er is zat ruimte, maar het is om eventuele rellen te voorkomenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
De laatste keer Cambuur - AZ (wat jaartjes terug) waren er toch ook problemen tussen de supporters?
Misschien daarom?
Mattie ga je matten morgen?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
er is zat ruimte, maar het is om eventuele rellen te voorkomen
paar jaar terug toen Twente hier was, moesten ze onder begeleiding van de ME naar het station lopen... toen is het ook niet helemaal goed gegaan dus vandaar de combi denk ik![]()
Nope, vrijdag weer werken, buscombi en met de kit is niksquote:
Vind ik ook, maarja het staat zo op jullie sitequote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Thanks duidelijk.
Maar noem het dan een risico wedstrijd en klaar.
Das een stuk beter qua uitstraling en staat veeel professioneler!
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vind ik ook, maarja het staat zo op jullie site![]()
Johquote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef MaxPower het volgende:
Het was Frank Snoeks die het over torren had.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joh
Zoek zelf een plaatje van Snoeks erbij dan.![]()
Mooi!quote:Rentree Mendes da Silva
ALKMAAR - David Mendes da Silva maakt komende maandag zijn rentree bij Jong AZ. De middenvelder werd lange tijd geplaagd door een blessure aan de knie, waaraan hij ook geopereerd werd. "Hij heeft een week gedoseerd meegetraind. Dat gaat goed. Hij gaat het traditionele traject afleggen richting terugkeer. Te beginnen, als hij geen terugslag krijgt, met een helft bij Jong AZ", zei trainer Louis van Gaal gisteren.
De Alkmaarders trainen deze hele week op kunstgras, omdat ze vandaag voor de beker bij Cambuur en zondag voor het bezoek aan Heracles twee keer op nepgras moeten spelen. "Niemand van mijn spelers vindt het prettig. Er zit een chip in hun hoofd, die dat zegt. Maar het is de toekomst, AZ gaat erop spelen, heel Nederland gaat aan het kunstgras. Alleen zal ik dat niet meer meemaken als trainer", zegt Van Gaal.
Bij de Alkmaarders trainde Grétar Steinsson apart. De IJslander was wegens privé-omstandigheden een paar dagen naar zijn vaderland geweest. Kemy Agustien was eveneens absent, hij klaagde over liesproblemen. Van Gaal beslist vandaag of hij het duo opstelt in Leeuwarden.
Doe mij maar weer een Ajax-AZ in de Kuip.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
En op zich wel kut dat PSV eruit is geschopt door de KNVB, had graag kans gemaakt op een PSV-AZ in een later stadium, dan was ik op mijn fiets gesprongen en erheen gegaan.
Chips en fris vanavond hier in ons AZ-topic, welkomquote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef patrickt37 het volgende:
Komen jullie net als gisterenavond weer gezellig naar het Ajax topic?![]()
![]()
Hoe dan ook, we verliezen meer punten in korte tijd dan dat Wilders Kamervragen kan stellen en dat is toch een hele slechte ontwikkeling voor de ploeg die vorig jaar nog een productie had waar je U tegen zei.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die Cambuur-speler vond AZ eigenlijk helemaal niet zo super spelen
AZ heeft gewoon supermoeite tegen clubs die als een blok gaan handbalverdedigen en gaan counteren. Met Shota en Koef erbij was het nog wel makkelijker, maar ik denk dat het probleem het afmaken van kansen is, en ook dat het middenveld te voorzichtig speelt (altijd bal naar achter).
Oh ja, en Martens had die bal erin moeten poeieren natuurlijk
Vraag maar aan Darkshine, ok?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef RD4 het volgende:
AZ wat doe je?
Zou het dan toch een spitsenprobleem zijn?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook, we verliezen meer punten in korte tijd dan dat Wilders Kamervragen kan stellen en dat is toch een hele slechte ontwikkeling voor de ploeg die vorig jaar nog een productie had waar je U tegen zei.
Het zijn geen megadompers wat betreft tegengoals en je verliest 'maar met 1-0' maar het resultaat is natuurlijk zwaar beneden niveau.
Nou, ik denk niet dat Dirk jaar in jaar uit geld blijft pompen in een club die niets wint. En zonder die geldkraan staan jullie zo weer in de eerstedivisie. Ik hoop dat trouwens niet, voor ik gelynched wordquote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hopelijk drama, want dan komt die afschuwelijke uitbreiding van het DSB-stadion er niet
stiekem hoop je het welquote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat Dirk jaar in jaar uit geld blijft pompen in een club die niets wint. En zonder die geldkraan staan jullie zo weer in de eerstedivisie. Ik hoop dat trouwens niet, voor ik gelynched word.
Vorig jaar kreeg je door de eigen goals lucht want als je op 1-0 staat hoef je niet meer en komt de tegenstander vanzelf uit de schulp waardoor je kon uitlopen naar de 2-0 3-0 omdat je daar de ruimte voor kreeg. Nu heb je geen Koevermans of Arveladze die voorin het verschil kan maken. Dit gaat AZ veel punten kosten.. heb ik al voor het begin gezegd en herhaal ik nog eens.. Van Gaal heeft gewoon gigantisch geblunderd.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook, we verliezen meer punten in korte tijd dan dat Wilders Kamervragen kan stellen en dat is toch een hele slechte ontwikkeling voor de ploeg die vorig jaar nog een productie had waar je U tegen zei.
Het zijn geen megadompers wat betreft tegengoals en je verliest 'maar met 1-0' maar het resultaat is natuurlijk zwaar beneden niveau.
Hoe doet Shota het?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Pelle ook al geblesseerd
* Stereotomy gooit bier en chips naar Noshquote:Op donderdag 27 september 2007 22:46 schreef Noshiba het volgende:
Joehoe ik kom hier even buurten, hoe is de stemming hier?
Net of die gast het verschil gaat makenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Pelle ook al geblesseerd
Hij is al bezig met volgend jaar AJaxquote:Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef Trancelocator het volgende:
Zie je wel dat Van Gaal het systeem langzaam van binnenuit aan het kapot maken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |