kortom.. je bent er blij meequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:03 schreef Rumille het volgende:
Jammer voor AZ, leuk voor Cambuur, makkelijker voor Ajax, kut voor de AZ-supporters, geweldig voor de anti-AZ'ers en ik vin 't wel leuk.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben het lachtertje op mijn werk vandaag
Op werk valt het gelukkig wel mee. Ik heb gisteren wel een stuk of 20 smsjes mogen ontvangenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben het lachtertje op mijn werk vandaag
Tsja, je kan ze uiteraard ook gaan uitfluiten als een echt verwend supportertje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef thaduck het volgende:
@Genius-F:
Met alle respect, maar hoe kan je in hemeltjesnaam klappen voor zo'n wanprestatie?
Ik denk ook dat je Cambuur hiermee te kort doet. Het lag echt niet aan de "wanprestatie" van AZ, maar ook aan het feit dat Cambuur het ze onwijs moeilijk maakte.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef thaduck het volgende:
@Genius-F:
Met alle respect, maar hoe kan je in hemeltjesnaam klappen voor zo'n wanprestatie?
Soort van hart onder de riem steken, ik weet het zelf nieteens preciesquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef thaduck het volgende:
@Genius-F:
Onzin!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je Cambuur hiermee te kort doet. Het lag echt niet aan de "wanprestatie" van AZ, maar ook aan het feit dat Cambuur het ze onwijs moeilijk maakte.
Dat zeg ik ook niet, ben geen ajakkes supporter....quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tsja, je kan ze uiteraard ook gaan uitfluiten als een echt verwend supportertje.
Dit seizoen toont nog helemaal niks aan, daar is het nog veel te vroeg voor hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:08 schreef dagizmo het volgende:
Onzin!
Als je echt een topclub wilt zijn of denkt te zijn moet je dit soort clubjes met 2 vingers in de neus oprollen met je bankzitters.
Dit seizoen toont aan dat AZ een leuke opvlieger is geweest en een aardige subtopper is in de eredivisie naast Heerenveen en Twente.
Klopt, dat was op een bepaalde manier ook schandelijk, maar de opties op de rest van de prijzen liggen nog volledig open.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:11 schreef dagizmo het volgende:
Je laat alleen wel heel snel onnodig je eerste kans op een prijs schieten.
Lul toch niet. Ook Ajax had het moeilijk, en leverde pas echt een wanprestatie. Clubs uit lagere divisies kunnen het je nu eenmaal moeilijk maken, dat gebeurt al jaren. In Frankrijk is het zelfs voorgekomen dat lagere divisie clubs in de finale komen. En je zou eens voor de gein naar de FA Cup moeten kijken. Daar vliegen de topclubs er ook uit tegen lagere teams.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:08 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Onzin!
Als je echt een topclub wilt zijn of denkt te zijn moet je dit soort clubjes met 2 vingers in de neus oprollen met je bankzitters.
Dit seizoen toont aan dat AZ een leuke opvlieger is geweest en een aardige subtopper is in de eredivisie naast Heerenveen en Twente.
Ik kan de pisbakken ook nog ruikenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh nou ja, zover ben ik nog niet. De eerste divisie zit nog teveel bij mij in het geheugen
Die pisbakken waren in de rust wel beter bereikbaar dan de wc's in het nieuwe stadion in de rust nuquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:37 schreef BobRooney het volgende:
Ik kan de pisbakken ook nog ruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |