doe t zelfquote:Op woensdag 19 september 2007 15:35 schreef Muck het volgende:
lenny?
maak eens een mooie OP
en een TT?
merci!quote:
quote:
oooooooooh!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben net terug van 5 weken vakantie hoor, heb het niet eerder meegekregen
te geweldig voor woorden. Beste vakantie ooit! En een met een staartje, want dit meiske gaat door haar vakantie vanaf feb/mrt 2008 3 a 4 maanden naar australie en nieuw zeeland, met daarin 2 maanden werken op een vissersboot!quote:
WAUW!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
te geweldig voor woorden. Beste vakantie ooit! En een met een staartje, want dit meiske gaat door haar vakantie vanaf feb/mrt 2008 3 a 4 maanden naar australie en nieuw zeeland, met daarin 2 maanden werken op een vissersboot!![]()
![]()
BX heeft gisteren haar baan opgezegd per 1 feb 2008 en vind dat best spannend![]()
coolquote:Op woensdag 19 september 2007 15:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
te geweldig voor woorden. Beste vakantie ooit! En een met een staartje, want dit meiske gaat door haar vakantie vanaf feb/mrt 2008 3 a 4 maanden naar australie en nieuw zeeland, met daarin 2 maanden werken op een vissersboot!![]()
![]()
BX heeft gisteren haar baan opgezegd per 1 feb 2008 en vind dat best spannend![]()
Dat zijn nog een stappen BXquote:Op woensdag 19 september 2007 15:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Super MuckModPowers denk ikquote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef JortK het volgende:
Waarom kon ik 301ste reply maken net
[KSC #470]
omdat ik het eens een keertje niet deedquote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef JortK het volgende:
Waarom kon ik 301ste reply maken net
[KSC #470]
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:47 schreef Frutsel het volgende:
NieHout![]()
![]()
Lanny Kennie![]()
![]()
Brondt![]()
![]()
![]()
Mick![]()
![]()
![]()
![]()
Aarto Aarti![]()
![]()
![]()
![]()
Doe Bikkie![]()
![]()
Vrolijke ochtendspits![]()
![]()
Weleens zegt ze dan....quote:Op woensdag 19 september 2007 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
omdat ik het eens een keertje niet deed
nou, dat komt omdat je dan PRECIES gelijk met Lenny gepost hebt. Dat is mij ook weleens gebeurd
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:48 schreef OA het volgende:
Tvp ende fipo ende zo.
Ik zal nog wat meer typen, zodat dit een kwaliteitspost wordt!![]()
Goed topic trouwens!![]()
Maar wie die TT heeft verzonnen.. ..![]()
Vast weer een modje![]()
Altijd dezelfde mensen....![]()
welk nummer?quote:Queen!![]()
Nu op Q muziek.
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En daar is lieve MM-poes![]()
![]()
![]()
extra knuffeltje voor jou nu
ik kan geen 2 grote katten hebben hier, te klein, dus tijdelijk was het al vanaf het beginquote:
awwwwquote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan geen 2 grote katten hebben hier, te klein, dus tijdelijk was het al vanaf het begin
en ze is naar remlof![]()
zekerquote:Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
awwww
nou ja, dan heeft ze in elk geval wel een goed baasje
Kweethet... daarom moet ik ook nie in de buurt komen van kittensquote:Op woensdag 19 september 2007 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
je hecht je echt snel aan zo'n beestje, heb dr 3 a 4 weekjes in huis gehadgelukkig heeft ze n goed baasje
en krijg ik foto's
quote:
quote:
Weet ik al niet meer....quote:
Neuh... 0104785421quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Hmm..
Ik: Toffe muziek he?
Tunesische Collega: Ech wel, vette beat
Ik: TranceEnergy, Sensation white
![]()
Zij: Sensation daar wil ik volgend jaar heen
Ik: Ik ga ook, naar Wit dan
Zij: Ja ik wil ook
Ik: jij mag nie?
Zij: Hoezo mag ik nie?
Ik: jij bent niet wit
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Hmm..
![]()
dag hounietquote:Op woensdag 19 september 2007 16:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben trouwens eten en werken
tot morgen? tot 1730 school
ja, die gaat straks door mijn aardapeltjesquote:
Rasistisch mannetje!!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Hmm..
![]()
Moet je het bellen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:39 schreef Aarti het volgende:
ik ga thuis koffie drinken, doeiiiiiii apekindjes!
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:39 schreef Aarti het volgende:
ik ga thuis koffie drinken, doeiiiiiii apekindjes!
oh, speedreading is cool,quote:Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Waarom blijft het regelmatig zo angstvallig stil na een reactie van mij..??![]()
Zal ik voortaan wegblijven?!![]()
pics!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, speedreading is cool,
nerdjes in de klas van 17 jaar, die herrie maken tijdens college met 400 man, veeeeeeeel chicks inde klas
Whehe... Bekend verschijnsel.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, speedreading is cool,
nerdjes in de klas van 17 jaar, die herrie maken tijdens college met 400 man, veeeeeeeel chicks inde klas
neequote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je trouwens al de uitslag van je test binnen?
Bug.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
waarom vind ik deze niet bij de nieuwe topics
wat is daarmee?quote:
ik heb geen idee wat je zegtquote:Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
mwhoah nieuwe ervaring van mij iets wat me niet totaal vreemd overkomt ,
heb vanmiddag 1geheugen sdram van 512 mb gekocht : mr in de winkel Ja ik weet zeker dat hij op jouwn computer past , je raad het al eenmaal thuis kijk je naar je andere geheugen past het niet.
Helemaal weer terug met de trein van martenshoek naar groningen ( uur verder ongv ) weer in de winkel mr , ik zocht ander geheugen dan dat u mij gegeven heeft...
ik zoek namelijk pc3200 1 gb geheugen , zo gezegd zo gedaan iets bijpinnen en die 512 mb inleveren.
Eenmaal thuis , die 2 Geheugen sdram erin gestopt , ik doe mn pc aan. en hij herstart nadat ik windows xp heb opgestart en net mn w8woord heb ingevuld .
Memtest over mn falende sdram stick heengehaald, om te kijken of alles erop werkt ...... na 40 min, Gigantisch hoeveelheid fouten op een klein stukje ...... zonde .... morgen maar weer inleveren en een nieuwe vragen (kan hem zo inleveren )
Norrod , Krijg tenminste wat ik wil (geheugen leverd vaker problemen op )
Goed verhaal, lekker kort!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
-knip-
ding stuk, terug naar winkel, ding doet het nog nietquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort!
komt omdat jij er bentquote:Op woensdag 19 september 2007 19:09 schreef covie het volgende:
wat een saaie toestand hier![]()
[afbeelding]
altijd als ik er ben is het doodstil dus , als ik er ben kun je wel verrwachten dat er niet veelgaande isquote:
yep het ligt aan jou...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
altijd als ik er ben is het doodstil dus , als ik er ben kun je wel verrwachten dat er niet veelgaande is![]()
Nou gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef covie het volgende:
ok nog even deze:
SEXtet!!!!!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
CGM....quote:Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
mwhoah nieuwe ervaring van mij iets wat me niet totaal vreemd overkomt ,
heb vanmiddag 1geheugen sdram van 512 mb gekocht : mr in de winkel Ja ik weet zeker dat hij op jouwn computer past , je raad het al eenmaal thuis kijk je naar je andere geheugen past het niet.
Helemaal weer terug met de trein van martenshoek naar groningen ( uur verder ongv ) weer in de winkel mr , ik zocht ander geheugen dan dat u mij gegeven heeft...
ik zoek namelijk pc3200 1 gb geheugen , zo gezegd zo gedaan iets bijpinnen en die 512 mb inleveren.
Eenmaal thuis , die 2 Geheugen sdram erin gestopt , ik doe mn pc aan. en hij herstart nadat ik windows xp heb opgestart en net mn w8woord heb ingevuld .
Memtest over mn falende sdram stick heengehaald, om te kijken of alles erop werkt ...... na 40 min, Gigantisch hoeveelheid fouten op een klein stukje ...... zonde .... morgen maar weer inleveren en een nieuwe vragen (kan hem zo inleveren )
Norrod , Krijg tenminste wat ik wil (geheugen leverd vaker problemen op )
zeker voor een vrouwquote:Op woensdag 19 september 2007 20:25 schreef OA het volgende:
[..]
CGM....![]()
Je gebruikt interpunctie en hoofdletters, doch niet helemaal correct, maar het is nog steeds een onbegrijpelijk stuk....![]()
Wast wist je niet meer dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef crossover het volgende:
Vandaag een introductie gehad in de statistiek, ik ben echt veel vergeten![]()
Veel simpele dingen, haakjes wegwerken bij breuken, kwadraten etc. En ik had nog nooit het sommeringsteken gezienquote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wast wist je niet meer dan?
Ja dit grote ding, zo'n E maar dan gespiegeldquote:
Op zich is het best logisch allemaal, maar je moet je er even in verdiepen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dit grote ding, zo'n E maar dan gespiegeld
[afbeelding]
Een soort hoofdletter E.quote:
De sigma dus. Hoofdletter wel te verstaan.quote:
Gewoon zelf maken dan. Een shirtje voor een paar euro kopen bij H&M, een potje textielverf, een paar letters uitknippen en de contouren tekenen en inkleuren maar.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Muck het volgende:
oh, ik wist niet dat ie zo heette
weet je, ik wil dat tshirt uit mijn UI heel graag bestellen, maar dat kan alleen met een credit-card
goed ideequote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef crossover het volgende:
Gewoon zelf maken dan. Een shirtje voor een paar euro kopen bij H&M, een potje textielverf, een paar letters uitknippen en de contouren tekenen en inkleuren maar.
Voor een tientje ben je klaar.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef Muck het volgende:
als je nou gewoon sigma had gezegd, had ik het wel begrepen
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
De sigma dus. Hoofdletter wel te verstaan.
Bereken: de som van n=0 tot oneindig over de functie f(n)![]()
Ohja, sigma. Die student-assistent/docent of wat het ook is vertelde dat ze vorigjaar een sigma club hadden opgericht, om de sommatiefobie wat te doen verminderenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef Muck het volgende:
als je nou gewoon sigma had gezegd, had ik het wel begrepen
ga weeeeeeeegquote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ohja, sigma. Die student-assistent/docent of wat het ook is vertelde dat ze vorigjaar een sigma club hadden opgericht, om de sommatiefobie wat te doen verminderen
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ohja, sigma. Die student-assistent/docent of wat het ook is vertelde dat ze vorigjaar een sigma club hadden opgericht, om de sommatiefobie wat te doen verminderen
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ga weeeeeeeeg
*nerd-alert* *nerd-alert*
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
goed idee
soms he, heel soms, hou ik spontaan van je
ja dat dusquote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ga weeeeeeeeg
*nerd-alert* *nerd-alert*
is dat nog moeilijker?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sommatiefobie... wat moet dat geven als de integralen dan op het programma staan?
jij niet!quote:
dat trasferpapier he, waar je op kan printen en dan op je shirt kan strijken, werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
Werkt heel goed, heb zelf ook wat dingen bijgekleurd op een shirtje, en een shirtje zelf getekend (ja nou oke samen met mijn toenmalige vriendin)
Jep. Das sommeren voor gevorderden. Namelijk sommeren over oneindig veel infenitesimale segmentjesquote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef crossover het volgende:
[..]
ja dat dus
[..]
is dat nog moeilijker?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 19 september 2007 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
jij niet!
die kerel van die sigma-club![]()
en lars stiekem ook
zover ben ik nooit gekomenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Das sommeren voor gevorderden. Namelijk sommeren over oneindig veel infenitesimale segmentjes[afbeelding]
das gewoon een nerdquote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Hoezo lars stiekem ook?
Oei oei.. hoop dat ik het niet krijg dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Das sommeren voor gevorderden. Namelijk sommeren over oneindig veel infenitesimale segmentjes[afbeelding]
Dat weet ik niet, maar ik denk dat je daar ook wel mooie dingen mee kan doenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
dat trasferpapier he, waar je op kan printen en dan op je shirt kan strijken, werkt dat een beetje?
dan kan ik nettere letters maken
dan ga ik morgen dus even naar de bruna en de H&Mquote:Op woensdag 19 september 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Oei oei.. hoop dat ik het niet krijg dan.
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk dat je daar ook wel mooie dingen mee kan doen
Een lieve nerdquote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef Muck het volgende:
[..]
das gewoon een nerd
maar wel een lieve
Ik wacht wel op de pics.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ga ik morgen dus even naar de bruna en de H&M
als het ooit uitgaat met lars, dan bel ik jequote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Een lieve nerd...
Zo noemde mijn ex mij ook![]()
Denk dat dat bij statistiek nogwel meevalt... Bij stochastiek kom je er niet omheen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Oei oei.. hoop dat ik het niet krijg dan.
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk dat je daar ook wel mooie dingen mee kan doen
misschien moet ik de hulp eens inroepen van mijn designer-broertje.... die maakt zulke toffe dingen!quote:
Dealquote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
als het ooit uitgaat met lars, dan bel ik je
wat jij zeg?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk dat dat bij statistiek nogwel meevalt... Bij stochastiek kom je er niet omheen.
Badder zequote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef Muck het volgende:
maar nu eerst in bad
en straks eens aan de gang om een tof ontwerpje te maken
Wiskunde die veel te moeilijk isquote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
wat jij zeg?
klinkt als een fucking hoestbui man![]()
wou je mee?quote:
ik haat datquote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiskunde die veel te moeilijk is
Wees blij dat het je niets zegt![]()
Tof. Ik ga meequote:Op woensdag 19 september 2007 21:49 schreef Muck het volgende:
[..]
wou je mee?
als jullie bij me in bed slapen, mogen jullie wel in bad ook
Exacte meisjesquote:Op woensdag 19 september 2007 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik haat dat
ik ben meer van de biologie
hematologie to be exactly
ik had op mijn eind-examen echt zo'n leuk vakkenpakket he! en bijna alleen maar jongens in mijn klas, omdat ik een exact meisje ben
nederlands, engels (allebei verplicht) wiskunde, schukunde, biologie en muziek waren mijn eindexamenvakkenquote:
Tof.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef Muck het volgende:
[..]
nederlands, engels (allebei verplicht) wiskunde, schukunde, biologie en muziek waren mijn eindexamenvakken
en nu ga ik echt in bad
kakzooiquote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef Sjowhan het volgende:
Moet mijn bed nog opmaken.
Kakzooi. [afbeelding]
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:01 schreef Muck het volgende:
iemand uit mijn geboorteplaats wordt kakkie genoemd omdat ie een schaap geneukt heeft
OMG dat meen je niet... ik snap niet eens dat je er een harde van zal krijgenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:01 schreef Muck het volgende:
iemand uit mijn geboorteplaats wordt kakkie genoemd omdat ie een schaap geneukt heeft
Het laatste wat ik hoorde is dat die nog steeds zit te wachten op de uitslag... hopen dat het allemaal meevaltquote:Op woensdag 19 september 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
hoe staat het trouwens met eer-ik zn kak?
Hij had toch nog geen uitlsag ofwel![]()
nah, was voor een weddenschap...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:05 schreef JortK het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet... ik snap niet eens dat je er een harde van zal krijgen
Voor die post van je, moest ik wel even teruglezenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:06 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, was voor een weddenschap...
geloof dat ie er geld voor kreeg
geboorteplaats schat, ik woon nu in Didamquote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor die post van je, moest ik wel even teruglezen
Muck: jij woont in een raar dorp
Much better!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
geboorteplaats schat, ik woon nu in Didam
Tukse!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, ik ga maar eens richting bed.
Doei
nou!quote:
true, truequote:Maar ik neem het terug, je bent alleen geboren in een raar dorp
Die is em gepeerd na dr SEXtetquote:Op woensdag 19 september 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
is koffie er nog?
Puickquote:
Sex?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick.....
Al een uitslag vernomen van den hospitaal?![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:37 schreef Muck het volgende:
woehoe
mijn design-broertje gaat inderdaad helpen met mijn tshirt
Balenquote:
Kutzooi. Daar werken toch 24 uur per dag mensenquote:[..]
Nee, was dicht.
Ik belde te laat
Van dr avatarquote:[..]
wat voor shirt?
Ik design ook
shirt van d'r avatar?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Balen
[..]
Kutzooi. Daar werken toch 24 uur per dag mensen...
[..]
Van dr avatar![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:44 schreef Muck het volgende:
wat MPG zegt
ik wil dat shirtmaar dat kan alleen met creditcard, en die hebben arme Muckies niet
daarom kwam cross op het idee om hem dan zelf te maken.
Als ik dan toch een t-shirt maak met "muck it" erop, kan het net zo goed een beetje tof aangekleed zijn
vandaar dat ik mijn creatieve broertje even inschakel
maar als je een tof idee hebt eer, dan mag het ook hoor
pdf bestandje maken kan ik ook welquote:Op woensdag 19 september 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt voor een shirt met muck it erop, is de tekst in een PDF danwel EPS bestandje.
Dat is echt 1 minuut werk, kan ik zo voor je aanleveren.
Daarmee kan je gewoon naar een willekeurige drukker gaan, die kan het er zo oprammen voor een paar euro voor je.
dat was ik eigenlijk van planquote:Wat je ook kan doen, is van die strijkshit kopen, maar dat is vaak bagger
Meneer gaat meteen thuis werkenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef eer-ik het volgende:
oh, ik lees over iets heen
Tof aangekleed kan ook, wanneer wil je het hebben?
Morgen moet ik eerst even werken, (thuis) en dan heb ik weer tijd
gisterenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef eer-ik het volgende:
oh, ik lees over iets heen
Tof aangekleed kan ook, wanneer wil je het hebben?
is helemaal geen haast bij joh, ik vind het al kei-lief dat je het wilt doenquote:Morgen moet ik eerst even werken, (thuis) en dan heb ik weer tijd
jazeker, heb weer een opdrachtquote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meneer gaat meteen thuis werken
ja, eentjequote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
muck, ik ben oh zo lief....
heb je nog lekkere vriendinnen uit utrecht?
mietersquote:Op woensdag 19 september 2007 23:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, eentje
maar die woont inmiddels samen
nee, link?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
hey eer, dat nieuwere fok-shirt he? ken je dat?
dat is vrolijk en tof
kan het zoiets worden?
Wat dan?quote:
Hehequote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
muck, ik ben oh zo lief....
heb je nog lekkere vriendinnen uit utrecht?
Dat wat MM heeft?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
hey eer, dat nieuwere fok-shirt he? ken je dat?
dat is vrolijk en tof
kan het zoiets worden?
Hij mag er zn leven lang gratis zuipen, of nouja, tot hij ze failliet gezopen heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zozo. Levert het nog wat op?
ja, een meier ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zozo. Levert het nog wat op?
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij mag er zn leven lang gratis zuipen, of nouja, tot hij ze failliet gezopen heeft![]()
Whehe... doe je goedquote:Op donderdag 20 september 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, een meier ofzo.
[..]
gratis zuipen doe ik eral
Staat die niet in MMquote:
Ik heb dat heul niet gezienquote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Van toen ze op fok!tv was
http://fotoboek.fok.nl/Memento-Mori
Dat staat op MMquote:
dat is alles wat ik kan vindenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je 'm nog wat kleiner?
Dan kan ik 't wat beter zien.
iets dergelijks is wel te maken jaquote:
Gezellig, gaan we samenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
mja, voor tante muck ook...
natuurlijk ga je het niet kopieren, dat mag ook niet hequote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iets dergelijks is wel te maken ja
Maar ik ga 't niet kopieren.
Ik fix morgen wel efe wat.
Ik ga ook pitten
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
mja, voor tante muck ook...
Tukse!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iets dergelijks is wel te maken ja
Maar ik ga 't niet kopieren.
Ik fix morgen wel efe wat.
Ik ga ook pitten
nou, dat is mooi danquote:Op donderdag 20 september 2007 03:13 schreef Sander170 het volgende:
Oke, maar ik ben al blij dat je er al bent!
quote:Op donderdag 20 september 2007 03:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Meen ik, je bent als het erop neerkomt toch de enige tegen wie ik praat hahaha.![]()
jah, het is ook al september he, dan kan het wel eens kouder worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:27 schreef Sander170 het volgende:
Nee, het enige wat ik vervelend vind is dat het hier met de dag kouder word!!
Het word steeds kouder in Nederland, en bij jou zeker steeds warmer of niet soms??
Hier wordt het trouwens niet warmer, het is hier altijd tussen de 28 en 36 graden.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:27 schreef Sander170 het volgende:
Nee, het enige wat ik vervelend vind is dat het hier met de dag kouder word!!
Het word steeds kouder in Nederland, en bij jou zeker steeds warmer of niet soms??
Behalve midden in de zomer.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is hier vrij rustig inderdaad rond deze tijd
Kortom: bij jou is het weer altijd prima.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier wordt het trouwens niet warmer, het is hier altijd tussen de 28 en 36 graden.
omdat?quote:Op donderdag 20 september 2007 03:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Behalve midden in de zomer.![]()
bijna altijd ja. Als het een hele dag bewolkt is, voelt het frisjes aanquote:Op donderdag 20 september 2007 03:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kortom: bij jou is het weer altijd prima.![]()
Omdat het dan rond 2 uur s'nachts hier nog eens helemaal stormloopt kwa mensen!!!!quote:
ja, dat is wel waar ja. De dagen zijn hier ook het hele jaar lang bijna even lang, dus dat verschil heb ik ook al niet meerquote:Op donderdag 20 september 2007 03:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Omdat het dan rond 2 uur s'nachts hier nog eens helemaal stormloopt kwa mensen!!!!
Dan is 2 uur s'nachts normaal dat het heel druk is, maar ja de koud laat mensen naar bed gaan!!!!
Maar zomers lekker warm dus opblijven tot 3 uur s'nachts!!!!![]()
Ja goed frisjes, maar de temperatuur is dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 03:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bijna altijd ja. Als het een hele dag bewolkt is, voelt het frisjes aanen soms kan het ook wel langer als een paar uur regenen (het is nu al maanden geheel droog trouwens), dus dan moeten de boodschappen maar eventjes wachten
Precies, bij ons is het nu al een heel groot verschil kwa weer / klimaat.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat is wel waar ja. De dagen zijn hier ook het hele jaar lang bijna even lang, dus dat verschil heb ik ook al niet meer
rond de 25 overdag.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja goed frisjes, maar de temperatuur is dan?
ja, tot kerst worden ze nog korter (21 december dan). da's nog 3 maanden te gaan. precies op de helft vandaag of morgen dusquote:Op donderdag 20 september 2007 04:09 schreef Sander170 het volgende:
Kijk bij ons gaat het nu zo:
Steeds eerder word het nu donker
Steeds later word het s'morgens weer licht
Kortom wij zitten best lang in het donker in deze dagen (de donkere dagen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |