Høken bedoel je zekerquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Jovink ook al eens gezien. Lekker potje Rocken 'n Rollen
en ik danquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja man, topic per week...
Dan vroeger, met Remcore, Damz, Roycoo, Lein, Kuno, Bootje, Houniet... 5 topics per dag, dat waren tijden![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:08 schreef Sethje het volgende:
Ik heb per ongeluk een oranje polo aan vandaag nu denkt heel het bedrijf dat ik zon linksschijtende oranje mongool ben
Sorryquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik dan
* PieterBas viert vandaag zijn 24ste verjaardag![]()
![]()
Dank je welquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:14 schreef PieterBas het volgende:
Van het weekend gaat de camera ook mee naar Stockholm
quote:
Zou de SES-moderators blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
eenmaal per week een topic vol, goed idee
dat waren de tijdenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas denkt nog aan de tijd dat er 5 in een dag vol werden geplaatst![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ja. Zullen we ze eens laten schrikken??
Zeer goed vertoeven..!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef Houniet het volgende:
hoe is het op stage in Zweden mensen [afbeelding] ?
Ja lache was dat manquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou de SES-moderators blij mee zijn
* PieterBas denkt nog aan de tijd dat er 5 in een dag vol werden geplaatst![]()
Toen had je tenminste nog iets te doen! Nu verveel je je de hele dag!quote:
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toen had je tenminste nog iets te doen! Nu verveel je je de hele dag!![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijn
Beetje doen alsof het onze schuld was dat we zo snel gingen...! Jij had niets te doen! wij moesten hard werken op de stage hoor...!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja, ik zou jullie dankbaar moeten zijn
Ben je in Zweden?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hoerenweer hier n Zweden! Gster 8 graden, nu blauwe lucht en een felle zon..!
Lees mn ondertitel eens knurftquote:Op woensdag 19 september 2007 09:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben je in Zweden?
Dat land staat toch bekend om de blonde chicks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |