Er stonden trouwens nog veel meer uitspraken in die kaart, en de schrijvers hadden hem gevraagd of hij hem voor wilde lezen. Wat is het ook een plurk.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag.
Dennis vond de opmerking "ZO VET"
nou, ik vind Lieke peper-en-zout. Ik vind het haar niet staan.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zilverblond..engeltjes haar..elfenhaar..
Dit is grijs...
[afbeelding]
en dit is zilverblond..
[afbeelding]
![]()
Dennis heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van intellect.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef avonne het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag.
Dennis vond de opmerking "ZO VET"
Nu ben ik écht benieuwd: pics anyone?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef avonne het volgende:
nou, ik vind Lieke peper-en-zout. Ik vind het haar niet staan.
Sneu voor Deborah, maar des te meer reden voor Amanda om haar biezen te pakken.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
Deborah wou even niets meer met het programma te maken hebben. Maar thuiszorg had tegen Amanda's kontaktpersoon gezegd dat Deborah een beetje depressief is.
Deborah is dus depri en wil ook niet meer naar de Kooi komen, bellen wil ze ook niet. De contactpersoon van Amanda houdt alles goed in de gaten.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:39 schreef avonne het volgende:
stream 1 en 2 over Debora
Maar volgens Amanda zal Deborah haar nooit vragen naar huis te komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sneu voor Deborah, maar des te meer reden voor Amanda om haar biezen te pakken.
Precies wat ik dacht. Ik krijg bijna medelijdenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
Dennix geen post dus leest hij maar oude?
Dat moet ook niet nodig zijn, Amanda moet zelf gaan als ze het nodig acht.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar volgens Amanda zal Deborah haar nooit vragen naar huis te komen.
Ze zegt net dat ze haar zus met alles hielp. Logisch dat je dan ineens voor onbepaalde tijd vertrekt...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat moet ook niet nodig zijn, Amanda moet zelf gaan als ze het nodig acht.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
Dennix geen post dus leest hij maar oude?
En Amanda heeft helaas niet de verstandelijke vermogens om in te zien dat iemand die depressief is nooit zoiets zou vragen, en dat je daarom wellicht zelf die beslissing dient te maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
Maar volgens Amanda zal Deborah haar nooit vragen naar huis te komen.
Amanda en logicaquote:Op woensdag 19 september 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze haar zus met alles hielp. Logisch dat je dan ineens voor onbepaalde tijd vertrekt...
Zo op deze pic vind ik het een mooie kleur. Logisch, want het lijkt op mijn haarkleurquote:
Dat mogen we niet horen, want Amanda zei dat ze laatst Danielle had gesproken en dat ze haar wel zou bellen....quote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Regie, waar zijn jullie mee bezig? Een etende Lieke is echt niet interessanter dan het gesprek tussen Naad en Amanda.![]()
Aan de andere kant... Amanda is pas 19 (zegt men), en dan vraag je je toch af waar de moeder is in dit alles. Die laat Deborah daar ook maar zitten, en net hoorde ik daar vaag iets van kritiek op van Amanda.quote:
De spijker op zijn kopquote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Amanda heeft helaas niet de verstandelijke vermogens om in te zien dat iemand die depressief is nooit zoiets zou vragen, en dat je daarom wellicht zelf die beslissing dient te maken.
Ik heb echt het idee dat Deborah (die op mij als erg (te) lief overkomt), helemaal niemand heeft, thuis.
Volgens mij zei ze ik ga zo vragen of ik DAnielle mag bellen en weg streamsquote:Op woensdag 19 september 2007 16:48 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat mogen we niet horen, want Amanda zei dat ze laatst Danielle had gesproken en dat ze haar wel zou bellen....
Er doen zoveel verhalen de ronde over de moeder van Amanda, maar dat er iets niet pluis is weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan de andere kant... Amanda is pas 19 (zegt men), en dan vraag je je toch af waar de moeder is in dit alles. Die laat Deborah daar ook maar zitten, en net hoorde ik daar vaag iets van kritiek op van Amanda.
Wat had je erin geschreven ?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef avonne het volgende:
dat was mijn brief
(helaas niet mijn medelijdenkaart gezien)
Ja, is die niet van avonne. Ik heb daar toen nog een cap van gemaakt omdat ik hoopte dat ie van haar was tenminste.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
was dit niet de gaypost?
Over die moer is het laatste woord nog niet gesprokenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
Aan de andere kant... Amanda is pas 19 (zegt men), en dan vraag je je toch af waar de moeder is in dit alles. Die laat Deborah daar ook maar zitten, en net hoorde ik daar vaag iets van kritiek op van Amanda.
misschien is het al gezegd... maar de coaching (wat Jaap nu krijgt) is 100,- per uurquote:Op woensdag 19 september 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap het al gevraagd?
De kosten voor de workshop bedragen ¤ 269,-.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is die niet van avonne. Ik heb daar toen nog een cap van gemaakt omdat ik hoopte dat ie van haar was tenminste.
Amanda redt zich wel (alsof die zich iets zou laten zeggen trouwens), maar die moeder zit naar haar zeggen altijd in het buitenland dus ik bedoel dat er (nu) dan vast ook niet naar Deborah wordt omgekeken. Ik vind het nogal wat dat domme Amanda dat op haar bord krijgt gegooid.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er doen zoveel verhalen de ronde over de moeder van Amanda, maar dat er iets niet pluis is weet ik wel zeker.
Dat je er niet voor kiest om dat hok in te gaan als bezoek kan ik me nog indenken, maar een telefoontje is toch wel het minste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |