abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 september 2007 @ 08:39:03 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53263106
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 08:29 schreef Jambo het volgende:
Ik vind de tips die gegeven worden juist leerzaam. Op die manier steek ik er misschien zelf ook iets van op.
Na de vorige meet werd er e.e.a. verteld over kleuren bijwerken en dat ben ik zelf toen ook gaan proberen. Het effect was verrassend.
En dan kan ik wel naar FOT gaan om er meer over te leren, maar dat forum zie ik toch meer als plekje voor de profs.

Heeft iemand, ondanks de korte tijd dat we er waren, misschien nog een foto van Melvin gemaakt?
ik geloof dat ik er nog 1 van hem heb...
zal t straks thuis even voor je nakijken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 september 2007 @ 08:46:42 #277
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53263198
quote:
En dan kan ik wel naar FOT gaan om er meer over te leren, maar dat forum zie ik toch meer als plekje voor de profs.
En da's nou zo jammer Want FOT is helemáál niet alleen voor profs, iedereen is hartstikke welkom Zeker als je meer met je foto's wilt doen en er meer uit wilt halen, is het er echt heel leerzaam. En ze/we bijten echt niet!

Vorig jaar juni schoot ik nog met een normale compact en wist niks. Zie waar ik nu ben En dat is voor een heel groot deel dankzij FOT

*van stokpaard afstapt*
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:02:21 #278
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53263395
quote:

Heeft iemand, ondanks de korte tijd dat we er waren, misschien nog een foto van Melvin gemaakt?
Ik heb er nog eentje van Melvin met jou, mag jij ook op internet?
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:07:03 #279
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53263445
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:02 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik heb er nog eentje van Melvin met jou, mag jij ook op internet?
Ja hoor, geen probleem. Als ik er tenminste een beetje redelijk opsta

Yoni, wie weet kom ik dan toch maar wat vaker gluren bij FOT. Ik vind het ontzettend leuk om foto's te maken, maar heb maar een simpele digitale camera.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:18:46 #280
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53263601
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me ook niet helemaal thuis voel in FOT. Ik probeer met mijn superzoompje toch nog een beetje leuke foto's te maken en dat lukt soms toch wel aardig.
Maar ik heb soms meer het idee dat je er in FOT alleen bijhoort als je een echte spiegelreflex hebt..
Maar die gaat komen! Ooit..

(Husb probeert het soms wat tegen te gaan, die word nu al gek van me met mijn camera. Hij zegt ook altijd dat mijn camera chirurgisch van me verwijderd moet worden. Nu snappen Yoni en Ynske waarschijnlijk ook de cameraschuwheid van Wilyan )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:29:44 #281
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53263743
Icaa, 400 Asa is toch helemaal niet slecht bij het weer wat jullie hadden? Je hebt meer nodig als het wat slechter weer is. Althans zo heb ik het geleerd. Niks mis met die foto's dus wat dat betreft. Maar als je toch de belichting iets bij wil trekken dan kan dat in in PS. Of waren we al klaar met die discussie.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:38:06 #282
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_53263878
dutchie, ze zijn door die 400 asa erg korrelig geworden, en daardoor helemaal niet 'crisp'. Ik was erg teleurgesteld eigenlijk, want soms maak ik (het toestel...) best aardige foto's, alleen zondag dus net niet...

Overigens voel ik me ook helemaal niet thuis in FOT. Ik ben er een paar keer geweest, steeds gezegd dat ik nog niet heel veel echte fot ervaring had, maar kreeg toch steeds het gevoel nogal snel weer de deur gewezen te worden. Ik vind het juist helemaal geen plaats om te léren fotograferen; nee je moet het alvast kunnen. Dat vind ik erg jammer.

Ik houd weer op off topic te zijn.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_53263901
meelurkert meldt zich..

alle kindjes zijn prachtig uiteraard uiteraard, maar even een aparte vermelding voor de twee van Knor en Danny, omdat ik die niet zo vaak langs zie komen..... OMG wat lijkt Jayden op zijn vader , two peas in a pod mooi en stoer menneke, en dan bedoel ik dus Jayden even nu, hè ... en Alicia, wat een artistiek ogend en mooi meisje en wat een prachtig haar, net zo'n mooie bos als mama, gok ik zo als het los hangt
Leuk ook dat de een zo blond is, en de ander naar bruin haar neigt al (of al bruin haar heeft, zo u wil )
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 september 2007 @ 09:55:34 #284
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53264242
Ik ga de FOT discussie even naar het FB topic moven hier Omdat ik het wel interessant vind (tis tenslotte 'mijn' subforum, maar dit topic niet langer wil vervuilen. Noli en icaä, ik reageer daar dus even op jullie
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:05:47 #285
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53264455
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Yoni het volgende:
Ik ga de FOT discussie even naar het FB topic moven hier Omdat ik het wel interessant vind (tis tenslotte 'mijn' subforum, maar dit topic niet langer wil vervuilen. Noli en icaä, ik reageer daar dus even op jullie

Ow! By the way!

Ik heb gistermiddag Wilyan thuis gehouden van school omdat hij zo moe was.. (ik dacht een after weekend-dipje)
Hij wou graag naar bed en heeft dus ook van ongeveer 1 uur tot half vier geslapen. Ik vond 'm 's middags nog steeds wat mat. Niet gek, hij is dus ziek! Het arme kind was koortsig en voelde zich echt niet lekker. Toen ik met het eten bezig was kwam hij naar me toe dat hij niet wou eten en graag naar bed wou. Ik heb hem gevraagd of hij dan ipv warm eten misschien wat fruit wou. Dat wou hij wel, hij heeft een paar stukjes appel opgegeten en is daarna naar bed gegaan.
Hij ligt nu met een dekentjeop de bank, is nu nog steeds koortsig, zegt dat hij geen last meer heeft van zijn buik maar nog wel van zijn hoofd.

[ Bericht 14% gewijzigd door Noli. op 18-09-2007 10:33:17 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53264877
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef milagro het volgende:
meelurkert meldt zich..

alle kindjes zijn prachtig uiteraard uiteraard, maar even een aparte vermelding voor de twee van Knor en Danny, omdat ik die niet zo vaak langs zie komen..... OMG wat lijkt Jayden op zijn vader , two peas in a pod mooi en stoer menneke, en dan bedoel ik dus Jayden even nu, hè ... en Alicia, wat een artistiek ogend en mooi meisje en wat een prachtig haar, net zo'n mooie bos als mama, gok ik zo als het los hangt
Leuk ook dat de een zo blond is, en de ander naar bruin haar neigt al (of al bruin haar heeft, zo u wil )
ja we hebben erg goed gekloond al zeg ik het zelf (moet er niet aan denken om een meid te hebben die lijkt op haar vader en al helemaal niet zijn haar ) Bij alicia groeit het haar de pan uit idd, we moeten het echt steeds knippen omdat het in een maand of 3 tijd dan weer op d'r kont hangt (en dus in de wc valt ) maar ze heeft het meest super haar wat je kunt wensen, niet te stug, niet te dik maar wel mooi vol en valt vrijwel altijd super, en blijft super zitten). Alicia is ooit ook zo blond geweest en na een knippartij destijds om het allemaal een beetje op een lengte te krijgen werd ze steeds donkerder (ik heb dus ook knipvrees bij Jayden, en knip er heel af en toe wat plukjes uit, want dat blonde koppie is me erg lief)
pi_53265158
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:27 schreef knorretje het volgende:

[..]

ja we hebben erg goed gekloond al zeg ik het zelf (moet er niet aan denken om een meid te hebben die lijkt op haar vader en al helemaal niet zijn haar ) Bij alicia groeit het haar de pan uit idd, we moeten het echt steeds knippen omdat het in een maand of 3 tijd dan weer op d'r kont hangt (en dus in de wc valt ) maar ze heeft het meest super haar wat je kunt wensen, niet te stug, niet te dik maar wel mooi vol en valt vrijwel altijd super, en blijft super zitten). Alicia is ooit ook zo blond geweest en na een knippartij destijds om het allemaal een beetje op een lengte te krijgen werd ze steeds donkerder (ik heb dus ook knipvrees bij Jayden, en knip er heel af en toe wat plukjes uit, want dat blonde koppie is me erg lief)
De wenkbrauwen van Jayden en Danny zijn volgens mij zelfs identiek, de vorm, de kleur

Alicia is echt gezegend dan, hoor, ik ben verdikkie gewoon jaloers op een kleuter
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53265380
Karin mag jij online? die ene foto van jou en ruud?
pi_53265525
Is het trouwens nog iemand gelukt om Amber en Iris samen op de foto te krijgen?
pi_53265767
Anitra, heb je m'n pm gehad?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53265814
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef LadyS het volgende:
heb het wel geprobeerd
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:08:18 #292
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53265851
Aah arme Wilyan! Beterschap met hem Noli!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_53266004
boehoe wel erg weinig piet-foto's... (maar ja, we waren ook erg laat, en piet is meteen de speeltuin in gedoken.) of heeft iemand er nog een?

icaä ik vond 't ook leuk om jou & je jongens eens te zien. wel jammer dat ik je nauwelijks gesproken heb. het vloog om!
pi_53266093
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:15 schreef bixister het volgende:
boehoe wel erg weinig piet-foto's... (maar ja, we waren ook erg laat, en piet is meteen de speeltuin in gedoken.) of heeft iemand er nog een?

icaä ik vond 't ook leuk om jou & je jongens eens te zien. wel jammer dat ik je nauwelijks gesproken heb. het vloog om!
pi_53266316
ah leuk!
  FOK!fossiel dinsdag 18 september 2007 @ 11:39:21 #297
2628 Karin
pi_53266572
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef Anitra het volgende:
Karin mag jij online? die ene foto van jou en ruud?
Jahoor. Heel graag zelfs.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 september 2007 @ 12:30:07 #298
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53267730
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:15 schreef bixister het volgende:

lieverd maak je niet ongerust
bij mij zijn er nog van piet geloof ik
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_53269307
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef LadyS het volgende:
U vraagt, wij draaien:
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:12:09 #300
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53271763
Lieve foto, Ladybos!
Zou je trouwens al die foto's van mij en Storm in het gras groot (en onbewerkt) naar me willen mailen? Of is dat lastig?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')