quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat een stelletje slavendrijvers zijn we eigenlijk dat je nu pas een hapje eten kunt nemen
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 16 september 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
arwen staat er ook super op, mooie meid aan 't worden zeg! 't is dat je me verteld had dat 't juist niet zo best gaat met haar eten & gewicht, evenstar, maar dat had ik er niet aan afgezien!
Sven vond het wel leuk, die wilde opeens snoepjes gaan uitdelen aan iedereen. Ze lijken qua gedrag echt wel op elkaar he (qua uiterlijk niet echtquote:Op zondag 16 september 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
easy ook eindelijk es ontmoet, en dan natuurlijk bijna niet gesproken.hoe vond sven 't? (piet zei op de heenweg in de trein ook nog "ach, ik vind 't wel fijn dat we zo laat zijn, misschien zijn alle kindjes al weg dan kan ik lekker overal mee spelen in de speeltuin."
).
ojaah, och arm, was hij dat, met die tand door de lip? of was er iets anders gebeurd?quote:Op zondag 16 september 2007 22:03 schreef easy-going het volgende:
Hij heeft niet echt veel gespeeld, en toen hij even lekker aan het spelen was ging het mismaar daar heeft hij gelukkig geen last meer van.
ja, dat was Sven.quote:Op zondag 16 september 2007 22:05 schreef bixister het volgende:
[..]
ojaah, och arm, was hij dat, met die tand door de lip? of was er iets anders gebeurd?
Ik dacht het ook te zienquote:Op zondag 16 september 2007 22:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
En Vicky (hoorde pas later dat jij Vicky was), ik heb nog niet in Milo's mondje kunnen kijken, maar ik ben benieuwd of je het goed hebt gezien dat Milo inderdaad twee tandjes begint te krijgen.
quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef Macka66 het volgende:
Wij hebben ook genoten! Lucie heeft weer haar ogen uitgekeken met al die mooie spelende kindjes (en Buzzer). Ik ben benieuwd of ze morgen op de foto's gaat reageren.
Weer niet iedereen gesproken, maar al meer mensen dan de vorige keer. (Ik leer het nog wel eens, dat meeten)
Veel grote en kleine mannen waren er ook deze keer, lief was helemaal weg van Ruud en Storm. Ik ook.
Foto's van ons mogen best openbaar, overigens.
Ja hoor, die van Lucie en papa mogen.Kijken of het net zulke leuke foto's zijn als je op de Maneki meet hebt gemaaktquote:Op zondag 16 september 2007 20:17 schreef Yoni het volgende:
Ik heb foto's van de jongste van Icaä en een paar van Lucie, mogen die online? Heb o.a. ook een erg leuke van Lucie samen met haar pappa, maar weet niet of hij op internet wil![]()
zeg buzzer lieverd, verklein die fotokes eens een beetjequote:Op zondag 16 september 2007 22:33 schreef buzzer het volgende:
Nog meer Lucie:
[afbeelding]
[afbeelding]
197kb is toch niet zoveel?quote:Op zondag 16 september 2007 22:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg buzzer lieverd, verklein die fotokes eens een beetje
Wat is dit een mooie foto geworden!!!quote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
jullie waren voor mij echt de foto van de dag:
[afbeelding]
wat een lieffie is dat zeg!
t ging mij om t formaatquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 22:41 schreef buzzer het volgende:
Alicia:
[afbeelding]
Jayden:
[afbeelding]
Oe, en wat die ijsjes lekker:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gekke is dat ik van mezelf denk dat ik IRL juist veel spontaner en opener ben dan dat ik hier overkom. Maar misschien is dat ook wel niet zoquote:Op zondag 16 september 2007 23:01 schreef Ladybos het volgende:
Gek is dat toch he, hier op Fok hebben we allemaal ons woordje wel klaar maar IRL zijn we toch best wel verlegen
Ik denk dat dat in jouw geval wel klopt. Ik vind je hier wat 'strenger' overkomen dan in het echt.quote:Op zondag 16 september 2007 23:07 schreef Igraine het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik van mezelf denk dat ik IRL juist veel spontaner en opener ben dan dat ik hier overkom. Maar misschien is dat ook wel niet zoNou ja, ik ben dan ook nog nooit naar een meeting geweest, misschien moet ik dan mijn idee bijstellen.
Hmm, dus in het echt kom ik ook wel streng over maar minder dan hier haha.quote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in jouw geval wel klopt. Ik vind je hier wat 'strenger' overkomen dan in het echt.
Nee joh. Ik vind je in het echt spontaner, minder doordacht. En ik vind het jammer dat jullie vandaag in het verkeerde park zatenquote:Op zondag 16 september 2007 23:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmm, dus in het echt kom ik ook wel streng over maar minder dan hier haha.![]()
Of bedoel je dat niet.
Ik ga ze ff nakijken want die heb ik en die zijn nadat ik Yoni mjn disk gegeven had. brbquote:Op zondag 16 september 2007 21:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Met die lollies. Volgens mij zat grote Amber daar ook bij
quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga ze ff nakijken want die heb ik en die zijn nadat ik Yoni mjn disk gegeven had. brb
quote:Op zondag 16 september 2007 23:34 schreef buzzer het volgende:
Water is zooooo leuk, maar ook zooooo nat:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |