Ik dacht al zoietsquote:Op maandag 17 september 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt.
Lek moest trouwens leuk zijn.
Oeh, dat wil ik ook weten.quote:
Dat is bijna lijfbangen te noemen.quote:
Thanks.quote:Op maandag 17 september 2007 16:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Tof dat je eerste dag zo goed ging dawg.
quote:Op maandag 17 september 2007 16:54 schreef Aarti het volgende:
waarom zo delirisch?
Que?quote:U hebt gezocht op delirisch:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Het is dawg, jeweetogg!quote:Op maandag 17 september 2007 16:54 schreef Aarti het volgende:
waarom zo delirisch?
Jep. Het was eerlijk gezegd ook best wel relax weer. Hoe is het met jou re-integratie eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
Ohw je bent weer begonnen dawg? Nice.
Mja, wel goedquote:Op maandag 17 september 2007 16:57 schreef dawg het volgende:
Jep. Het was eerlijk gezegd ook best wel relax weer. Hoe is het met jou re-integratie eigenlijk?
Behalve vandaag zeker?quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, wel goed. Deze week 4 uur per dag.
Ik ging maar uit van een ander woordquote:
Ja, zover was ik ook, maar Aarti is een beetje een raar meisje.quote:Op maandag 17 september 2007 17:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ging maar uit van een ander woord
ly·risch (bn.)
1 van de aard van lyriek, tot de lyriek behorend
2 bevlogen, enthousiast => laaiend enthousiast, wild enthousiast
mijn woordenboek zegt daarbij alleen maar: ijlend, uitzinnig en razend.quote:Op maandag 17 september 2007 17:03 schreef Aarti het volgende:
delirisch is toch gewoon de vertaling van delirious?
Delirious --> an acute mental disturbance characterized by confused thinking and disrupted attention usually accompanied by disordered speech and hallucinations.quote:Op maandag 17 september 2007 17:03 schreef Aarti het volgende:
delirisch is toch gewoon de vertaling van delirious?
Problemen!quote:Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef AirwiN het volgende:
Het is acht over zes en nog geen post van Q...![]()
Ik dacht al, wat is dat voor een gloed daar aan de horizon.quote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Hime het volgende:
[..]
That's my man![]()
Zie mij glunderen van trots
Nieuwe baan. Nog meer reden voor een feestje. Ik ga er een bierwosrtje op etenquote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
Nieuwe baan is tof.
Morgen eerste borrel.
quote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Hime het volgende:
[..]
That's my man![]()
Zie mij glunderen van trots
Da's een koreaanse atoombom...quote:Op maandag 17 september 2007 18:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is dat voor een gloed daar aan de horizon.
Hoe laat?quote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
Nieuwe baan is tof.
Morgen eerste borrel.
Whehehe. Hét ouwe lullen café van Bredaquote:Op maandag 17 september 2007 18:52 schreef JDude het volgende:
Half zes, café De Bommel, Breda.
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef mcDavid het volgende:
Ik neem aan dat er gratis bier is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |