wat ben ik lenig he ?quote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo en Ruud samen op de fotoen LadyBos, mooie knie heb je en lekker ook
Even een opmerking over Buzzer, ik moest elke keer zo lachen als hij vol overtuiging op de grond neerstreek om een mooi kiekje te maken en vervolgens toch wat lastig weer overeind kwamFotograaf zijn op zo'n dag als vandaag lijkt me werkelijk waar slopend. Ik was al behoorlijk moe toen ik thuis kwam, kun je nagaan als je ook nog eens her en der achter kindjes aan moet hollen, over de grond kruipt etc.
Ik doe aan jeu de boules. De club zit bij mij op de hoek van de straat, dichterbij kon ik geen hobby vindenquote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef m@x het volgende:
Buzzer, wat doen die jeu de bouleballen eigenlijk in je avatar? Dat wilde ik je vanmiddag al vragen, maar ik ben het helemaal vergeten.
Ah, nog eentjequote:Op zondag 16 september 2007 21:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik doe aan jeu de boules. De club zit bij mij op de hoek van de straat, dichterbij kon ik geen hobby vinden
wat had hij voor kleren aan?quote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Icaä het volgende:
Psst Yoni, fotootje van David, please??
Moet ze nog even bewerkenquote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Icaä het volgende:
Psst Yoni, fotootje van David, please??
Suus wilt altijd meedoen en pakt de ballen weg...quote:Op zondag 16 september 2007 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik had het 'boulodrome' daar ook al gezien idd Ireth!
sorry die heb ik nietquote:Op zondag 16 september 2007 21:14 schreef Icaä het volgende:
Oranje T-shirt, beige broek. Dat jochie dat steeds wegliep
ja hoor, is geen probleem.quote:Op zondag 16 september 2007 17:43 schreef Ynske het volgende:
mag Piet ook online?
Klinkt als Jaydenquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry die heb ik niet
ik heb overigens nog een blond manneke waar ik de naam niet van weet
met een horizontaa gestreept shirtje en een oranje broek
da's Jaydenquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry die heb ik niet
ik heb overigens nog een blond manneke waar ik de naam niet van weet
met een horizontaa gestreept shirtje en een oranje broek
Ik vond hem zo schattig! Hoe die samen met Suus in het tentje aan het spelen wasquote:
wiwoquote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen vind wiwo lief wiwo wiwwi ( ofwel milo met winnie)
Dankjequote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat is Ruud trouwens een heerlijk ventje Karin
quote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef Ireth het volgende:
Kwam aan met volle tas en ging heen met lege tasKheb weer ruimte in de kast van Suus
Het klinkt ook zo lief zoals ie het zegtquote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef texelonia het volgende:
Noah kon zich Suus nog van vorige keer herinneren trouwens. Hij noemt haar nog steeds "Suussie"
ik zit met smart te wachten op de foto in het tentje met Amber, Kai en Djulianquote:Op zondag 16 september 2007 21:49 schreef Ireth het volgende:
Over Suus gesproken, ik F5 me een ringvingerbreuk! Waar blijven al die foto's nu
quote:Op zondag 16 september 2007 21:50 schreef jessie het volgende:
Ja iemand nog een Bo of Jans in de aanbieding?
Met die lollies. Volgens mij zat grote Amber daar ook bijquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zit met smart te wachten op de foto in het tentje met Amber, Kai en Djulian
Wat een stelletje slavendrijvers zijn we eigenlijk dat je nu pas een hapje eten kunt nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |