Zeg dat... Vanaaf maar even de kloon MBAirwiN aanmaken!quote:
Het is voor je status wel goed dat je normale username niet met een O begint.quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat... Vanaaf maar even de kloon MBAirwiN aanmaken!
quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat... Vanaaf maar even de kloon MBAirwiN aanmaken!
Koningquote:
Drs.Pquote:Op maandag 17 september 2007 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
Als jij die kloon aanmaakt dan maak ik drs. P aan.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 12:01 schreef jackson het volgende:
Iemand enig idee welke studie voordat we hem straks feliciteren en hij een snelcursus pottenbakken gedaan heeft![]()
Zou MBAirwin misschien een hint bevatten?quote:Op maandag 17 september 2007 12:01 schreef jackson het volgende:
Iemand enig idee welke studie voordat we hem straks feliciteren en hij een snelcursus pottenbakken gedaan heeft![]()
En hij wordt trots en blij van onze felicitaties ?!quote:Op maandag 17 september 2007 12:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maakt het uit voor een felicitatie?
Als hij maar trots en blij is.
Was me opgevallen maar kon er zo snel even geen studie aan koppelenquote:Op maandag 17 september 2007 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou MBAirwin misschien een hint bevatten?
Master of Business Administration.quote:Op maandag 17 september 2007 12:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Was me opgevallen maar kon er zo snel even geen studie aan koppelen
Dan wordt het gewoon doctorandus P.quote:
Boekhouder.quote:Op maandag 17 september 2007 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Master of Business Administration.![]()
Gefeliciteerd!quote:
Als dat zo was dan had ik beter Moderne Bedrijf Administratie kunnen gaan studeren...quote:
Ergens verbaast dat me nietquote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo was dan had ik beter Moderne Bedrijf Administratie kunnen gaan studeren...
En ja, dat bestaat echt en ja die profileren zich met MBA...
Mij ook niet, ik was alleen verbaasd toen iemand uit mijn omgeving trots vertelde dat hij ermee bezig was. Zijn voorgeschiedenis is niet zodanig, dat dat een logische keus leek. Totdat ik hoorde waar bij hem die letters voor stonden...quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd AirwiN!
Bedankt!quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik had beloofd te stofzuigen. Maar ik heb geen zin. Dus, vertel eens iets leuks jullie.
Heb je dat gehoord van die naïeve jongen uit Breda die na een half jaar ging samenwonen met zijn vriendinnetje? Zij was zo goed in de huishouding dacht hij. Nu wonen ze samen en belooft ze van alles, maar voert geen reet meer uit de hele dag...quote:Op maandag 17 september 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik had beloofd te stofzuigen. Maar ik heb geen zin. Dus, vertel eens iets leuks jullie.
Da's zo onwaar.quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef AirwiN het volgende:
Heb je dat gehoord van die naïeve jongen uit Breda die na een half jaar ging samenwonen met zijn vriendinnetje? Zij was zo goed in de huishouding dacht hij. Nu wonen ze samen en belooft ze van alles, maar voert geen reet meer uit de hele dag...
Dan ben je mooi genaaid als naïeve jongen!![]()
Zolang die naïeve jongen het maar gelooft, toch?quote:
Ik ga alquote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Zolang die naïeve jongen het maar gelooft, toch?
Voelde je je aangesproken ondanks dat het een algemeen omschreven anekdote was?quote:
Mja nja. Ik had het beloofdquote:Op maandag 17 september 2007 14:27 schreef AirwiN het volgende:
Voelde je je aangesproken ondanks dat het een algemeen omschreven anekdote was?![]()
Mag ik vragen hoe je dat precies voor je ziet?quote:
Toch geloof ik hetquote:
Dat is meer iets voor vrijdagmiddag, denk je ook niet?quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dat precies voor je ziet?
Nee, het waren ongeveer 3 maanden, in plaats van een half jaar.quote:
Het is zó onwijs vrijdagmiddag. Doe maar vertellen.quote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef Litpho het volgende:
Dat is meer iets voor vrijdagmiddag, denk je ook niet?.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, het waren ongeveer 3 maanden, in plaats van een half jaar.
Goed gedaan!quote:Op maandag 17 september 2007 14:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat ging nog vrij snel.
Krijg ik nu een diploma ofzo?quote:
Wil je dat ?quote:
Nee, een zoen op je voorhoofd van mij!quote:
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef jackson het volgende:
Wil je dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |