Rasistisch mannetje!!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Hmm..
Ik: Toffe muziek he?
Tunesische Collega: Ech wel, vette beat
Ik: TranceEnergy, Sensation white
![]()
Zij: Sensation daar wil ik volgend jaar heen
Ik: Ik ga ook, naar Wit dan
Zij: Ja ik wil ook
Ik: jij mag nie?
Zij: Hoezo mag ik nie?
Ik: jij bent niet wit
Moet je het bellen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:39 schreef Aarti het volgende:
ik ga thuis koffie drinken, doeiiiiiii apekindjes!
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:39 schreef Aarti het volgende:
ik ga thuis koffie drinken, doeiiiiiii apekindjes!
oh, speedreading is cool,quote:Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Waarom blijft het regelmatig zo angstvallig stil na een reactie van mij..??![]()
Zal ik voortaan wegblijven?!![]()
pics!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, speedreading is cool,
nerdjes in de klas van 17 jaar, die herrie maken tijdens college met 400 man, veeeeeeeel chicks inde klas
Whehe... Bekend verschijnsel.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, speedreading is cool,
nerdjes in de klas van 17 jaar, die herrie maken tijdens college met 400 man, veeeeeeeel chicks inde klas
neequote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je trouwens al de uitslag van je test binnen?
Bug.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
waarom vind ik deze niet bij de nieuwe topics
wat is daarmee?quote:
ik heb geen idee wat je zegtquote:Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
mwhoah nieuwe ervaring van mij iets wat me niet totaal vreemd overkomt ,
heb vanmiddag 1geheugen sdram van 512 mb gekocht : mr in de winkel Ja ik weet zeker dat hij op jouwn computer past , je raad het al eenmaal thuis kijk je naar je andere geheugen past het niet.
Helemaal weer terug met de trein van martenshoek naar groningen ( uur verder ongv ) weer in de winkel mr , ik zocht ander geheugen dan dat u mij gegeven heeft...
ik zoek namelijk pc3200 1 gb geheugen , zo gezegd zo gedaan iets bijpinnen en die 512 mb inleveren.
Eenmaal thuis , die 2 Geheugen sdram erin gestopt , ik doe mn pc aan. en hij herstart nadat ik windows xp heb opgestart en net mn w8woord heb ingevuld .
Memtest over mn falende sdram stick heengehaald, om te kijken of alles erop werkt ...... na 40 min, Gigantisch hoeveelheid fouten op een klein stukje ...... zonde .... morgen maar weer inleveren en een nieuwe vragen (kan hem zo inleveren )
Norrod , Krijg tenminste wat ik wil (geheugen leverd vaker problemen op )
Goed verhaal, lekker kort!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
-knip-
ding stuk, terug naar winkel, ding doet het nog nietquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort!
komt omdat jij er bentquote:Op woensdag 19 september 2007 19:09 schreef covie het volgende:
wat een saaie toestand hier![]()
[afbeelding]
altijd als ik er ben is het doodstil dus , als ik er ben kun je wel verrwachten dat er niet veelgaande isquote:
yep het ligt aan jou...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
altijd als ik er ben is het doodstil dus , als ik er ben kun je wel verrwachten dat er niet veelgaande is![]()
Nou gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef covie het volgende:
ok nog even deze:
SEXtet!!!!!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
CGM....quote:Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef cablegunmaster het volgende:
mwhoah nieuwe ervaring van mij iets wat me niet totaal vreemd overkomt ,
heb vanmiddag 1geheugen sdram van 512 mb gekocht : mr in de winkel Ja ik weet zeker dat hij op jouwn computer past , je raad het al eenmaal thuis kijk je naar je andere geheugen past het niet.
Helemaal weer terug met de trein van martenshoek naar groningen ( uur verder ongv ) weer in de winkel mr , ik zocht ander geheugen dan dat u mij gegeven heeft...
ik zoek namelijk pc3200 1 gb geheugen , zo gezegd zo gedaan iets bijpinnen en die 512 mb inleveren.
Eenmaal thuis , die 2 Geheugen sdram erin gestopt , ik doe mn pc aan. en hij herstart nadat ik windows xp heb opgestart en net mn w8woord heb ingevuld .
Memtest over mn falende sdram stick heengehaald, om te kijken of alles erop werkt ...... na 40 min, Gigantisch hoeveelheid fouten op een klein stukje ...... zonde .... morgen maar weer inleveren en een nieuwe vragen (kan hem zo inleveren )
Norrod , Krijg tenminste wat ik wil (geheugen leverd vaker problemen op )
zeker voor een vrouwquote:Op woensdag 19 september 2007 20:25 schreef OA het volgende:
[..]
CGM....![]()
Je gebruikt interpunctie en hoofdletters, doch niet helemaal correct, maar het is nog steeds een onbegrijpelijk stuk....![]()
Wast wist je niet meer dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef crossover het volgende:
Vandaag een introductie gehad in de statistiek, ik ben echt veel vergeten![]()
Veel simpele dingen, haakjes wegwerken bij breuken, kwadraten etc. En ik had nog nooit het sommeringsteken gezienquote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wast wist je niet meer dan?
Ja dit grote ding, zo'n E maar dan gespiegeldquote:
Op zich is het best logisch allemaal, maar je moet je er even in verdiepen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dit grote ding, zo'n E maar dan gespiegeld
[afbeelding]
Een soort hoofdletter E.quote:
De sigma dus. Hoofdletter wel te verstaan.quote:
Gewoon zelf maken dan. Een shirtje voor een paar euro kopen bij H&M, een potje textielverf, een paar letters uitknippen en de contouren tekenen en inkleuren maar.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Muck het volgende:
oh, ik wist niet dat ie zo heette
weet je, ik wil dat tshirt uit mijn UI heel graag bestellen, maar dat kan alleen met een credit-card
goed ideequote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef crossover het volgende:
Gewoon zelf maken dan. Een shirtje voor een paar euro kopen bij H&M, een potje textielverf, een paar letters uitknippen en de contouren tekenen en inkleuren maar.
Voor een tientje ben je klaar.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef Muck het volgende:
als je nou gewoon sigma had gezegd, had ik het wel begrepen
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
De sigma dus. Hoofdletter wel te verstaan.
Bereken: de som van n=0 tot oneindig over de functie f(n)![]()
Ohja, sigma. Die student-assistent/docent of wat het ook is vertelde dat ze vorigjaar een sigma club hadden opgericht, om de sommatiefobie wat te doen verminderenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:25 schreef Muck het volgende:
als je nou gewoon sigma had gezegd, had ik het wel begrepen
ga weeeeeeeegquote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ohja, sigma. Die student-assistent/docent of wat het ook is vertelde dat ze vorigjaar een sigma club hadden opgericht, om de sommatiefobie wat te doen verminderen
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ohja, sigma. Die student-assistent/docent of wat het ook is vertelde dat ze vorigjaar een sigma club hadden opgericht, om de sommatiefobie wat te doen verminderen
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ga weeeeeeeeg
*nerd-alert* *nerd-alert*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |