Vast..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
w8 maar tot je een kalibertje vladje op bezoek krijgt![]()
M'n ergste fratsen post ik hier nietawnt die gingen echt veel te ver
![]()
Tegen het plafond, boven de stoel van de kale leraar, die ff plassen was.quote:Op zondag 16 september 2007 18:17 schreef Grimm het volgende:
Grote prop wc papier nat gemaakt en tegen t bord gegooid.
Wat een rakkersquote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef miss-scofield het volgende:
Van de week hadden leerlingen mijn goede (grote) krijtjes omgeruild voor die dropschoolkrijtjes.
Ik had het gelukkig gezien... en er lag nog een iniminie stukje goed krijt.
Met dat kleine rotstukje begon ik dus mijn uitleg etc op het bord te schrijven. Die leerlingen begrepen er echt helemaal niets van, hoe kon ik nou schrijven met dat dropkrijt?!?!
Erg gelachen dus, ze werden met de minuut verbaasder.
Na een half uur, toch maar gezegd dat ik niet zo achterlijk ben als ze denken. De kids heel hard lachen, ze vonden het leuk dat ik er niet boos om werd. Vervolgens bracht één jochie keurig de goed, lange krijtjes terug naar mij.
Was erg leuk!
En zo zou het overal moeten gaan!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef miss-scofield het volgende:
Van de week hadden leerlingen mijn goede (grote) krijtjes omgeruild voor die dropschoolkrijtjes.
Met dat kleine rotstukje begon ik dus mijn uitleg etc op het bord te schrijven. Die leerlingen begrepen er echt helemaal niets van, hoe kon ik nou schrijven met dat dropkrijt?!?!
Erg gelachen dus, ze werden met de minuut verbaasder.
Na een half uur, toch maar gezegd dat ik niet zo achterlijk ben als ze denken. De kids heel hard lachen, ze vonden het leuk dat ik er niet boos om werd. Vervolgens bracht één jochie keurig de goed, lange krijtjes terug naar mij.
Was erg leuk!
Heeft er vrij weinig mee te maken. Je kunt geweldige VMBO-klassen hebben, godsgruwelijke ettertjes van het VWO en een leuke groep 8, maar een verschikkelijke groep 5.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef NJlo het volgende:
Ligt er ook wel beetje aan wat je geeft, VMBO vs VWO vs Basisschool..
Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zienquote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef miss-scofield het volgende:
Je heet toch niet toevallig Willem he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zien![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.
Toen ie ze terug kreeg had ie er 3
Dat is gewoon geniaalquote:Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.
Toen ie ze terug kreeg had ie er 3
Vmbo'ers...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef ibaneX het volgende:
klasgenoonts boek uit het raam gooien en hij ook nog lachen, drie trappen op en af. gooide ik hem weer uit het raam. en het boek van de leraar. Goeie ouwe tijd (economie: Kloten FTW)
Kijk dát zijn nou de leuke grappen. Je kwetst er niemand mee, maakt niks kapot.. de rest van wat ik hier lees is gewoon asociaal.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Heeft er vrij weinig mee te maken. Je kunt geweldige VMBO-klassen hebben, godsgruwelijke ettertjes van het VWO en een leuke groep 8, maar een verschikkelijke groep 5.
[..]
Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zien![]()
Heb ook wel eens een leerling weggestuurd om het klassenboek te gaan halen (dat ik zélf al meegenomen had) en ben daarna met de klas één klaslokaal opgeschoven. Ach, wat geintjes utihalen kan geen kwaad. Het maakt het leven wat gezelliger
Nee, niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:58 schreef NJlo het volgende:
Je heet toch niet toevallig Willem he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |