dat zeker, gisteravond zelfs nog een enorme regenbui hier gehadquote:Op maandag 17 september 2007 09:10 schreef Ireth het volgende:
Trouwens... wat hebben we het getroffen qua weer! Het is nu dikke shitweer hiero!
Ik lag om iets over 10en op bed, heb dus weinig van gisteren meegekregenquote:Op maandag 17 september 2007 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeker, gisteravond zelfs nog een enorme regenbui hier gehad
Hij ging echt helemaal los in die plas, dat was echt geweldig om te zienquote:Op maandag 17 september 2007 08:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had nog 2 foto's van Djulian.
[afbeelding]
[afbeelding]
MILF (Mother I'd Like to F*ck, iig volgens mij is dat de uitleg ervan) kan een compliment zijn wel jaquote:Op zondag 16 september 2007 20:22 schreef Sugar het volgende:
Echt heel leuke en mooie foto's!Ik ben gevleid door jullie complimenten ook. Hoewel, MILF, is dat een compliment? Ach welja.
![]()
Ik vind die foto's van MisterBos ook echt heel erg leuk, LadyBos. Bedankt alvast. En die hierboven van Storm (zwartwit) en die van Knorretje van Storm die zo donker kijkt....![]()
Maar ook die van Noah en van Myrthe van Anitra, die van Noli en Wilyan inderdaad van Yoni, die van de meiden van Jessie en Alicia en Kai die Storm aait.![]()
![]()
![]()
Ik ken de betekenis, ja.quote:Op maandag 17 september 2007 10:15 schreef BettyR het volgende:
MILF (Mother I'd Like to F*ck, iig volgens mij is dat de uitleg ervan) kan een compliment zijn wel ja![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik ken de betekenis, ja.![]()
Maar Danny die dat zegt...Ik moet er nog een beetje van bekomen, laat ik het zo zeggen.
Dan is het goed.quote:Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef Danny het volgende:
Nou ja, ik bedoelde het positief in ieder geval...
quote:Op maandag 17 september 2007 12:28 schreef Pruk het volgende:
Wat een supermooie foto's!
Jammer dat ik er niet was, volgens mij had ik heerlijk kunnen haikuen met buzzer
Weet je wat ik net tegenkom?quote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef Noli. het volgende:
buzzer volgens mij heb je geen foto's gemaakt van mijn kinders of wel?
Toch wel, je zoon heb ik er wel op staan (maar ik wist niet zeker of hij erbji hoorde..quote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef Noli. het volgende:
buzzer volgens mij heb je geen foto's gemaakt van mijn kinders of wel?
quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef LadyS het volgende:
Ik heb geen foto's in het park genomen (vergeten), maar wel eentje in de auto
Truus en Miep aan het slapen. Iris sliep bij de eerste kruising, Amber bij de 2e.
[afbeelding]
psst hij doet t niet: This file no longer existsquote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef _evenstar_ het volgende:
filpmje van suus, hanne grote amber en een halve arwen![]()
http://s9.photobucket.com/albums/a81/quensyndarynya/?action=view¤t=meet014.flv
geluid/beeld is een beetje boel slecht maar soit![]()
Je zat zo heerlijk te sudoku-enquote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo,
Ik ben gisteren, ook nog een uurtje geweest. Leuk om de foto's te zien en om de mensen in het echt te zien (ik herken vooral de kinderen).
Toen ik thuis was, was ik helemaal moe.
t was ook echt eenquote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef Sugar het volgende:
Oh, die van Storm tegen mijn buik vind ik ook heel lief, Ynske!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |