Het is toch te erg voor woorden.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap het al gevraagd?
De kosten voor de workshop bedragen ¤ 269,-.
Het is nog nat, maar het hangt er nog steeds aanquote:Op woensdag 19 september 2007 15:34 schreef avonne het volgende:
Eh... is Amanda's kapsel klaar ?
Er zit een of ander serum in, dat moet intrekken of zoiets.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:34 schreef avonne het volgende:
Eh... is Amanda's kapsel klaar ?
dat bedrag heb ik van die website, hoor. Ik wou alleen weten of Jaap het al gevraagd had.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is toch te erg voor woorden.![]()
Ja ik ook, en dan bij elk punt bedenken dat Jaap dat allemaal niet in zich heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:38 schreef Nomrc2 het volgende:
fuck vond het best wel grappig die presentatie cursus
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:38 schreef mootie het volgende:
Amanda: Brian had hemdjes aan met open armen.
Dat commentaarquote:Op woensdag 19 september 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
Van VOL geleend:
[afbeelding]
Wat is het toch een klassieke schoonheid. Zoveel klasse, zo'n zachte maar toch edele uitstraling! En dat alles overgoten met een sausje van gedistingeerde make-up en erudiet taalgebruik.
Topwijf!
Het is een kanariequote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze praat hier niet ze kauwt
Is dat zo, waarom?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
Ze blonderen Lieke haar haar groei en moet ze het zelf uitspoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |