abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53332071
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:09 schreef VlaDje het volgende:

[..]

w8 maar tot je een kalibertje vladje op bezoek krijgt

M'n ergste fratsen post ik hier niet awnt die gingen echt veel te ver
Vast..

Als het echt zo erg is, is het vast vermakelik genoeg voor een kloontje (:
pi_53332072
we hadden ook altijd een half dove kerel voor levensbeschouwing. Als je iets zij wist ie niet waar het geluid vandaan kwam
Als ie dan effe niet keek, vet hard door de klas KANKERLIJER. kijkt ie om wist ie niet waar t vandaan kwam. haha na een tijdje reageerde ie er niet eens meer op
0023
  donderdag 20 september 2007 @ 17:35:27 #103
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_53332568
Oud leraar vertelde een verhaal over hoe hij bij een oud leraar wat had geflikt met een tafel die op een verhoging stond, zoals in dat klaslokaal.

Hadden we als klas besloten hetzelfde geintje uit te voeren met hem. En zo dus de tafel van de leraar die op een verhoging stond zo neergezet dat ie zou vallen als die em maar een beetje zou aanraken bij wijze van. Hadden we geen rekening mee gehouden dat de leraar de tafel zou vasthouden en mee naar voren zou vliegen van de verhoging af.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_53332872
Tafels in brand steken, Foodfights houden, Leraren wegpesten dat soort dingen allemaal.
pi_53332939
Wij hadden in groep 6 allemaal punaises en naalden op de stoel gelegd. Leraar alleen te slim dus ziet 't in z'n ooghoeken, gaat ie meespelen .

Dus net niet gaan zitten en heel hard "aaaaaaaauuuuuuuuwwwwww" roepen. Wij kijken .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53333233
Ohja, tafelbladen losschroeven en deze perongeluk van je tafel af laten flikkeren en kijken naar de docent: HUH WTF
Leuk om die reactie van de leraar te zien
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_53333545
ben wel een aantal keren de klas uitgestuurd, voor wat ouwehoeren in de klas. we hadden een keer allemaal vliegtuigjes gevouwen en dat tegelijk door de klas heengooien, die leraar had het niet meer. Op de Mavo hadden we ook koken het eerste jaar, was met onze klas vrijwel onmogelijk, vloer was spekglad van de boter, werd met eten gegooid en gang stond blauw van de rook dus dat was na een aantal lessen ook gebeurd. Met tekenen werd er ook door bijna niemand serieus gedaan, dus hebben we vaak na moeten blijven, tekenlerares kon de klas vaak niet aan en dan kwam de rector weer langs de klas toe te spreken. We hebben ons een keer met de hele klas verstopt achter een grote kast int scheikundelokaal, leraar kwam binnen, begreep er niks van. En dan allemaal tevoorschijn komen, de leraar kon dat niet waarderen
pi_53341713
Van de week hadden leerlingen mijn goede (grote) krijtjes omgeruild voor die dropschoolkrijtjes.
Ik had het gelukkig gezien... en er lag nog een iniminie stukje goed krijt.
Met dat kleine rotstukje begon ik dus mijn uitleg etc op het bord te schrijven. Die leerlingen begrepen er echt helemaal niets van, hoe kon ik nou schrijven met dat dropkrijt?!?!
Erg gelachen dus, ze werden met de minuut verbaasder.

Na een half uur, toch maar gezegd dat ik niet zo achterlijk ben als ze denken. De kids heel hard lachen, ze vonden het leuk dat ik er niet boos om werd. Vervolgens bracht één jochie keurig de goed, lange krijtjes terug naar mij.

Was erg leuk!
I ♥ PB
pi_53341746
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:17 schreef Grimm het volgende:

Grote prop wc papier nat gemaakt en tegen t bord gegooid.
Tegen het plafond, boven de stoel van de kale leraar, die ff plassen was.
pi_53361291
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef miss-scofield het volgende:
Van de week hadden leerlingen mijn goede (grote) krijtjes omgeruild voor die dropschoolkrijtjes.
Met dat kleine rotstukje begon ik dus mijn uitleg etc op het bord te schrijven. Die leerlingen begrepen er echt helemaal niets van, hoe kon ik nou schrijven met dat dropkrijt?!?!

Na een half uur, toch maar gezegd dat ik niet zo achterlijk ben als ze denken. De kids heel hard lachen, ze vonden het leuk dat ik er niet boos om werd. Vervolgens bracht één jochie keurig de goed, lange krijtjes terug naar mij.

Was erg leuk!
Wat een rakkers
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 september 2007 @ 17:16:58 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_53570828
quote:

Was erg leuk!
En zo zou het overal moeten gaan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:32:15 #112
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_53573772
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef NJlo het volgende:
Ligt er ook wel beetje aan wat je geeft, VMBO vs VWO vs Basisschool..
Heeft er vrij weinig mee te maken. Je kunt geweldige VMBO-klassen hebben, godsgruwelijke ettertjes van het VWO en een leuke groep 8, maar een verschikkelijke groep 5.
quote:
Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zien

Heb ook wel eens een leerling weggestuurd om het klassenboek te gaan halen (dat ik zélf al meegenomen had) en ben daarna met de klas één klaslokaal opgeschoven. Ach, wat geintjes utihalen kan geen kwaad. Het maakt het leven wat gezelliger

[ Bericht 32% gewijzigd door Baba-O-Riley op 29-09-2007 19:37:42 ]
.
pi_53575846
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:

Ik deed het juist andersom. Ik had zelf een keer snoepkrijtjes meegenomen en die voor de les in het krijtbakje gelegd. Ik schreef met een gewoon krijtje, en tijdens de uitleg zei ik iets in de geest van: "Trouwens, jullie weten toch dat krijtjes gemaakt zijn van kalk he, da's af en toe best lekker". Dus ik pakte zo'n snoepkrijtje en at het op. Je had de gezichten van die kinderen moeten zien
Je heet toch niet toevallig Willem he?
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:14:37 #114
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53576271
Met een windbuks in de kantine geschoten (niet op mensen).

En we hadden een leraar die altijd maar truien van hetzelfde merk aanhad (logo). Toen zijn we een keer met z'n allen in de klas gaan zitten met iedereen een geeltje op onze shirts geplakt met dezelfde logotekst.
En hee - verrassing - de volgende dag had ie wat anders aan.

[ Bericht 16% gewijzigd door gebrokenglas op 29-09-2007 21:20:37 ]
How can I make this topic about me?
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:22:32 #115
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53576500
quote:
Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.

Toen ie ze terug kreeg had ie er 3
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53576599
quote:
Op woensdag 19 september 2007 01:02 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.

Toen ie ze terug kreeg had ie er 3
Dat is gewoon geniaal
Brutal. Fucking. Metal.
pi_53577008
klasgenoonts boek uit het raam gooien en hij ook nog lachen, drie trappen op en af. gooide ik hem weer uit het raam. en het boek van de leraar. Goeie ouwe tijd (economie: Kloten FTW )
pi_53580588
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef ibaneX het volgende:
klasgenoonts boek uit het raam gooien en hij ook nog lachen, drie trappen op en af. gooide ik hem weer uit het raam. en het boek van de leraar. Goeie ouwe tijd (economie: Kloten FTW )
Vmbo'ers...
pi_53580724
Ramen open doen van je lokaal waar je na de pauze weer les in hebt, en in de pauze rookbommen erin gooien.

Lerares met M&M's bekogelen wanneer ze met haar rug naar de klas stond.

Eerder dan de lerares in de klas zijn en alle tafels en stoelen overhoop gooien.

Met handenarbeid de muur vol met klei gooien, uiteindelijk kregen we 2 weken blokweek en moesten we muur wit verven.

Chocomel van de 3e verdieping naar beneden gooien waar leerlingen liepen.

Dit is wat ik er nog van kan herinneren.
Who the fuck is Fcuker?
pi_53580732
dubbelpost sry
Who the fuck is Fcuker?
pi_53581810
Mijn zusje had eens de zwarte schuimrubberen hoesjes van haar oordopjes gehaald en op tafel gelegd. Lerares tekenen komt aangelopen, zegt 'Oh lekker, dropjes' en steekt het schuimrubberen dopje in d'r mond...
pi_53581855
Niets bijzonders eigenlijk! Wel kregen we in de 2e een nieuwe economiedocent. Ik had die dag een oude Break Out in mijn tas zitten en hij bleek er dus naak in hebben gestaan. Drie dagen later hing de hele school vol kopietjes en een maandje daarna is hij huilend de klas uit gerend. En postbode geworden.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 30 september 2007 @ 09:24:31 #123
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_53583307
laatste wraakactie op de mavo

frietbakje gevult met warmwater, daarin een haring gedaan... op het systeemplafond
en maar afvragen waar de stank vandaan kwam.

Heeft geloof ik nog nieuw vloerbedekking opgeleverd
Starbucks, waar blijf je
pi_53583485
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]

Heeft er vrij weinig mee te maken. Je kunt geweldige VMBO-klassen hebben, godsgruwelijke ettertjes van het VWO en een leuke groep 8, maar een verschikkelijke groep 5.
[..]

Heb ook wel eens een leerling weggestuurd om het klassenboek te gaan halen (dat ik zélf al meegenomen had) en ben daarna met de klas één klaslokaal opgeschoven. Ach, wat geintjes utihalen kan geen kwaad. Het maakt het leven wat gezelliger
Kijk dát zijn nou de leuke grappen. Je kwetst er niemand mee, maakt niks kapot.. de rest van wat ik hier lees is gewoon asociaal.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 30 september 2007 @ 13:29:58 #125
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_53587436
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:58 schreef NJlo het volgende:
Je heet toch niet toevallig Willem he?
Nee, niet dat ik weet.

[ Bericht 45% gewijzigd door Baba-O-Riley op 30-09-2007 14:32:31 ]
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties