Tuurlijk, ik wist niet hoe het werkte dus ik probeerde maar wat..quote:Op woensdag 19 september 2007 15:05 schreef avonne het volgende:
Yollie, mag ik er een andere TT opzetten?
"Jaaps Grote Plan" of zo?
Of Jaap staat voor AAPquote:Op woensdag 19 september 2007 15:05 schreef avonne het volgende:
Yollie, mag ik er een andere TT opzetten?
"Jaaps Grote Plan" of zo?
Ik begrijp niet dat die man zijn reputatie op het spel zit door met Jaap de Randdebiel te spreken.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef riri het volgende:
Ik vind dat Jaap het veel te hoog in zijn bol heeft wat dit betreft....de man die nu met hem praat verdient hier geld mee....
De man probeert Jaap voorzichtig met zijn poten op de grond te zetten, maar dat lukt niet best.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef riri het volgende:
Ik vind dat Jaap het veel te hoog in zijn bol heeft wat dit betreft....de man die nu met hem praat verdient hier geld mee....
Hij geeft presentaties en coacht mensen, alles in de brede zin van het woordquote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef avonne het volgende:
Wie is deze meneer eigenlijk?
Ene Jacco, vriendje van JdM, coach van presentatoren.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef avonne het volgende:
Wie is deze meneer eigenlijk?
Heeft Jaco nog een achternaam of een bedrijfsnaam?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:12 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij geeft presentaties en coacht mensen, alles in de brede zin van het woord
Als het aan Amanda had gelegen, was ze nu nog bezig, wat een muil heeft die snol toch.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen echt hoogoplopende ruzie tussen Amanda, Bianca en Lieke gemist?
Da's nou jammer.
thanksquote:Op woensdag 19 september 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
http://www.superzeven.eu/jaco_kirchjunger.htm
Horizontaal he, word ik zo breed vanquote:Op woensdag 19 september 2007 15:20 schreef avonne het volgende:
[..]
thanks
PS. Heb je de gestreepte onderbroek van Huub gezien? Echt iets voor jou, kikkertje"
Jaaps grootste probleem zal zijn dat hij buiten zijn eigen denkraam moet kijken. Aandacht voor gasten, onderwerpen... Dat kan hij nooit.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
Off topic, vroeger kende ik iemand die zo een gat van 20 minuten kon vol praten, zonder voorbereiding of onderwerp. Heerlijk was dat. Wat een talent.
On topic.
Jaap kan dit toch niet? En content zie ik ook niet in zijn shows. Waarover gaat het?
Niet om het een of het ander maar Huub zou dit wel kunnen denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
Off topic, vroeger kende ik iemand die zo een gat van 20 minuten kon vol praten, zonder voorbereiding of onderwerp. Heerlijk was dat. Wat een talent.
On topic.
Jaap kan dit toch niet? En content zie ik ook niet in zijn shows. Waarover gaat het?
Amanda heeft haar opgemaakt, voor haar lesquote:Op woensdag 19 september 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
WTF doet Bianca daar zelf in de kappersstoel??
Ik begrijp niet dat die man tijd steekt in Jaap, ik kan alleen maar bedenken dat hij daar zit om zichzelf te promoten.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
Dan komt er geen gast aan het woordquote:Op woensdag 19 september 2007 15:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar Huub zou dit wel kunnen denk ik.
Ah... that explains... ook vooral die grote kappersjurk die ze omheeft, dat zou ik ook om willen hebben als Amanda met make-up aan de slag gaatquote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft haar opgemaakt, voor haar les![]()
Ik zie niet eens een eerste aflevering tot stand komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaaps grootste probleem zal zijn dat hij buiten zijn eigen denkraam moet kijken. Aandacht voor gasten, onderwerpen... Dat kan hij nooit.
Het is toch te erg voor woorden.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap het al gevraagd?
De kosten voor de workshop bedragen ¤ 269,-.
Het is nog nat, maar het hangt er nog steeds aanquote:Op woensdag 19 september 2007 15:34 schreef avonne het volgende:
Eh... is Amanda's kapsel klaar ?
Er zit een of ander serum in, dat moet intrekken of zoiets.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:34 schreef avonne het volgende:
Eh... is Amanda's kapsel klaar ?
dat bedrag heb ik van die website, hoor. Ik wou alleen weten of Jaap het al gevraagd had.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is toch te erg voor woorden.![]()
Ja ik ook, en dan bij elk punt bedenken dat Jaap dat allemaal niet in zich heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:38 schreef Nomrc2 het volgende:
fuck vond het best wel grappig die presentatie cursus
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:38 schreef mootie het volgende:
Amanda: Brian had hemdjes aan met open armen.
Dat commentaarquote:Op woensdag 19 september 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
Van VOL geleend:
[afbeelding]
Wat is het toch een klassieke schoonheid. Zoveel klasse, zo'n zachte maar toch edele uitstraling! En dat alles overgoten met een sausje van gedistingeerde make-up en erudiet taalgebruik.
Topwijf!
Het is een kanariequote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze praat hier niet ze kauwt
Is dat zo, waarom?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
Ze blonderen Lieke haar haar groei en moet ze het zelf uitspoelen?
belangerijkst mis hij iddquote:Op woensdag 19 september 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik ook, en dan bij elk punt bedenken dat Jaap dat allemaal niet in zich heeft.
Jaap worstelt zich boerend en schetenlatend door zijn programma.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef avonne het volgende:
Jaco vraagt zelf maar om een rondleiding, en doet ook netjes de deur dicht en stelt zich netjes aan Brian voor.
Jaap is zó NIET een gastheer. Hoe kan hij dan een talkshow HOST worden?
Ik moest al een aantal keren terug denken aan Theo van Gogh. Eigenzinnig, enigszins narcistisch, maar een fantastische gespreksleider. Hij kon iedereen aan het praten krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef avonne het volgende:
Jaco vraagt zelf maar om een rondleiding, en doet ook netjes de deur dicht en stelt zich netjes aan Brian voor.
Jaap is zó NIET een gastheer. Hoe kan hij dan een talkshow HOST worden?
Ik denk omdat Jaco een vriendje is van JdM en niet RTL gerelateerd is, gokje hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:59 schreef Disana het volgende:
Waarom nou een streamlock als Jaap Jacco vraagt of hij bij RTL werkt en Jacco 'nee' zegt.
Nieuwe naam voor Jaap: StreamlockJaap.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:00 schreef avonne het volgende:
Jaap "als mensen sponsoren ga ik lief tegen ze blijven. Als ze betaald krijgen..."
Tweede streamlock
Hmm. In de kapsalon werd gezegd dat hij was herkend als de 'klapmeneer', de man die het publiek aanspoort.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk omdat Jaco een vriendje is van JdM en niet RTL gerelateerd is, gokje hoor.
Brian vroeg meteen "hoe was het"quote:Op woensdag 19 september 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Brian vraagt Jaap helemaal niets over zijn gesprek met Jaco. Van je vrienden moet je het hebben.
Edit: Huub komt erbij en vraagt het wel, plotseling zit Brian er ook bij.
Op zijn site staat dat hij zo begonnen is maar blijkbaar doet hij het nog steeds.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. In de kapsalon werd gezegd dat hij was herkend als de 'klapmeneer', de man die het publiek aanspoort.
Thanks, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian vroeg meteen "hoe was het"
Jaap antwoorde "ik kom zo wel"
Ja, inderdaad. Nou, daar is hij dan dus eigenlijk ook bezig mee geweest met Jaap. Linke soep hoor, want Jaap kan zich wel weer eens flink bedrogen voelen als zijn verwachtingen niet uit komen... zo van 'er is mij iets toegezegd'.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zijn site staat dat hij zo begonnen is maar blijkbaar doet hij het nog steeds.
http://www.superzeven.eu/jaco_kirchjunger.htm
Het ging om het uitje van Jaap, jaap vroeg zich af of het al geregeld was. Huub zei ik snap het hele issue niet er zijn in het afgelopen jaar zoveel uitjes zomaar weggegeven zonder stemming. Brian zei we vonden het vreemd dat Lieke mocht. Dus Huub herhaalde zijn zin en Brian zei er niets op, dus Huub zeg lekker makkelijk gewoon niet antwoorden en blijven ouwehoeren achteraf.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
Brian sneert dat Huub weg loopt omdat Brian erbij kwam zitten.
Waarom ging Huub weer weg?
ow.... dat had ik gemist.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ging om het uitje van Jaap, jaap vroeg zich af of het al geregeld was. Huub zei ik snap het hele issue niet er zijn in het afgelopen jaar zoveel uitjes zomaar weggegeven zonder stemming. Brian zei we vonden het vreemd dat Lieke mocht. Dus Huub herhaalde zijn zin en Brian zei er niets op, dus Huub zeg lekker makkelijk gewoon niet antwoorden en blijven ouwehoeren achteraf.
Ze heeft Biance staan opmaken, dus dat zal het dan wel geweest zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
Amanda zou toch visagieles krijgen ?
De aanleiding van het gesprek was dat Jaap aan jacco had gevraagd of het allemaal al geregeld was dat uitje en dat Huub zich toen afvroeg wat het hele issue was omdat er zoveel in het afgelopen jaar was weggegeven zonder stemming.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Huub wil het hebben over het uitje van Lieke waarop Brian zegt dat zij het zonder stemming heeft gekregen. Huub wil hier op doorgaan maar Brian kapt het direct af omdat hij weet dat hij zelf het een en andere zonder stemming heeft gekregen.
Huub loopt pissed weg.
Edit: Peet, heb ik het verkeerd begrepen?
Lieke maakt er weer haar eigen waarheid van aldus Amandaquote:Op woensdag 19 september 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Amanda is te beroerd om te bellen dat DOB een tang heeft achtergelaten. Die tang zit ze nu dus te gebruiken. Lieke heeft er iets van gezegd maar stuitte op onwil.
ik heb ooit perongeluk asblond gehad, ik wist niet hoe snel ik er weer een andere kleur in moest smerenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef riri het volgende:
asblond is de mode amanda...niet die oranje kleur van jou trut
Owkeeeeeeeejquote:Op woensdag 19 september 2007 16:19 schreef petraa het volgende:
[..]
De aanleiding van het gesprek was dat Jaap aan jacco had gevraagd of het allemaal al geregeld was dat uitje en dat Huub zich toen afvroeg wat het hele issue was omdat er zoveel in het afgelopen jaar was weggegeven zonder stemming.
En inderdaad Brian kapte het af om de reden die jij zei.![]()
Donkere plukken, Amanda hoopt dat het groen wordt.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:21 schreef petraa het volgende:
Heeft Lieke zwarte plukken in haar haar ???
En we hebben een gillend rond appeltje van oranje.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Amanda: We hebben daar een grijze muis en wijst naar Lieke.
L: Ik ben tenminste niet zo hysterisch als jou om gelijk me handen in een pot verf te steken.
Jaap wordt nooit mager?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
De tijd die de dikke nodig heeft om mager te worden, heeft de magere nodig om dood te gaan.
Dat betekent toch dat de magere (Huub) nooit dood gaat?
OT:quote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Amanda: We hebben daar een grijze muis en wijst naar Lieke.
L: Ik ben tenminste niet zo hysterisch als jou om gelijk me handen in een pot verf te steken.
Niet in dit leven. Dat zie ik iig niet gebeuren.quote:
Ik ook, maar dat dan de persoon met het afgebroken en dooie haar daar commentaar opgeeft, vind ik vrij irritant.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef avonne het volgende:
Ik vind Lieke ook grijs.
net alsof het een kut-kaart is.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
De tweede kaart wordt niet voorgelezen door Jaap; er wordt niet eens voor bedankt. Met een 'focking hell' wordt de kaart opzij gegooid.
Ik denk dus ook dat dat het dubbelzinnige van de uitspraak in zijn post was.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet in dit leven. Dat zie ik iig niet gebeuren.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
De tijd die de dikke nodig heeft om mager te worden, heeft de magere nodig om dood te gaan.
Dat betekent toch dat de magere (Huub) nooit dood gaat?
Dus hate-mail mag tegenwoordig?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
De tweede kaart wordt niet voorgelezen door Jaap; er wordt niet eens voor bedankt. Met een 'focking hell' wordt de kaart opzij gegooid.
Nou zo zag het er niet uit, het leek een lief kaartje.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus hate-mail mag tegenwoordig?![]()
Nee joh, dat is zilverblond..engeltjes haar..elfenhaar..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef avonne het volgende:
Ik vind Lieke ook grijs.
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat dat het dubbelzinnige van de uitspraak in zijn post was.
Er stonden trouwens nog veel meer uitspraken in die kaart, en de schrijvers hadden hem gevraagd of hij hem voor wilde lezen. Wat is het ook een plurk.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag.
Dennis vond de opmerking "ZO VET"
nou, ik vind Lieke peper-en-zout. Ik vind het haar niet staan.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zilverblond..engeltjes haar..elfenhaar..
Dit is grijs...
[afbeelding]
en dit is zilverblond..
[afbeelding]
![]()
Dennis heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van intellect.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef avonne het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag.
Dennis vond de opmerking "ZO VET"
Nu ben ik écht benieuwd: pics anyone?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef avonne het volgende:
nou, ik vind Lieke peper-en-zout. Ik vind het haar niet staan.
Sneu voor Deborah, maar des te meer reden voor Amanda om haar biezen te pakken.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
Deborah wou even niets meer met het programma te maken hebben. Maar thuiszorg had tegen Amanda's kontaktpersoon gezegd dat Deborah een beetje depressief is.
Deborah is dus depri en wil ook niet meer naar de Kooi komen, bellen wil ze ook niet. De contactpersoon van Amanda houdt alles goed in de gaten.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:39 schreef avonne het volgende:
stream 1 en 2 over Debora
Maar volgens Amanda zal Deborah haar nooit vragen naar huis te komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sneu voor Deborah, maar des te meer reden voor Amanda om haar biezen te pakken.
Precies wat ik dacht. Ik krijg bijna medelijdenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
Dennix geen post dus leest hij maar oude?
Dat moet ook niet nodig zijn, Amanda moet zelf gaan als ze het nodig acht.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar volgens Amanda zal Deborah haar nooit vragen naar huis te komen.
Ze zegt net dat ze haar zus met alles hielp. Logisch dat je dan ineens voor onbepaalde tijd vertrekt...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat moet ook niet nodig zijn, Amanda moet zelf gaan als ze het nodig acht.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
Dennix geen post dus leest hij maar oude?
En Amanda heeft helaas niet de verstandelijke vermogens om in te zien dat iemand die depressief is nooit zoiets zou vragen, en dat je daarom wellicht zelf die beslissing dient te maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
Maar volgens Amanda zal Deborah haar nooit vragen naar huis te komen.
Amanda en logicaquote:Op woensdag 19 september 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze haar zus met alles hielp. Logisch dat je dan ineens voor onbepaalde tijd vertrekt...
Zo op deze pic vind ik het een mooie kleur. Logisch, want het lijkt op mijn haarkleurquote:
Dat mogen we niet horen, want Amanda zei dat ze laatst Danielle had gesproken en dat ze haar wel zou bellen....quote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Regie, waar zijn jullie mee bezig? Een etende Lieke is echt niet interessanter dan het gesprek tussen Naad en Amanda.![]()
Aan de andere kant... Amanda is pas 19 (zegt men), en dan vraag je je toch af waar de moeder is in dit alles. Die laat Deborah daar ook maar zitten, en net hoorde ik daar vaag iets van kritiek op van Amanda.quote:
De spijker op zijn kopquote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Amanda heeft helaas niet de verstandelijke vermogens om in te zien dat iemand die depressief is nooit zoiets zou vragen, en dat je daarom wellicht zelf die beslissing dient te maken.
Ik heb echt het idee dat Deborah (die op mij als erg (te) lief overkomt), helemaal niemand heeft, thuis.
Volgens mij zei ze ik ga zo vragen of ik DAnielle mag bellen en weg streamsquote:Op woensdag 19 september 2007 16:48 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat mogen we niet horen, want Amanda zei dat ze laatst Danielle had gesproken en dat ze haar wel zou bellen....
Er doen zoveel verhalen de ronde over de moeder van Amanda, maar dat er iets niet pluis is weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Amanda is pas 19 (zegt men), en dan vraag je je toch af waar de moeder is in dit alles. Die laat Deborah daar ook maar zitten, en net hoorde ik daar vaag iets van kritiek op van Amanda.
Wat had je erin geschreven ?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef avonne het volgende:
dat was mijn brief
(helaas niet mijn medelijdenkaart gezien)
Ja, is die niet van avonne. Ik heb daar toen nog een cap van gemaakt omdat ik hoopte dat ie van haar was tenminste.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
was dit niet de gaypost?
Over die moer is het laatste woord nog niet gesprokenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
Aan de andere kant... Amanda is pas 19 (zegt men), en dan vraag je je toch af waar de moeder is in dit alles. Die laat Deborah daar ook maar zitten, en net hoorde ik daar vaag iets van kritiek op van Amanda.
misschien is het al gezegd... maar de coaching (wat Jaap nu krijgt) is 100,- per uurquote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap het al gevraagd?
De kosten voor de workshop bedragen ¤ 269,-.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is die niet van avonne. Ik heb daar toen nog een cap van gemaakt omdat ik hoopte dat ie van haar was tenminste.
Amanda redt zich wel (alsof die zich iets zou laten zeggen trouwens), maar die moeder zit naar haar zeggen altijd in het buitenland dus ik bedoel dat er (nu) dan vast ook niet naar Deborah wordt omgekeken. Ik vind het nogal wat dat domme Amanda dat op haar bord krijgt gegooid.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er doen zoveel verhalen de ronde over de moeder van Amanda, maar dat er iets niet pluis is weet ik wel zeker.
Dat je er niet voor kiest om dat hok in te gaan als bezoek kan ik me nog indenken, maar een telefoontje is toch wel het minste.
We zijn het eens. En dat er iets niet klopt aan die moeder, daar kun je bijna niet omheen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over die moer is het laatste woord nog niet gesproken.
Maar inderdaad, die zit zoals ik het begrijp, constant met haar reet in Spanje of België. Kijk, dat ze Amanda aan haar lot over laat in die kooi is tot daaraan toe, maar dat ze haar gehandicapte dochter zo laat zitten, is van de ratten besnuffeld.
En ja, ik vul het in, maar dat beeld wordt al deze maanden wel geschetst. Ook door Amanda.
Was niet lullig, was leukquote:Op woensdag 19 september 2007 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, die cap, hoor Blomst en Disana.
Gewoon een lullig briefje met groetjes van Chris.
Lobas het is OUDE post he, ze hebben geen post gekregen vandaagquote:Op woensdag 19 september 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die brief van nada is voor meer dan de helft gecensureerd!!
Ze speelt dat dus heel slim via haar contactpersoon. Vanmiddag wilde ze wel bellen maar ging om een of andere reden niet door. Ook haar ceepees kloppen voor geen meter, maar daar zijn we ondertussen aan gewend.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat nu dus Danielle bellen (zonder CP, achter bij de Febo)
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Lobas het is OUDE post he, ze hebben geen post gekregen vandaag
Dat dacht ik al, dus ik dacht laat ik het maar ff zeggen.quote:
Je vraagt je af wat de criteria zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet lullig?
Ik heb nog zo mijn best gedaan
Ik wou dat die andere kaart door was gekomen.
Hij sorteert zijn postquote:Op woensdag 19 september 2007 16:57 schreef cobain94 het volgende:
Dennis leest zijn post...NOT.Hij houd alleen de brieven een x vast en legt ze weer weg...
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
Jaap krijgt een eigen (internet?)talkshow?
Ik moet meteen denken aan trieste talkshows als De nachtsuite. As if Jaap een publiek trekt en vooral kan binden. Één keer kijken uit leedvermaak en daarna nooit meer.
bronquote:Gouden Kooi-Jaap wil eigen talkshow
door onze redactie
AMSTERDAM - Help! Terror Jaap uit De Gouden Kooi heeft ambities een eigen talkshow te gaan presenteren. "Vol absurdisme, hardheid en cynisme..."
De reusachtige bewoner van de miljoenenvilla in Eemnes is momenteel bezig met een presentatiecursus. "Het wordt opgenomen in De Gouden Kooi en het is zonder publiek. Tenzij het publiek er honderd euro voor over heeft om de show te mogen meemaken”, grapt Jaap.
De 'Terrorkoning' gokt in eerste instantie op een online programma. Blijft onze tv tenminste nog even verschoond van zijn babbelkunsten...
Hé!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik vind de haarkleur van Lieke ook niet mooi. Hoog 'omhooggevallen del' gehalte.
Sorry, maar het glanst op een onnatuurlijke manier die schreeuwt 'opgedirkt'. Ik ben ervan overtuigd dat dat bij jou niet zo isquote:
Een dubbeldekkerkont. Zelf is ze gek op die rok.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Die kont van Nadia in die rok. Het lijkt allemaal zo niet kloppen.
Dan is het goed. Op die foto van Blomst onder jouw post zie ik inderdaad wat je bedoelt. En nee, bij mij is dat inderdaad niet zo (alhoewel ik binnenkort wel de uitgroei bij moet laten werken...) .quote:Op woensdag 19 september 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Sorry, maar het glanst op een onnatuurlijke manier die schreeuwt 'opgedirkt'. Ik ben ervan overtuigd dat dat bij jou niet zo is![]()
Ik heb dat mens nooit iets leuks zien dragen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Een dubbeldekkerkont. Zelf is ze gek op die rok.
ach, de kleren krijgen ze van achter, dus de miljonairs kun je niet echt op hun kleren beoordelen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb dat mens nooit iets leuks zien dragen.
Vreemd, Jaco komt vandaag dat hok in, praat met Jaap en het staat nu al op de site van de Telegraaf.quote:
Die achterlijke brede zwarte riem doet ze toch elke keer zelf aan, vandaag dan toevallig niet...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:11 schreef blomst het volgende:
[..]
ach, de kleren krijgen ze van achter, dus de miljonairs kun je niet echt op hun kleren beoordelen.
Hij is wel mooiquote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik vind de haarkleur van Lieke ook niet mooi. Hoog 'omhooggevallen del' gehalte.
Tis niet mijn kleur, maar het is wel de mooiste haarkleur daar in de kooi.quote:
Ach, vandaar dat ze dagelijks loopt te klagen dat ze niks heeft om aan te trekken, ze vindt niks mooi en daarom maar haar blouse tot op de navel open.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die achterlijke brede zwarte riem doet ze toch elke keer zelf aan, vandaag dan toevallig niet...
Ben je dan jarig?quote:
Waarschijnlijk kan die blouse niet eens dicht, met dat brede lijf van d'r.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, vandaar dat ze dagelijks loopt te klagen dat ze niks heeft om aan te trekken, ze vindt niks mooi en daarom maar haar blouse tot op de navel open.
[afbeelding]
Wat doen jullie lelijk over Nadia, vinden jullie haar niet aardig???quote:Op woensdag 19 september 2007 17:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan die blouse niet eens dicht, met dat brede lijf van d'r.
Trek even een ander jurkje aan, als je klaar bent gaat ze vast wel bellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
Nou hoppatee, bellen, ik heb nog meer te doen![]()
Dat doet ze al heel lang ja, en dan ziet het er aan de achterkant niet uit.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
En waarom gooit Amanda altijd haar haar naar voren? Iedereen die ik ken gooit lang haar naar achter...
Zelfs als ze een cap of een lasergame helm op heeft, doet ze al haar haar naar voren.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
En waarom gooit Amanda altijd haar haar naar voren? Iedereen die ik ken gooit lang haar naar achter...
Bellen...... NU!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trek even een ander jurkje aan, als je klaar bent gaat ze vast wel bellen.![]()
Aan de voorkant wel dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat doet ze al heel lang ja, en dan ziet het er aan de achterkant niet uit.
Ze heeft een keer gezegd dat ze het mooi vindt als het over haar borsten valt, vandaar ook die lengtequote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Zelfs als ze een cap of een lasergame helm op heeft, doet ze al haar haar naar voren.
Het gevolg is dan een kabouter Plop baard![]()
* beequeen pakt de telefoon en belt Deborahquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen pakt de telefoon en belt Deborah![]()
Wat ben jij een kreng zeg.![]()
Hij kent zijn zusje erg slecht blijkbaarquote:Op woensdag 19 september 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Karima was dus Brianfan.... en Reza maar ontkennen..
Het kan nogal lang duren voor ze er zijn. Liekes moeder had er zaterdag een geschreven en die kwam daarnet pas.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:40 schreef dgk_fan het volgende:
Gezien de vrolijkheid tegen Brian heeft Amanda mijn kaart niet
gehad (waar ze om vroeg ivm 'Trio-Kim-Gate' )
Slinger streams aan!!! Kijkt en ziet Amanda NIET bellen!!! Streams weer uit!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:38 schreef Lobasca het volgende:
Amanda gaat bellen!!
Het haar ziet er daar even goor uit als dat het er nu uitziet, dus wat dat betreft heb je gelijk!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Amanda is trouwens niet veel veranderd in de tijd dat ze in de kooi zit..
Ze moet eerst weer zo nodig lopen blehren in de keuken.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Slinger streams aan!!! Kijkt en ziet Amanda NIET bellen!!! Streams weer uit!![]()
maandag pas op de post gedaan, zat ook nog een stuk zondag bij.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan nogal lang duren voor ze er zijn. Liekes moeder had er zaterdag een geschreven en die kwam daarnet pas.
zelf dr pony geknipt zeker..quote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Amanda is trouwens niet veel veranderd in de tijd dat ze in de kooi zit..
Ik hoop dat 'ie nog komt. Ik heb er gewoon heel eerlijk de letterlijke tekst van Brianquote:Op woensdag 19 september 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan nogal lang duren voor ze er zijn. Liekes moeder had er zaterdag een geschreven en die kwam daarnet pas.
Of in het weekend op de bus gedaan. Maar zelfs als het maandag was zit er aardig wat tijd tussen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
[..]
maandag pas op de post gedaan, zat ook nog een stuk zondag bij.
Fijn. Ben ik daarvoor aan het overwerken?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
We mogen het telefoongesprek niet horen, lijkt het.
Nee hoor binnen de postcode serie binnen een dag en buiten de regio 2 dagen daar adverteren ze mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Of in het weekend op de bus gedaan. Maar zelfs als het maandag was zit er aardig wat tijd tussen.
Dit ligt niet aan TNT. Redactie houdt post achter.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor binnen de postcode serie binnen een dag en buiten de regio 2 dagen daar adverteren ze mee.![]()
Beeld. Ze moet nog bellen, de 5 minuten staan op het plasmascherm.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn. Ben ik daarvoor aan het overwerken?
Het hele van de trap gegooid verhaal breed uitgemeten in de Party.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Wat had Amanda verteld over Deborah?
Dat had ze toch al in het begin verteld?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hele van de trap gegooid verhaal breed uitgemeten in de Party.
Maar nu lag het in de supermarkt.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat had ze toch al in het begin verteld?
Krijg ik toch dat artikel nog af, vandaag!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
Beeld. Ze moet nog bellen, de 5 minuten staan op het plasmascherm.
o, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar nu lag het in de supermarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |