nee die kan niet die dag als ik het goed heb begrepen.quote:op maandag 17 september 2007 12:18 schreef p8 het volgende:
hey remlof, kun je bonnie niet meekrijgen?
uhm, we hebben iets leukers de 29ste. laten we het daar op houden.quote:op maandag 17 september 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
ey, wasdat nou ouwe? heb je een sexdate ofzo?
dat dènk je maar, dat het leuker is.quote:op maandag 17 september 2007 18:15 schreef armageddon het volgende:
[..]
uhm, we hebben iets leukers de 29ste. laten we het daar op houden.
quote:op maandag 17 september 2007 18:15 schreef armageddon het volgende:
[..]
uhm, we hebben iets leukers de 29ste. laten we het daar op houden.
niet meer met brechtje iig... dan neem ik zijn positie wel overquote:op maandag 17 september 2007 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
ey, wasdat nou ouwe? heb je een sexdate ofzo?
mooi, dan is chipszak. dus vrijquote:op maandag 17 september 2007 18:37 schreef thesorrow het volgende:
[..]
niet meer met brechtje iig... dan neem ik zijn positie wel over![]()
niemand komt aan chipszak.quote:
nee..., want ik heb het haar beloofdquote:
quote:op maandag 17 september 2007 19:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
niemand komt aan chipszak.
komt iemand aan haar dan kom je aan mij![]()
laat maar dan, aan jouw tepels wil ik niet zittenquote:op maandag 17 september 2007 19:26 schreef outsidr het volgende:
[..]
niemand komt aan chipszak.
komt iemand aan haar dan kom je aan mij![]()
tis ver lopen naar huis hoor!quote:op maandag 17 september 2007 19:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
nee..., want ik heb het haar beloofd
tuurlijk... een man een man, een woord een woordquote:
quote:
neem je je nordic walk stokjes mee?quote:op maandag 17 september 2007 19:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
tuurlijk... een man een man, een woord een woord![]()
[..]
![]()
tuurlijkquote:op maandag 17 september 2007 19:33 schreef thesorrow het volgende:
[..]
neem je je nordic walk stokjes mee?
quote:op maandag 17 september 2007 19:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
tuurlijk
dan ken ik je makkelijker van chipszak. af houden
dan ben ik lachende derde. net als nu zeg maarquote:op maandag 17 september 2007 19:36 schreef thesorrow het volgende:
[..]
en als ze nou op mij afkomt en mij half aanrandt?
dan geef ik je alsnog een bamzaaierquote:op maandag 17 september 2007 19:36 schreef thesorrow het volgende:
[..]
en als ze nou op mij afkomt en mij half aanrandt?
en jou geef ik ook een okkernootquote:op maandag 17 september 2007 19:38 schreef wurm het volgende:
[..]
dan ben ik lachende derde. net als nu zeg maar
* wurm knuffelt cz.
stommerdquote:op maandag 17 september 2007 19:38 schreef wurm het volgende:
[..]
* wurm knuffelt cz.
dikke grote knuf terug hoor wurmquote:op maandag 17 september 2007 19:38 schreef wurm het volgende:
[..]
* wurm knuffelt cz.
ik houd wel van een man die kan werken.quote:op maandag 17 september 2007 19:45 schreef thesorrow het volgende:
maarja ik ga de rattenkooi ff schoonmaken!
tot schtrax meine freunden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
leuk brugklassfeertje hier he, q.?quote:op maandag 17 september 2007 19:46 schreef q. het volgende:
hihi.
zeg... moet ik je nog beschermen of hoe zit datquote:op maandag 17 september 2007 19:45 schreef chipszak. het volgende:
[..]
dikke grote knuf terug hoor wurm![]()
dit was een bewuste keuzequote:op maandag 17 september 2007 19:51 schreef outsidr het volgende:
[..]
zeg... moet ik je nog beschermen of hoe zit dat![]()
![]()
tis of beschermt worden door mij... of niet, wat betekent dat je door iedereen wordt betast enzo ...quote:
rightquote:op maandag 17 september 2007 19:59 schreef outsidr het volgende:
[..]
tis of beschermt worden door mij... of niet, wat betekent dat je door iedereen wordt betast enzo ...![]()
je keuze is gemaakt dusquote:
quote:op maandag 17 september 2007 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
leuk brugklassfeertje hier he, q.?
en stiekem zou je heel graag mee willen doenquote:
quote:op maandag 17 september 2007 19:46 schreef chipszak. het volgende:
[..]
ik houd wel van een man die kan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
quote:op maandag 17 september 2007 19:46 schreef chipszak. het volgende:
[..]
ik houd wel van een man die kan werken.ik lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah, ik heb mijn skillz dus nogquote:op maandag 17 september 2007 19:45 schreef chipszak. het volgende:
[..]
dikke grote knuf terug hoor wurm![]()
dat scheelt
![]()
![]()
sttttt.... niet doorvertellen.quote:op maandag 17 september 2007 20:03 schreef outsidr het volgende:
[..]
en stiekem zou je heel graag mee willen doen
sorryquote:op maandag 17 september 2007 20:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
sttttt.... niet doorvertellen.![]()
quote:op maandag 17 september 2007 20:04 schreef wurm het volgende:
[..]
ik lasjij toch altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
ah, ik heb mijn skillz dus nogdat scheelt
![]()
![]()
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
geweldig! just like home.quote:op maandag 17 september 2007 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
leuk brugklassfeertje hier he, q.?
jij?quote:op maandag 17 september 2007 20:18 schreef enter het volgende:
wie gaat de op een keer aanpassen!
jij, komen!quote:op maandag 17 september 2007 20:06 schreef purplerose het volgende:
tvp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |