EINDELIJK!!!quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef AirwiN het volgende:
Nee, een zoen op je voorhoofd van mij!
Ik ben bang dat Trent dat eloquenter kan dan ikquote:Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is zó onwijs vrijdagmiddag. Doe maar vertellen.
Nee hoor. Het ging over zuigen. Zo boeiend is dat niet.quote:Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef mcDavid het volgende:
Mis ik het interessante gedeelte weer? [afbeelding]
Lit, ik ben nu diep, diep, diep teleurgesteld.quote:Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef Litpho het volgende:
Ik ben bang dat Trent dat eloquenter kan dan ik.
Story of my lifequote:Op maandag 17 september 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lit, ik ben nu diep, diep, diep teleurgesteld.
Dat is een leuk nummer, maar van wie ook alweer.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. Het ging over zuigen. Zo boeiend is dat niet.
Wat voor moois heb jij meegemaakt?quote:
Niet zoveel eigenlijk. Behalve dan dat mijn psychologe (quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor moois heb jij meegemaakt?
Bwech, hoofdpijn... Daar heb ik ook al een paar dagen last van...quote:Op maandag 17 september 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk. Behalve dan dat mijn psychologe () nu al veel vertrouwen in me heeft.
Verder ben ik nu erg moe en heb ik hoofdpijn, dus ik ga zo maar even aan de verdovende middelen.
Verdovende middelen zijn ook mooi.![]()
Dan doen we het ook maar nietquote:
Ach ja... Vandaag maar vroeg naar huis... Komt wel goed! Wat voor verdovende middelen heb je?quote:Op maandag 17 september 2007 15:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Meerdere dagen hoofdpijn is al helemaal een hel.
Ja, ik vond een halve dag zaterdag al ergquote:Op maandag 17 september 2007 15:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Meerdere dagen hoofdpijn is al helemaal een hel.
Gatverdammequote:Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo maar eens een vriendelijk briefje schrijven aan de mongolen wiens vuilnis in de hal een geur van dood en verderf staan te verspreiden.
Ibuprofen 400 mg.quote:Op maandag 17 september 2007 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach ja... Vandaag maar vroeg naar huis... Komt wel goed! Wat voor verdovende middelen heb je?![]()
Ibuprofen FTW!quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ibuprofen 400 mg.
En voor het betere werk heb ik nog ibu van de kaakchirurg over, dat is nog wat heftiger.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ibuprofen FTW!
Goed spul inderdaad!
Aardig genoeg?quote:Aan degene(n) wiens vuilnis hier beneden een geur van dood en verderf staat te verspreiden:
Zet het eens buiten, daar waar af en toe wat vuilnismannen zo vriendelijk zijn om die gore troep mee te nemen.
Dat kan op:
Elke dinsdagavond na 22.00 u
Elke woensdagochtend
Gelegenheid genoeg dus.
Namens ieders gezondheid en leefgenot, hartelijk bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |