Damn man vrouw, sterkte!!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
Ben ik weer
Hallo
Ja, volg nu ook deeltijdopleiding voor Leraar Engels. Dan heb je van 12.00 uur tot 22.00 uur les. Echt bikkelen. En zoveeeeeeeel huiswerk, niet normaal.
Daarbij nog fijn 4 dagen stage (werk) en óók nog opdracht voor Nederlands maken.
Dus even bikkelen dit jaar! Maar komt goed![]()
Thanksquote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Damn man vrouw, sterkte!!![]()
Niet echt, is een heel groot bedrijf dus ik mag niet veel doen. Dit had ik al aan zien komen maar mijn leraar wist het natuurlijk beter, dit was een unieke kans voor mij want normaal nemen ze alleen 4e jaars blabla.quote:
Is Zweeds moeilijk???quote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer.. Net de zoveelste Zweeds les gehad.. Nu weer ff snel aan mijn huiswerk.
nu wel, had college's tot half 6quote:Op donderdag 20 september 2007 11:25 schreef leolinedance het volgende:
is Hou er niet?
Zo voel ik me elke dag. Damn, ik vind er eigenlijk niet zo veel aan. Maar wat moet dat moet. Moest vandaag in de database allemaal biografieen invoeren. Beetje googlen en zorgen dat je bij Fok! uitkomtquote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Hallo
Mijn 4e week van mijn 1e stage zit er over een dagje weer op.Mocht ik maar weer naar school.
Niet zeuren... ik ben net pas klaar, 22.00 uur!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu wel, had college's tot half 6
Verkeer tellen? Dan gaat de tijd echt supersloom of niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:17 schreef Sethje het volgende:
gistere dagje verkeer tellen van 2.30 tot 21.30 en nu weer stage...
moe
Ik neem altijd 1 of 2 goede boeken en wat tijdschriften mee en 2 gig muziek fozo dan kom ik de dag wel doorquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:26 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Verkeer tellen? Dan gaat de tijd echt supersloom of niet?
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet zeuren... ik ben net pas klaar, 22.00 uur!!!!
Wat vond je van PB S03E01..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:18 schreef miss-scofield het volgende:
Hallloooo
Net weer heerlijk lesgegeven en zo weer
Werkwoordspelling, kids krijgen dat al vanaf de basisschool en toch maken ze zoveel fouten!!!
Frustrerend!!!!
Ja, helemaal super!! Mja, in mijn ogen kan er niks mis zijn met PBquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat vond je van PB S03E01..
Mijn zusje loopt stage op de bassischool..
Ze vind het erg leuk
Omfg.. ik maak normaal gesproken bijna geen spelfouten..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, helemaal super!! Mja, in mijn ogen kan er niks mis zijn met PBIk vond het weer erg spannend en kan niet wachten op dinsdag! Wat jij?
Heb ik ook stage gelopen, en vind middelbaar onderwijs toch leuker. Elk uur andere leerlingen, vind ik, beter.
Jij ook een lesje wwspelling gebruiken... het is: ze vindt
Haha, ach iedereen maakt wel eens een foutje!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omfg.. ik maak normaal gesproken bijna geen spelfouten..![]()
En nee ik kan niet wachten op de volgende PB... geweldig
Ja idd.. maar dat was anders het einde van het verhaal geweest...quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ach iedereen maakt wel eens een foutje!!
Ik schreef laatst eufenisme op het bord, ipv van eufemisme. Ik zei snel dat ik te snel had geschreven en een haakje was vergeten![]()
Gelukkig is het alweer bijna dinsdag!!
Vond het wel een goede actie van Mahone.. had ik niet gedacht!
Wooh best vet..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben halverwege seizoen een beetje de draad kwijtgeraakt, eens een paar gemist enzo, en als je dan weer kijkt snap je het niet meer je weet hoe dat gaat...
Wel jammer, was altijd wel erg gaaf
En hier ben ik dan in mijn vrije tijd zoal mee bezig [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vermaak me eigenlijk wel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo voel ik me elke dag. Damn, ik vind er eigenlijk niet zo veel aan.
Jepjepquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:57 schreef tequi3 het volgende:
Nog 3 uur.
Met stagebegeleider of met een golfbegeleider?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
over 50 minuten 2 uurtjes golfen hier op een golf baan! met begeleider voor maar 200 kr...!![]()
En dan ga ik waarschijnlijk mn golf pas hier halen! Kost me ongeveer 1/3 van wat het in nederland kost!
Ik loop geen stage meer...!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Met stagebegeleider of met een golfbegeleider?
Hoeveel euro is 200 kr?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
over 50 minuten 2 uurtjes golfen hier op een golf baan! met begeleider voor maar 200 kr...!![]()
En dan ga ik waarschijnlijk mn golf pas hier halen! Kost me ongeveer 1/3 van wat het in nederland kost!
ongeveer 20,50 euroquote:
Ongeveer dezelfde koers als in Denemarken dus...quote:
Dat ging ik om 12:30 al mijn collega's al vertellen.quote:
kon ik pas om 17.00quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat ging ik om 12:30 al mijn collega's al vertellen.
morgen om 18:45 heb ik weekendquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen om 18:45 heb ik weekend
En maandag om 13:00 uur is het alweer afgelopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |