okquote:op maandag 17 september 2007 00:42 schreef deoxyribonucleic het volgende:
voetbal, mag niet afzeggen
enige kans is dat het afgelast wordt wegens te weinig spelers van hun kant
en waar kan ik de op vinden?
quote:
dat zal wel mee vallen. ik ben iets steviger gebouwd dan iwowz, ik kan wel wat hebben.quote:op maandag 17 september 2007 00:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
kijk je uit voor fb? voor je het weet breekt ze iets..
quote:op maandag 17 september 2007 00:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik had het erover dat ik er was in het topic![]()
lui varken, hoe moeilijk kan het zien.quote:op maandag 17 september 2007 00:56 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ik ben slapen, kan de op niet vinden enzo
zo zeikstraal kijk eensquote:
quote:op maandag 17 september 2007 01:11 schreef misshobje het volgende:
[..]
zo zeikstraal kijk eens![]()
oja het is de op van het vorige topic.. dus wijzigingen moeten er nog aan toegevoegd worden!
einde behulpzaamheid
sarcasme is ook lastig deze dagen om op te merkenquote:op maandag 17 september 2007 01:14 schreef realzeus het volgende:
[..]
waar is de tijd dat mods probleemloos op's aanpasten? en mocht je er weer in gaan wroeten haal dan die regel van deo er even uit
prima hoor hob, zo doe ik het ook altijdquote:op maandag 17 september 2007 01:11 schreef misshobje het volgende:
[..]
zo zeikstraal kijk eens![]()
oja het is de op van het vorige topic.. dus wijzigingen moeten er nog aan toegevoegd worden!
einde behulpzaamheid
kijk iemand die het wel snaptquote:op maandag 17 september 2007 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
prima hoor hob, zo doe ik het ook altijd
de rest zoekt ts maar uit
ik krijg echt ernstig de behoefte om een opmerking te maken over drank en enkelbanden.............,quote:op maandag 17 september 2007 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
waarom denk je dat wij blauw zijn en zij niet?
[..]
ok ik zeg afquote:op maandag 17 september 2007 01:28 schreef realzeus het volgende:
[..]
ik krijg echt ernstig de behoefte om een opmerking te maken over drank en enkelbanden.............,
maar ik doe het niet.![]()
vanavond ga ik even het simplon lijstje updaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
neen, schopje [bnw]quote:op maandag 17 september 2007 11:21 schreef sebasser het volgende:
schopje onz?
ey, wasdat nou ouwe? heb je een sexdate ofzo?quote:op maandag 17 september 2007 14:21 schreef armageddon het volgende:
armageddon doet zich hierbij even afmelden.
nee die kan niet die dag als ik het goed heb begrepen.quote:op maandag 17 september 2007 12:18 schreef p8 het volgende:
hey remlof, kun je bonnie niet meekrijgen?
uhm, we hebben iets leukers de 29ste. laten we het daar op houden.quote:op maandag 17 september 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
ey, wasdat nou ouwe? heb je een sexdate ofzo?
dat dènk je maar, dat het leuker is.quote:op maandag 17 september 2007 18:15 schreef armageddon het volgende:
[..]
uhm, we hebben iets leukers de 29ste. laten we het daar op houden.
quote:op maandag 17 september 2007 18:15 schreef armageddon het volgende:
[..]
uhm, we hebben iets leukers de 29ste. laten we het daar op houden.
niet meer met brechtje iig... dan neem ik zijn positie wel overquote:op maandag 17 september 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
mooi, dan is chipszak. dus vrijquote:op maandag 17 september 2007 18:37 schreef thesorrow het volgende:
[..]
niet meer met brechtje iig... dan neem ik zijn positie wel over![]()
niemand komt aan chipszak.quote:
nee..., want ik heb het haar beloofdquote:
quote:op maandag 17 september 2007 19:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
niemand komt aan chipszak.
komt iemand aan haar dan kom je aan mij![]()
laat maar dan, aan jouw tepels wil ik niet zittenquote:op maandag 17 september 2007 19:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
niemand komt aan chipszak.
komt iemand aan haar dan kom je aan mij![]()
tis ver lopen naar huis hoor!quote:op maandag 17 september 2007 19:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
nee..., want ik heb het haar beloofd
tuurlijk... een man een man, een woord een woordquote:
quote:
neem je je nordic walk stokjes mee?quote:op maandag 17 september 2007 19:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
tuurlijk... een man een man, een woord een woord![]()
[..]
![]()
tuurlijkquote:op maandag 17 september 2007 19:33 schreef thesorrow het volgende:
[..]
neem je je nordic walk stokjes mee?
quote:op maandag 17 september 2007 19:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
tuurlijk
dan ken ik je makkelijker van chipszak. af houden
dan ben ik lachende derde. net als nu zeg maarquote:op maandag 17 september 2007 19:36 schreef thesorrow het volgende:
[..]
en als ze nou op mij afkomt en mij half aanrandt?
dan geef ik je alsnog een bamzaaierquote:op maandag 17 september 2007 19:36 schreef thesorrow het volgende:
[..]
en als ze nou op mij afkomt en mij half aanrandt?
en jou geef ik ook een okkernootquote:op maandag 17 september 2007 19:38 schreef wurm het volgende:
[..]
dan ben ik lachende derde. net als nu zeg maar
* wurm knuffelt cz.
stommerdquote:op maandag 17 september 2007 19:38 schreef wurm het volgende:
[..]
* wurm knuffelt cz.
dikke grote knuf terug hoor wurmquote:op maandag 17 september 2007 19:38 schreef wurm het volgende:
[..]
* wurm knuffelt cz.
ik houd wel van een man die kan werken.quote:op maandag 17 september 2007 19:45 schreef thesorrow het volgende:
maarja ik ga de rattenkooi ff schoonmaken!
tot schtrax meine freunden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
leuk brugklassfeertje hier he, q.?quote:op maandag 17 september 2007 19:46 schreef q. het volgende:
hihi.
zeg... moet ik je nog beschermen of hoe zit datquote:op maandag 17 september 2007 19:45 schreef chipszak. het volgende:
[..]
dikke grote knuf terug hoor wurm![]()
dit was een bewuste keuzequote:op maandag 17 september 2007 19:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
zeg... moet ik je nog beschermen of hoe zit dat![]()
![]()
tis of beschermt worden door mij... of niet, wat betekent dat je door iedereen wordt betast enzo ...quote:
rightquote:op maandag 17 september 2007 19:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
tis of beschermt worden door mij... of niet, wat betekent dat je door iedereen wordt betast enzo ...![]()
je keuze is gemaakt dusquote:
quote:op maandag 17 september 2007 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
leuk brugklassfeertje hier he, q.?
en stiekem zou je heel graag mee willen doenquote:
quote:op maandag 17 september 2007 19:46 schreef chipszak. het volgende:
[..]
ik houd wel van een man die kan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
quote:op maandag 17 september 2007 19:46 schreef chipszak. het volgende:
[..]
ik houd wel van een man die kan werken.ik lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah, ik heb mijn skillz dus nogquote:op maandag 17 september 2007 19:45 schreef chipszak. het volgende:
[..]
dikke grote knuf terug hoor wurm![]()
dat scheelt
![]()
![]()
sttttt.... niet doorvertellen.quote:op maandag 17 september 2007 20:03 schreef outsidr het volgende:
[..]
en stiekem zou je heel graag mee willen doen
sorryquote:op maandag 17 september 2007 20:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
sttttt.... niet doorvertellen.![]()
quote:op maandag 17 september 2007 20:04 schreef wurm het volgende:
[..]
ik lasjij toch altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ah, ik heb mijn skillz dus nogdat scheelt
![]()
![]()
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
geweldig! just like home.quote:op maandag 17 september 2007 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
leuk brugklassfeertje hier he, q.?
jij?quote:op maandag 17 september 2007 20:18 schreef enter het volgende:
wie gaat de op een keer aanpassen!
jij, komen!quote:op maandag 17 september 2007 20:06 schreef purplerose het volgende:
tvp!
pas op hoor, straks voel ik me weer populair...quote:op maandag 17 september 2007 20:13 schreef chipszak. het volgende:
[..]
[..]
ah, ik heb mijn skillz dus nogdat scheelt
![]()
[/spoiler]
jij toch altijd![]()
heb een beetje moeite met komen op commando maar het is te proberen!quote:
quote:op maandag 17 september 2007 20:42 schreef wurm het volgende:
[..]
pas op hoor, straks voel ik me weer populair...
ik kom nog steeds misschien hoorquote:op maandag 17 september 2007 16:05 schreef realzeus het volgende:
je kon er op wachten: het grote afzeggen is reeds begonnen.
omg!quote:op maandag 17 september 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb een beetje moeite met komen op commando maar het is te proberen!
ik kom liefurden ik blijf zelfs slapen
quote:op maandag 17 september 2007 20:57 schreef misshobje het volgende:
[..]
ik kom nog steeds misschien hoor![]()
die heb ik uiteraard bij mequote:op maandag 17 september 2007 20:59 schreef thesorrow het volgende:
[..]
omg![afbeelding]
i'm gonna love the bong! die neem je wel mee he?![]()
mag wel. voor eventjes danquote:op maandag 17 september 2007 20:42 schreef wurm het volgende:
[..]
pas op hoor, straks voel ik me weer populair...
sterker nog: dingie en jij liggen in dezelfde slaapzak.quote:op maandag 17 september 2007 20:59 schreef thesorrow het volgende:
[..]
omg![afbeelding]
i'm gonna love the bong! die neem je wel mee he?![]()
je hebt stiekem een beetje genoeg van die kemphaantjes die ruziën om jou en je bent eigenlij, stiekemk op zoek naar iemand die jóu aandacht geeft he?quote:op maandag 17 september 2007 21:05 schreef chipszak. het volgende:
[..]
mag wel. voor eventjes dan
your 3 minutes of fame.
kijk! dat zijn goeie berichten!quote:op maandag 17 september 2007 21:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
sterker nog: dingie en jij liggen in dezelfde slaapzak.![]()
dat valt best meequote:op maandag 17 september 2007 21:08 schreef wurm het volgende:
[..]
je hebt stiekem een beetje genoeg van die kemphaantjes die ruziën om jou en je bent eigenlij, stiekemk op zoek naar iemand die jóu aandacht geeft he?
volgens mij volg je het niet helemaal.quote:op maandag 17 september 2007 18:37 schreef thesorrow het volgende:
[..]
niet meer met brechtje iig... dan neem ik zijn positie wel over![]()
quote:op maandag 17 september 2007 21:11 schreef chipszak. het volgende:
[..]
dat valt best mee
ik geef nu juist jou aandacht, omdat j popi jopi mag doen.
maak er een goeie 3 mins van wurm.![]()
jij moet gaan freestylenquote:op maandag 17 september 2007 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
hé. zijn er eigelijk concrete plannen voor smiddags?
whehe. néé. kan ik niet. als ik drank op heb wil ik het misschien wel proberen, maar ik kan het nietquote:op maandag 17 september 2007 21:16 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij moet gaan freestylen
quote:op maandag 17 september 2007 21:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
sterker nog: dingie en jij liggen in dezelfde slaapzak.![]()
pff, zelf weten danquote:op maandag 17 september 2007 21:11 schreef chipszak. het volgende:
[..]
dat valt best mee
ik geef nu juist jou aandacht, omdat j popi jopi mag doen.
maak er een goeie 3 mins van wurm.![]()
snel!quote:op maandag 17 september 2007 21:29 schreef wurm het volgende:
[..]
pff, zelf weten dan![]()
de 3 minuten zijn al bijna voorbij, of niet?
ja hoorquote:
of of, wwuheuhweuhwuhewuheuhwuh9ew tegen onbekende mensen op straat zeggenquote:op maandag 17 september 2007 21:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe. néé. kan ik niet. als ik drank op heb wil ik het misschien wel proberen, maar ik kan het niet![]()
* wurm maakt snel nog een rare dansquote:op maandag 17 september 2007 21:30 schreef chipszak. het volgende:
[..]
snel!
doe nog snel een rare dans dan maken wij foto's
dat einde blijft zo geniaalquote:op maandag 17 september 2007 21:47 schreef thesorrow het volgende:
http://home.wanadoo.nl/skramer3/tom/fluitje!.wav
asj loves the end![]()
![]()
dat is goed.quote:op maandag 17 september 2007 21:34 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of of, wwuheuhweuhwuhewuheuhwuh9ew tegen onbekende mensen op straat zeggen
![]()
![]()
![]()
nee enzoquote:op maandag 17 september 2007 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
hé. zijn er eigelijk concrete plannen voor smiddags?
ohquote:
tuurlijk!quote:op maandag 17 september 2007 22:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oh. dus als ik om 3 uur bel waar jullie zijn is het ook goed? kan ik uitslapen
![]()
vertel deodinges maar wat ie moet veranderenquote:op maandag 17 september 2007 20:18 schreef enter het volgende:
wie gaat de op een keer aanpassen!
je moet een keer luisteren en je ding doen!quote:op maandag 17 september 2007 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
vertel deodinges maar wat ie moet veranderen
hey erwinquote:op dinsdag 18 september 2007 11:05 schreef erwinehvnl het volgende:
hoi pd
volgende keer als je weer in eindhoven te vinden bent ben ik de eerste die erbij is!quote:op dinsdag 18 september 2007 11:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
hey erwin. kom je ook naar de meet?
quote:op dinsdag 18 september 2007 11:17 schreef erwinehvnl het volgende:
[..]
volgende keer als je weer in eindhoven te vinden bent ben ik de eerste die erbij is!![]()
maar groningen is wel 300km rijden![]()
valt wel mee op de vespa ciao!quote:op dinsdag 18 september 2007 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
welnee, precies 250km volgens de anwb routeplanner.
da's toch duidelijk. laatst stuurde hij brechtje bloemen en nu zeggen ze tegelijk af. brechtje is alleen thuis want yvonne en iteejer gaan naar de meet dus mag arma even.quote:op maandag 17 september 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
hoezo misschien? jouw smart kan best naar groningen.quote:op maandag 17 september 2007 20:57 schreef misshobje het volgende:
[..]
ik kom nog steeds misschien hoor![]()
en fraubitch en moemoequote:op dinsdag 18 september 2007 17:58 schreef outsidr het volgende:
brechtje... so what
we hebben snien, pussydeluxe en enter nog voor een keiharde gangbang![]()
moemoe is preutsquote:
quote:
daar heb je op zich wel een punt. maar goed, hoeveel rotzooi zit er in de andere dames?quote:en drabbel heeft zijn zaad al in fb geloost...
genoeg ander neukbaar materiaalquote:op dinsdag 18 september 2007 17:44 schreef vbvfv het volgende:
en ik verwacht eigenlijk ook dat het mannelijke deel van de komers ook allemaal niet meer gaan nu de gangbang met brechtje van de baan is![]()
pardon? geen!quote:op dinsdag 18 september 2007 18:08 schreef realzeus het volgende:
[..]
dat weet jij dan weer.
[..]
daar heb je op zich wel een punt. maar goed, hoeveel rotzooi zit er in de andere dames?![]()
behavequote:op dinsdag 18 september 2007 18:34 schreef thesorrow het volgende:
dus dat wordt een geile boel met moemoe
ik ontken allesquote:op dinsdag 18 september 2007 17:58 schreef outsidr het volgende:
brechtje... so what
we hebben snien, pussydeluxe en enter nog voor een keiharde gangbang![]()
quote:
ik mocht niet eens haar tepels verven voor een fok-shirt...quote:
wacht maar tot de meetquote:
je weet ook dat ze me bijna aangerand heeft de eerste fokmeet?quote:op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef outsidr het volgende:
[..]
ik mocht niet eens haar tepels verven voor een fok-shirt...![]()
dat noem ik preuts ja
vreselijk!quote:op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je weet ook dat ze me bijna aangerand heeft de eerste fokmeet?![]()
ik lig er nu nog wakker vanquote:
je was okay. relatief. toch?quote:op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik lig er nu nog wakker vaniedereen stond erbij en keek ernaar
niemand die me hielp
en zij maar doorgaan
![]()
wil je het litteken zien?quote:
dan wil je niets meer ontkennenquote:
ja.quote:
......quote:op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef outsidr het volgende:
ik mocht niet eens haar tepels verven voor een fok-shirt...![]()
dat noem ik preuts ja
quote:op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik lig er nu nog wakker vaniedereen stond erbij en keek ernaar
niemand die me hielp
en zij maar doorgaan
![]()
jaquote:
als jij dat onder gang bang verstaatquote:op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
ja
kopje lekkere koffie, peukie erbij, rond het vuur... remember ?![]()
dan zeg ik hierbij ook afquote:op dinsdag 18 september 2007 20:09 schreef snien het volgende:
[..]
als jij dat onder gang bang verstaat
oja, jongens, mededeling:
ik kom niet meer!
kloptquote:
quote:op dinsdag 18 september 2007 17:04 schreef realzeus het volgende:
[..]
da's toch duidelijk. laatst stuurde hij brechtje bloemen en nu zeggen ze tegelijk af. brechtje is alleen thuis want yvonne en iteejer gaan naar de meet dus mag arma even.
![]()
ik ben echt wel een sherlock.
nouquote:
quote:op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef thesorrow het volgende:
goed verpest tim!
zeg nou niet dat je ook al aan de ramadan doetquote:
ik doe al een maand aan de ramadan. ben al 10 kilo afgevallen.quote:op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zeg nou niet dat je ook al aan de ramadan doet
want dan mogen moslims ook neit neuqen![]()
![]()
quote:op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef armageddon het volgende:
[..]
ik doe al een maand aan de ramadan. ben al 10 kilo afgevallen.![]()
arma ahkbar?quote:op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef armageddon het volgende:
[..]
morgen mijn bomgordel weer om.
gaaf kapsel heeft die gozert!quote:op dinsdag 18 september 2007 22:38 schreef thesorrow het volgende:
armahu ahkbar! *kaboom*
[afbeelding]
*kwijl*quote:
tram 1 toch wel hopelijk he ?quote:op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef armageddon het volgende:
[..]
ga ik altijd in de tram zitten hier in den haag. altijd lachen.
nee 9quote:op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
tram 1 toch wel hopelijk he ?
met al die domme kneuzen die richting mon3aan delft gaan
laat em morgen op de bierkade ontploffen danquote:
ja maar dan leg ik hem wel even van me af. heb nog meer te doen de komende weken.quote:op dinsdag 18 september 2007 22:56 schreef outsidr het volgende:
[..]
laat em morgen op de bierkade ontploffen dan
overleg met yvonne enzo ?quote:op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef armageddon het volgende:
[..]
ja maar dan leg ik hem wel even van me af. heb nog meer te doen de komende weken.
overleg over een dubbeldate met jou, iteejer, brechtje en yvonnequote:
neuh, iteejer en von gaan naar grunn en ik en breggie gaan naar een megafeest. niks aan het handje dus.quote:op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
overleg over een dubbeldate met jou, iteejer, brechtje en yvonne
iets in die richting toch ?
flauw hoor, dat je voor brechtje kiest. ik ben ook blond en lekker!quote:op dinsdag 18 september 2007 23:13 schreef armageddon het volgende:
[..]
neuh, iteejer en von gaan naar grunn en ik en breggie gaan naar een megafeest. niks aan het handje dus.
nouja, tot daarna danquote:op dinsdag 18 september 2007 23:21 schreef thesorrow het volgende:
ik heb geen idee hoelang ik er niet ben trouwens, ik ga morgen uit mn werk richting kogelmagneet en blijf daar ook pitten, spreek jullie later!![]()
quote:
quote:
quote:op dinsdag 18 september 2007 23:13 schreef armageddon het volgende:
[..]
neuh, iteejer en von gaan naar grunn en ik en breggie gaan naar een megafeest. niks aan het handje dus.
sebas!quote:op woensdag 19 september 2007 15:13 schreef sebasser het volgende:
kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |