Tuurlijk, ik wist niet hoe het werkte dus ik probeerde maar wat..quote:Op woensdag 19 september 2007 15:05 schreef avonne het volgende:
Yollie, mag ik er een andere TT opzetten?
"Jaaps Grote Plan" of zo?
Of Jaap staat voor AAPquote:Op woensdag 19 september 2007 15:05 schreef avonne het volgende:
Yollie, mag ik er een andere TT opzetten?
"Jaaps Grote Plan" of zo?
Ik begrijp niet dat die man zijn reputatie op het spel zit door met Jaap de Randdebiel te spreken.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef riri het volgende:
Ik vind dat Jaap het veel te hoog in zijn bol heeft wat dit betreft....de man die nu met hem praat verdient hier geld mee....
De man probeert Jaap voorzichtig met zijn poten op de grond te zetten, maar dat lukt niet best.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef riri het volgende:
Ik vind dat Jaap het veel te hoog in zijn bol heeft wat dit betreft....de man die nu met hem praat verdient hier geld mee....
Hij geeft presentaties en coacht mensen, alles in de brede zin van het woordquote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef avonne het volgende:
Wie is deze meneer eigenlijk?
Ene Jacco, vriendje van JdM, coach van presentatoren.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef avonne het volgende:
Wie is deze meneer eigenlijk?
Heeft Jaco nog een achternaam of een bedrijfsnaam?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:12 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij geeft presentaties en coacht mensen, alles in de brede zin van het woord
Als het aan Amanda had gelegen, was ze nu nog bezig, wat een muil heeft die snol toch.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen echt hoogoplopende ruzie tussen Amanda, Bianca en Lieke gemist?
Da's nou jammer.
thanksquote:Op woensdag 19 september 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
http://www.superzeven.eu/jaco_kirchjunger.htm
Horizontaal he, word ik zo breed vanquote:Op woensdag 19 september 2007 15:20 schreef avonne het volgende:
[..]
thanks
PS. Heb je de gestreepte onderbroek van Huub gezien? Echt iets voor jou, kikkertje"
Jaaps grootste probleem zal zijn dat hij buiten zijn eigen denkraam moet kijken. Aandacht voor gasten, onderwerpen... Dat kan hij nooit.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
Off topic, vroeger kende ik iemand die zo een gat van 20 minuten kon vol praten, zonder voorbereiding of onderwerp. Heerlijk was dat. Wat een talent.
On topic.
Jaap kan dit toch niet? En content zie ik ook niet in zijn shows. Waarover gaat het?
Niet om het een of het ander maar Huub zou dit wel kunnen denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
Off topic, vroeger kende ik iemand die zo een gat van 20 minuten kon vol praten, zonder voorbereiding of onderwerp. Heerlijk was dat. Wat een talent.
On topic.
Jaap kan dit toch niet? En content zie ik ook niet in zijn shows. Waarover gaat het?
Amanda heeft haar opgemaakt, voor haar lesquote:Op woensdag 19 september 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
WTF doet Bianca daar zelf in de kappersstoel??
Ik begrijp niet dat die man tijd steekt in Jaap, ik kan alleen maar bedenken dat hij daar zit om zichzelf te promoten.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
Dan komt er geen gast aan het woordquote:Op woensdag 19 september 2007 15:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar Huub zou dit wel kunnen denk ik.
Ah... that explains... ook vooral die grote kappersjurk die ze omheeft, dat zou ik ook om willen hebben als Amanda met make-up aan de slag gaatquote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft haar opgemaakt, voor haar les![]()
Ik zie niet eens een eerste aflevering tot stand komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaaps grootste probleem zal zijn dat hij buiten zijn eigen denkraam moet kijken. Aandacht voor gasten, onderwerpen... Dat kan hij nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |