quote:Zender Tien gaat op in RTL
Door MARK LANGESLAG
CANNES - De zender Tien van John de Mol gaat op in RTL Nederland. De deal tussen beide partijen is rond, bevestigen verscheidene goed ingevoerde omroepbronnen. Het contract tussen Talpa en RTL kan op ieder moment worden getekend. SBS, dat ook in de race was voor tv-zender Tien, is definitief afgevallen.
Deze zomer al verhuizen De Mols succesvolle tv-programma’s als Gooische Vrouwen en Deal or No Deal, alsmede het eredivisievoetbal naar RTL. Ook brengt de mediatycoon marktleider Radio 538 in bij RTL. In ruil daarvoor verwerft hij een belang in RTL Nederland. Het zou gaan om 25 tot 30 procent.
.....
Het eredivisievoetbal, dat voor een jaar meeverhuist naar RTL, krijgt een plek op RTL4. De Mol had een contract voor drie jaar met de eredivisieclubs, waarvan hij er twee heeft gebruikt.
......
Voor Wilfred Genee zijn de druiven heel zuur. De presentator van De Wedstrijden op Tien mag van de RTL-directie niet met het voetbal mee verhuizen naar RTL 4. Zij hebben Genee nog niet vergeven dat hij in 2005 naar Talpa overstapte, terwijl hij kort daarvoor een contract met RTL had getekend.
Ze dwingen de voetbalsupporters om gewoon naar die kut homo te kijkenquote:
Gepresenteerd door Henny Huisman en Ron Brandsteder..quote:
niet bij de NOS denk ik die hebben genoeg mensen, sport1 kan hij zo aan het werk al hoop ik op RTLquote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef BigFire het volgende:
Genee komt wel weer aan de slag bij de NOS of Sport1 ofzo.
rtl4dan gaat die zender er wel heel anders uit zien
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Zie het al helemaal voor me :
‘De spits van Feyenoord rent op de goal af, hij schiet….’
‘Hoi, SMS nu naar 0909, antwoord A : de bal gaat erin, of antwoord B : de bal gaat naast, u kunt nu SMSen, SMSen dus, uh-huh, SMS dan !’
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
‘Hoi, SMS nu naar 0909, antwoord A : de bal gaat erin, of antwoord B : de bal gaat naast, u kunt nu SMSen, SMSen dus, uh-huh, SMS dan !’
Dat is antwoord B. Dat is een makkiequote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Galasek natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef Messenga het volgende:
En de winnaar van Singin with the footballer is..
Ach, dezelfde grap kwam ook voorbij toen het voetbal destijds naar het even commerciële Talpa/Tien ging.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Inderdaad, dat nummer van Ramses Shaffy.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Galasek natuurlijk![]()
dat was echt geniaal drie jaar geleden![]()
Deze ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, dat nummer van Ramses Shaffy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |