belangerijkst mis hij iddquote:Op woensdag 19 september 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik ook, en dan bij elk punt bedenken dat Jaap dat allemaal niet in zich heeft.
Jaap worstelt zich boerend en schetenlatend door zijn programma.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef avonne het volgende:
Jaco vraagt zelf maar om een rondleiding, en doet ook netjes de deur dicht en stelt zich netjes aan Brian voor.
Jaap is zó NIET een gastheer. Hoe kan hij dan een talkshow HOST worden?
Ik moest al een aantal keren terug denken aan Theo van Gogh. Eigenzinnig, enigszins narcistisch, maar een fantastische gespreksleider. Hij kon iedereen aan het praten krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef avonne het volgende:
Jaco vraagt zelf maar om een rondleiding, en doet ook netjes de deur dicht en stelt zich netjes aan Brian voor.
Jaap is zó NIET een gastheer. Hoe kan hij dan een talkshow HOST worden?
Ik denk omdat Jaco een vriendje is van JdM en niet RTL gerelateerd is, gokje hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:59 schreef Disana het volgende:
Waarom nou een streamlock als Jaap Jacco vraagt of hij bij RTL werkt en Jacco 'nee' zegt.
Nieuwe naam voor Jaap: StreamlockJaap.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:00 schreef avonne het volgende:
Jaap "als mensen sponsoren ga ik lief tegen ze blijven. Als ze betaald krijgen..."
Tweede streamlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |