ik ben nog alle foto's aan 't bekijken, maar wat zitten er veel prachtplaatjes bij! super zeg!
alicia, je hebt dan geen pippi-kamer meer las ik ergens maar je bent zelf wel een echte 'pippi' vind ik. wow!
en storm he, wat een kerel.
![]()
arwen staat er ook super op, mooie meid aan 't worden zeg! 't is dat je me verteld had dat 't juist niet zo best gaat met haar eten & gewicht, evenstar, maar dat had ik er niet aan afgezien!
en djulian ik vind je nieuwe kapsel erg mooi!
ladyBos, erg jammer dat we te laat kwamen om jullie te zien! (maar doordat we nogal halsoverkop alsnog vertrokken was ik de laarsjes toch al vergeten, dus dat moeten we maar een keer anders doen dan).
milo heeft dus écht van die prachtige ogen (en zo'n mooie bedachtzame blik), en ruud vond ik ook om op te vreten.
ik vond 't erg leuk om wilyan & hanne eens van dichtbij te zien. lieverds zijn 't! en hoe wilyan voor hanne op kwam omdat ze nog geen koekje gekregen had, super!
![]()
buzzer, je hebt twee schatten van dochters!
iris en amber vind ik ook echt van die heerlijke zusjes.
oja en bo & janneke niet te vergeten! lijkt altijd net of ik ze al zo lang echt ken, terwijl die meiden natuurlijk denken 'huh, wie ben jij?'
![]()
. de vorige keren vond ik Bo altijd zo groot en nu is 't verschil kleiner geworden dus vond ik haar ineens 'klein'. en jessie, ik was ook onder de indruk van je new look!
![]()
spuug, wat leuk om jou (en je gezin) eens live te zien en wat zijn jullie lang! en leuk om te zien dat wouter toch ook wel veel op je lijkt (ik dacht altijd dat dat alleen voor tristan gold).
leuk om macka weer te zien (en spreken), wat is lucie een ontzettend leuk & lekker meisje zeg.
easy ook eindelijk es ontmoet, en dan natuurlijk bijna niet gesproken.
![]()
hoe vond sven 't?
(piet zei op de heenweg in de trein ook nog "ach, ik vind 't wel fijn dat we zo laat zijn, misschien zijn alle kindjes al weg dan kan ik lekker overal mee spelen in de speeltuin."
).
[ Bericht 8% gewijzigd door bixister op 16-09-2007 22:19:53 ]