leert van dit soort momenten/periodes en je die extra bagage goed kan gebruiken in je verdere ontwikkeling.

Echter moet dit niet te lang doorgaan, aankomende wedstrijd zijn de 3 punten hard nodig wil je een beetje blijven mee komen met de subtop in de ranglijst.
pi_53559080
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:22 schreef justmattie het volgende:
Met hoeveel bussen waren jullie trouwens ? Ik was na de wedstrijd ergens anders, wat van jullie oude garde kwam stoer doen maar grote bek achter het hek verhaal weer _!
3volle bussen, net doen of enkel wij mans achter het hek deden. Volgende keer moet je die uit de kluiten gewassen Friese boerinnen ook maar bij het hek weghalen , wat een trieste vertoning was dat zeg. Er was trouwens wel overdreven veel politie op de been.
  zaterdag 29 september 2007 @ 00:11:27 #250
55709 Stereotomy
pi_53559191
Weet iemand waarom ze bij AZ gele sokken hadden?
pi_53559220
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand waarom ze bij AZ gele sokken hadden?
Eigen sokken vergeten, hebben ze sokken van Cambuur geleend..
  zaterdag 29 september 2007 @ 00:13:41 #252
55709 Stereotomy
pi_53559234
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Uit de wasmand gehaald... nog niet gewassen...
pi_53559294
Gatver..
pi_53561954
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef venomsnake het volgende:
Nope, AZ had uit zichzelf witte sokken meegenomen en cambuur had ook witte sokken...
Mocht niet van de scheids waardoor ze dus gele sokken van Cambuur kregen.
pi_53562551
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 05:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nope, AZ had uit zichzelf witte sokken meegenomen en cambuur had ook witte sokken...
Echt modegevoelig is die scheids dus niet. AZ had beter de witte sokken kunnen hebben en Cambuur de gele. Aan de andere kant spreekt het misschien in het voordeel van de scheids, tis vast geen homo dan.
pi_53564761
Ofwel blunder van AZ, rode sokken meenemen was te lastig zeker.
pi_53566612
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Genius-F het volgende:
Helaas was het niet de enige blunder die wedstrijd
pi_53566650
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:18 schreef Genius-F het volgende:
Een blunder is pas als je een speler opstelt die geschorst is.
pi_53567063
Gaat lekker in Alkmaar, ik bekijk het met genoegen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:04:10 #260
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53574497
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:30 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Aan de andere kant spreekt het misschien in het voordeel van de scheids, tis vast geen homo dan.
zou dat een nadeel zijn?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_53574624
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:04 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

zou dat een nadeel zijn?
Geen idee. Alle scheidsrechters moeten aan dezelfde eisen voldoen dus maakt geen bal uit natuurlijk.

By the way, ik lees dat Boy nog een twijfelgeval is voor de volgende wedstrijd. Nog mensen die graag onze reservekeep graag in actie willen zien voor een complete wedstrijd? Ik ben stiekem wel benieuwd eigenlijk.
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:12:29 #262
55709 Stereotomy
pi_53574694
Ben benieuwd.

Waterman lijdt een beetje aan het Donk-syndroom. Die twee zijn ook goeie maten, dus misschien dat hun biologische klok gesynct staan.
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:12:58 #263
55709 Stereotomy
pi_53574706
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 05:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

In plaats van dat Cambuur gewoon gele sokken gaat dragen
pi_53575082
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In plaats van dat Cambuur gewoon gele sokken gaat dragen
Iets met een thuisploeg, thuistenue en serieuze wedstrijdvoorbereiding.. AZ had gewoon moeten weten dat Cambuur met witte sokken zou kunnen spelen, simpel.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_53575099
Fries Heerenveen staat wel achter
AFC AJAX
pi_53575264
Waterman
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:42:01 #267
55709 Stereotomy
pi_53575414
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:36 schreef justmattie het volgende:
Waterman
pi_53586559
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waterman Kutboer dat ie is Een beetje keeper trekt er niks van aan als ie uitgezongen wordt, maar deze man wel. stond constant om te kijken naar ons
pi_53589936
die romero heeft wel een erge 2005 coupe
Hoe is het verder?
pi_53589986
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
Respect voor die mat
  zondag 30 september 2007 @ 14:53:20 #271
55709 Stereotomy
pi_53589995
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:51 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
1985
pi_53590267
retro dan
Hoe is het verder?
pi_53590395
Jullie prestaties zijn ook retro
  zondag 30 september 2007 @ 15:59:14 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53592024
Hoe gaat het met AZ?
pi_53592462
2-1 achter tegen Heracles
pi_53592770
Whehe, crisis in Alkmaar .
Mooi.
-
  zondag 30 september 2007 @ 16:24:46 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53592772
Lekker hoor, die 2 wedstrijden op kunstgras doen AZ goed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 30 september 2007 @ 16:24:46 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53592773
Volgend jaar is het stadion half leeg en wordt iedereen weer Ajax fan
pi_53592775
September is niet echt jullie maand he
pi_53592808
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53592816
Spits kopen?
  zondag 30 september 2007 @ 16:26:35 #282
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53592839
Romero maakt z'n reputatie wel waar

- Edgar Davids
pi_53592847
7 punten uit 6 wedstrijden
pi_53592851
pi_53592852
Aangezien het geluk ons in de steek heeft gelaten kan je dus wel alvast stellen dat het donderdag 0-2 zal worden voor FC Paços Ferreira en we Europees voor dit jaar ook klaar zijn. De gifbeker is vast nog niet leeg.
pi_53592864
Hier stapt AZ wel overheen, dat doen echte topclubs toch altijd? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 30 september 2007 @ 16:27:50 #287
55709 Stereotomy
pi_53592875
Ach, krachten sparen om die UEFA-cup te halen
  zondag 30 september 2007 @ 16:28:33 #288
55709 Stereotomy
pi_53592887
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef xFriendx het volgende:
Aangezien het geluk ons in de steek heeft gelaten kan je dus wel alvast stellen dat het donderdag 0-2 zal worden voor FC Paços Ferreira en we Europees voor dit jaar ook klaar zijn. De gifbeker is vast nog niet leeg.
Als AZ niet verliest thuis, dan komen ze op gelijke hoogte met het record van Ipswich Town van meeste wedstrijden thuis niet verloren in het UEFA cup duel.
pi_53592908
Horen al die ajacieden in dit topicniet in het stadion te zitten?
pi_53592971
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als AZ niet verliest thuis, dan komen ze op gelijke hoogte met het record van Ipswich Town van meeste wedstrijden thuis niet verloren in het UEFA cup duel.
Gezien de resultaten van afgelopen tijd lijkt me dit dan een prima moment om ook de kans op die 'prijs' te verkloten.

Het hoeft van mij niet allemaal sprankelend te gaan, maar eens een wedstrijd winnen zou toch wel weer eens leuk zijn. Aansluiting bij de top qua punten is nu al een hels karwei. Je doelstelling kan je nu maar het beste richten op de top 6 zodat je in ieder geval voorrondes voor de UEFA hebt. Voor een 'groeiende' (alleen nu even niet) club als AZ is dat Europese avontuur heel belangrijk.
pi_53592995
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, krachten sparen om die UEFA-cup te halen
Het boeit jou ook echt geen fuck he?
pi_53593016
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Het hoeft van mij niet allemaal sprankelend te gaan, maar eens een wedstrijd winnen zou toch wel weer eens leuk zijn.
Inderdaad...gewoon een 1-0 zou al lekker zijn...godverdomme
  zondag 30 september 2007 @ 16:33:23 #293
55709 Stereotomy
pi_53593038
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het boeit jou ook echt geen fuck he?
Ik ga niet om het aftreden van het bestuur vragen of een website op zwart zetten.
pi_53593065
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ga niet om het aftreden van het bestuur vragen of een website op zwart zetten.
Witte zakdoekjes dan
  zondag 30 september 2007 @ 16:34:59 #295
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_53593077
quote:

[..]

Je kan ook gewoon toegeven dat je meer een AZ-sympathisant dan een AZ-supporter bent.
2000 light years from home
pi_53593083
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Witte zakdoekjes dan
Stereo komt niet in het stadion dus dat wordt lastig.
pi_53593105
quote:

[..]

Het was misschien stom van het bestuur/staf wat betreft het verhaal Koevermans, maar dat is nog geen excuus voor het falen van al die anderen die nu op het veld staan. De spelers zullen dan ook zelf uit dit dal moeten klimmen. Het wordt wel vervelend zo, maar goed, ik wacht tot het moment dat opeens de boel weer draait en dan kan het hard gaan met deze selectie en is er weer reden om te juichen
pi_53593113
kijk wat louis zegt
pi_53593120
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat is toch de het langstlopende record dat nog steeds intact heeft?

Volgens mij heeft Manchster United het algemene record met 56 wedstrijden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 30 september 2007 @ 16:37:59 #300
55709 Stereotomy
pi_53593176
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon toegeven dat je meer een AZ-sympathisant dan een AZ-supporter bent.
Wat moet je doen om een supporter te zijn? Janken, fluitconcerten geven en dreigen het bestuur af te zetten?
pi_53593220
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat moet je doen om een supporter te zijn? Janken, fluitconcerten geven en dreigen het bestuur af te zetten?
Naar het stadion gaan en je club aanmoedigen zou een goed begin zijn. Cynische commentaartjes op een website helpen in ieder geval niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')