quote:Op woensdag 19 september 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vraag PieterBas maar die is eerst aan de beurt!![]()
Ik ga binnenkort naar Gothenburg dan zal ik ook nog wel even wat foto's maken!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, die zou van het weekend partpics maken![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Gothenburg dan zal ik ook nog wel even wat foto's maken!en even een fotoalbumpje voor je volgooien!
![]()
Heeft PB eigenljk al wel eens andere foto's geplaatst dan die van zn Getto?quote:
Heb je geen aansteker bij je?quote:
ik doelde op Deansentized zn UIquote:Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je geen aansteker bij je?
quote:
Heb je iets tegen Dean?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik doelde op Deansentized zn UI
Ja...! Ik heb toch wel eens een fotoboekje geplaatst of niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En nee Kuno, word wel eens tijd vind je niet?
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Dean?Hij zit hier langer dan jij ja? Dean is tof...!
Ik moet toch een beetje opkomen voor de oude garde...!quote:
Nee, niet dat ik mij kan herinneren...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja...! Ik heb toch wel eens een fotoboekje geplaatst of niet?
owquote:Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik mij kan herinneren...
Ja, die eigenwijze nieuwkomers altijdquote:Op woensdag 19 september 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje opkomen voor de oude garde...!
Maar die Friesche vlagquote:Op woensdag 19 september 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Dean?Hij zit hier langer dan jij ja? Dean is tof...!
Dat fotoboek is van mn eerste week, egenlijk meer buitenlandse meisjes dan zweedse damesquote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow![]()
http://janpieter.feikens.nl/Sweden
In plaats van dat doodshoofd...!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, die eigenwijze nieuwkomers altijd![]()
Als hij nou eens bakken met foto's gaat posten van zogenaamd al die lekkere chicks die daar rondlopen...
He! Dean kan het NIET helpen dat ZIJN ouders in Friesland wonen ja? Dean is een Deen!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Maar die Friesche vlag![]()
Toffe Friezen zijn schaars,
Dean lijkt me wel een schaarse fries![]()
Eerst mezelf de ogen de kost gevenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, die eigenwijze nieuwkomers altijd![]()
Als hij nou eens bakken met foto's gaat posten van zogenaamd al die lekkere chicks die daar rondlopen...
Die wisten natuurlijk niet over Frieslandquote:Op woensdag 19 september 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
He! Dean kan het NIET helpen dat ZIJN ouders in Friesland wonen ja? Dean is een Deen!![]()
![]()
Meer!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow![]()
http://janpieter.feikens.nl/Sweden
Ik ben een gothicquote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
In plaats van dat doodshoofd...!![]()
Ik zal even zoeken voor je...!quote:
Aanvaardquote:Op woensdag 19 september 2007 09:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die wisten natuurlijk niet over Friesland
Excuses![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken voor je...!
Ik wil geen kaal hoofdquote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey pssst! ik heb nog wel wat scheermesjes liggen?
ik doelde ook op je polsen...!quote:
Mijn eerste dag was ik een half uur te vroeg.. Was er nog niemandquote:Op woensdag 19 september 2007 10:01 schreef VlaDje het volgende:
Moagh, ik was ruim op tijd, was er 8 uur, had half 9 mogen beginnen
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doelde ook op je polsen...!![]()
![]()
(grapje toch...!)
Ook wel paar keer gehad hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 10:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Mijn eerste dag was ik een half uur te vroeg.. Was er nog niemand...
was maar een grapje...!quote:
Weet ikquote:
Blijf die maar volstortenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hier vind je nieuwe foto's Dean!
Ik was even schijten!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
Waar zijn jullie ineens allemaal??
Ik zal daar binnenkort nog weer even een update voor je neerzetten!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Blijf die maar volstorten![]()
Goed bezig man, met die blonde van je, lekkere chick
Moet ook gebeurenquote:
Deze is inderdaad niet bah. Er lopen hier wel een paar rond dat ik denk... Godverdomme... als ik hem daar in MOET stoppen dan knip ik hem nog liever eraf...!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
En beetje dik is niet bah![]()
Ja ok, daarom zeg ik ook beetjequote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deze is inderdaad niet bah. Er lopen hier wel een paar rond dat ik denk... Godverdomme... als ik hem daar in MOET stoppen dan knip ik hem nog liever eraf...!
Gelukkig hebben we dus een beetje dezelfde mening!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja ok, daarom zeg ik ook beetje![]()
Ben zelf ook niet de kleinste, en vind iets gezettere meiden vaak ook erg leuk, maar soms heb je inderdaad van die zeekoeien waar ik van denk
Je moet iets kunnen vasthouden tochquote:Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Zo te zien wel ja
Te mager is dan ook niks voor mij, mag gerust 'ietsje meer zijn'
Maar dat ziet er ook niet uit, een klein dun mannetje met dan zo'n iets dikkere vrouw die er naast loopt...!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:45 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb toch liever wat slankers.. Ik ben zelf nogal klein/dun vandaar
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar dat ziet er ook niet uit, een klein dun mannetje met dan zo'n iets dikkere vrouw die er naast loopt...!Helemaal als ze ook nog eens een kop groter is...!
Maar je rookt nietquote:Op woensdag 19 september 2007 12:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:ik kreeg een pakje van mn oude stage adres...!
23 pakjes sigaretten en 6 sigaren...!![]()
Neuh... net echt eigenlijk...!quote:
Ach gossie.. Komt wel goed..quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiii
Vandaag weer heerlijk lesgeven!!![]()
Nu even chillen, zo naar de tandarts!Kies wordt getrokken
Sterkte Miss!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiii
Vandaag weer heerlijk lesgeven!!![]()
Nu even chillen, zo naar de tandarts!Kies wordt getrokken
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi dat smaken verschillen
Hè Houniet, dit is het moment het topic vol te storten met mooie chicks!
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding,link]
klikbaar voor meer
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
[[url=http://i7.tinypic.com/4qqjbc0.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor meer
Wo bleiben die pic's dan jungen??quote:
Uhm, morgen denk ik...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wo bleiben die pic's dan jungen??![]()
Beterschap/sterktequote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef miss-scofield het volgende:
Ben ik weer!
Au en kwijl
Gelukkig vrijdag pas weer lesgeven, kan m'n bakkes ff tot rust komen
Thanks!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Beterschap/sterkte![]()
Welke hebben ze getrokken??
Oeh, dat is wel vervelend voor je moederquote:Op woensdag 19 september 2007 17:01 schreef Deansensitized het volgende:
Heb ook paar verstandskiezen eruit gehad, maar geen centje pijn. Paar spuiten per kant [wang, tandvlees, tong enzo]. Ding eruitpakken, naar huis, een pijnstiller om de eerste 'klap' op te vangen, maar niks aan de hand verder, ook geen pijnstillers meer nodig na die ene.
Eerst links, toen rechts. 38 zakjes Ibruporfen 600 over![]()
Die zijn nu voor moeders, reuma enzo.
Neuh, geen recept. Ik moet gewoon bikkelen ofzoquote:Op woensdag 19 september 2007 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, geen recept meegekregen dan?? Ik kreeg een briefje mee, ff naar de apotheek en hoppa
En is zeker vervelend, maar is een taai kreng hoor
Pileltje erin en doorzetten [afbeelding]
En ik kwijlde ook alles bij elkaar, beker water drinken ging mis, toen maar rietje.
Zou een bakje vla eten, kwijlde ook alles terug het schaaltje in![]()
Vla door een rietje was een minder groot succes toen, partij licht in de kop van dat zuigen [afbeelding]
Rietje gaat prima hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 17:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Neuh, geen recept. Ik moet gewoon bikkelen ofzoM'n tandarts is niet zo vriendelijk!!
Ach, het gaat steeds een beetje beterMorgen vast nergens meer last van!!
Ik probeer idd voorlopig nog maar niet te eten en drinken, gaat vast mis!![]()
Sterkte voor je moeder, is niet zo best. M'n zus heeft ook reuma, alleen dan wel een lichtere versie. Maar is echt kut.
kwaliteitspost van Hounietquote:Op woensdag 19 september 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
[[url=http://i7.tinypic.com/4qqjbc0.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor meer
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 19 september 2007 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Ik zag alweer een kwaliteitspost van Houniet![]()
Dus het mag weer?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom maar op met de plaatjes ReM![]()
Ja, je zou je supervisor kunnen vrgen of die nog wat dingen te doen had, dat deed ik in het begin, maar na een tijdje had hij ook niets meer voor me en dan zei hij, ga maar de promotie artikelen maar netjes oprumen enzo (sigaretten bedrijf in Duitsland, promotie maken mag allemaal nog!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:13 schreef tequi3 het volgende:
Ik zit ook op stage.. heb 3 kwartier geleden naar iemand gevraagd om ergens naar te kijken. Dat gebeurd vaker, ik vraag naar iemand en die komt pas een uur later. Wat te doen in zo'n situatie? Ik zit nu dan gewoon te internetten, maar je begint je haast schuldig te voelen dat je in die tijd niks doet (heb niks te doen)
dat is zo neukquote:Op donderdag 20 september 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
Maar het allerergste is nog, batterij van de mp3 was leeg, dus twee uur lang geen muziek. En als ik 's ochtends geen muziek op heb word ik niet vrolijk![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Houniet het volgende:
je bent goed ontmaagd in het breezertopic Deansensitized, wat een goede posts
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Net een bespreking gehad met mijn stagedocent, hij wilde ff kijken of alles goed ging. Wat een lekkere informele boel is het hier toch, geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |