Het is toch te erg voor woorden.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap het al gevraagd?
De kosten voor de workshop bedragen ¤ 269,-.
Het is nog nat, maar het hangt er nog steeds aanquote:Op woensdag 19 september 2007 15:34 schreef avonne het volgende:
Eh... is Amanda's kapsel klaar ?
Er zit een of ander serum in, dat moet intrekken of zoiets.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:34 schreef avonne het volgende:
Eh... is Amanda's kapsel klaar ?
dat bedrag heb ik van die website, hoor. Ik wou alleen weten of Jaap het al gevraagd had.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is toch te erg voor woorden.![]()
Ja ik ook, en dan bij elk punt bedenken dat Jaap dat allemaal niet in zich heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:38 schreef Nomrc2 het volgende:
fuck vond het best wel grappig die presentatie cursus
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:38 schreef mootie het volgende:
Amanda: Brian had hemdjes aan met open armen.
Dat commentaarquote:Op woensdag 19 september 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
Van VOL geleend:
[afbeelding]
Wat is het toch een klassieke schoonheid. Zoveel klasse, zo'n zachte maar toch edele uitstraling! En dat alles overgoten met een sausje van gedistingeerde make-up en erudiet taalgebruik.
Topwijf!
Het is een kanariequote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze praat hier niet ze kauwt
Is dat zo, waarom?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
Ze blonderen Lieke haar haar groei en moet ze het zelf uitspoelen?
belangerijkst mis hij iddquote:Op woensdag 19 september 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik ook, en dan bij elk punt bedenken dat Jaap dat allemaal niet in zich heeft.
Jaap worstelt zich boerend en schetenlatend door zijn programma.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef avonne het volgende:
Jaco vraagt zelf maar om een rondleiding, en doet ook netjes de deur dicht en stelt zich netjes aan Brian voor.
Jaap is zó NIET een gastheer. Hoe kan hij dan een talkshow HOST worden?
Ik moest al een aantal keren terug denken aan Theo van Gogh. Eigenzinnig, enigszins narcistisch, maar een fantastische gespreksleider. Hij kon iedereen aan het praten krijgen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef avonne het volgende:
Jaco vraagt zelf maar om een rondleiding, en doet ook netjes de deur dicht en stelt zich netjes aan Brian voor.
Jaap is zó NIET een gastheer. Hoe kan hij dan een talkshow HOST worden?
Ik denk omdat Jaco een vriendje is van JdM en niet RTL gerelateerd is, gokje hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:59 schreef Disana het volgende:
Waarom nou een streamlock als Jaap Jacco vraagt of hij bij RTL werkt en Jacco 'nee' zegt.
Nieuwe naam voor Jaap: StreamlockJaap.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:00 schreef avonne het volgende:
Jaap "als mensen sponsoren ga ik lief tegen ze blijven. Als ze betaald krijgen..."
Tweede streamlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |