Goed bezigquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Damn... het is KUT weer hier vandaag...! Gelukkig bij een leuk meisje blijven slapen de ongeveer 2 minuten van de Uni afwoont!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik wou hem vol laten maken door Sethje...! dan had hij zn eerste stage SC topic!![]()
Beter dan mn eigen plekje, 20 minuten van de Uni...quote:
Volgende week...!quote:
haha volgende keer beterquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik wou hem vol laten maken door Sethje...! dan had hij zn eerste stage SC topic!![]()
Nee man nog 4 dagen ploeterenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef Deansensitized het volgende:
Nu al?
Mr. Zaagmans komt eerst morgen![]()
Ja man, topic per week...quote:
Is dat ding ook ergens live te volgen op de radio?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef Etcetera het volgende:
TerugVindPrinsjesdagverslaggevingoverhoeden
ik zou als ik jou was nederland 1 proberen, maar ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat ding ook ergens live te volgen op de radio?
Joder (spreek uit als Godder Spaans jeweets...!) Dat waren inderdaad nog eens tijden...!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja man, topic per week...
Dan vroeger, met Remcore, Damz, Roycoo, Lein, Kuno, Bootje, Houniet... 5 topics per dag, dat waren tijden![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Joder (spreek uit als Godder Spaans jeweets...!) Dat waren inderdaad nog eens tijden...!
euh die jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
Radio 1 bedoel je denk ik?
Nu ff uitzoeken waar die zit
Netjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
ik loop stage bij Dagblad van het Noorden. er belt hier iemand heen, die wil een foto nabestellen die op de site van RTV Noord staat
Gradus uut de hoven ofzo van Jovink toch, je ondertitel ?quote:
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekkerquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gradus uut de hoven ofzo van Jovink toch, je ondertitel ?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker
ken uw klassiekers![]()
![]()
hehe dan zal Jovink dat daaar wel enigzins vang ejat hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mannenkoor Karrespoor - Lekker op de trekker
ken uw klassiekers![]()
![]()
Die gekke Gradus die gaf nergens um.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe dan zal Jovink dat daaar wel enigzins vang ejat hebben![]()
btw, 3yrs ETC in ZAK was vet, waar ga jij het bewonderen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe dan zal Jovink dat daaar wel enigzins vang ejat hebben![]()
Geniale teksten ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die gekke Gradus die gaf nergens um.
Hij kwam uut de Høven heer.
De fiscus en de A.I.D
die gafe egaals smeer.
Nix as houwerij
op de autosloperij.
is van jovink![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
ik loop stage bij Dagblad van het Noorden. er belt hier iemand heen, die wil een foto nabestellen die op de site van RTV Noord staat
In de Time-Outquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
btw, 3yrs ETC in ZAK was vet, waar ga jij het bewonderen?
Toen ik jonger was reisden wij vanuit brabant stad en land af om jovink en normaal aan het werk te zien. nu luister ik alleen nog thuis...lekker stevige rock met geniale lyricsquote:
Was ook de bedoelingquote:
Høken bedoel je zekerquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Jovink ook al eens gezien. Lekker potje Rocken 'n Rollen
en ik danquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja man, topic per week...
Dan vroeger, met Remcore, Damz, Roycoo, Lein, Kuno, Bootje, Houniet... 5 topics per dag, dat waren tijden![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:08 schreef Sethje het volgende:
Ik heb per ongeluk een oranje polo aan vandaag nu denkt heel het bedrijf dat ik zon linksschijtende oranje mongool ben
Sorryquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik dan
* PieterBas viert vandaag zijn 24ste verjaardag![]()
![]()
Dank je welquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Van het weekend gaat de camera ook mee naar Stockholm
quote:
Zou de SES-moderators blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
eenmaal per week een topic vol, goed idee
dat waren de tijdenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas denkt nog aan de tijd dat er 5 in een dag vol werden geplaatst![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ja. Zullen we ze eens laten schrikken??
Zeer goed vertoeven..!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef Houniet het volgende:
hoe is het op stage in Zweden mensen [afbeelding] ?
Ja lache was dat manquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou de SES-moderators blij mee zijn
* PieterBas denkt nog aan de tijd dat er 5 in een dag vol werden geplaatst![]()
Toen had je tenminste nog iets te doen! Nu verveel je je de hele dag!quote:
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toen had je tenminste nog iets te doen! Nu verveel je je de hele dag!![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijn
Beetje doen alsof het onze schuld was dat we zo snel gingen...! Jij had niets te doen! wij moesten hard werken op de stage hoor...!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijn
Ben je in Zweden?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoerenweer hier n Zweden! Gster 8 graden, nu blauwe lucht en een felle zon..!
Lees mn ondertitel eens knurftquote:Op woensdag 19 september 2007 09:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben je in Zweden?
Dat land staat toch bekend om de blonde chicks?
geen enkel raampje?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:27 schreef VlaDje het volgende:
Heb hier geen notie van het weer, zit namelijk in een of ander hok :p
Ondertitels lezenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Lees mn ondertitel eens knurft![]()
![]()
quote:ja Zweden Samen met PieterBas, alleen zit hij in een ander gehucht dan ik! En dat van die vrouwen... Jammergenoeg voor julle klopt dat...!
Daarentegen is dat ook uitvoerig besproken in dit topic, had je maar op moeten letten!quote:
quote:[..]
Verdomme!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
jawel, 1tje, richting de gang
Daar komen alle dames voorbij gewandelt![]()
![]()
![]()
heb je mij horen klagen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]dan maakt het toch niet uit wat voor weer het buiten is?
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En ik ga vandaag GEEN foto's plaatsen!
![]()
Je ondertitel is trouwens 'Nederlandquote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daarentegen is dat ook uitvoerig besproken in dit topic, had je maar op moeten letten!![]()
[..]
En ik ga vandaag GEEN foto's plaatsen!
![]()
ach dat andere ding dan! weet ik veel hoe dat spul hier heet...!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Je ondertitel is trouwens 'Nederland'
Vraag PieterBas maar die is eerst aan de beurt!quote:
vast niet veel beter dan wat er langs het andere raampje looptquote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik ga eens even door het raampje van de nooduitgang kijken wat voor weer het is
om de nooduitgang te zien moet ik de gang opquote:Op woensdag 19 september 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vast niet veel beter dan wat er langs het andere raampje loopt
Doe je dat tochquote:Op woensdag 19 september 2007 09:33 schreef VlaDje het volgende:
Begeleider nu in bespreking, dus zit ik hier alleen, ik weet nog niets hoe het werkt hier.
En allemaal gothic boys vragen me o fik hun wachtwoord wil wijzigen
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
om de nooduitgang te zien moet ik de gang op![]()
ten 1e, ik weet niet hoe het moetquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vraag PieterBas maar die is eerst aan de beurt!![]()
Ik ga binnenkort naar Gothenburg dan zal ik ook nog wel even wat foto's maken!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, die zou van het weekend partpics maken![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Gothenburg dan zal ik ook nog wel even wat foto's maken!en even een fotoalbumpje voor je volgooien!
![]()
Heeft PB eigenljk al wel eens andere foto's geplaatst dan die van zn Getto?quote:
Heb je geen aansteker bij je?quote:
ik doelde op Deansentized zn UIquote:Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je geen aansteker bij je?
quote:
Heb je iets tegen Dean?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik doelde op Deansentized zn UI
Ja...! Ik heb toch wel eens een fotoboekje geplaatst of niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En nee Kuno, word wel eens tijd vind je niet?
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Dean?Hij zit hier langer dan jij ja? Dean is tof...!
Ik moet toch een beetje opkomen voor de oude garde...!quote:
Nee, niet dat ik mij kan herinneren...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja...! Ik heb toch wel eens een fotoboekje geplaatst of niet?
owquote:Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik mij kan herinneren...
Ja, die eigenwijze nieuwkomers altijdquote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje opkomen voor de oude garde...!
Maar die Friesche vlagquote:Op woensdag 19 september 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Dean?Hij zit hier langer dan jij ja? Dean is tof...!
Dat fotoboek is van mn eerste week, egenlijk meer buitenlandse meisjes dan zweedse damesquote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow![]()
http://janpieter.feikens.nl/Sweden
In plaats van dat doodshoofd...!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, die eigenwijze nieuwkomers altijd![]()
Als hij nou eens bakken met foto's gaat posten van zogenaamd al die lekkere chicks die daar rondlopen...
He! Dean kan het NIET helpen dat ZIJN ouders in Friesland wonen ja? Dean is een Deen!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar die Friesche vlag![]()
Toffe Friezen zijn schaars,
Dean lijkt me wel een schaarse fries![]()
Eerst mezelf de ogen de kost gevenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, die eigenwijze nieuwkomers altijd![]()
Als hij nou eens bakken met foto's gaat posten van zogenaamd al die lekkere chicks die daar rondlopen...
Die wisten natuurlijk niet over Frieslandquote:Op woensdag 19 september 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
He! Dean kan het NIET helpen dat ZIJN ouders in Friesland wonen ja? Dean is een Deen!![]()
![]()
Meer!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow![]()
http://janpieter.feikens.nl/Sweden
Ik ben een gothicquote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In plaats van dat doodshoofd...!![]()
Ik zal even zoeken voor je...!quote:
Aanvaardquote:Op woensdag 19 september 2007 09:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die wisten natuurlijk niet over Friesland
Excuses![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken voor je...!
Ik wil geen kaal hoofdquote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey pssst! ik heb nog wel wat scheermesjes liggen?
ik doelde ook op je polsen...!quote:
Mijn eerste dag was ik een half uur te vroeg.. Was er nog niemandquote:Op woensdag 19 september 2007 10:01 schreef VlaDje het volgende:
Moagh, ik was ruim op tijd, was er 8 uur, had half 9 mogen beginnen
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doelde ook op je polsen...!![]()
![]()
(grapje toch...!)
Ook wel paar keer gehad hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 10:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mijn eerste dag was ik een half uur te vroeg.. Was er nog niemand...
was maar een grapje...!quote:
Weet ikquote:
Blijf die maar volstortenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hier vind je nieuwe foto's Dean!
Ik was even schijten!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
Waar zijn jullie ineens allemaal??
Ik zal daar binnenkort nog weer even een update voor je neerzetten!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Blijf die maar volstorten![]()
Goed bezig man, met die blonde van je, lekkere chick
Moet ook gebeurenquote:
Deze is inderdaad niet bah. Er lopen hier wel een paar rond dat ik denk... Godverdomme... als ik hem daar in MOET stoppen dan knip ik hem nog liever eraf...!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
En beetje dik is niet bah![]()
Ja ok, daarom zeg ik ook beetjequote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deze is inderdaad niet bah. Er lopen hier wel een paar rond dat ik denk... Godverdomme... als ik hem daar in MOET stoppen dan knip ik hem nog liever eraf...!
Gelukkig hebben we dus een beetje dezelfde mening!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja ok, daarom zeg ik ook beetje![]()
Ben zelf ook niet de kleinste, en vind iets gezettere meiden vaak ook erg leuk, maar soms heb je inderdaad van die zeekoeien waar ik van denk
Je moet iets kunnen vasthouden tochquote:Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Zo te zien wel ja
Te mager is dan ook niks voor mij, mag gerust 'ietsje meer zijn'
Maar dat ziet er ook niet uit, een klein dun mannetje met dan zo'n iets dikkere vrouw die er naast loopt...!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:45 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb toch liever wat slankers.. Ik ben zelf nogal klein/dun vandaar
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar dat ziet er ook niet uit, een klein dun mannetje met dan zo'n iets dikkere vrouw die er naast loopt...!Helemaal als ze ook nog eens een kop groter is...!
Maar je rookt nietquote:Op woensdag 19 september 2007 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:ik kreeg een pakje van mn oude stage adres...!
23 pakjes sigaretten en 6 sigaren...!![]()
Neuh... net echt eigenlijk...!quote:
Ach gossie.. Komt wel goed..quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiii
Vandaag weer heerlijk lesgeven!!![]()
Nu even chillen, zo naar de tandarts!Kies wordt getrokken
Sterkte Miss!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiii
Vandaag weer heerlijk lesgeven!!![]()
Nu even chillen, zo naar de tandarts!Kies wordt getrokken
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi dat smaken verschillen
Hè Houniet, dit is het moment het topic vol te storten met mooie chicks!
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding,link]
klikbaar voor meer
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
[[url=http://i7.tinypic.com/4qqjbc0.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor meer
Wo bleiben die pic's dan jungen??quote:
Uhm, morgen denk ik...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wo bleiben die pic's dan jungen??![]()
Beterschap/sterktequote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef miss-scofield het volgende:
Ben ik weer!
Au en kwijl
Gelukkig vrijdag pas weer lesgeven, kan m'n bakkes ff tot rust komen
Thanks!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beterschap/sterkte![]()
Welke hebben ze getrokken??
Oeh, dat is wel vervelend voor je moederquote:Op woensdag 19 september 2007 17:01 schreef Deansensitized het volgende:
Heb ook paar verstandskiezen eruit gehad, maar geen centje pijn. Paar spuiten per kant [wang, tandvlees, tong enzo]. Ding eruitpakken, naar huis, een pijnstiller om de eerste 'klap' op te vangen, maar niks aan de hand verder, ook geen pijnstillers meer nodig na die ene.
Eerst links, toen rechts. 38 zakjes Ibruporfen 600 over![]()
Die zijn nu voor moeders, reuma enzo.
Neuh, geen recept. Ik moet gewoon bikkelen ofzoquote:Op woensdag 19 september 2007 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, geen recept meegekregen dan?? Ik kreeg een briefje mee, ff naar de apotheek en hoppa
En is zeker vervelend, maar is een taai kreng hoor
Pileltje erin en doorzetten [afbeelding]
En ik kwijlde ook alles bij elkaar, beker water drinken ging mis, toen maar rietje.
Zou een bakje vla eten, kwijlde ook alles terug het schaaltje in![]()
Vla door een rietje was een minder groot succes toen, partij licht in de kop van dat zuigen [afbeelding]
Rietje gaat prima hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 17:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Neuh, geen recept. Ik moet gewoon bikkelen ofzoM'n tandarts is niet zo vriendelijk!!
Ach, het gaat steeds een beetje beterMorgen vast nergens meer last van!!
Ik probeer idd voorlopig nog maar niet te eten en drinken, gaat vast mis!![]()
Sterkte voor je moeder, is niet zo best. M'n zus heeft ook reuma, alleen dan wel een lichtere versie. Maar is echt kut.
kwaliteitspost van Hounietquote:Op woensdag 19 september 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
[[url=http://i7.tinypic.com/4qqjbc0.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor meer
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 19 september 2007 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Ik zag alweer een kwaliteitspost van Houniet![]()
Dus het mag weer?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom maar op met de plaatjes ReM![]()
Ja, je zou je supervisor kunnen vrgen of die nog wat dingen te doen had, dat deed ik in het begin, maar na een tijdje had hij ook niets meer voor me en dan zei hij, ga maar de promotie artikelen maar netjes oprumen enzo (sigaretten bedrijf in Duitsland, promotie maken mag allemaal nog!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:13 schreef tequi3 het volgende:
Ik zit ook op stage.. heb 3 kwartier geleden naar iemand gevraagd om ergens naar te kijken. Dat gebeurd vaker, ik vraag naar iemand en die komt pas een uur later. Wat te doen in zo'n situatie? Ik zit nu dan gewoon te internetten, maar je begint je haast schuldig te voelen dat je in die tijd niks doet (heb niks te doen)
dat is zo neukquote:Op donderdag 20 september 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Maar het allerergste is nog, batterij van de mp3 was leeg, dus twee uur lang geen muziek. En als ik 's ochtends geen muziek op heb word ik niet vrolijk![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Houniet het volgende:
je bent goed ontmaagd in het breezertopic Deansensitized, wat een goede posts
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Net een bespreking gehad met mijn stagedocent, hij wilde ff kijken of alles goed ging. Wat een lekkere informele boel is het hier toch, geweldig.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:59 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen allemaal
Heb nog flink wat huiswerk te maken..Ga morgen tot zondag naar Stockholm en ik heb maandag een presentatie
![]()
Ook meteen maar de batterijen van mijn digitale camera opladen voor het Zweedse dames en Br33z4h topic..
Jup, hij vond het een geweldig project en hij zei (omdat hij me toch al een tijdje kent) dat ik me niet moest verliezen in het werk. Heeft ie wel een beetje gelijk in. Heeft een van mijn begeleiders ontmoet (een oud student van hemquote:
Dat is het leven van een stagiair.. wachten, wachten en Fok!kenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef tequi3 het volgende:
Nu vanaf 8.30 aan het wachten op begeleider, ondertussen 3x gevraagd. Nu maar verder Fok!ken
Die kunnen meer dan je denkt hoor, die MBO'ers, spreek uit ervaring, ben er ook éénquote:Op donderdag 20 september 2007 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, hij vond het een geweldig project en hij zei (omdat hij me toch al een tijdje kent) dat ik me niet moest verliezen in het werk. Heeft ie wel een beetje gelijk in. Heeft een van mijn begeleiders ontmoet (een oud student van hem).
En hij zei dat ik mijn MBO mede stagaires iets meer achter de staart aan moest zitten en hun wat vaker moest motiveren, goed aansturen iig. Ik heb blijkbaar geen idee wat het niveau van een MBO stagair is.
Zo laat?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef miss-scofield het volgende:
Halllooooo
Ik heb weer hele dag college tot 22.00 uur
Ik was ooit eens een MBO'er en ik ben later doorgestroomd naar het HBO.. Het MBO heeft een beetje te maken met een imago probleem, maar er zit genoeg harde werkers op het MBOquote:Op donderdag 20 september 2007 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die kunnen meer dan je denkt hoor, die MBO'ers, spreek uit ervaring, ben er ook één![]()
Maar mooi dat het zo goed gaat![]()
Arme Missquote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 september 2007 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was ooit eens een MBO'er en ik ben later doorgestroomd naar het HBO.. Het MBO heeft een beetje te maken met een imago probleem, maar er zit genoeg harde werkers op het MBO
Hoop ik echt dat ik me in ze vergist hebt, ik heb ze zojuist een opdracht gegeven, lekker aan het werk gezet. Hopelijk valt het inderdaad allemaal wel mee.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die kunnen meer dan je denkt hoor, die MBO'ers, spreek uit ervaring, ben er ook één![]()
Maar mooi dat het zo goed gaat![]()
Denk dat het wel goed komt hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoop ik echt dat ik me in ze vergist hebt, ik heb ze zojuist een opdracht gegeven, lekker aan het werk gezet. Hopelijk valt het inderdaad allemaal wel mee.
College'squote:Op donderdag 20 september 2007 11:25 schreef leolinedance het volgende:
is Hou er niet?
Als je ze (ons) aan het werk zet komt alles goed hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoop ik echt dat ik me in ze vergist hebt, ik heb ze zojuist een opdracht gegeven, lekker aan het werk gezet. Hopelijk valt het inderdaad allemaal wel mee.
Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat er een paar rotte appels in mijn klas zatten.. maar goed dat heb je op elk niveauquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ze willen wel graag leren volgens mij. Ze zijn nu behoorlijk enthousiast.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat er een paar rotte appels in mijn klas zatten.. maar goed dat heb je op elk niveau![]()
Ik zit geloof ik ook op een ROC maar is wel MBO hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
Nee nee nee, joh Is ook helemaal niet de bedoeling. Ik wist in eerste instantie niet eens dat ze van het MBO afkwamen (of is het ROC geen MBO??). Ik weet er gewoon weinig van af, ik heb ook geen idee hoe het daar met college's enzo zit.
In zweden...?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
Yo, maak wat zuurkool ofzo
Of doe culinair, en maak spinazie met zalm, tagiatelle en een dilleroomsausje met wat verse citroen.
Werkt altijd.
Doe iets italiaans.. werkt altijdquote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan koken voor dat zweedse meisje...!En kom niet aan met gehaktballetjes ofzo...!
![]()
Jaaa! Met rookworst zeker!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon stamppot boerenkool met worst en spekjes![]()
Ook lekkerquote:Op donderdag 20 september 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jaaa! Met rookworst zeker!![]()
KLOOTZAK
! Je weet dat ze dat hier niet hebben!
Sorryquote:Op donderdag 20 september 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jaaa! Met rookworst zeker!![]()
KLOOTZAK
! Je weet dat ze dat hier niet hebben!
Wat er mis mee is?!?! Dat er hier 2 rondlopen waarvan er 2 een vriend hebben, en 1 van die vrienden is mijn beste vriend. Dus even GEEN nederlandse dames voorhanden JA?!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
Yo is er iets mis met hollandse chicks?![]()
Binnenkort plaats ik wel weer even wat foto's!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar jij hebt een Zweedse chick, dat hebben wij dan weer niet[afbeelding]
Crappy man, ik ben nu sinds lange tijd weer aan aan het pappen met een nederlandse chick. Normaal zou ik haar elke dag op school zien, maar nu zit ik gdvdmm een half jaar op stage. Baluh!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat er mis mee is?!?! Dat er hier 2 rondlopen waarvan er 2 een vriend hebben, en 1 van die vrienden is mijn beste vriend. Dus even GEEN nederlandse dames voorhanden JA?!![]()
Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik nu een zweedse aan de haak heb geslagen ipv een nederlandse...!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Crappy man, ik ben nu sinds lange tijd weer aan aan het pappen met een nederlandse chick. Normaal zou ik haar elke dag op school zien, maar nu zit ik gdvdmm een half jaar op stage. Baluh!
jij hebt het door...!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
Nice, kun je ook je ' zweedse tongval' oefenen :p
Nee hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
Yo is er iets mis met hollandse chicks?![]()
Oke, mijn excuus, ik bedoelde dus Nederlandse chicks, niet die van die bepaalde provinciequote:Op donderdag 20 september 2007 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee hoor [afbeelding]
Maar de Frieze zijn nog leuker![]()
![]()
" He meisje, heb jij jouw zachte G plekje al ontdekt? "quote:Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ok, dan heb je toch stiekem gelijk
Limburgse zijn ook erg leuk ja![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
" He meisje, heb jij jouw zachte G plekje al ontdekt? "![]()
Niet naar de zin??quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Hallo
Mijn 4e week van mijn 1e stage zit er over een dagje weer op.Mocht ik maar weer naar school.
Damn man vrouw, sterkte!!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
Ben ik weer
Hallo
Ja, volg nu ook deeltijdopleiding voor Leraar Engels. Dan heb je van 12.00 uur tot 22.00 uur les. Echt bikkelen. En zoveeeeeeeel huiswerk, niet normaal.
Daarbij nog fijn 4 dagen stage (werk) en óók nog opdracht voor Nederlands maken.
Dus even bikkelen dit jaar! Maar komt goed![]()
Thanksquote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Damn man vrouw, sterkte!!![]()
Niet echt, is een heel groot bedrijf dus ik mag niet veel doen. Dit had ik al aan zien komen maar mijn leraar wist het natuurlijk beter, dit was een unieke kans voor mij want normaal nemen ze alleen 4e jaars blabla.quote:
Is Zweeds moeilijk???quote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer.. Net de zoveelste Zweeds les gehad.. Nu weer ff snel aan mijn huiswerk.
nu wel, had college's tot half 6quote:Op donderdag 20 september 2007 11:25 schreef leolinedance het volgende:
is Hou er niet?
Zo voel ik me elke dag. Damn, ik vind er eigenlijk niet zo veel aan. Maar wat moet dat moet. Moest vandaag in de database allemaal biografieen invoeren. Beetje googlen en zorgen dat je bij Fok! uitkomtquote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Hallo
Mijn 4e week van mijn 1e stage zit er over een dagje weer op.Mocht ik maar weer naar school.
Niet zeuren... ik ben net pas klaar, 22.00 uur!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu wel, had college's tot half 6
Verkeer tellen? Dan gaat de tijd echt supersloom of niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:17 schreef Sethje het volgende:
gistere dagje verkeer tellen van 2.30 tot 21.30 en nu weer stage...
moe
Ik neem altijd 1 of 2 goede boeken en wat tijdschriften mee en 2 gig muziek fozo dan kom ik de dag wel doorquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:26 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Verkeer tellen? Dan gaat de tijd echt supersloom of niet?
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zeuren... ik ben net pas klaar, 22.00 uur!!!!
Wat vond je van PB S03E01..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:18 schreef miss-scofield het volgende:
Hallloooo
Net weer heerlijk lesgegeven en zo weer
Werkwoordspelling, kids krijgen dat al vanaf de basisschool en toch maken ze zoveel fouten!!!
Frustrerend!!!!
Ja, helemaal super!! Mja, in mijn ogen kan er niks mis zijn met PBquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat vond je van PB S03E01..
Mijn zusje loopt stage op de bassischool..
Ze vind het erg leuk
Omfg.. ik maak normaal gesproken bijna geen spelfouten..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, helemaal super!! Mja, in mijn ogen kan er niks mis zijn met PBIk vond het weer erg spannend en kan niet wachten op dinsdag! Wat jij?
Heb ik ook stage gelopen, en vind middelbaar onderwijs toch leuker. Elk uur andere leerlingen, vind ik, beter.
Jij ook een lesje wwspelling gebruiken... het is: ze vindt
Haha, ach iedereen maakt wel eens een foutje!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omfg.. ik maak normaal gesproken bijna geen spelfouten..![]()
En nee ik kan niet wachten op de volgende PB... geweldig
Ja idd.. maar dat was anders het einde van het verhaal geweest...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ach iedereen maakt wel eens een foutje!!
Ik schreef laatst eufenisme op het bord, ipv van eufemisme. Ik zei snel dat ik te snel had geschreven en een haakje was vergeten![]()
Gelukkig is het alweer bijna dinsdag!!
Vond het wel een goede actie van Mahone.. had ik niet gedacht!
Wooh best vet..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben halverwege seizoen een beetje de draad kwijtgeraakt, eens een paar gemist enzo, en als je dan weer kijkt snap je het niet meer je weet hoe dat gaat...
Wel jammer, was altijd wel erg gaaf
En hier ben ik dan in mijn vrije tijd zoal mee bezig [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vermaak me eigenlijk wel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo voel ik me elke dag. Damn, ik vind er eigenlijk niet zo veel aan.
Jepjepquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:57 schreef tequi3 het volgende:
Nog 3 uur.
Met stagebegeleider of met een golfbegeleider?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
over 50 minuten 2 uurtjes golfen hier op een golf baan! met begeleider voor maar 200 kr...!![]()
En dan ga ik waarschijnlijk mn golf pas hier halen! Kost me ongeveer 1/3 van wat het in nederland kost!
Ik loop geen stage meer...!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Met stagebegeleider of met een golfbegeleider?
Hoeveel euro is 200 kr?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
over 50 minuten 2 uurtjes golfen hier op een golf baan! met begeleider voor maar 200 kr...!![]()
En dan ga ik waarschijnlijk mn golf pas hier halen! Kost me ongeveer 1/3 van wat het in nederland kost!
ongeveer 20,50 euroquote:
Ongeveer dezelfde koers als in Denemarken dus...quote:
Dat ging ik om 12:30 al mijn collega's al vertellen.quote:
kon ik pas om 17.00quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat ging ik om 12:30 al mijn collega's al vertellen.
morgen om 18:45 heb ik weekendquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen om 18:45 heb ik weekend
En maandag om 13:00 uur is het alweer afgelopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |