Je moet het ook niet heel vaak gebruiken nee.quote:Op maandag 17 september 2007 15:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
daar krijg ik zo een last van mn maag van
Phoe, die heb ik echt nog nooit op volgens mij....quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ibuprofen 400 mg.
En voor het betere werk heb ik nog ibu van de kaakchirurg over, dat is nog wat heftiger.
Zo ben ik.quote:
ik krijg het al als ik er 2 gebruikquote:Op maandag 17 september 2007 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je moet het ook niet heel vaak gebruiken nee.
Daar krijg je wel een beetje een fuzzy gevoel van ja.quote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Phoe, die heb ik echt nog nooit op volgens mij....
Goed spul begrijp ik ?!
ik had toen van de kaakchirurg ook ibu gehad, 600mgquote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Phoe, die heb ik echt nog nooit op volgens mij....
Goed spul begrijp ik ?!
Straks hangt dit briefje eronder...quote:
quote:Beste brievenschrijfster,
De tijd die je nu hebt besteed aan het schrijven van dit briefje, had je ook kunnen besteden aan het buiten zetten van dit vuilnis. Dan was het probleem meteen opgelost.
Groet,
De buren!
Wel vervelend zeg, maar ik hoor het vaker.quote:Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik krijg het al als ik er 2 gebruik
Zou me niets verbazen!quote:Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks hangt dit briefje eronder...
[..]
Dat zou heel erg zijn...quote:
Elke paar maanden gaat de levensstandaard hier omlaag tegenwoordig, dus helaas.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 15:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Meerdere dagen hoofdpijn is al helemaal een hel.
Je moet Airwin aaien, die heeft er al een paar dagen last van!quote:
Ohw.quote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Je moet Airwin aaien, die heeft er al een paar dagen last van!
Hé hoe was jouw Utrecht tripdipmuziekding avondje trouwens?quote:
Heilig!quote:Op maandag 17 september 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé hoe was jouw Utrecht tripdipmuziekding avondje trouwens?
Tofquote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef jackson het volgende:
Heilig!
Beetje veel bier gedronken alleen... vandaar die hoofdpijn de volgende dag denk ik. Maar het was toffer dan ik verwacht had
![]()
Yesch... kwam nog een klasgenoot tegen van de MAVO die ik 10 jaar niet gezien had. Wel grappig allemaal ja.... Utrecht is altijd wel tofquote:
Ohw lek. Ik kwam dit weekend ook allemaal mensen tegen van voor 2007. Tijdens Breda Barst.quote:Op maandag 17 september 2007 16:03 schreef jackson het volgende:
Yesch... kwam nog een klasgenoot tegen van de MAVO die ik 10 jaar niet gezien had. Wel grappig allemaal ja.... Utrecht is altijd wel tof
Ach, meestal wel tochquote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw lek. Ik kwam dit weekend ook allemaal mensen tegen van voor 2007. Tijdens Breda Barst.
Altijd leuk, of juist niet..
Goed punt.quote:Op maandag 17 september 2007 16:19 schreef jackson het volgende:
Ach, meestal wel toch. Ik vind het altijd wel leuk hoor...
En de mensen die je niet wil spreken spreek je gewoon niet aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |