abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53226445
Toen de leraar even de klas uit was laxeermiddel in zijn koffie doen en ook heeft iemand uit mijn klas een keer een lekkere roggel in het kopje gedeponeerd.

Ik ga nog ff nadenken dan weet ik er nog wel een paar.
  zondag 16 september 2007 @ 20:56:48 #27
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53227969
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef Slilen het volgende:
Op mijn school gebeurt veel VMBO-Kader
Tassen van mede-leerlingen in de fik zetten
Met de hele klas hetzelfde werkstuk inleveren
Elke dag gevechten op shool
Met de hele klas een week niet komen opdagen
Met de hele klas leraren opwachten en onder gooien met eieren
Met een paar uit de klas gewoon mensen in de stad met eieren onder gooien
Alle wc's met van dat piepschuim balletjes volgooien en dan ook eromheen 1 meter hoog ofzo
Ik zal ff denken voor meer :')
Dat is gewoon kankertriest. Dat met de eieren ook.
When all else fails, you always have delusion.
pi_53227980
wij waren eigenlijk best vriendelijk geloof ik, enige was keertje een leraar die op weekend ging met 3e klassen ofzo opfokken dat we iets van m gejat zouden hebben wat hij dat weekend nodig had. (leraar was beetje neurotisch ofzo en ging elke rits en elk vakje van zn bagage doorzoeken om erachter te komen wat we gejat zouden hebben)
pi_53228934
Stiekem m'n huiswerk niet maken
Noodles
pi_53229391
Of dan hadden we een SO Engels en stond de hele klas die woordjes op 40% te kopieren in de bieb. En die biebmiep maar kijken Lerares Engels heeft er nooit wat van gezegd, terwijl het zo overduidelijk was

Kind was 24, moest anderhalf uur rijden en na een jaar ook weg.

We waren te erg
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_53231601
Gymnasium, dus vaak braaf..

Wel leuk was zo'n Duits-wijf in de 3e, elke keer dat ze omdraaide fluiten ofzo. Als ze niet omkeek allemaal neurien (kan je niet zien enzo) en heeeeel vaak met de hele klas op de tafels stampen en och zo puberaal "HU-HU-HU etc." roepen.

Ik kan me wel herinneren dat m'n Latijn EN Geschiedenis-lehrerin huilend de klas uit rende. Ze had een beetje iets weg van een eekhoorn. Dat was wel lol.

Filmpjes van een Duits-lehrer die dingen voor de musical die hij regisseerde voor deed op hyves zetten. Hij is overigens ook Nederlands Kampioen frikandellen eten.

Ohja, andere klas had in de koffie van weer een Duits mens gespuugd..

Ik ben leeg (;
pi_53231867
Iemand had de biologie-leraar nagetekend en daar was hij niet zo blij mee.

(zacht uitgedrukt)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53235849
pi_53236000
Tampon's in rode limonade dopen en tegen het bord gooien .
Fear is the grease of society.
pi_53238351
Ik was aanwezig.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_53239177
Ik was nooit zo'n kwajongen ofzo. Docenten irriteren gaf me geen kick ofzo. Ik kon wel sommige docenten irriteren door nooit een toelichting te geven bij mijn antwoorden. (Berekening o.i.d.)
Als het antwoord goed is mogen ze het officieel niet fout rekenen. Maar goed dat was de voornaamste reden om er uit gestuurd te worden. En dat gebeurde ook zelden.
  Moderator maandag 17 september 2007 @ 12:55:43 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_53241615
Dit verhaal heb ik al eens verteld, maar bij ons op school hebben ze een actie uitgehaald die gewoon ronduit te achterlijk was.

Wij hadden in de brugklas een Duits leraar. Tegen de zomer aan was hij met zijn gezin gaan zwemmen in een zwembad. Zijn zoontje is toen door een andere jongen te lang onder water gehouden, en hij verdronk. Die leraar is toen maanden niet op school geweest.

Op de dag dat ie terug kwam hadden wij daar het eerste uur les van, veel gepraat en zo blablabla. Toen kwam de kleine pauze, en wat hadden ze van een hogere klas nou gedaan? Ze hadden een glas water op zijn bureau gezet met daar een Lego poppetje in.

Leraar is weer van school gegaan en volgens mij nooit meer terug gekomen. De schoolleiding toen was ziedend. De conrectoren van onder- en bovenbouw zijn een...nou ja...noem het maar een razzia begonnen om de daders te achterhalen. Dat is uiteindelijk ook gelukt, en die zijn per direct van school geschopt.

Was een heftige situatie die voor heel veel beroering heeft gezorgd toen. Sjonge, dat was alweer in '94/'95 volgens mij...de tijd gaat hard. Ben eigenlijk benieuwd wat er verder nog van die leraar terecht gekomen is..

Klote-actie was dat
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 17 september 2007 @ 13:20:30 #38
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53242137
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:36 schreef Yankee_One het volgende:
Kasten voor de deur zetten zodat de docent er niet in of uit kon
Omg
quote:
Klote-actie was dat
... Zoiets doe je toch niet.
There is no rehab for stupidity.
pi_53244411
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
Klote-actie was dat
Tja, hoe haal je die actie in je hoofd..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53244655
Bij biologie (of verzorging of één of ander vaag vak) was een keer een invaldocent. Nu was dat net de les seksuele voorlichting waarbij hij een condoom om een bezemsteel moest doen. In het lokaal was achterin een wasbak en één persoon kwam op het puberale idee om het putje te verstoppen met papier en de kraan aan te zetten. Dus halverwege de les stroomde het water over de lokaalvloer. Die docent is daarna overspannen weggegaan.
pi_53244816
quote:
Dit verhaal heb ik al eens verteld, maar bij ons op school hebben ze een actie uitgehaald die gewoon ronduit te achterlijk was.

Wij hadden in de brugklas een Duits leraar. Tegen de zomer aan was hij met zijn gezin gaan zwemmen in een zwembad. Zijn zoontje is toen door een andere jongen te lang onder water gehouden, en hij verdronk. Die leraar is toen maanden niet op school geweest.

Op de dag dat ie terug kwam hadden wij daar het eerste uur les van, veel gepraat en zo blablabla. Toen kwam de kleine pauze, en wat hadden ze van een hogere klas nou gedaan? Ze hadden een glas water op zijn bureau gezet met daar een Lego poppetje in.

Leraar is weer van school gegaan en volgens mij nooit meer terug gekomen. De schoolleiding toen was ziedend. De conrectoren van onder- en bovenbouw zijn een...nou ja...noem het maar een razzia begonnen om de daders te achterhalen. Dat is uiteindelijk ook gelukt, en die zijn per direct van school geschopt.

Was een heftige situatie die voor heel veel beroering heeft gezorgd toen. Sjonge, dat was alweer in '94/'95 volgens mij...de tijd gaat hard. Ben eigenlijk benieuwd wat er verder nog van die leraar terecht gekomen is..

Klote-actie was dat
volgens mij wel eens eerder gelezen op fok.. dat is gewoon niet grappig meer, dat is gewoon echt schofterig, asociaal, grof, respectloos en noem maar op
The only thing to fear, is running out of beer!
  maandag 17 september 2007 @ 16:21:22 #42
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53246626
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef McFarmer het volgende:

[..]

volgens mij wel eens eerder gelezen op fok.. dat is gewoon niet grappig meer, dat is gewoon echt schofterig, asociaal, grof, respectloos en noem maar op
dat dus
wat een teringstreek
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_53246753
Wij hebben wel eens een tafel op de kop op een andere tafel gezet, en in dat ijzer van die tafels zitten altijd gaatjes.. daar hebben we een brandende sigaret ingegooid. Komt de leraar terug in de klas;

"Meneer mijn tafel rookt "
Die man meteen een emmer water pakken en proberen water in die gaatjes te krijgen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_53246775
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:35 schreef vogelkooi het volgende:
Tampon's in rode limonade dopen en tegen het bord gooien .
Brutal. Fucking. Metal.
pi_53246825
Damn, als ik zo hier alles lees was ik echt een schatje...

Heb m'n leraren enkel psychisch "geweld" aangedaan, maar dat was dan ook alles...
  Moderator / Redactie FP maandag 17 september 2007 @ 16:29:49 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_53246834
quote:

Klote-actie was dat
Sjeezus, hoe haalt iemand het in z'n lege hoofd
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_53246856
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:29 schreef unkki het volgende:
Damn, als ik zo hier alles lees was ik echt een schatje...

Heb m'n leraren enkel psychisch "geweld" aangedaan, maar dat was dan ook alles...
Zo'n eikel was ik ook
Brutal. Fucking. Metal.
pi_53256136
Ohja, krijtjes en veegborstels tegen het bord aangooien als de docent aan het schrijven is
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_53258002
Wat kan een puber zich misdragen zeggen omg
Wat een kutbaan heb je eigenlijk als je op een middelbare school werkt waar pubers hun best doen om zich te misdragen en vervolgens op fok gaan opscheppen, hahaha

Ik heb ooit eens een inval lerares in de maling genomen door heel misselijk en net iets te hard tegen mijn vriendin te zeggen dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn, ze hoorde het (wat dus ook de bedoeling was) en vervolgens rende ik met mijn hand voor mijn mond de klas uit om te kotsen een sigaretje te roken.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_53258065
Op mijn scchool was ooit een warme drol gedraaid op de stoel van - jawel hoor - de Duite leraar.
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')