G. Niaal!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vandaag zoeven op de snelweg naar Tilburg.. rijdt er ineens een blauw lelijk busje voor ons met een kentekenbordje tegen de achterruit met de tekst: IKSC. Jammer dat mijn mobiel uit de jaren 0 komt dus geen foto..
Het was een Duitsertquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga naar Duitsland en zoek dat busje!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga naar Duitsland en zoek dat busje!
quote:
Bakkes /madquote:
Hoe komen jullie ineens erbij om het zo te doen ipvquote:
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoalsquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe komen jullie ineens erbij om het zo te doen ipv?
ehmquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef OA het volgende:
Zeggen jullie weleens "daap" tegen iemand, die iets lomps doet?![]()
dopke in mn broekquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... nee.
wel knurft, knöppel, lômpen boer, etc
of döpke, tegen iemand die iets stoms doet
Bij mij ook /madquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoals/cry is. Alleen zeggen we in een gesprek bij pakweg 50% van de regels
dus werkt het een beetje door.
Ah, vandaar!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoals/cry is. Alleen zeggen we in een gesprek bij pakweg 50% van de regels
dus werkt het een beetje door.
Ah, jammer...quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... nee.
wel knurft, knöppel, lômpen boer, etc
of döpke, tegen iemand die iets stoms doet
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jammer...
Heb 2 jaar terug een foto gemaakt van een Duitser met "daap" op z'n nummerbord![]()
14quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:35 schreef OA het volgende:
Doe eensnaar mij op msn
Dan gaat ie ook onder /mad![]()
Daap zei ik toen ik 15 wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef OA het volgende:
Zeggen jullie weleens "daap" tegen iemand, die iets lomps doet?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jammer...
Heb 2 jaar terug een foto gemaakt van een Duitser met "daap" op z'n nummerbord![]()
quote:
Whehe.. wie had dat gedachtquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik las het ook ja....
Cross toch [afbeelding]
Ja hoor, straks de kroeg in. Helaas is het nogal lame dat er voor 23 uur niks te beleven is in de stadquote:
Ok.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. wie had dat gedacht
[..]
Ja hoor, straks de kroeg in. Helaas is het nogal lame dat er voor 23 uur niks te beleven is in de stad. Ws beginnen we om een uur of tien met een bak koffie in café central, waarna we een van de andere kroegen, met wat jonger publiek, induiken
![]()
LWMquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik kijk nu LWM![]()
Ga trouwens niks doen. Vind in een kroeg zitten/hangen echt geen reet aan... en dat is precies waar mijn vrienden voor leven lijkt het![]()
Lotto Weekend Miljonairsquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
LWM
Kroeg op zijn tijd vind ik wel aardig, maar hoeft niet elke week. Gelukkig denken mijn vrienden net zo, en doen we ook geregeld iets anders.
Dat had je gedacht!quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef Houniet het volgende:
ben ik nu helemaal alleen hier [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |