ik geloof dat ik er nog 1 van hem heb...quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:29 schreef Jambo het volgende:
Ik vind de tips die gegeven worden juist leerzaam. Op die manier steek ik er misschien zelf ook iets van op.
Na de vorige meet werd er e.e.a. verteld over kleuren bijwerken en dat ben ik zelf toen ook gaan proberen. Het effect was verrassend.
En dan kan ik wel naar FOT gaan om er meer over te leren, maar dat forum zie ik toch meer als plekje voor de profs.
Heeft iemand, ondanks de korte tijd dat we er waren, misschien nog een foto van Melvin gemaakt?
En da's nou zo jammerquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:29 schreef Jambo het volgende:
En dan kan ik wel naar FOT gaan om er meer over te leren, maar dat forum zie ik toch meer als plekje voor de profs.
Ik heb er nog eentje van Melvin met jou, mag jij ook op internet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:29 schreef Jambo het volgende:
Heeft iemand, ondanks de korte tijd dat we er waren, misschien nog een foto van Melvin gemaakt?
Ja hoor, geen probleem. Als ik er tenminste een beetje redelijk opstaquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:02 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje van Melvin met jou, mag jij ook op internet?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef Yoni het volgende:
Ik ga de FOT discussie even naar het FB topic moven hierOmdat ik het wel interessant vind (tis tenslotte 'mijn' subforum, maar dit topic niet langer wil vervuilen. Noli en icaä, ik reageer daar dus even op jullie
ja we hebben erg goed gekloond al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:39 schreef milagro het volgende:
meelurkert meldt zich..
alle kindjes zijn prachtig uiteraard uiteraard, maar even een aparte vermelding voor de twee van Knor en Danny, omdat ik die niet zo vaak langs zie komen..... OMG wat lijkt Jayden op zijn vader , two peas in a podmooi en stoer menneke, en dan bedoel ik dus Jayden even nu, hè
... en Alicia, wat een artistiek ogend en mooi meisje en wat een prachtig haar, net zo'n mooie bos als mama, gok ik zo als het los hangt
![]()
Leuk ook dat de een zo blond is, en de ander naar bruin haar neigt al (of al bruin haar heeft, zo u wil)
De wenkbrauwen van Jayden en Danny zijn volgens mij zelfs identiek, de vorm, de kleurquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:27 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja we hebben erg goed gekloond al zeg ik het zelf(moet er niet aan denken om een meid te hebben die lijkt op haar vader en al helemaal niet zijn haar
) Bij alicia groeit het haar de pan uit idd, we moeten het echt steeds knippen omdat het in een maand of 3 tijd dan weer op d'r kont hangt (en dus in de wc valt
) maar ze heeft het meest super haar wat je kunt wensen, niet te stug, niet te dik maar wel mooi vol en valt vrijwel altijd super, en blijft super zitten). Alicia is ooit ook zo blond geweest en na een knippartij destijds om het allemaal een beetje op een lengte te krijgen werd ze steeds donkerder (ik heb dus ook knipvrees bij Jayden, en knip er heel af en toe wat plukjes uit, want dat blonde koppie is me erg lief)
heb het wel geprobeerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef LadyS het volgende:
Is het trouwens nog iemand gelukt om Amber en Iris samen op de foto te krijgen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
heb het wel geprobeerd
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:15 schreef bixister het volgende:
boehoe wel erg weinig piet-foto's...(maar ja, we waren ook erg laat, en piet is meteen de speeltuin in gedoken.) of heeft iemand er nog een?
icaä ik vond 't ook leuk om jou & je jongens eens te zien. wel jammer dat ik je nauwelijks gesproken heb. het vloog om!
Jahoor. Heel graag zelfs.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef Anitra het volgende:
Karin mag jij online? die ene foto van jou en ruud?
lieverd maak je niet ongerustquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:15 schreef bixister het volgende:
boehoe wel erg weinig piet-foto's...(maar ja, we waren ook erg laat, en piet is meteen de speeltuin in gedoken.) of heeft iemand er nog een?
icaä ik vond 't ook leuk om jou & je jongens eens te zien. wel jammer dat ik je nauwelijks gesproken heb. het vloog om!
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef LadyS het volgende:
Is het trouwens nog iemand gelukt om Amber en Iris samen op de foto te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |