Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 16 september 2007 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Iris van LadyS ook zo onwijs leuk!![]()
Lekker stoicijns overal tussendoor banjerend, heerlijk!
Dat ben ik weer met je eens.quote:Op zondag 16 september 2007 19:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens![]()
En wat een mooie buik heb je zeg
Yepz de oudstequote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ynske dat is toch een van de dochters van Buzzer? Wat een heerlijk eigenwijs koppie heeft ze toch
quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ynske dat is toch een van de dochters van Buzzer? Wat een heerlijk eigenwijs koppie heeft ze toch
wat ben ik lenig he ?quote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo en Ruud samen op de fotoen LadyBos, mooie knie heb je en lekker ook
Even een opmerking over Buzzer, ik moest elke keer zo lachen als hij vol overtuiging op de grond neerstreek om een mooi kiekje te maken en vervolgens toch wat lastig weer overeind kwamFotograaf zijn op zo'n dag als vandaag lijkt me werkelijk waar slopend. Ik was al behoorlijk moe toen ik thuis kwam, kun je nagaan als je ook nog eens her en der achter kindjes aan moet hollen, over de grond kruipt etc.
Ik doe aan jeu de boules. De club zit bij mij op de hoek van de straat, dichterbij kon ik geen hobby vindenquote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef m@x het volgende:
Buzzer, wat doen die jeu de bouleballen eigenlijk in je avatar? Dat wilde ik je vanmiddag al vragen, maar ik ben het helemaal vergeten.
Ah, nog eentjequote:Op zondag 16 september 2007 21:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik doe aan jeu de boules. De club zit bij mij op de hoek van de straat, dichterbij kon ik geen hobby vinden
wat had hij voor kleren aan?quote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Icaä het volgende:
Psst Yoni, fotootje van David, please??
Moet ze nog even bewerkenquote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Icaä het volgende:
Psst Yoni, fotootje van David, please??
Suus wilt altijd meedoen en pakt de ballen weg...quote:Op zondag 16 september 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik had het 'boulodrome' daar ook al gezien idd Ireth!
sorry die heb ik nietquote:Op zondag 16 september 2007 21:14 schreef Icaä het volgende:
Oranje T-shirt, beige broek. Dat jochie dat steeds wegliep
ja hoor, is geen probleem.quote:Op zondag 16 september 2007 17:43 schreef Ynske het volgende:
mag Piet ook online?
Klinkt als Jaydenquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry die heb ik niet
ik heb overigens nog een blond manneke waar ik de naam niet van weet
met een horizontaa gestreept shirtje en een oranje broek
da's Jaydenquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry die heb ik niet
ik heb overigens nog een blond manneke waar ik de naam niet van weet
met een horizontaa gestreept shirtje en een oranje broek
Ik vond hem zo schattig! Hoe die samen met Suus in het tentje aan het spelen wasquote:
wiwoquote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen vind wiwo lief wiwo wiwwi ( ofwel milo met winnie)
Dankjequote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat is Ruud trouwens een heerlijk ventje Karin
quote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Ireth het volgende:
Kwam aan met volle tas en ging heen met lege tasKheb weer ruimte in de kast van Suus
Het klinkt ook zo lief zoals ie het zegtquote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef texelonia het volgende:
Noah kon zich Suus nog van vorige keer herinneren trouwens. Hij noemt haar nog steeds "Suussie"
ik zit met smart te wachten op de foto in het tentje met Amber, Kai en Djulianquote:Op zondag 16 september 2007 21:49 schreef Ireth het volgende:
Over Suus gesproken, ik F5 me een ringvingerbreuk! Waar blijven al die foto's nu
quote:Op zondag 16 september 2007 21:50 schreef jessie het volgende:
Ja iemand nog een Bo of Jans in de aanbieding?
Met die lollies. Volgens mij zat grote Amber daar ook bijquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zit met smart te wachten op de foto in het tentje met Amber, Kai en Djulian
Wat een stelletje slavendrijvers zijn we eigenlijk dat je nu pas een hapje eten kunt nemenquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat een stelletje slavendrijvers zijn we eigenlijk dat je nu pas een hapje eten kunt nemen
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 16 september 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
arwen staat er ook super op, mooie meid aan 't worden zeg! 't is dat je me verteld had dat 't juist niet zo best gaat met haar eten & gewicht, evenstar, maar dat had ik er niet aan afgezien!
Sven vond het wel leuk, die wilde opeens snoepjes gaan uitdelen aan iedereen. Ze lijken qua gedrag echt wel op elkaar he (qua uiterlijk niet echtquote:Op zondag 16 september 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
easy ook eindelijk es ontmoet, en dan natuurlijk bijna niet gesproken.hoe vond sven 't? (piet zei op de heenweg in de trein ook nog "ach, ik vind 't wel fijn dat we zo laat zijn, misschien zijn alle kindjes al weg dan kan ik lekker overal mee spelen in de speeltuin."
).
ojaah, och arm, was hij dat, met die tand door de lip? of was er iets anders gebeurd?quote:Op zondag 16 september 2007 22:03 schreef easy-going het volgende:
Hij heeft niet echt veel gespeeld, en toen hij even lekker aan het spelen was ging het mismaar daar heeft hij gelukkig geen last meer van.
ja, dat was Sven.quote:Op zondag 16 september 2007 22:05 schreef bixister het volgende:
[..]
ojaah, och arm, was hij dat, met die tand door de lip? of was er iets anders gebeurd?
Ik dacht het ook te zienquote:Op zondag 16 september 2007 22:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
En Vicky (hoorde pas later dat jij Vicky was), ik heb nog niet in Milo's mondje kunnen kijken, maar ik ben benieuwd of je het goed hebt gezien dat Milo inderdaad twee tandjes begint te krijgen.
quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef Macka66 het volgende:
Wij hebben ook genoten! Lucie heeft weer haar ogen uitgekeken met al die mooie spelende kindjes (en Buzzer). Ik ben benieuwd of ze morgen op de foto's gaat reageren.
Weer niet iedereen gesproken, maar al meer mensen dan de vorige keer. (Ik leer het nog wel eens, dat meeten)
Veel grote en kleine mannen waren er ook deze keer, lief was helemaal weg van Ruud en Storm. Ik ook.
Foto's van ons mogen best openbaar, overigens.
Ja hoor, die van Lucie en papa mogen.Kijken of het net zulke leuke foto's zijn als je op de Maneki meet hebt gemaaktquote:Op zondag 16 september 2007 20:17 schreef Yoni het volgende:
Ik heb foto's van de jongste van Icaä en een paar van Lucie, mogen die online? Heb o.a. ook een erg leuke van Lucie samen met haar pappa, maar weet niet of hij op internet wil![]()
zeg buzzer lieverd, verklein die fotokes eens een beetjequote:Op zondag 16 september 2007 22:33 schreef buzzer het volgende:
Nog meer Lucie:
[afbeelding]
[afbeelding]
197kb is toch niet zoveel?quote:Op zondag 16 september 2007 22:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg buzzer lieverd, verklein die fotokes eens een beetje
Wat is dit een mooie foto geworden!!!quote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
jullie waren voor mij echt de foto van de dag:
[afbeelding]
wat een lieffie is dat zeg!
t ging mij om t formaatquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 22:41 schreef buzzer het volgende:
Alicia:
[afbeelding]
Jayden:
[afbeelding]
Oe, en wat die ijsjes lekker:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gekke is dat ik van mezelf denk dat ik IRL juist veel spontaner en opener ben dan dat ik hier overkom. Maar misschien is dat ook wel niet zoquote:Op zondag 16 september 2007 23:01 schreef Ladybos het volgende:
Gek is dat toch he, hier op Fok hebben we allemaal ons woordje wel klaar maar IRL zijn we toch best wel verlegen
Ik denk dat dat in jouw geval wel klopt. Ik vind je hier wat 'strenger' overkomen dan in het echt.quote:Op zondag 16 september 2007 23:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik van mezelf denk dat ik IRL juist veel spontaner en opener ben dan dat ik hier overkom. Maar misschien is dat ook wel niet zoNou ja, ik ben dan ook nog nooit naar een meeting geweest, misschien moet ik dan mijn idee bijstellen.
Hmm, dus in het echt kom ik ook wel streng over maar minder dan hier haha.quote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in jouw geval wel klopt. Ik vind je hier wat 'strenger' overkomen dan in het echt.
Nee joh. Ik vind je in het echt spontaner, minder doordacht. En ik vind het jammer dat jullie vandaag in het verkeerde park zatenquote:Op zondag 16 september 2007 23:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmm, dus in het echt kom ik ook wel streng over maar minder dan hier haha.![]()
Of bedoel je dat niet.
Ik ga ze ff nakijken want die heb ik en die zijn nadat ik Yoni mjn disk gegeven had. brbquote:Op zondag 16 september 2007 21:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Met die lollies. Volgens mij zat grote Amber daar ook bij
quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga ze ff nakijken want die heb ik en die zijn nadat ik Yoni mjn disk gegeven had. brb
quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef buzzer het volgende:
Water is zooooo leuk, maar ook zooooo nat:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zeker, gisteravond zelfs nog een enorme regenbui hier gehadquote:Op maandag 17 september 2007 09:10 schreef Ireth het volgende:
Trouwens... wat hebben we het getroffen qua weer! Het is nu dikke shitweer hiero!
Ik lag om iets over 10en op bed, heb dus weinig van gisteren meegekregenquote:Op maandag 17 september 2007 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeker, gisteravond zelfs nog een enorme regenbui hier gehad
Hij ging echt helemaal los in die plas, dat was echt geweldig om te zienquote:Op maandag 17 september 2007 08:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had nog 2 foto's van Djulian.
[afbeelding]
[afbeelding]
MILF (Mother I'd Like to F*ck, iig volgens mij is dat de uitleg ervan) kan een compliment zijn wel jaquote:Op zondag 16 september 2007 20:22 schreef Sugar het volgende:
Echt heel leuke en mooie foto's!Ik ben gevleid door jullie complimenten ook. Hoewel, MILF, is dat een compliment? Ach welja.
![]()
Ik vind die foto's van MisterBos ook echt heel erg leuk, LadyBos. Bedankt alvast. En die hierboven van Storm (zwartwit) en die van Knorretje van Storm die zo donker kijkt....![]()
Maar ook die van Noah en van Myrthe van Anitra, die van Noli en Wilyan inderdaad van Yoni, die van de meiden van Jessie en Alicia en Kai die Storm aait.![]()
![]()
![]()
Ik ken de betekenis, ja.quote:Op maandag 17 september 2007 10:15 schreef BettyR het volgende:
MILF (Mother I'd Like to F*ck, iig volgens mij is dat de uitleg ervan) kan een compliment zijn wel ja![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik ken de betekenis, ja.![]()
Maar Danny die dat zegt...Ik moet er nog een beetje van bekomen, laat ik het zo zeggen.
Dan is het goed.quote:Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef Danny het volgende:
Nou ja, ik bedoelde het positief in ieder geval...
quote:Op maandag 17 september 2007 12:28 schreef Pruk het volgende:
Wat een supermooie foto's!
Jammer dat ik er niet was, volgens mij had ik heerlijk kunnen haikuen met buzzer
Weet je wat ik net tegenkom?quote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef Noli. het volgende:
buzzer volgens mij heb je geen foto's gemaakt van mijn kinders of wel?
Toch wel, je zoon heb ik er wel op staan (maar ik wist niet zeker of hij erbji hoorde..quote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef Noli. het volgende:
buzzer volgens mij heb je geen foto's gemaakt van mijn kinders of wel?
quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef LadyS het volgende:
Ik heb geen foto's in het park genomen (vergeten), maar wel eentje in de auto
Truus en Miep aan het slapen. Iris sliep bij de eerste kruising, Amber bij de 2e.
[afbeelding]
psst hij doet t niet: This file no longer existsquote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef _evenstar_ het volgende:
filpmje van suus, hanne grote amber en een halve arwen![]()
http://s9.photobucket.com/albums/a81/quensyndarynya/?action=view¤t=meet014.flv
geluid/beeld is een beetje boel slecht maar soit![]()
Je zat zo heerlijk te sudoku-enquote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo,
Ik ben gisteren, ook nog een uurtje geweest. Leuk om de foto's te zien en om de mensen in het echt te zien (ik herken vooral de kinderen).
Toen ik thuis was, was ik helemaal moe.
t was ook echt eenquote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef Sugar het volgende:
Oh, die van Storm tegen mijn buik vind ik ook heel lief, Ynske!![]()
late reactiequote:Op zondag 16 september 2007 22:22 schreef m@x het volgende:
Ik vond Storm zo geweldig. Wat een lekker beertje zoals ie overal aan het rondschooieren was. Totaal niet verlegen of eenkennig, klimt zo maar bij vreemden op schoot (zolang ze maar bananen of rozijntjes hebben). Wat een rijkdom Sugar!
Spuug en Bix, jammer dat we niet meer tijd hadden om te kletsen.
Jessie, we gaan zeker een keer stappen![]()
Macka, ik vond het hartstikke leuk om jou opeens te zien daar.
Lois, namens Kai nog sorry voor het balgedoe met Eva. Ze laten zich in ieder geval allebei de kaas niet van het brood eten
Easy, eigenlijk ben je volgens mij best wel lief hoor. Je bent in ieder geval in het echt net zo lekker direct als hier.
Anitra, slaap je al?
Geen Jorden inderdaadquote:Op maandag 17 september 2007 19:07 schreef easy-going het volgende:
Weet je wie ik nog helemaal niet gezien heb op de foto's?????
Mijn voetbalvriendje![]()
Jorden
![]()
of heb ik een jordenfoto over het hoofd gezien?
(dat is de oudste van icaä, als ik het goed heb onthouden had hij een rood t-shirt aan)
Dan moet j snel een bakkie komen doenquote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef m@x het volgende:
Wow, Anitra je hebt jezelf overtroffen met die foto van Slaapmeisje en Milo. Hij is prachtig (en niet alleen door het randje) en nu ben ik jaloers omdat ik niet zo'n mooie foto van Kai en mij heb
quote:Op maandag 17 september 2007 19:18 schreef Anitra het volgende:
Knorretje ik kreeg vandaag in eens een brainwave, zat jij vanuit mijn positie gezien links op het kleed bij het tentje dat dicht kon op een kleed met donker haar?
En met mijn kind die het maar wat leuk vond om eten bij jullie weg te snaaien.quote:Op maandag 17 september 2007 19:34 schreef knorretje het volgende:
[..]zat net buiten de groep zeg maar, inderdaad met een hele zooi aan troep om me heen
waarvan ik totaal geen idee had welke mama daar bij hoorde, wist nog net dat het wel kai moest zijn vanwege het haarquote:Op maandag 17 september 2007 19:36 schreef m@x het volgende:
[..]
En met mijn kind die het maar wat leuk vond om eten bij jullie weg te snaaien.
En met mijn kind die het tentje maar wat leuk vondquote:Op maandag 17 september 2007 19:36 schreef m@x het volgende:
[..]
En met mijn kind die het maar wat leuk vond om eten bij jullie weg te snaaien.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
En met mijn kind die het tentje maar wat leuk vond
Ynske: Wat een prachtige platen maak je toch!Wanneer kom je koffie drinken?
Kers, aardbei of gewoonquote:Op maandag 17 september 2007 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]is een bak thee ook goed?
ik ben blij dat ik jullie zo blij kan maken met de foto's
t zal nog wel dagen duren voor ik klaar ben
Je weet de mijne te herkennen hequote:Op maandag 17 september 2007 19:49 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo weer een rits foto's neerzetten. Eerst even verkleinen. Als je alle foto's van je kind wil hebben, geef dan even aan welke het is, dan komt dat goed
Wie zijn jouw kinderen eigenlijk? Ik ben zo nieuwsgierig nu ik de papa op foto heb gezien hoe de dochters eruitzienquote:Op maandag 17 september 2007 14:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
(die van mij hebben het gered tot de A2)
quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wie zijn jouw kinderen eigenlijk? Ik ben zo nieuwsgierig nu ik de papa op foto heb gezien hoe de dochters eruitzien
de foto's van Ynske hierboven, en:quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wie zijn jouw kinderen eigenlijk? Ik ben zo nieuwsgierig nu ik de papa op foto heb gezien hoe de dochters eruitzien
Weet je nog welke van mij zijn?quote:Op maandag 17 september 2007 19:49 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo weer een rits foto's neerzetten. Eerst even verkleinen. Als je alle foto's van je kind wil hebben, geef dan even aan welke het is, dan komt dat goed
Ik heb zo'n foto van mezelf van mijn eerste communie!quote:
Ah dus dat was de boosdoener!quote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef buzzer het volgende:
Even alleen met de playmobil
[afbeelding]
Met haar grotemensentand!quote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef Lois het volgende:
die schaterfoto's van Eva zijn echt![]()
![]()
!!!
gekquote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef buzzer het volgende:
Het viel deze meet om den drommel niet mee om rustige achtergronden ete vinden, en aangezien ik photoshop nog totaal niet machtig ben, kan ik er ook niets aan veranderen op dit moment.. Ben het wel met je eens, maar ik zat iedere keer net op de verkeerde plaats (op de goede plaatsen zaten die andere lenzen al)
ik vond trouwens dat Danny er echt veel liever uitziet en overkomt als op t forumquote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Moonah het volgende:
Wat lijkt Alicia trouwens veel op haar mama zeg!Zo te zien een pittige tante...
En Jayden lijkt op papa (maar zijn hoofd ken ik alleen van zijn avatar).
Helaas geen grotemensentand maar een afgebroken melktand. Het staat wel heel stoer vind ik, net of ze aan het wisselen is maar helaas is daarvan nog geen sprake.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
gek
dat van die goede plaatsen valt echt best wel mee. ik crop alleen veel storende dingen weg.
Ik wil in hetquote:
Dat neem ik je echt niet kwalijk hoor; ik kom hier namelijk bijna nooit meer (maar ik vond het stiekem toch wel gezellig, gisterenquote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef Ireth het volgende:
Ik wist wel dat het je jongste was, wist alleen ff niet welke naam nu bij wie hoorde![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ah dus dat was de boosdoener!Zij had ook al onze balonnen gepikt volgens mij. Kleine pikkedief
Anitra zal meteen even m'n adres pm-en, was het alweer vergeten...
Sorry hoor dat ik buzzer een tip gaf...quote:Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef Anitra het volgende:
Ja mar dat deed je met en analoge camera toch ook niet? dat bedoel ik t zeggen.
Bij analoog pak je de papiersnijder en snijd je die randjes weg en klaar en dat is croppen en dus doe ik priecies met mijn digi als met mijn analoog, dat wil ik alleen ermee zeggen
Ik vond het een behoorlijk overdreven, de grond instakmpende reactie naarb buzzer toe die in FOT hoort en niet hier (nu hoort diehele opmerking niet is mijnmening want iedereen heeft zijn eigen manier wat hij of zij mooi vind en wilt, maar das weer een aandere discusie)
ook hier zijn tips welkom hoor peaquote:Op maandag 17 september 2007 23:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Pea4fun, je bracht het heel aardig hoor! Ik zou graag zulke tips krijgen, op zo'n manier!
Maar foto's zijn ook welkom!quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:43 schreef Danny het volgende:
ook hier zijn tips welkom hoor pea(en anderen)
quote:Op dinsdag 18 september 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
[..]
Maar foto's zijn ook welkom!Ik wil meeeeeeeeeeeeer!!!
![]()
ik geloof dat ik er nog 1 van hem heb...quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:29 schreef Jambo het volgende:
Ik vind de tips die gegeven worden juist leerzaam. Op die manier steek ik er misschien zelf ook iets van op.
Na de vorige meet werd er e.e.a. verteld over kleuren bijwerken en dat ben ik zelf toen ook gaan proberen. Het effect was verrassend.
En dan kan ik wel naar FOT gaan om er meer over te leren, maar dat forum zie ik toch meer als plekje voor de profs.
Heeft iemand, ondanks de korte tijd dat we er waren, misschien nog een foto van Melvin gemaakt?
En da's nou zo jammerquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:29 schreef Jambo het volgende:
En dan kan ik wel naar FOT gaan om er meer over te leren, maar dat forum zie ik toch meer als plekje voor de profs.
Ik heb er nog eentje van Melvin met jou, mag jij ook op internet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:29 schreef Jambo het volgende:
Heeft iemand, ondanks de korte tijd dat we er waren, misschien nog een foto van Melvin gemaakt?
Ja hoor, geen probleem. Als ik er tenminste een beetje redelijk opstaquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje van Melvin met jou, mag jij ook op internet?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Yoni het volgende:
Ik ga de FOT discussie even naar het FB topic moven hierOmdat ik het wel interessant vind (tis tenslotte 'mijn' subforum, maar dit topic niet langer wil vervuilen. Noli en icaä, ik reageer daar dus even op jullie
ja we hebben erg goed gekloond al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef milagro het volgende:
meelurkert meldt zich..
alle kindjes zijn prachtig uiteraard uiteraard, maar even een aparte vermelding voor de twee van Knor en Danny, omdat ik die niet zo vaak langs zie komen..... OMG wat lijkt Jayden op zijn vader , two peas in a podmooi en stoer menneke, en dan bedoel ik dus Jayden even nu, hè
... en Alicia, wat een artistiek ogend en mooi meisje en wat een prachtig haar, net zo'n mooie bos als mama, gok ik zo als het los hangt
![]()
Leuk ook dat de een zo blond is, en de ander naar bruin haar neigt al (of al bruin haar heeft, zo u wil)
De wenkbrauwen van Jayden en Danny zijn volgens mij zelfs identiek, de vorm, de kleurquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:27 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja we hebben erg goed gekloond al zeg ik het zelf(moet er niet aan denken om een meid te hebben die lijkt op haar vader en al helemaal niet zijn haar
) Bij alicia groeit het haar de pan uit idd, we moeten het echt steeds knippen omdat het in een maand of 3 tijd dan weer op d'r kont hangt (en dus in de wc valt
) maar ze heeft het meest super haar wat je kunt wensen, niet te stug, niet te dik maar wel mooi vol en valt vrijwel altijd super, en blijft super zitten). Alicia is ooit ook zo blond geweest en na een knippartij destijds om het allemaal een beetje op een lengte te krijgen werd ze steeds donkerder (ik heb dus ook knipvrees bij Jayden, en knip er heel af en toe wat plukjes uit, want dat blonde koppie is me erg lief)
heb het wel geprobeerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef LadyS het volgende:
Is het trouwens nog iemand gelukt om Amber en Iris samen op de foto te krijgen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
heb het wel geprobeerd
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:15 schreef bixister het volgende:
boehoe wel erg weinig piet-foto's...(maar ja, we waren ook erg laat, en piet is meteen de speeltuin in gedoken.) of heeft iemand er nog een?
icaä ik vond 't ook leuk om jou & je jongens eens te zien. wel jammer dat ik je nauwelijks gesproken heb. het vloog om!
Jahoor. Heel graag zelfs.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef Anitra het volgende:
Karin mag jij online? die ene foto van jou en ruud?
lieverd maak je niet ongerustquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:15 schreef bixister het volgende:
boehoe wel erg weinig piet-foto's...(maar ja, we waren ook erg laat, en piet is meteen de speeltuin in gedoken.) of heeft iemand er nog een?
icaä ik vond 't ook leuk om jou & je jongens eens te zien. wel jammer dat ik je nauwelijks gesproken heb. het vloog om!
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef LadyS het volgende:
Is het trouwens nog iemand gelukt om Amber en Iris samen op de foto te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |