quote:
Ga jij nou maar rukken, je houdt het toch niet volquote:
hehequote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar rukken, je houdt het toch niet vol![]()
Ech welquote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar rukken, je houdt het toch niet vol![]()
hahaquote:Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef bijdehand het volgende:
Uit een raam gesprongen (eerste verdieping) en de lerares Engels bijna een hartaanval bezorgd
quote:Op zondag 16 september 2007 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Docenten lessenaars stonden bij ons op een verhogingspodium dat even breed was als het bureau zelf.
Bij mij in de klas is het bureau een aantal keren precies op het randje van het podium neergezet waardoor één verkeerde aanraking genoeg was om het hele ding naar beneden te laten donderen (op de knieën van de leraar).
Het werd helemaal mooi toen de mok koffie van die leraar z'n boekentas inschoof.
Het schooljaar erop waren alle bureaus van de leraren vastgezet.
Dat is gewoon kankertriest. Dat met de eieren ook.quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef Slilen het volgende:
Op mijn school gebeurt veelVMBO-Kader
Tassen van mede-leerlingen in de fik zetten
Met de hele klas hetzelfde werkstuk inleveren
Elke dag gevechten op shool
Met de hele klas een week niet komen opdagen
Met de hele klas leraren opwachten en onder gooien met eieren
Met een paar uit de klas gewoon mensen in de stad met eieren onder gooien
Alle wc's met van dat piepschuim balletjes volgooien en dan ook eromheen 1 meter hoog ofzo
Ik zal ff denken voor meer:')
Omgquote:Op zondag 16 september 2007 18:36 schreef Yankee_One het volgende:
Kasten voor de deur zetten zodat de docent er niet in of uit kon
... Zoiets doe je toch niet.quote:Klote-actie was dat
Tja, hoe haal je die actie in je hoofd..quote:
volgens mij wel eens eerder gelezen op fok.. dat is gewoon niet grappig meer, dat is gewoon echt schofterig, asociaal, grof, respectloos en noem maar opquote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
Dit verhaal heb ik al eens verteld, maar bij ons op school hebben ze een actie uitgehaald die gewoon ronduit te achterlijk was.
Wij hadden in de brugklas een Duits leraar. Tegen de zomer aan was hij met zijn gezin gaan zwemmen in een zwembad. Zijn zoontje is toen door een andere jongen te lang onder water gehouden, en hij verdronk. Die leraar is toen maanden niet op school geweest.
Op de dag dat ie terug kwam hadden wij daar het eerste uur les van, veel gepraat en zo blablabla. Toen kwam de kleine pauze, en wat hadden ze van een hogere klas nou gedaan? Ze hadden een glas water op zijn bureau gezet met daar een Lego poppetje in.
Leraar is weer van school gegaan en volgens mij nooit meer terug gekomen. De schoolleiding toen was ziedend. De conrectoren van onder- en bovenbouw zijn een...nou ja...noem het maar een razzia begonnen om de daders te achterhalen. Dat is uiteindelijk ook gelukt, en die zijn per direct van school geschopt.
Was een heftige situatie die voor heel veel beroering heeft gezorgd toen. Sjonge, dat was alweer in '94/'95 volgens mij...de tijd gaat hard. Ben eigenlijk benieuwd wat er verder nog van die leraar terecht gekomen is..
Klote-actie was dat![]()
dat dusquote:Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef McFarmer het volgende:
[..]
volgens mij wel eens eerder gelezen op fok.. dat is gewoon niet grappig meer, dat is gewoon echt schofterig, asociaal, grof, respectloos en noem maar op
quote:Op maandag 17 september 2007 08:35 schreef vogelkooi het volgende:
Tampon's in rode limonade dopen en tegen het bord gooien.
Sjeezus, hoe haalt iemand het in z'n lege hoofdquote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
Dit verhaal heb ik al eens verteld, maar bij ons op school hebben ze een actie uitgehaald die gewoon ronduit te achterlijk was.
Wij hadden in de brugklas een Duits leraar. Tegen de zomer aan was hij met zijn gezin gaan zwemmen in een zwembad. Zijn zoontje is toen door een andere jongen te lang onder water gehouden, en hij verdronk. Die leraar is toen maanden niet op school geweest.
Op de dag dat ie terug kwam hadden wij daar het eerste uur les van, veel gepraat en zo blablabla. Toen kwam de kleine pauze, en wat hadden ze van een hogere klas nou gedaan? Ze hadden een glas water op zijn bureau gezet met daar een Lego poppetje in.
Leraar is weer van school gegaan en volgens mij nooit meer terug gekomen. De schoolleiding toen was ziedend. De conrectoren van onder- en bovenbouw zijn een...nou ja...noem het maar een razzia begonnen om de daders te achterhalen. Dat is uiteindelijk ook gelukt, en die zijn per direct van school geschopt.
Was een heftige situatie die voor heel veel beroering heeft gezorgd toen. Sjonge, dat was alweer in '94/'95 volgens mij...de tijd gaat hard. Ben eigenlijk benieuwd wat er verder nog van die leraar terecht gekomen is..
Klote-actie was dat![]()
Zo'n eikel was ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef unkki het volgende:
Damn, als ik zo hier alles lees was ik echt een schatje...
Heb m'n leraren enkel psychisch "geweld" aangedaan, maar dat was dan ook alles...![]()
sorryquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Kansloos topic.
Door jullie is er nu gebrek aan goed onderwijspersoneel.
Scherpquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja: een leraar die Duits geeft, is een leraar Duits, niet een Duitse leraar. Tenzij 'ie uit Duitsland komt dan. Het kan ook nog een Duitse leraar Duits zijn
.
zoals fags die iets komen melden waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:59 schreef koeii het volgende:
God, wat bestaan er toch een hoop trieste mensen als ik dit zo lees.
Tja, ach. Ik kan me onmogelijk indenken dat het grappig is om een leraar overspannen te maken of iemands tas in de fik steken .. Maja, ik zal daar wel te oud voor zijn ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
zoals fags die iets komen melden waar niemand op zit te wachten.
Da;s gewoon triestquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Krln het volgende:
bij Esthetiek in het middelbaar : waren toen nieuwe briefjes van 1000 fr (ben Belg) en die wou de leraar ons laten zien, omdat er iets artistiek ofzo opstond, dus hij geeft een briefje rond in de klas (hoe dom), toen het rond was lag er op het einde een muntstuk van 20frank , en hij boos, en niemand mocht weg voor het zijn geld terug had , bel gaat , iedereen staat gewoon op en loopt weg, was toen wel droog . Heel erg maar we zijn toen iets gaan eten met zn allen van dat geld *schaam
hij had geen gezag , wij waren wild en cool , helaas. ik ben nu wel opgegroeid tot een ongelofelijk goed mens hoor!quote:
Moest de klas huilen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het meegemaakt dat een combinatieklas van groep 7 & 8 een lerares huilend weggepest heeft. Toen de directeur daarna met een preek kwam scheet de klas wel 7 kleuren.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef bijdehand het volgende:
Moest de klas huilen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Krln het volgende:
bij Esthetiek in het middelbaar : waren toen nieuwe briefjes van 1000 fr (ben Belg) en die wou de leraar ons laten zien, omdat er iets artistiek ofzo opstond, dus hij geeft een briefje rond in de klas (hoe dom), toen het rond was lag er op het einde een muntstuk van 20frank , en hij boos, en niemand mocht weg voor het zijn geld terug had , bel gaat , iedereen staat gewoon op en loopt weg, was toen wel droog . Heel erg maar we zijn toen iets gaan eten met zn allen van dat geld *schaam
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's net die scene uit South Park waar de leraar drugs de klas laat rondgaan. Die is op het einde ook verdwenen
Het valt wel op, ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef NJlo het volgende:
Waarom zijn het toch altijd de Duits-leraren?
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.
Toen ie ze terug kreeg had ie er 3
Hmmm, waar doet me dit aandenken? Heb geloof ik dit verhaal al eerder gehoord en toen dezelfde quote geplaatst van bash:quote:Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.
Maja, als het echt gebeurd is, is het wel hilario.quote:<DaZE> at my school.. the cop from DARE passed around 3 joints to show everyone... and he said "if i dont get all three of these back this schools getting locked down and everyones getting searched till i find it.." and like 30 minutes later when everyone got to see 'em and they got passed back the cop had 4
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef koeii het volgende:
[..]
Hmmm, waar doet me dit aandenken? Heb geloof ik dit verhaal al eerder gehoord en toen dezelfde quote geplaatst van bash:
[..]
Maja, als het echt gebeurd is, is het wel hilario.
Oh wat jammer dat die ramen bij ons zo ielig smal zijn..quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef Yankee_One het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BwcbiWX-qvM
Super bekend al, maar mag niet ontbreken in het topic
Waar blijft het vervolgquote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef Yankee_One het volgende:
Hoe kan dit nou een havo-klas zijn? Er staat Grieks op het bord!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ken het.. Wiskundelehreres in de 3e.. Hadden we ook moeten doen XDquote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef yavanna het volgende:
Bij een inval lerares engels, ( die vre-se-lijk uit haar mond rook en dan ook nog de neiging had om heel dichtbij je te gaan staan en langdradig dingen uit te leggen, zodat je zowat verging door die monsterlijke lucht uit haar mond ) , van papier 'gasmakers' gemaakt en alle leerlingen deden die 'op'. Toen moest de lerares huilen en liep de klas uit. Achteraf wel triest, maar toen was het wel komisch.
3H hoef toch niet perse Havo te zijn. (3 A,B,C enz. kan ook).quote:Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef nickybol het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou een havo-klas zijn? Er staat Grieks op het bord!
Ik ben docent, ik kijk hier zodat ik weet wat leerlingen allemaal kunnen doen. Dan ben ik goed voorbereid!quote:
w8 maar tot je een kalibertje vladje op bezoek krijgtquote:Op donderdag 20 september 2007 17:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben docent, ik kijk hier zodat ik weet wat leerlingen allemaal kunnen doen. Dan ben ik goed voorbereid!![]()
Gelukkig zijn maar leerlingen tot nu toe altijd liefjes geweest!![]()
Ligt er ook wel beetje aan wat je geeft, VMBO vs VWO vs Basisschool..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben docent, ik kijk hier zodat ik weet wat leerlingen allemaal kunnen doen. Dan ben ik goed voorbereid!![]()
Gelukkig zijn maar leerlingen tot nu toe altijd liefjes geweest!![]()
Dat is wel stoer hoor...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
w8 maar tot je een kalibertje vladje op bezoek krijgt![]()
M'n ergste fratsen post ik hier nietawnt die gingen echt veel te ver
![]()
tja, ik zit hier nou eenmaal niet mn examen te maken ehquote:Op donderdag 20 september 2007 17:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat is wel stoer hoor...
Maar, kom maar langs, ik ben benieuwd!!
Nederlands kan ik jou in ieder geval wel bij leren....!
Yepp, heb je gelijk in. Geef nu en de afgelopen jaren havo les.. daarvoor vmbo basis-kader.. Tot nu toe geen grote verschillen betreft streken.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef NJlo het volgende:
[..]
Ligt er ook wel beetje aan wat je geeft, VMBO vs VWO vs Basisschool..
Vast..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
w8 maar tot je een kalibertje vladje op bezoek krijgt![]()
M'n ergste fratsen post ik hier nietawnt die gingen echt veel te ver
![]()
Tegen het plafond, boven de stoel van de kale leraar, die ff plassen was.quote:Op zondag 16 september 2007 18:17 schreef Grimm het volgende:
Grote prop wc papier nat gemaakt en tegen t bord gegooid.
Wat een rakkersquote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef miss-scofield het volgende:
Van de week hadden leerlingen mijn goede (grote) krijtjes omgeruild voor die dropschoolkrijtjes.
Ik had het gelukkig gezien... en er lag nog een iniminie stukje goed krijt.
Met dat kleine rotstukje begon ik dus mijn uitleg etc op het bord te schrijven. Die leerlingen begrepen er echt helemaal niets van, hoe kon ik nou schrijven met dat dropkrijt?!?!
Erg gelachen dus, ze werden met de minuut verbaasder.
Na een half uur, toch maar gezegd dat ik niet zo achterlijk ben als ze denken. De kids heel hard lachen, ze vonden het leuk dat ik er niet boos om werd. Vervolgens bracht één jochie keurig de goed, lange krijtjes terug naar mij.
Was erg leuk!
En zo zou het overal moeten gaan!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef miss-scofield het volgende:
Van de week hadden leerlingen mijn goede (grote) krijtjes omgeruild voor die dropschoolkrijtjes.
Met dat kleine rotstukje begon ik dus mijn uitleg etc op het bord te schrijven. Die leerlingen begrepen er echt helemaal niets van, hoe kon ik nou schrijven met dat dropkrijt?!?!
Erg gelachen dus, ze werden met de minuut verbaasder.
Na een half uur, toch maar gezegd dat ik niet zo achterlijk ben als ze denken. De kids heel hard lachen, ze vonden het leuk dat ik er niet boos om werd. Vervolgens bracht één jochie keurig de goed, lange krijtjes terug naar mij.
Was erg leuk!
Heeft er vrij weinig mee te maken. Je kunt geweldige VMBO-klassen hebben, godsgruwelijke ettertjes van het VWO en een leuke groep 8, maar een verschikkelijke groep 5.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef NJlo het volgende:
Ligt er ook wel beetje aan wat je geeft, VMBO vs VWO vs Basisschool..
Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zienquote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef miss-scofield het volgende:
Je heet toch niet toevallig Willem he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zien![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Dat is gewoon geniaalquote:Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Vmbo'ers...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef ibaneX het volgende:
klasgenoonts boek uit het raam gooien en hij ook nog lachen, drie trappen op en af. gooide ik hem weer uit het raam. en het boek van de leraar. Goeie ouwe tijd (economie: Kloten FTW)
Kijk dát zijn nou de leuke grappen. Je kwetst er niemand mee, maakt niks kapot.. de rest van wat ik hier lees is gewoon asociaal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Heeft er vrij weinig mee te maken. Je kunt geweldige VMBO-klassen hebben, godsgruwelijke ettertjes van het VWO en een leuke groep 8, maar een verschikkelijke groep 5.
[..]
Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zien![]()
Heb ook wel eens een leerling weggestuurd om het klassenboek te gaan halen (dat ik zélf al meegenomen had) en ben daarna met de klas één klaslokaal opgeschoven. Ach, wat geintjes utihalen kan geen kwaad. Het maakt het leven wat gezelliger
Nee, niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:58 schreef NJlo het volgende:
Je heet toch niet toevallig Willem he?
En ik maar denken..quote:Op zondag 30 september 2007 21:27 schreef bijdehand het volgende:
De stiften voor het bord verwisselen met permententeEn maar niet uitgeveegd krijgen
![]()
Ik las nog vandaag op FP een post van deze user, waar die zei dat de gevangenis 'geen pretje is, geloof me' :pquote:
Is heel simpel, je schrijft over het permanente heen met de niet permanente white board markers. Of je gebruikt een alcohol. Huppakéquote:
waarom quote je mij daarvoor?quote:Op zondag 30 september 2007 22:37 schreef RebornVampie het volgende:
[..]
Is heel simpel, je schrijft over het permanente heen met de niet permanente white board markers. Of je gebruikt een alcohol. Huppaké
Leuke grappenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Heeft er vrij weinig mee te maken. Je kunt geweldige VMBO-klassen hebben, godsgruwelijke ettertjes van het VWO en een leuke groep 8, maar een verschikkelijke groep 5.
[..]
Heb ook wel eens een leerling weggestuurd om het klassenboek te gaan halen (dat ik zélf al meegenomen had) en ben daarna met de klas één klaslokaal opgeschoven. Ach, wat geintjes utihalen kan geen kwaad. Het maakt het leven wat gezelliger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |