quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Ik ben al lang blij dat er iets in me in mn kruis tast.
That's my manquote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Q. het volgende:
Dank je wel voor het vereeuwigen van die post, Airwin.
Zo ben ik... Nooit te beroerd om iemand onder uit te halen...quote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Q. het volgende:
Dank je wel voor het vereeuwigen van die post, Airwin.
Ik ben bang van wel!quote:Op zondag 16 september 2007 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
Ik mag hopen dat we het niet 100 procent letterlijk moeten opvatten Q.?![]()
*kras*quote:Op zondag 16 september 2007 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ben ik... Nooit te beroerd om iemand onder uit te halen...![]()
En hoe precies is dat niet genoeg? Meer dan genoeg, zou ik haast willen zeggenquote:
Ik had een meer massale Q adoratie verwacht in plaats van dat jij het tussen neus en lippen door even melde...quote:Op zondag 16 september 2007 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hoe precies is dat niet genoeg? Meer dan genoeg, zou ik haast willen zeggen.
Er was nog een of andere kloon die met me mee deed. Toegegeven, massaal is anders, maar kritische denkers zijn dan ook dungezaaid op Fok!quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had een meer massale Q adoratie verwacht in plaats van dat jij het tussen neus en lippen door even melde...
Ik was al verbaasd, vandaar dat ik even ging kijken... Zelfs jij gaat blijkbaar af en toe mee met de meute als het gaat om stemmingmakerij...quote:Op zondag 16 september 2007 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er was nog een of andere kloon die met me mee deed. Toegegeven, massaal is anders, maar kritische denkers zijn dan ook dungezaaid op Fok!
Ik zou volgens jou mijn al eerder gevormde mening aan moeten passen om te voorkomen dat ik de schijn tegenkrijg? Interessantquote:Op zondag 16 september 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat blijkbaar af en toe mee met de meute als het gaat om stemmingmakerij...
Ha Q!quote:Op maandag 17 september 2007 07:04 schreef Q. het volgende:
Hoi AirwiN.
Ik mocht vandaag een halfuur later.quote:Op maandag 17 september 2007 06:51 schreef Q. het volgende:
Dat opstaan gaat ook weer veel moeilijker nu het 's ochtends weer gewoon donker is.
Het is weer terug?quote:Op maandag 17 september 2007 08:21 schreef Q. het volgende:
Ah, internet via via doet het vandaag een beetje: vrijdag had hij er geen zin in.
Ah oké.quote:Op maandag 17 september 2007 08:32 schreef Q. het volgende:
Nee, maar wel via Citrix, ik ben de enige van de afdeling die er via deze omweg op kan. Met moeite. En vrijdag werkte het niet. Vaak werkt het niet. Maar beter dan niets..
Ik ga het niemand vertellen, ik ben wel gek.quote:Op maandag 17 september 2007 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen komt nu aan jouw bureau om wat op te zoeken?
quote:Op maandag 17 september 2007 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga het niemand vertellen, ik ben wel gek.![]()
Ik ben al meer dan drie uur op. Mijn medelijden met jou is beperkt.quote:Op maandag 17 september 2007 07:34 schreef Anthraxx het volgende:
Vroeg...
Goedemorgenquote:Op maandag 17 september 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Lith en Godt. [afbeelding]
En J.!.
Nope. Nooit op maandag.quote:
Nice nice....quote:
Het dansende duo?quote:Op maandag 17 september 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Lith en Godt. [afbeelding]
Whehehe. Misschien dat ik vanaf 1 januari ook op maandagen ga werken, maar dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 17 september 2007 09:27 schreef jackson het volgende:
Nice nice....
Ik zou eigenlijk ook nog een dag moeten revalideren... maarja, het mag niet zo zijn![]()
Why notquote:
Misschien dat ik vanaf 1 januari ga stoppen met maandagen werkenquote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Misschien dat ik vanaf 1 januari ook op maandagen ga werken, maar dat weet ik nog niet.
Wisseling van de wachtquote:Op maandag 17 september 2007 09:34 schreef jackson het volgende:
Misschien dat ik vanaf 1 januari ga stoppen met maandagen werken![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanaf 1 januari ga stoppen met maandagen werken![]()
Zou prettig zijn ja... Zou houden we samen de economie draaiende.quote:
Nee, ik hoop ik januari af te studeren.... Dus het zal een full-time verhaal gaan worden daarnaquote:Op maandag 17 september 2007 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Weer aan de studie op maandag dan?
Full-time met ingebouwde parttime regeling?quote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus het zal een full-time verhaal gaan worden daarna![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Full-time met ingebouwde parttime regeling?.
Hai....quote:Op maandag 17 september 2007 10:34 schreef Aarti het volgende:
gmorgen
Nog meer erkenning voor Breda? Het kan niet op dit weekendquote:Op maandag 17 september 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik ben weer schoongepoetst. Dadelijk helemaal naar de Pauperwijk voor de boodschappen.
Ha-haquote:Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef Litpho het volgende:
Nog meer erkenning voor Breda? Het kan niet op dit weekend.
En hoi Aarti.
Had je meer niveau verwacht op maandagochtend? Sorryquote:
Ja, het is immers een nieuwe week. Frisse dagen, frisse moed. Enzo.quote:Op maandag 17 september 2007 10:55 schreef Litpho het volgende:
Had je meer niveau verwacht op maandagochtend? Sorry.
enorm, ik moet echt nog even slapenquote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai....
Ook zo'n prettig maandag gevoel?
Doe niet zo optimistisch zo op de maandagmorgen.quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is immers een nieuwe week. Frisse dagen, frisse moed. Enzo.
Voor mij is het zondag.quote:Op maandag 17 september 2007 11:00 schreef dawg het volgende:
Doe niet zo optimistisch zo op de maandagmorgen.
Sorry. Ik barst van de energie.quote:Op maandag 17 september 2007 11:04 schreef dawg het volgende:
Doe niet zo optimistisch zo op de zondagmorgen.
Goed idee!quote:Op maandag 17 september 2007 11:06 schreef Litpho het volgende:
Dansmat.
wanneer was onze date ook alweer?quote:Op maandag 17 september 2007 11:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Doe niet zo optimistisch zo op de zondagmorgen.
Het ligt niet aan Replique. Heb je de laatste propaganda niet gevolgd?quote:Op maandag 17 september 2007 11:06 schreef dawg het volgende:
Of Replique herschrijven zodat Fok! eens wat sneller wordt.
Oh? Wat nu weer dan?quote:Op maandag 17 september 2007 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Replique. Heb je de laatste propaganda niet gevolgd?
Server loadbalancing issues. Die uiteraard iedereen zouden kunnen overkomen.quote:
Erg dik.... maar dat zit er toch niet inquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Server loadbalancing issues. Die uiteraard iedereen zouden kunnen overkomen.
oh jaquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Server loadbalancing issues. Die uiteraard iedereen zouden kunnen overkomen.
quote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh ja
heb je al een restaurant uitgekozen, dat je kan betalen?
quote:Op maandag 17 september 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
waar is Q eigenlijk?
quote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh ja
heb je al een restaurant uitgekozen, dat je kan betalen?
Kijk dawg, het is al opgelost.quote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry ik zal mijn online tijd beter balanceren![]()
bij deze.quote:Op maandag 17 september 2007 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]Ik wist niet dat uitnodigingen zo een lange houdbaarheidsdatum hadden.
Knetters.... best zin in nu alquote:
quote:
Dat heeftie nogal eens tochquote:
Zeg dat... Vanaaf maar even de kloon MBAirwiN aanmaken!quote:
Het is voor je status wel goed dat je normale username niet met een O begint.quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat... Vanaaf maar even de kloon MBAirwiN aanmaken!
quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat... Vanaaf maar even de kloon MBAirwiN aanmaken!
Koningquote:
Drs.Pquote:Op maandag 17 september 2007 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
Als jij die kloon aanmaakt dan maak ik drs. P aan.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:01 schreef jackson het volgende:
Iemand enig idee welke studie voordat we hem straks feliciteren en hij een snelcursus pottenbakken gedaan heeft![]()
Zou MBAirwin misschien een hint bevatten?quote:Op maandag 17 september 2007 12:01 schreef jackson het volgende:
Iemand enig idee welke studie voordat we hem straks feliciteren en hij een snelcursus pottenbakken gedaan heeft![]()
En hij wordt trots en blij van onze felicitaties ?!quote:Op maandag 17 september 2007 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maakt het uit voor een felicitatie?
Als hij maar trots en blij is.
Was me opgevallen maar kon er zo snel even geen studie aan koppelenquote:Op maandag 17 september 2007 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou MBAirwin misschien een hint bevatten?
Master of Business Administration.quote:Op maandag 17 september 2007 12:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Was me opgevallen maar kon er zo snel even geen studie aan koppelen
Dan wordt het gewoon doctorandus P.quote:
Boekhouder.quote:Op maandag 17 september 2007 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Master of Business Administration.![]()
Gefeliciteerd!quote:
Als dat zo was dan had ik beter Moderne Bedrijf Administratie kunnen gaan studeren...quote:
Ergens verbaast dat me nietquote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had ik beter Moderne Bedrijf Administratie kunnen gaan studeren...
En ja, dat bestaat echt en ja die profileren zich met MBA...
Mij ook niet, ik was alleen verbaasd toen iemand uit mijn omgeving trots vertelde dat hij ermee bezig was. Zijn voorgeschiedenis is niet zodanig, dat dat een logische keus leek. Totdat ik hoorde waar bij hem die letters voor stonden...quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd AirwiN!
Bedankt!quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik had beloofd te stofzuigen. Maar ik heb geen zin. Dus, vertel eens iets leuks jullie.
Heb je dat gehoord van die naïeve jongen uit Breda die na een half jaar ging samenwonen met zijn vriendinnetje? Zij was zo goed in de huishouding dacht hij. Nu wonen ze samen en belooft ze van alles, maar voert geen reet meer uit de hele dag...quote:Op maandag 17 september 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik had beloofd te stofzuigen. Maar ik heb geen zin. Dus, vertel eens iets leuks jullie.
Da's zo onwaar.quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef AirwiN het volgende:
Heb je dat gehoord van die naïeve jongen uit Breda die na een half jaar ging samenwonen met zijn vriendinnetje? Zij was zo goed in de huishouding dacht hij. Nu wonen ze samen en belooft ze van alles, maar voert geen reet meer uit de hele dag...
Dan ben je mooi genaaid als naïeve jongen!![]()
Zolang die naïeve jongen het maar gelooft, toch?quote:
Ik ga alquote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Zolang die naïeve jongen het maar gelooft, toch?
Voelde je je aangesproken ondanks dat het een algemeen omschreven anekdote was?quote:
Mja nja. Ik had het beloofdquote:Op maandag 17 september 2007 14:27 schreef AirwiN het volgende:
Voelde je je aangesproken ondanks dat het een algemeen omschreven anekdote was?![]()
Mag ik vragen hoe je dat precies voor je ziet?quote:
Toch geloof ik hetquote:
Dat is meer iets voor vrijdagmiddag, denk je ook niet?quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dat precies voor je ziet?
Nee, het waren ongeveer 3 maanden, in plaats van een half jaar.quote:
Het is zó onwijs vrijdagmiddag. Doe maar vertellen.quote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef Litpho het volgende:
Dat is meer iets voor vrijdagmiddag, denk je ook niet?.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, het waren ongeveer 3 maanden, in plaats van een half jaar.
Goed gedaan!quote:Op maandag 17 september 2007 14:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat ging nog vrij snel.
Krijg ik nu een diploma ofzo?quote:
Wil je dat ?quote:
Nee, een zoen op je voorhoofd van mij!quote:
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef jackson het volgende:
Wil je dat ?
EINDELIJK!!!quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef AirwiN het volgende:
Nee, een zoen op je voorhoofd van mij!
Ik ben bang dat Trent dat eloquenter kan dan ikquote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is zó onwijs vrijdagmiddag. Doe maar vertellen.
Nee hoor. Het ging over zuigen. Zo boeiend is dat niet.quote:Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef mcDavid het volgende:
Mis ik het interessante gedeelte weer? [afbeelding]
Lit, ik ben nu diep, diep, diep teleurgesteld.quote:Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef Litpho het volgende:
Ik ben bang dat Trent dat eloquenter kan dan ik.
Story of my lifequote:Op maandag 17 september 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lit, ik ben nu diep, diep, diep teleurgesteld.
Dat is een leuk nummer, maar van wie ook alweer.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. Het ging over zuigen. Zo boeiend is dat niet.
Wat voor moois heb jij meegemaakt?quote:
Niet zoveel eigenlijk. Behalve dan dat mijn psychologe (quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor moois heb jij meegemaakt?
Bwech, hoofdpijn... Daar heb ik ook al een paar dagen last van...quote:Op maandag 17 september 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk. Behalve dan dat mijn psychologe () nu al veel vertrouwen in me heeft.
Verder ben ik nu erg moe en heb ik hoofdpijn, dus ik ga zo maar even aan de verdovende middelen.
Verdovende middelen zijn ook mooi.![]()
Dan doen we het ook maar nietquote:
Ach ja... Vandaag maar vroeg naar huis... Komt wel goed! Wat voor verdovende middelen heb je?quote:Op maandag 17 september 2007 15:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Meerdere dagen hoofdpijn is al helemaal een hel.
Ja, ik vond een halve dag zaterdag al ergquote:Op maandag 17 september 2007 15:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Gatverdammequote:Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo maar eens een vriendelijk briefje schrijven aan de mongolen wiens vuilnis in de hal een geur van dood en verderf staan te verspreiden.
Ibuprofen 400 mg.quote:Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja... Vandaag maar vroeg naar huis... Komt wel goed! Wat voor verdovende middelen heb je?![]()
Ibuprofen FTW!quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ibuprofen 400 mg.
En voor het betere werk heb ik nog ibu van de kaakchirurg over, dat is nog wat heftiger.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ibuprofen FTW!
Goed spul inderdaad!
Aardig genoeg?quote:Aan degene(n) wiens vuilnis hier beneden een geur van dood en verderf staat te verspreiden:
Zet het eens buiten, daar waar af en toe wat vuilnismannen zo vriendelijk zijn om die gore troep mee te nemen.
Dat kan op:
Elke dinsdagavond na 22.00 u
Elke woensdagochtend
Gelegenheid genoeg dus.
Namens ieders gezondheid en leefgenot, hartelijk bedankt!
Je moet het ook niet heel vaak gebruiken nee.quote:Op maandag 17 september 2007 15:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
daar krijg ik zo een last van mn maag van
Phoe, die heb ik echt nog nooit op volgens mij....quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ibuprofen 400 mg.
En voor het betere werk heb ik nog ibu van de kaakchirurg over, dat is nog wat heftiger.
Zo ben ik.quote:
ik krijg het al als ik er 2 gebruikquote:Op maandag 17 september 2007 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je moet het ook niet heel vaak gebruiken nee.
Daar krijg je wel een beetje een fuzzy gevoel van ja.quote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Phoe, die heb ik echt nog nooit op volgens mij....
Goed spul begrijp ik ?!
ik had toen van de kaakchirurg ook ibu gehad, 600mgquote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Phoe, die heb ik echt nog nooit op volgens mij....
Goed spul begrijp ik ?!
Straks hangt dit briefje eronder...quote:
quote:Beste brievenschrijfster,
De tijd die je nu hebt besteed aan het schrijven van dit briefje, had je ook kunnen besteden aan het buiten zetten van dit vuilnis. Dan was het probleem meteen opgelost.
Groet,
De buren!
Wel vervelend zeg, maar ik hoor het vaker.quote:Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik krijg het al als ik er 2 gebruik
Zou me niets verbazen!quote:Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks hangt dit briefje eronder...
[..]
Dat zou heel erg zijn...quote:
Elke paar maanden gaat de levensstandaard hier omlaag tegenwoordig, dus helaas.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 15:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Je moet Airwin aaien, die heeft er al een paar dagen last van!quote:
Ohw.quote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Je moet Airwin aaien, die heeft er al een paar dagen last van!
Hé hoe was jouw Utrecht tripdipmuziekding avondje trouwens?quote:
Heilig!quote:Op maandag 17 september 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé hoe was jouw Utrecht tripdipmuziekding avondje trouwens?
Tofquote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef jackson het volgende:
Heilig!
Beetje veel bier gedronken alleen... vandaar die hoofdpijn de volgende dag denk ik. Maar het was toffer dan ik verwacht had
![]()
Yesch... kwam nog een klasgenoot tegen van de MAVO die ik 10 jaar niet gezien had. Wel grappig allemaal ja.... Utrecht is altijd wel tofquote:
Ohw lek. Ik kwam dit weekend ook allemaal mensen tegen van voor 2007. Tijdens Breda Barst.quote:Op maandag 17 september 2007 16:03 schreef jackson het volgende:
Yesch... kwam nog een klasgenoot tegen van de MAVO die ik 10 jaar niet gezien had. Wel grappig allemaal ja.... Utrecht is altijd wel tof
Ach, meestal wel tochquote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw lek. Ik kwam dit weekend ook allemaal mensen tegen van voor 2007. Tijdens Breda Barst.
Altijd leuk, of juist niet..
Goed punt.quote:Op maandag 17 september 2007 16:19 schreef jackson het volgende:
Ach, meestal wel toch. Ik vind het altijd wel leuk hoor...
En de mensen die je niet wil spreken spreek je gewoon niet aan![]()
Ik dacht al zoietsquote:Op maandag 17 september 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt.
Lek moest trouwens leuk zijn.
Oeh, dat wil ik ook weten.quote:
Dat is bijna lijfbangen te noemen.quote:
Thanks.quote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Tof dat je eerste dag zo goed ging dawg.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:54 schreef Aarti het volgende:
waarom zo delirisch?
Que?quote:U hebt gezocht op delirisch:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Het is dawg, jeweetogg!quote:Op maandag 17 september 2007 16:54 schreef Aarti het volgende:
waarom zo delirisch?
Jep. Het was eerlijk gezegd ook best wel relax weer. Hoe is het met jou re-integratie eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Ohw je bent weer begonnen dawg? Nice.
Mja, wel goedquote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef dawg het volgende:
Jep. Het was eerlijk gezegd ook best wel relax weer. Hoe is het met jou re-integratie eigenlijk?
Behalve vandaag zeker?quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, wel goed. Deze week 4 uur per dag.
Ik ging maar uit van een ander woordquote:
Ja, zover was ik ook, maar Aarti is een beetje een raar meisje.quote:Op maandag 17 september 2007 17:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ging maar uit van een ander woord
ly·risch (bn.)
1 van de aard van lyriek, tot de lyriek behorend
2 bevlogen, enthousiast => laaiend enthousiast, wild enthousiast
mijn woordenboek zegt daarbij alleen maar: ijlend, uitzinnig en razend.quote:Op maandag 17 september 2007 17:03 schreef Aarti het volgende:
delirisch is toch gewoon de vertaling van delirious?
Delirious --> an acute mental disturbance characterized by confused thinking and disrupted attention usually accompanied by disordered speech and hallucinations.quote:Op maandag 17 september 2007 17:03 schreef Aarti het volgende:
delirisch is toch gewoon de vertaling van delirious?
Problemen!quote:Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef AirwiN het volgende:
Het is acht over zes en nog geen post van Q...![]()
Ik dacht al, wat is dat voor een gloed daar aan de horizon.quote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Hime het volgende:
[..]
That's my man![]()
Zie mij glunderen van trots
Nieuwe baan. Nog meer reden voor een feestje. Ik ga er een bierwosrtje op etenquote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
Nieuwe baan is tof.
Morgen eerste borrel.
quote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Hime het volgende:
[..]
That's my man![]()
Zie mij glunderen van trots
Da's een koreaanse atoombom...quote:Op maandag 17 september 2007 18:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is dat voor een gloed daar aan de horizon.
Hoe laat?quote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
Nieuwe baan is tof.
Morgen eerste borrel.
Whehehe. Hét ouwe lullen café van Bredaquote:Op maandag 17 september 2007 18:52 schreef JDude het volgende:
Half zes, café De Bommel, Breda.
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef mcDavid het volgende:
Ik neem aan dat er gratis bier is?
En het heeft gesmaakt, mag ik hopen?quote:
Gelukkig welquote:Op maandag 17 september 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En het heeft gesmaakt, mag ik hopen?
Hoi! Hoe is het?quote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Is dit je beroepstrots aan het woord?quote:Op maandag 17 september 2007 19:06 schreef JDude het volgende:
>120 km. file om zeven uur. RIP aan de nabestaanden en hulde aan mijn fiets.
De illusie dat het fileprobleem op te lossen is, heb ik reeds lang laten varenquote:Op maandag 17 september 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
Is dit je beroepstrots aan het woord?.
Het was inderdaad wel druk, maar ik was toch nog op tijd wel thuisquote:Op maandag 17 september 2007 19:06 schreef JDude het volgende:
>120 km. file om zeven uur. RIP aan de nabestaanden en hulde aan mijn fiets.
Niet oplossen is één ding. Proberen het Nederlandse wegennet het klokje rond te spelen een ander.quote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
De illusie dat het fileprobleem op te lossen is heb ik reeds lang laten varen.
^Q^.quote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
Bier drinken op kosten van de baas is goed.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ik voel mij niet zo lekker, verder wel goed geloof ik.
Ja, dat vroeg ik me gisteren ook al af.quote:Op maandag 17 september 2007 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
leeft CL nog? al tijdje niet gezien...
Alles goed, roept ze hier vanuit de slaapkamer...quote:Op maandag 17 september 2007 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat haar eens vrij!quote:Op maandag 17 september 2007 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed, roept ze hier vanuit de slaapkamer...![]()
Goeie vraagquote:Op maandag 17 september 2007 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat verbaast me dan weer niet.quote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat vastgebonden liggen vindt ze veul te lekker![]()
Zou jij CL vrijlaten als je d'r thuis zou hebben? Precies, wij dus ook niet!quote:
Daar zit wat in.quote:Op maandag 17 september 2007 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou jij CL vrijlaten als je d'r thuis zou hebben? Precies, wij dus ook niet!
Meer dan een euro heb ik niet hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 19:26 schreef Hime het volgende:
[..]
Je mag wel langskomen. Tegen vergoeding...
1 Euro? Dan mag je alleen 'hallo' roepen door de brievenbus...quote:
AirwiN zegt metroman.quote:Op maandag 17 september 2007 19:27 schreef Litpho het volgende:
Zeg Hime, wat was dat gisteren met twijfelen aan mij?
Da's niet erg, Air en ik weten het zeker, jij bent degene die twijfeltquote:Op maandag 17 september 2007 19:31 schreef Hime het volgende:
[..]
AirwiN zegt metroman.
Hime zegt homo.
"Hoi CL!"quote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1 Euro? Dan mag je alleen 'hallo' roepen door de brievenbus...![]()
Laten kijken is leuker... Tantalus enzoquote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1 Euro? Dan mag je alleen 'hallo' roepen door de brievenbus...![]()
Je hebt de schijn tegen. Ik heb nog maar 1 voorval nodig om me te overtuigenquote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's niet erg, Air en ik weten het zeker, jij bent degene die twijfelt.
Was dat voor of nadat je hoorde dat ik speciaal voor een musical naar Londen ben gegaan?quote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef Hime het volgende:
[..]
Je hebt de schijn tegen. Ik heb nog maar 1 voorval nodig om me te overtuigen
Voor één euro mag hij zijn ogen niet op het bevallige lichaam van CL laten vallen...quote:Op maandag 17 september 2007 19:33 schreef Hime het volgende:
[..]
Laten kijken is leuker... Tantalus enzo
quote:Op maandag 17 september 2007 19:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je hoorde dat ik speciaal voor een musical naar Londen ben gegaan?.
CL.quote:Op maandag 17 september 2007 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor één euro mag hij zijn ogen niet op het bevallige lichaam van CL laten vallen...![]()
Ze mag d'r kleren aanhoudenquote:Op maandag 17 september 2007 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor één euro mag hij zijn ogen niet op het bevallige lichaam van CL laten vallen...![]()
Je gefingeerde teleurstelling gebaseerd op een onbewezen hypothese is roerend.quote:
Ik doe niet aan wetenschapquote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je gefingeerde teleurstelling gebaseerd op een onbewezen hypothese is roerend.
Q en ik hadden het gisteren nog over je.quote:
CLquote:
Over CL is al genoeg gepraat. Wordt het inmiddels niet eens tijd voor actie?quote:Op maandag 17 september 2007 19:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Q en ik hadden het gisteren nog over je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |