Wie zijn jouw kinderen eigenlijk? Ik ben zo nieuwsgierig nu ik de papa op foto heb gezien hoe de dochters eruitzienquote:Op maandag 17 september 2007 14:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
(die van mij hebben het gered tot de A2)
quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wie zijn jouw kinderen eigenlijk? Ik ben zo nieuwsgierig nu ik de papa op foto heb gezien hoe de dochters eruitzien
de foto's van Ynske hierboven, en:quote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wie zijn jouw kinderen eigenlijk? Ik ben zo nieuwsgierig nu ik de papa op foto heb gezien hoe de dochters eruitzien
Weet je nog welke van mij zijn?quote:Op maandag 17 september 2007 19:49 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo weer een rits foto's neerzetten. Eerst even verkleinen. Als je alle foto's van je kind wil hebben, geef dan even aan welke het is, dan komt dat goed
Ik heb zo'n foto van mezelf van mijn eerste communie!quote:
Ah dus dat was de boosdoener!quote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef buzzer het volgende:
Even alleen met de playmobil
[afbeelding]
Met haar grotemensentand!quote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef Lois het volgende:
die schaterfoto's van Eva zijn echt![]()
![]()
!!!
gekquote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef buzzer het volgende:
Het viel deze meet om den drommel niet mee om rustige achtergronden ete vinden, en aangezien ik photoshop nog totaal niet machtig ben, kan ik er ook niets aan veranderen op dit moment.. Ben het wel met je eens, maar ik zat iedere keer net op de verkeerde plaats (op de goede plaatsen zaten die andere lenzen al)
ik vond trouwens dat Danny er echt veel liever uitziet en overkomt als op t forumquote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Moonah het volgende:
Wat lijkt Alicia trouwens veel op haar mama zeg!Zo te zien een pittige tante...
En Jayden lijkt op papa (maar zijn hoofd ken ik alleen van zijn avatar).
Helaas geen grotemensentand maar een afgebroken melktand. Het staat wel heel stoer vind ik, net of ze aan het wisselen is maar helaas is daarvan nog geen sprake.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
gek
dat van die goede plaatsen valt echt best wel mee. ik crop alleen veel storende dingen weg.
Ik wil in hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |