Ik mocht vandaag een halfuur later.quote:Op maandag 17 september 2007 06:51 schreef Q. het volgende:
Dat opstaan gaat ook weer veel moeilijker nu het 's ochtends weer gewoon donker is.
Het is weer terug?quote:Op maandag 17 september 2007 08:21 schreef Q. het volgende:
Ah, internet via via doet het vandaag een beetje: vrijdag had hij er geen zin in.
Ah oké.quote:Op maandag 17 september 2007 08:32 schreef Q. het volgende:
Nee, maar wel via Citrix, ik ben de enige van de afdeling die er via deze omweg op kan. Met moeite. En vrijdag werkte het niet. Vaak werkt het niet. Maar beter dan niets..
Ik ga het niemand vertellen, ik ben wel gek.quote:Op maandag 17 september 2007 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Iedereen komt nu aan jouw bureau om wat op te zoeken?
quote:Op maandag 17 september 2007 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga het niemand vertellen, ik ben wel gek.![]()
Ik ben al meer dan drie uur op. Mijn medelijden met jou is beperkt.quote:Op maandag 17 september 2007 07:34 schreef Anthraxx het volgende:
Vroeg...
Goedemorgenquote:Op maandag 17 september 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Lith en Godt. [afbeelding]
En J.!.
Nope. Nooit op maandag.quote:
Nice nice....quote:
Het dansende duo?quote:Op maandag 17 september 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Lith en Godt. [afbeelding]
Whehehe. Misschien dat ik vanaf 1 januari ook op maandagen ga werken, maar dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 17 september 2007 09:27 schreef jackson het volgende:
Nice nice....
Ik zou eigenlijk ook nog een dag moeten revalideren... maarja, het mag niet zo zijn![]()
Why notquote:
Misschien dat ik vanaf 1 januari ga stoppen met maandagen werkenquote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Misschien dat ik vanaf 1 januari ook op maandagen ga werken, maar dat weet ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |