quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet nog wennen aan /mad
Done!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Opschieten met wennen /mad
Nog 2 minutenquote:
Waarom niet. Zijn er meer die dat doen hoor. Overigens snap ik niet waar jij me van verdenkt, ik ben rond de klok van 1 vertrokken, en heb daarna geen computer meer aangeraakt tot nu toe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, ik ga met 2 klonen tegen elkaar ouwehoeren....![]()
SchoonOA ook niet geloof ik....quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet. Zijn er meer die dat doen hoor. Overigens snap ik niet waar jij me van verdenkt, ik ben rond de klok van 1 vertrokken, en heb daarna geen computer meer aangeraakt tot nu toe.
quote:
Geloof is voor domme mensenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer? Dit snap ik even niet.
Whehe. Nog 2 weken dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:06 schreef OA het volgende:
Wat een drukke week was dit trouwens....![]()
Nog 10 werkdaagjes doorbijten en dan mag ik van een welverdiende vakantie gaan genieten!!! [afbeelding]
HFquote:
Wat?quote:
Als het niet je eigen is, relax, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:09 schreef OA het volgende:
Er is een huis bij mij in de straat afgefikt![]()
Je werkt over! En dat op vrijdagquote:
Ja.quote:
14.gifquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:41 schreef crossover het volgende:
Social Distortion - When She BeginsRock'nroll
quote:
quote:
Das zwaar klote kerelquote:
Jij hebt 'm hequote:
Ik heb hier nog een reserve liggen, die mag je wel komen halenquote:
Helemaal naar venloquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een reserve liggen, die mag je wel komen halen![]()
Nietus!quote:
Zo ver is dat niet, en als je dan toch hier bent kunnen we samen een pilske vattenquote:
Zo dan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:54 schreef OA het volgende:
http://www.nufoto.nl/categorie/branden/
Zie bovenste foto's. Die brand is tegenover mijn huis...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |