quote:
Zou de SES-moderators blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
eenmaal per week een topic vol, goed idee
dat waren de tijdenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas denkt nog aan de tijd dat er 5 in een dag vol werden geplaatst![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ja. Zullen we ze eens laten schrikken??
Zeer goed vertoeven..!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef Houniet het volgende:
hoe is het op stage in Zweden mensen [afbeelding] ?
Ja lache was dat manquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou de SES-moderators blij mee zijn
* PieterBas denkt nog aan de tijd dat er 5 in een dag vol werden geplaatst![]()
Toen had je tenminste nog iets te doen! Nu verveel je je de hele dag!quote:
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toen had je tenminste nog iets te doen! Nu verveel je je de hele dag!![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijn
Beetje doen alsof het onze schuld was dat we zo snel gingen...! Jij had niets te doen! wij moesten hard werken op de stage hoor...!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijn
Ben je in Zweden?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoerenweer hier n Zweden! Gster 8 graden, nu blauwe lucht en een felle zon..!
Lees mn ondertitel eens knurftquote:Op woensdag 19 september 2007 09:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben je in Zweden?
Dat land staat toch bekend om de blonde chicks?
geen enkel raampje?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:27 schreef VlaDje het volgende:
Heb hier geen notie van het weer, zit namelijk in een of ander hok :p
Ondertitels lezenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Lees mn ondertitel eens knurft![]()
![]()
quote:ja Zweden Samen met PieterBas, alleen zit hij in een ander gehucht dan ik! En dat van die vrouwen... Jammergenoeg voor julle klopt dat...!
Daarentegen is dat ook uitvoerig besproken in dit topic, had je maar op moeten letten!quote:
quote:[..]
Verdomme!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
jawel, 1tje, richting de gang
Daar komen alle dames voorbij gewandelt![]()
![]()
![]()
heb je mij horen klagen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]dan maakt het toch niet uit wat voor weer het buiten is?
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En ik ga vandaag GEEN foto's plaatsen!
![]()
Je ondertitel is trouwens 'Nederlandquote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daarentegen is dat ook uitvoerig besproken in dit topic, had je maar op moeten letten!![]()
[..]
En ik ga vandaag GEEN foto's plaatsen!
![]()
ach dat andere ding dan! weet ik veel hoe dat spul hier heet...!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Je ondertitel is trouwens 'Nederland'
Vraag PieterBas maar die is eerst aan de beurt!quote:
vast niet veel beter dan wat er langs het andere raampje looptquote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik ga eens even door het raampje van de nooduitgang kijken wat voor weer het is
om de nooduitgang te zien moet ik de gang opquote:Op woensdag 19 september 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vast niet veel beter dan wat er langs het andere raampje loopt
Doe je dat tochquote:Op woensdag 19 september 2007 09:33 schreef VlaDje het volgende:
Begeleider nu in bespreking, dus zit ik hier alleen, ik weet nog niets hoe het werkt hier.
En allemaal gothic boys vragen me o fik hun wachtwoord wil wijzigen
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
om de nooduitgang te zien moet ik de gang op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |