Ik heb dat heul niet gezienquote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Van toen ze op fok!tv was
http://fotoboek.fok.nl/Memento-Mori
Dat staat op MMquote:
dat is alles wat ik kan vindenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je 'm nog wat kleiner?
Dan kan ik 't wat beter zien.
iets dergelijks is wel te maken jaquote:
Gezellig, gaan we samenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
mja, voor tante muck ook...
natuurlijk ga je het niet kopieren, dat mag ook niet hequote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iets dergelijks is wel te maken ja
Maar ik ga 't niet kopieren.
Ik fix morgen wel efe wat.
Ik ga ook pitten
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef Muck het volgende:
mja, voor tante muck ook...
Tukse!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
iets dergelijks is wel te maken ja
Maar ik ga 't niet kopieren.
Ik fix morgen wel efe wat.
Ik ga ook pitten
nou, dat is mooi danquote:Op donderdag 20 september 2007 03:13 schreef Sander170 het volgende:
Oke, maar ik ben al blij dat je er al bent!
quote:Op donderdag 20 september 2007 03:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Meen ik, je bent als het erop neerkomt toch de enige tegen wie ik praat hahaha.![]()
jah, het is ook al september he, dan kan het wel eens kouder worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:27 schreef Sander170 het volgende:
Nee, het enige wat ik vervelend vind is dat het hier met de dag kouder word!!
Het word steeds kouder in Nederland, en bij jou zeker steeds warmer of niet soms??
Hier wordt het trouwens niet warmer, het is hier altijd tussen de 28 en 36 graden.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:27 schreef Sander170 het volgende:
Nee, het enige wat ik vervelend vind is dat het hier met de dag kouder word!!
Het word steeds kouder in Nederland, en bij jou zeker steeds warmer of niet soms??
Behalve midden in de zomer.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is hier vrij rustig inderdaad rond deze tijd
Kortom: bij jou is het weer altijd prima.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier wordt het trouwens niet warmer, het is hier altijd tussen de 28 en 36 graden.
omdat?quote:Op donderdag 20 september 2007 03:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Behalve midden in de zomer.![]()
bijna altijd ja. Als het een hele dag bewolkt is, voelt het frisjes aanquote:Op donderdag 20 september 2007 03:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kortom: bij jou is het weer altijd prima.![]()
Omdat het dan rond 2 uur s'nachts hier nog eens helemaal stormloopt kwa mensen!!!!quote:
ja, dat is wel waar ja. De dagen zijn hier ook het hele jaar lang bijna even lang, dus dat verschil heb ik ook al niet meerquote:Op donderdag 20 september 2007 03:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Omdat het dan rond 2 uur s'nachts hier nog eens helemaal stormloopt kwa mensen!!!!
Dan is 2 uur s'nachts normaal dat het heel druk is, maar ja de koud laat mensen naar bed gaan!!!!
Maar zomers lekker warm dus opblijven tot 3 uur s'nachts!!!!![]()
Ja goed frisjes, maar de temperatuur is dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 03:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bijna altijd ja. Als het een hele dag bewolkt is, voelt het frisjes aanen soms kan het ook wel langer als een paar uur regenen (het is nu al maanden geheel droog trouwens), dus dan moeten de boodschappen maar eventjes wachten
Precies, bij ons is het nu al een heel groot verschil kwa weer / klimaat.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat is wel waar ja. De dagen zijn hier ook het hele jaar lang bijna even lang, dus dat verschil heb ik ook al niet meer
rond de 25 overdag.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja goed frisjes, maar de temperatuur is dan?
ja, tot kerst worden ze nog korter (21 december dan). da's nog 3 maanden te gaan. precies op de helft vandaag of morgen dusquote:Op donderdag 20 september 2007 04:09 schreef Sander170 het volgende:
Kijk bij ons gaat het nu zo:
Steeds eerder word het nu donker
Steeds later word het s'morgens weer licht
Kortom wij zitten best lang in het donker in deze dagen (de donkere dagen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |