Hmm. In de kapsalon werd gezegd dat hij was herkend als de 'klapmeneer', de man die het publiek aanspoort.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk omdat Jaco een vriendje is van JdM en niet RTL gerelateerd is, gokje hoor.
Brian vroeg meteen "hoe was het"quote:Op woensdag 19 september 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Brian vraagt Jaap helemaal niets over zijn gesprek met Jaco. Van je vrienden moet je het hebben.
Edit: Huub komt erbij en vraagt het wel, plotseling zit Brian er ook bij.
Op zijn site staat dat hij zo begonnen is maar blijkbaar doet hij het nog steeds.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. In de kapsalon werd gezegd dat hij was herkend als de 'klapmeneer', de man die het publiek aanspoort.
Thanks, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian vroeg meteen "hoe was het"
Jaap antwoorde "ik kom zo wel"
Ja, inderdaad. Nou, daar is hij dan dus eigenlijk ook bezig mee geweest met Jaap. Linke soep hoor, want Jaap kan zich wel weer eens flink bedrogen voelen als zijn verwachtingen niet uit komen... zo van 'er is mij iets toegezegd'.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zijn site staat dat hij zo begonnen is maar blijkbaar doet hij het nog steeds.
http://www.superzeven.eu/jaco_kirchjunger.htm
Het ging om het uitje van Jaap, jaap vroeg zich af of het al geregeld was. Huub zei ik snap het hele issue niet er zijn in het afgelopen jaar zoveel uitjes zomaar weggegeven zonder stemming. Brian zei we vonden het vreemd dat Lieke mocht. Dus Huub herhaalde zijn zin en Brian zei er niets op, dus Huub zeg lekker makkelijk gewoon niet antwoorden en blijven ouwehoeren achteraf.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
Brian sneert dat Huub weg loopt omdat Brian erbij kwam zitten.
Waarom ging Huub weer weg?
ow.... dat had ik gemist.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ging om het uitje van Jaap, jaap vroeg zich af of het al geregeld was. Huub zei ik snap het hele issue niet er zijn in het afgelopen jaar zoveel uitjes zomaar weggegeven zonder stemming. Brian zei we vonden het vreemd dat Lieke mocht. Dus Huub herhaalde zijn zin en Brian zei er niets op, dus Huub zeg lekker makkelijk gewoon niet antwoorden en blijven ouwehoeren achteraf.
Ze heeft Biance staan opmaken, dus dat zal het dan wel geweest zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:13 schreef petraa het volgende:
Amanda zou toch visagieles krijgen ?
De aanleiding van het gesprek was dat Jaap aan jacco had gevraagd of het allemaal al geregeld was dat uitje en dat Huub zich toen afvroeg wat het hele issue was omdat er zoveel in het afgelopen jaar was weggegeven zonder stemming.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Huub wil het hebben over het uitje van Lieke waarop Brian zegt dat zij het zonder stemming heeft gekregen. Huub wil hier op doorgaan maar Brian kapt het direct af omdat hij weet dat hij zelf het een en andere zonder stemming heeft gekregen.
Huub loopt pissed weg.
Edit: Peet, heb ik het verkeerd begrepen?
Lieke maakt er weer haar eigen waarheid van aldus Amandaquote:Op woensdag 19 september 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Amanda is te beroerd om te bellen dat DOB een tang heeft achtergelaten. Die tang zit ze nu dus te gebruiken. Lieke heeft er iets van gezegd maar stuitte op onwil.
ik heb ooit perongeluk asblond gehad, ik wist niet hoe snel ik er weer een andere kleur in moest smerenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef riri het volgende:
asblond is de mode amanda...niet die oranje kleur van jou trut
Owkeeeeeeeejquote:Op woensdag 19 september 2007 16:19 schreef petraa het volgende:
[..]
De aanleiding van het gesprek was dat Jaap aan jacco had gevraagd of het allemaal al geregeld was dat uitje en dat Huub zich toen afvroeg wat het hele issue was omdat er zoveel in het afgelopen jaar was weggegeven zonder stemming.
En inderdaad Brian kapte het af om de reden die jij zei.![]()
Donkere plukken, Amanda hoopt dat het groen wordt.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:21 schreef petraa het volgende:
Heeft Lieke zwarte plukken in haar haar ???
En we hebben een gillend rond appeltje van oranje.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Amanda: We hebben daar een grijze muis en wijst naar Lieke.
L: Ik ben tenminste niet zo hysterisch als jou om gelijk me handen in een pot verf te steken.
Jaap wordt nooit mager?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
De tijd die de dikke nodig heeft om mager te worden, heeft de magere nodig om dood te gaan.
Dat betekent toch dat de magere (Huub) nooit dood gaat?
OT:quote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
Amanda: We hebben daar een grijze muis en wijst naar Lieke.
L: Ik ben tenminste niet zo hysterisch als jou om gelijk me handen in een pot verf te steken.
Niet in dit leven. Dat zie ik iig niet gebeuren.quote:
Ik ook, maar dat dan de persoon met het afgebroken en dooie haar daar commentaar opgeeft, vind ik vrij irritant.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef avonne het volgende:
Ik vind Lieke ook grijs.
net alsof het een kut-kaart is.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
De tweede kaart wordt niet voorgelezen door Jaap; er wordt niet eens voor bedankt. Met een 'focking hell' wordt de kaart opzij gegooid.
Ik denk dus ook dat dat het dubbelzinnige van de uitspraak in zijn post was.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet in dit leven. Dat zie ik iig niet gebeuren.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
De tijd die de dikke nodig heeft om mager te worden, heeft de magere nodig om dood te gaan.
Dat betekent toch dat de magere (Huub) nooit dood gaat?
Dus hate-mail mag tegenwoordig?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
De tweede kaart wordt niet voorgelezen door Jaap; er wordt niet eens voor bedankt. Met een 'focking hell' wordt de kaart opzij gegooid.
Nou zo zag het er niet uit, het leek een lief kaartje.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus hate-mail mag tegenwoordig?![]()
Nee joh, dat is zilverblond..engeltjes haar..elfenhaar..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef avonne het volgende:
Ik vind Lieke ook grijs.
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat dat het dubbelzinnige van de uitspraak in zijn post was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |