Ha!! Val je daar even door de mand !!!~!!!11!~~!1@@~!!!!1 Einz!!2`!1one!!`1!@quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:03 schreef schoonOA het volgende:
Een verse bak. Die ga ik maar eens drinken bij mijn collega op personeelszaken.
drink ze ouwe!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:03 schreef schoonOA het volgende:
Een verse bak. Die ga ik maar eens drinken bij mijn collega op personeelszaken.
Wat is dit voor raar taalgebruik?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ha!! Val je daar even door de mand !!!~!!!11!~~!1@@~!!!!1 Einz!!2`!1one!!`1!@![]()
Je volhardt wel in je spelletje hè M...quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:07 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat is dit voor raar taalgebruik?
Wat bedoel je nou weer? Dit snap ik even niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je volhardt wel in je spelletje hè M...![]()
En gelijk of dat je hebt!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
mag niet maar deed het toch wel...lekker puh....![]()
Frits, wat staat er in het weekend op jou te wachten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelijk of dat je hebt!
Vertierquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, wat staat er in het weekend op jou te wachten?![]()
Mijn verjaardag!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ben ik weer
Contract getekend, dus nu officieel per 01-12 aan het werk bij mijn nieuwe werkgever
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef OA het volgende:
Zeg JJ.. weet jij toevallig uit je papier-tijd of schoonOA een kloon van papier is?![]()
Waarvan er 2 bekend zijn....quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Ik heb maar 1 kloon.![]()
Armoedzaaier is niet van mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Waarvan er 2 bekend zijn....![]()
Plasgoot en armoedzaaier.
Indien laatstgenoemde niet van jou is, dan is ie van MPG, alsmede schoonOA.![]()
O ja, ik ga met 2 klonen tegen elkaar ouwehoeren....quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Armoedzaaier is niet van mij.Lijkt me juist een mooie OA-kloon.
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, ik ga met 2 klonen tegen elkaar ouwehoeren....![]()
nee....schoonOA is niet van papier...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef OA het volgende:
Zeg JJ.. weet jij toevallig uit je papier-tijd of schoonOA een kloon van papier is?![]()
Of je nou met miljonair tegen armoedzaaier lult of met OA tegen SchoonOA, maakt niet veel verschil toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. In beide gevallen praat ik tegen MPGquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of je nou met miljonair tegen armoedzaaier lult of met OA tegen SchoonOA, maakt niet veel verschil toch?
Het gaat over klonenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
zo, bij ouders.
Jij hoort toch tot 18 uur op school te zitten!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
zo, bij ouders.
quote:
quote:
Is bierik nog in utreg?quote:
op vrijdag zekerquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hoort toch tot 18 uur op school te zitten!!![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
nog effe en ik heb een pagina vol
Het moet niet gekker worden.
ja hequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:03 schreef JortK het volgende:
Wel mooi zo al die vrouwen onder elkaar
Dat scheelt heul wat tijd ja!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op vrijdag zeker![]()
Neenee, was vroeg klaar
En opgehaald door moeders, scheelt bakken met tijd
Hehe, waarom dat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
ik spoor m'n zusje aan om te gaan roken, goed van mij he
uurtje ongeveerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat scheelt heul wat tijd ja!
quote:
Hehequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uurtje ongeveer
[..]
just kiddin.
Ze zei: ja, godver, nou ga ik nu al weg, terwijl ik pas om kwart over op de brug moet zijn
Ik: kan je beter gaan roken, heb je nog wat te doen in de tussentijd
ook met zo'n blik erbij:
althans, geprobeerd
roken isquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
roken is
Maar ik doe het niet (vaak) meer.
Ik heb een half jaar geleden een pakkie peuken gekocht, en heb er nu nog 6 over
quote:
oeh..spannend OA....quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef OA het volgende:
Whehe... ik word ge-pmd door ene Patty.....![]()
Nouquote:
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef OA het volgende:
wie is patty en wat mot ze /madquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef OA het volgende:
Opschieten met wennen /madquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet nog wennen aan /mad
patty brard is een gore stinkhoerquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mss is het wel Patty Brard....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet nog wennen aan /mad
Done!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opschieten met wennen /mad
Nog 2 minutenquote:
Waarom niet. Zijn er meer die dat doen hoor. Overigens snap ik niet waar jij me van verdenkt, ik ben rond de klok van 1 vertrokken, en heb daarna geen computer meer aangeraakt tot nu toe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
SchoonOA ook niet geloof ik....quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet. Zijn er meer die dat doen hoor. Overigens snap ik niet waar jij me van verdenkt, ik ben rond de klok van 1 vertrokken, en heb daarna geen computer meer aangeraakt tot nu toe.
quote:
Geloof is voor domme mensenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer? Dit snap ik even niet.
Whehe. Nog 2 weken dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:06 schreef OA het volgende:
Wat een drukke week was dit trouwens....![]()
Nog 10 werkdaagjes doorbijten en dan mag ik van een welverdiende vakantie gaan genieten!!! [afbeelding]
HFquote:
Wat?quote:
Als het niet je eigen is, relax, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:09 schreef OA het volgende:
Er is een huis bij mij in de straat afgefikt![]()
Je werkt over! En dat op vrijdagquote:
Ja.quote:
14.gifquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:41 schreef crossover het volgende:
Social Distortion - When She BeginsRock'nroll
quote:
quote:
Das zwaar klote kerelquote:
Jij hebt 'm hequote:
Ik heb hier nog een reserve liggen, die mag je wel komen halenquote:
Helemaal naar venloquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een reserve liggen, die mag je wel komen halen![]()
Nietus!quote:
Zo ver is dat niet, en als je dan toch hier bent kunnen we samen een pilske vattenquote:
Zo dan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:54 schreef OA het volgende:
http://www.nufoto.nl/categorie/branden/
Zie bovenste foto's. Die brand is tegenover mijn huis...![]()
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo dan!
Geen rook- of waterschade opgelopen?
Netjes vanuit het zolderraam geschoten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:06 schreef MPG het volgende:
Heftige brand!
Ramptoeristen die meteen foto's maken, de brandweer hierbij in de weg lopen en de zaak online gooien![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:08 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes vanuit het zolderraam geschoten!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:54 schreef OA het volgende:
http://www.nufoto.nl/categorie/branden/
Zie bovenste foto's. Die brand is tegenover mijn huis...![]()
Jij wel, maar die andere lullo nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:08 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes vanuit het zolderraam geschoten!![]()
Gelukkig maar. Zal wel lekker stinken daar in de straat nu, nietwaar?quote:
Ja, alsmede in de slaapkamer, gang en badkamerquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wel, maar die andere lullo niet![]()
[..]
Gelukkig maar. Zal wel lekker stinken daar in de straat nu, nietwaar?
Bahquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, alsmede in de slaapkamer, gang en badkamer![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:25 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ben er weg van... [afbeelding]
Laters![]()
Alles weer koek en ei?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
En ik ben gelijk weer weg om lekker film te gaan kijken met mijn vriendinnetje
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig wel
En goedmaaksex is de beste die er is![]()
* OA ookquote:
Ga je al naar bed ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef maffemuts het volgende:
ik ben er ook weg van.. truste allen, nog 1 dagje werken voor mij en dan weekend
Ja OAquote:
Ah, ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja OAsorry
vergeef me ... maar al mn energie wordt opgeslurpt weet je nog
truste OAquote:
denquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:00 schreef crossover het volgende:
hei
quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:27 schreef BrandX het volgende:
goed ende morgen
BX is nog niet helemaal ontnuchterd na 4 uurtjes slapen
crazy way to start the weekend! maar wel toppie!
nu koffieieieieieieie!!!!! [afbeelding]
eh, ik bedoel deze natuurlijk......
niet echt last van een kater... ik lag er pas (denk ik) rond een uurtje of half zes in. Laatste keer dat ik op de klok keek (en dat nog tot me doordrong) was iig een uurtje of vijf ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ik ook niet denk ik.
Heb ook een ruige kater:(
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 21 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 200 Kuukske
006. 149 OA
012. 121 Papierversnipperaar
016. 099 Houniet
033. 078 indahnesia.com
033. 078 eer-ik
050. 062 MPG
088. 048 juon_jacket1
144. 035 covie
144. 035 Sjowhan
162. 033 schoonOA
ohw. minder prettig. Geen dooien en gewonden toch, hoop ik?quote:Opzaterdag 22 september 2007 09:58schreef OA het volgende:
Ik ga m'n auto juist in de straat zetten, want dat kon gisteren niet, omdat er zonodig een huis in de straat moest afbranden...:r
schandelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:58 schreef OA het volgende:
Ik ga m'n auto juist in de straat zetten, want dat kon gisteren niet, omdat er zonodig een huis in de straat moest afbranden...
en ik ga strakx eindelijk mijn nieuwe auto ophalen....quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:58 schreef OA het volgende:
Ik ga m'n auto juist in de straat zetten, want dat kon gisteren niet, omdat er zonodig een huis in de straat moest afbranden...
goedemorgen en welkom in de KSC...quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:36 schreef nicoo het volgende:
net een lekker bakkie senseo op, zo nog maar een halen![]()
koffie begin ik ook nog niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet echt last van een kater... ik lag er pas (denk ik) rond een uurtje of half zes in. Laatste keer dat ik op de klok keek (en dat nog tot me doordrong) was iig een uurtje of vijf ofzo[afbeelding]
en ik moest er vroeg uit, want moest mijn auto verplaatsen ter voorkoming van een parkingticket omdat het marktdag is vandaag in deze buurt.[afbeelding]
afijn, ik schrok nog wakker ook want m'n telefoon deed raar en gaf kwart voor vijf 's middags aan terwijl het kwart voor negen was
auto is inmiddels verplaatst, zit nu eerlijk gezegd niet aan de koffie maar aan de thee want voel me nog wat lichtjes in mijn hoofd [afbeelding]
na mijn bakkie thee ga ik de perculator maar eens aan het werk zetten hier![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
koffie begin ik ook nog niet aan:r
Ben nog veel te verrot, zelfs te brak om te eten:(
goed bezig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
koffie heb ik stiekem toch ook nog niet aangedurft... mijn werk is af, gemaild naar collega, ik ga nu nog even een uurtje of 2 liggen denk ik [afbeelding]
laterzzz
jooquote:
Helaas 4 doden te betreuren... maar ja, dat komt weer niet in het nieuws als het katten zijn...quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. minder prettig. Geen dooien en gewonden toch, hoop ik?
ik ben trouwens braaf aan het werkdenk echter wel dat ik daarna nog een uurtje of twee ga lliggen hahaha!
draait PS al?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Helaas 4 doden te betreuren... maar ja, dat komt weer niet in het nieuws als het katten zijn...![]()
De bewoners waren zelf aan het werk. Het is echt zo sneu. Het pand is al 120 jaar oud en verkeerde in slechte staat. Zij zijn inmiddels al 5 jaar min of meer continu bezig met verbouwen etc en het was bijna klaar... En nu ligt alles in puin. De zolder is helemaal uitgebrand en het dak is ingestort. De tweede verdieping is ook uitgebrannd en de eerste verdieping is onbewoonbaar door water en rookschade. Het winkelpand op de begane grond is ook onbruikbaar geworden...![]()
Lekkere reactie zeg...quote:
Ja hequote:Op zaterdag 22 september 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Lekkere reactie zeg...![]()
Nee. Installeren lukt niet. Krijg telkens een foutmelding...![]()
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Raar.
Heb je al geprobeerd om het opnieuw te downen?
Hey maar ik vind het ook niet zo erg van die katten hoor, want ik hou niet van kattenquote:
ja mahag niet!!quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:02 schreef covie het volgende:
[..]
Hey maar ik vind het ook niet zo erg van die katten hoor, want ik hou niet van katten![]()
Nou ja wel zielig van de manier waarop, maargoed.
Wel zonde van het huis![]()
Weekendalcoholist wordt vanzelf een gewone alcoholistquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:03 schreef covie het volgende:
[..]
ja mahag niet!!
Maar ik zat eens over verslavingen na te denken. Misschien ben ik wel een weekend-alcoholist.
Nee. ZH, lekker warm!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:04 schreef covie het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud?
Ga ik ook zo doen...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:02 schreef covie het volgende:
[..]
Hey maar ik vind het ook niet zo erg van die katten hoor, want ik hou niet van katten![]()
Nou ja wel zielig van de manier waarop, maargoed.
Wel zonde van het huis![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef covie het volgende:
hey!![]()
zijn jullie nu opeens weg? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen...![]()
Het hele huishouden doe ik alleen![]()
zondag ochtend is acceptabel, maar maandag ochtendquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Katten zijn leuk!![]()
[..]
Weekendalcoholist wordt vanzelf een gewone alcoholist![]()
Een vriend van mij dronk ook altijd alleen maar in het weekend en telkens meer.
Nu is ie al zover dat ie op zondag en maandagochtend een stevige borrel neemt om 'de vieze smaak weg te spoelen'...![]()
[..]
Nee. ZH, lekker warm!![]()
![]()
filsteertquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:30 schreef crossover het volgende:
Heftruckcertificaat in de pocket
Ik ga nu weer terug naar Bavaria om daar m'n contract te tekenen, diploma te halen en zuipen uiteraard
Ik vind het kut voor die mensen, maar verder doe ik er ook niets mee... Ja, foto's maken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
Het kan me eigenlijk helemaal niks schelen.
Er gaan dagelijks mensen en dieren dood, en branden huizen af etc.
als je alles zielig moet gaan vinden heb je geen leven meer
OAdin is aan het klussen. Daar heb ik echt een enorme grafhekel aan en zij niet.quote:
Goed bezig kerel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:30 schreef crossover het volgende:
Heftruckcertificaat in de pocket
Ik ga nu weer terug naar Bavaria om daar m'n contract te tekenen, diploma te halen en zuipen uiteraard
Ik heb ook een hekel aan het huishoudenquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het kut voor die mensen, maar verder doe ik er ook niets mee... Ja, foto's maken.![]()
[..]
OAdin is aan het klussen. Daar heb ik echt een enorme grafhekel aan en zij niet.
Het huishouden moet ook worden gedaan en daar hebben we beide een hekel aan, maar zij nog iets meer...Ik vind het niet zo erg om te stofzuigen of afwassen.
[..]
Goed bezig kerel.14.
whehe, dat is niet echt tactischquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:02 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan het huishouden![]()
Nou ja schoonmaken opzich valt wel mee maar de was c.q. strijken/vouwen![]()
![]()
Ik pak het ook verkeerd aan hoor, ik doe elke keer alles wel in de wasmachine en droger maar ik heb aan het eind van de week 1 grote bult was voor de droger liggen dat ik dan allemaal in 1x mag gaan wegvouwen en strijken![]()
aangenomen kind?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:04 schreef covie het volgende:
En ik heb een rare tik dat bijv. de handoeken netjes zwart- paars- zwart-paars om en om op de stapel moeten liggen.
En ik strijk te veel dingen (niet het dekbed of handoeken ofzo maar toch.)
Ik dnek dat ik een aangenomen kind ben![]()
Ja ik weet niet waar ik alle was vandaan haal maar het lijkt wel of ik voor een 8 persoons gezin wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat is niet echt tactisch
Ik heb zo weinig zooi dat ik vaak alles tegelijk in de wasmachine doe
nou geadopteerd ofzo. Of een pleegkind.quote:
Beter tochquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
m'n kat
Die is irritant aan het doen en m'n hond ook.
En ik heb het gevoel dat het zondag is
mja, da heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:08 schreef covie het volgende:
[..]
nou geadopteerd ofzo. Of een pleegkind.
Want het zit niet echt in de genen dat het allemaal pietje precies moet.
Ik ben bijv. echt niet netjes. Maar wanneer ik bezig ga met schoonmaken of strijken moet het ook helemaal precies goed zijn.
ja, da's waarquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef covie het volgende:
[..]
Beter tochHeb je lekker nog een dag extra [afbeelding]
En die kat gewoon wegdoen![]()
Ja ik ben nu ook netter, maar dat komt denk ik ook omdat het nu mijn eigen huis isquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, da heb ik ook wel.
Ik ben wel netter dan vroeger, maar ik vind puinhopen altijd wel chill, weet altijd precies lles te vinden dan
Enquote:
Doe een voorstel betatestertquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat zou ook wel goed zijn idd
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar wordt toch geen gehoor aan gegeven.
Hier nog steeds niet draadloos....quote:
Ik had net een end brood in de rooster gedaan, en k zag eiersalade staan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef OA het volgende:
ff lekker stokbrood met zalm/filet american/anders eten!![]()
Is toch niet verkeerd om daardoor de hele avond met een stijve lul te lopenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:44 schreef eer-ik het volgende:
BX
Jort: Snollywood
De avond spenderen tussen 16 jarige breezers:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had net een end brood in de rooster gedaan, en k zag eiersalade staan.
Ik dacht: chill, ik doe het erop.
Is het ei-bacon salade /mad
Bek.quote:
Second that... !quote:
Whehe...!quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Is toch niet verkeerd om daardoor de hele avond met een stijve lul te lopen
Helden!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vandaag zoeven op de snelweg naar Tilburg.. rijdt er ineens een blauw lelijk busje voor ons met een kentekenbordje tegen de achterruit met de tekst: IKSC. Jammer dat mijn mobiel uit de jaren 0 komt dus geen foto..
G. Niaal!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vandaag zoeven op de snelweg naar Tilburg.. rijdt er ineens een blauw lelijk busje voor ons met een kentekenbordje tegen de achterruit met de tekst: IKSC. Jammer dat mijn mobiel uit de jaren 0 komt dus geen foto..
Het was een Duitsertquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga naar Duitsland en zoek dat busje!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga naar Duitsland en zoek dat busje!
quote:
Bakkes /madquote:
Hoe komen jullie ineens erbij om het zo te doen ipvquote:
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoalsquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe komen jullie ineens erbij om het zo te doen ipv?
ehmquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef OA het volgende:
Zeggen jullie weleens "daap" tegen iemand, die iets lomps doet?![]()
dopke in mn broekquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... nee.
wel knurft, knöppel, lômpen boer, etc
of döpke, tegen iemand die iets stoms doet
Bij mij ook /madquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoals/cry is. Alleen zeggen we in een gesprek bij pakweg 50% van de regels
dus werkt het een beetje door.
Ah, vandaar!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoals/cry is. Alleen zeggen we in een gesprek bij pakweg 50% van de regels
dus werkt het een beetje door.
Ah, jammer...quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... nee.
wel knurft, knöppel, lômpen boer, etc
of döpke, tegen iemand die iets stoms doet
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jammer...
Heb 2 jaar terug een foto gemaakt van een Duitser met "daap" op z'n nummerbord![]()
14quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:35 schreef OA het volgende:
Doe eensnaar mij op msn
Dan gaat ie ook onder /mad![]()
Daap zei ik toen ik 15 wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef OA het volgende:
Zeggen jullie weleens "daap" tegen iemand, die iets lomps doet?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jammer...
Heb 2 jaar terug een foto gemaakt van een Duitser met "daap" op z'n nummerbord![]()
quote:
Whehe.. wie had dat gedachtquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik las het ook ja....
Cross toch [afbeelding]
Ja hoor, straks de kroeg in. Helaas is het nogal lame dat er voor 23 uur niks te beleven is in de stadquote:
Ok.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. wie had dat gedacht
[..]
Ja hoor, straks de kroeg in. Helaas is het nogal lame dat er voor 23 uur niks te beleven is in de stad. Ws beginnen we om een uur of tien met een bak koffie in café central, waarna we een van de andere kroegen, met wat jonger publiek, induiken
![]()
LWMquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik kijk nu LWM![]()
Ga trouwens niks doen. Vind in een kroeg zitten/hangen echt geen reet aan... en dat is precies waar mijn vrienden voor leven lijkt het![]()
Lotto Weekend Miljonairsquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
LWM
Kroeg op zijn tijd vind ik wel aardig, maar hoeft niet elke week. Gelukkig denken mijn vrienden net zo, en doen we ook geregeld iets anders.
Dat had je gedacht!quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef Houniet het volgende:
ben ik nu helemaal alleen hier [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |