Gelukkig welquote:Op maandag 17 september 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En het heeft gesmaakt, mag ik hopen?
Hoi! Hoe is het?quote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Is dit je beroepstrots aan het woord?quote:Op maandag 17 september 2007 19:06 schreef JDude het volgende:
>120 km. file om zeven uur. RIP aan de nabestaanden en hulde aan mijn fiets.
De illusie dat het fileprobleem op te lossen is, heb ik reeds lang laten varenquote:Op maandag 17 september 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
Is dit je beroepstrots aan het woord?.
Het was inderdaad wel druk, maar ik was toch nog op tijd wel thuisquote:Op maandag 17 september 2007 19:06 schreef JDude het volgende:
>120 km. file om zeven uur. RIP aan de nabestaanden en hulde aan mijn fiets.
Niet oplossen is één ding. Proberen het Nederlandse wegennet het klokje rond te spelen een ander.quote:Op maandag 17 september 2007 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
De illusie dat het fileprobleem op te lossen is heb ik reeds lang laten varen.
^Q^.quote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
Bier drinken op kosten van de baas is goed.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ik voel mij niet zo lekker, verder wel goed geloof ik.
Ja, dat vroeg ik me gisteren ook al af.quote:Op maandag 17 september 2007 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
leeft CL nog? al tijdje niet gezien...
Alles goed, roept ze hier vanuit de slaapkamer...quote:Op maandag 17 september 2007 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat haar eens vrij!quote:Op maandag 17 september 2007 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed, roept ze hier vanuit de slaapkamer...![]()
Goeie vraagquote:Op maandag 17 september 2007 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat verbaast me dan weer niet.quote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat vastgebonden liggen vindt ze veul te lekker![]()
Zou jij CL vrijlaten als je d'r thuis zou hebben? Precies, wij dus ook niet!quote:
Daar zit wat in.quote:Op maandag 17 september 2007 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou jij CL vrijlaten als je d'r thuis zou hebben? Precies, wij dus ook niet!
Meer dan een euro heb ik niet hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 19:26 schreef Hime het volgende:
[..]
Je mag wel langskomen. Tegen vergoeding...
1 Euro? Dan mag je alleen 'hallo' roepen door de brievenbus...quote:
AirwiN zegt metroman.quote:Op maandag 17 september 2007 19:27 schreef Litpho het volgende:
Zeg Hime, wat was dat gisteren met twijfelen aan mij?
Da's niet erg, Air en ik weten het zeker, jij bent degene die twijfeltquote:Op maandag 17 september 2007 19:31 schreef Hime het volgende:
[..]
AirwiN zegt metroman.
Hime zegt homo.
"Hoi CL!"quote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1 Euro? Dan mag je alleen 'hallo' roepen door de brievenbus...![]()
Laten kijken is leuker... Tantalus enzoquote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1 Euro? Dan mag je alleen 'hallo' roepen door de brievenbus...![]()
Je hebt de schijn tegen. Ik heb nog maar 1 voorval nodig om me te overtuigenquote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's niet erg, Air en ik weten het zeker, jij bent degene die twijfelt.
Was dat voor of nadat je hoorde dat ik speciaal voor een musical naar Londen ben gegaan?quote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef Hime het volgende:
[..]
Je hebt de schijn tegen. Ik heb nog maar 1 voorval nodig om me te overtuigen
Voor één euro mag hij zijn ogen niet op het bevallige lichaam van CL laten vallen...quote:Op maandag 17 september 2007 19:33 schreef Hime het volgende:
[..]
Laten kijken is leuker... Tantalus enzo
quote:Op maandag 17 september 2007 19:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je hoorde dat ik speciaal voor een musical naar Londen ben gegaan?.
CL.quote:Op maandag 17 september 2007 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor één euro mag hij zijn ogen niet op het bevallige lichaam van CL laten vallen...![]()
Ze mag d'r kleren aanhoudenquote:Op maandag 17 september 2007 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor één euro mag hij zijn ogen niet op het bevallige lichaam van CL laten vallen...![]()
Je gefingeerde teleurstelling gebaseerd op een onbewezen hypothese is roerend.quote:
Ik doe niet aan wetenschapquote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je gefingeerde teleurstelling gebaseerd op een onbewezen hypothese is roerend.
Q en ik hadden het gisteren nog over je.quote:
CLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |