ik doe al een maand aan de ramadan. ben al 10 kilo afgevallen.quote:op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zeg nou niet dat je ook al aan de ramadan doet
want dan mogen moslims ook neit neuqen![]()
![]()
quote:op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef armageddon het volgende:
[..]
ik doe al een maand aan de ramadan. ben al 10 kilo afgevallen.![]()
arma ahkbar?quote:op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef armageddon het volgende:
[..]
morgen mijn bomgordel weer om.
gaaf kapsel heeft die gozert!quote:op dinsdag 18 september 2007 22:38 schreef thesorrow het volgende:
armahu ahkbar! *kaboom*
[afbeelding]
*kwijl*quote:
tram 1 toch wel hopelijk he ?quote:op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef armageddon het volgende:
[..]
ga ik altijd in de tram zitten hier in den haag. altijd lachen.
nee 9quote:op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
tram 1 toch wel hopelijk he ?
met al die domme kneuzen die richting mon3aan delft gaan
laat em morgen op de bierkade ontploffen danquote:
ja maar dan leg ik hem wel even van me af. heb nog meer te doen de komende weken.quote:op dinsdag 18 september 2007 22:56 schreef outsidr het volgende:
[..]
laat em morgen op de bierkade ontploffen dan
overleg met yvonne enzo ?quote:op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef armageddon het volgende:
[..]
ja maar dan leg ik hem wel even van me af. heb nog meer te doen de komende weken.
overleg over een dubbeldate met jou, iteejer, brechtje en yvonnequote:
neuh, iteejer en von gaan naar grunn en ik en breggie gaan naar een megafeest. niks aan het handje dus.quote:op dinsdag 18 september 2007 23:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
overleg over een dubbeldate met jou, iteejer, brechtje en yvonne
iets in die richting toch ?
flauw hoor, dat je voor brechtje kiest. ik ben ook blond en lekker!quote:op dinsdag 18 september 2007 23:13 schreef armageddon het volgende:
[..]
neuh, iteejer en von gaan naar grunn en ik en breggie gaan naar een megafeest. niks aan het handje dus.
nouja, tot daarna danquote:op dinsdag 18 september 2007 23:21 schreef thesorrow het volgende:
ik heb geen idee hoelang ik er niet ben trouwens, ik ga morgen uit mn werk richting kogelmagneet en blijf daar ook pitten, spreek jullie later!![]()
quote:
quote:
quote:op dinsdag 18 september 2007 23:13 schreef armageddon het volgende:
[..]
neuh, iteejer en von gaan naar grunn en ik en breggie gaan naar een megafeest. niks aan het handje dus.
sebas!quote:op woensdag 19 september 2007 15:13 schreef sebasser het volgende:
kick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |