We zijn het eens. En dat er iets niet klopt aan die moeder, daar kun je bijna niet omheen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over die moer is het laatste woord nog niet gesproken.
Maar inderdaad, die zit zoals ik het begrijp, constant met haar reet in Spanje of België. Kijk, dat ze Amanda aan haar lot over laat in die kooi is tot daaraan toe, maar dat ze haar gehandicapte dochter zo laat zitten, is van de ratten besnuffeld.
En ja, ik vul het in, maar dat beeld wordt al deze maanden wel geschetst. Ook door Amanda.
Was niet lullig, was leukquote:Op woensdag 19 september 2007 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, die cap, hoor Blomst en Disana.
Gewoon een lullig briefje met groetjes van Chris.
Lobas het is OUDE post he, ze hebben geen post gekregen vandaagquote:Op woensdag 19 september 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die brief van nada is voor meer dan de helft gecensureerd!!
Ze speelt dat dus heel slim via haar contactpersoon. Vanmiddag wilde ze wel bellen maar ging om een of andere reden niet door. Ook haar ceepees kloppen voor geen meter, maar daar zijn we ondertussen aan gewend.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat nu dus Danielle bellen (zonder CP, achter bij de Febo)
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Lobas het is OUDE post he, ze hebben geen post gekregen vandaag
Dat dacht ik al, dus ik dacht laat ik het maar ff zeggen.quote:
Je vraagt je af wat de criteria zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet lullig?
Ik heb nog zo mijn best gedaan
Ik wou dat die andere kaart door was gekomen.
Hij sorteert zijn postquote:Op woensdag 19 september 2007 16:57 schreef cobain94 het volgende:
Dennis leest zijn post...NOT.Hij houd alleen de brieven een x vast en legt ze weer weg...
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
Jaap krijgt een eigen (internet?)talkshow?
Ik moet meteen denken aan trieste talkshows als De nachtsuite. As if Jaap een publiek trekt en vooral kan binden. Één keer kijken uit leedvermaak en daarna nooit meer.
bronquote:Gouden Kooi-Jaap wil eigen talkshow
door onze redactie
AMSTERDAM - Help! Terror Jaap uit De Gouden Kooi heeft ambities een eigen talkshow te gaan presenteren. "Vol absurdisme, hardheid en cynisme..."
De reusachtige bewoner van de miljoenenvilla in Eemnes is momenteel bezig met een presentatiecursus. "Het wordt opgenomen in De Gouden Kooi en het is zonder publiek. Tenzij het publiek er honderd euro voor over heeft om de show te mogen meemaken”, grapt Jaap.
De 'Terrorkoning' gokt in eerste instantie op een online programma. Blijft onze tv tenminste nog even verschoond van zijn babbelkunsten...
Hé!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik vind de haarkleur van Lieke ook niet mooi. Hoog 'omhooggevallen del' gehalte.
Sorry, maar het glanst op een onnatuurlijke manier die schreeuwt 'opgedirkt'. Ik ben ervan overtuigd dat dat bij jou niet zo isquote:
Een dubbeldekkerkont. Zelf is ze gek op die rok.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:05 schreef noekje het volgende:
Die kont van Nadia in die rok. Het lijkt allemaal zo niet kloppen.
Dan is het goed. Op die foto van Blomst onder jouw post zie ik inderdaad wat je bedoelt. En nee, bij mij is dat inderdaad niet zo (alhoewel ik binnenkort wel de uitgroei bij moet laten werken...) .quote:Op woensdag 19 september 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Sorry, maar het glanst op een onnatuurlijke manier die schreeuwt 'opgedirkt'. Ik ben ervan overtuigd dat dat bij jou niet zo is![]()
Ik heb dat mens nooit iets leuks zien dragen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Een dubbeldekkerkont. Zelf is ze gek op die rok.
ach, de kleren krijgen ze van achter, dus de miljonairs kun je niet echt op hun kleren beoordelen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb dat mens nooit iets leuks zien dragen.
Vreemd, Jaco komt vandaag dat hok in, praat met Jaap en het staat nu al op de site van de Telegraaf.quote:
Die achterlijke brede zwarte riem doet ze toch elke keer zelf aan, vandaag dan toevallig niet...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:11 schreef blomst het volgende:
[..]
ach, de kleren krijgen ze van achter, dus de miljonairs kun je niet echt op hun kleren beoordelen.
Hij is wel mooiquote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik vind de haarkleur van Lieke ook niet mooi. Hoog 'omhooggevallen del' gehalte.
Tis niet mijn kleur, maar het is wel de mooiste haarkleur daar in de kooi.quote:
Ach, vandaar dat ze dagelijks loopt te klagen dat ze niks heeft om aan te trekken, ze vindt niks mooi en daarom maar haar blouse tot op de navel open.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die achterlijke brede zwarte riem doet ze toch elke keer zelf aan, vandaag dan toevallig niet...
Ben je dan jarig?quote:
Waarschijnlijk kan die blouse niet eens dicht, met dat brede lijf van d'r.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, vandaar dat ze dagelijks loopt te klagen dat ze niks heeft om aan te trekken, ze vindt niks mooi en daarom maar haar blouse tot op de navel open.
[afbeelding]
Wat doen jullie lelijk over Nadia, vinden jullie haar niet aardig???quote:Op woensdag 19 september 2007 17:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan die blouse niet eens dicht, met dat brede lijf van d'r.
Trek even een ander jurkje aan, als je klaar bent gaat ze vast wel bellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
Nou hoppatee, bellen, ik heb nog meer te doen![]()
Dat doet ze al heel lang ja, en dan ziet het er aan de achterkant niet uit.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
En waarom gooit Amanda altijd haar haar naar voren? Iedereen die ik ken gooit lang haar naar achter...
Zelfs als ze een cap of een lasergame helm op heeft, doet ze al haar haar naar voren.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:19 schreef Lobasca het volgende:
En waarom gooit Amanda altijd haar haar naar voren? Iedereen die ik ken gooit lang haar naar achter...
Bellen...... NU!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trek even een ander jurkje aan, als je klaar bent gaat ze vast wel bellen.![]()
Aan de voorkant wel dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat doet ze al heel lang ja, en dan ziet het er aan de achterkant niet uit.
Ze heeft een keer gezegd dat ze het mooi vindt als het over haar borsten valt, vandaar ook die lengtequote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Zelfs als ze een cap of een lasergame helm op heeft, doet ze al haar haar naar voren.
Het gevolg is dan een kabouter Plop baard![]()
* beequeen pakt de telefoon en belt Deborahquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen pakt de telefoon en belt Deborah![]()
Wat ben jij een kreng zeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |