quote:Op maandag 17 september 2007 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd AirwiN!
Bedankt!quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik had beloofd te stofzuigen. Maar ik heb geen zin. Dus, vertel eens iets leuks jullie.
Heb je dat gehoord van die naïeve jongen uit Breda die na een half jaar ging samenwonen met zijn vriendinnetje? Zij was zo goed in de huishouding dacht hij. Nu wonen ze samen en belooft ze van alles, maar voert geen reet meer uit de hele dag...quote:Op maandag 17 september 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik had beloofd te stofzuigen. Maar ik heb geen zin. Dus, vertel eens iets leuks jullie.
Da's zo onwaar.quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef AirwiN het volgende:
Heb je dat gehoord van die naïeve jongen uit Breda die na een half jaar ging samenwonen met zijn vriendinnetje? Zij was zo goed in de huishouding dacht hij. Nu wonen ze samen en belooft ze van alles, maar voert geen reet meer uit de hele dag...
Dan ben je mooi genaaid als naïeve jongen!![]()
Zolang die naïeve jongen het maar gelooft, toch?quote:
Ik ga alquote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Zolang die naïeve jongen het maar gelooft, toch?
Voelde je je aangesproken ondanks dat het een algemeen omschreven anekdote was?quote:
Mja nja. Ik had het beloofdquote:Op maandag 17 september 2007 14:27 schreef AirwiN het volgende:
Voelde je je aangesproken ondanks dat het een algemeen omschreven anekdote was?![]()
Mag ik vragen hoe je dat precies voor je ziet?quote:
Toch geloof ik hetquote:
Dat is meer iets voor vrijdagmiddag, denk je ook niet?quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dat precies voor je ziet?
Nee, het waren ongeveer 3 maanden, in plaats van een half jaar.quote:
Het is zó onwijs vrijdagmiddag. Doe maar vertellen.quote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef Litpho het volgende:
Dat is meer iets voor vrijdagmiddag, denk je ook niet?.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, het waren ongeveer 3 maanden, in plaats van een half jaar.
Goed gedaan!quote:Op maandag 17 september 2007 14:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat ging nog vrij snel.
Krijg ik nu een diploma ofzo?quote:
Wil je dat ?quote:
Nee, een zoen op je voorhoofd van mij!quote:
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef jackson het volgende:
Wil je dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |