sorryquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Kansloos topic.
Door jullie is er nu gebrek aan goed onderwijspersoneel.
Scherpquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja: een leraar die Duits geeft, is een leraar Duits, niet een Duitse leraar. Tenzij 'ie uit Duitsland komt dan. Het kan ook nog een Duitse leraar Duits zijn
.
zoals fags die iets komen melden waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:59 schreef koeii het volgende:
God, wat bestaan er toch een hoop trieste mensen als ik dit zo lees.
Tja, ach. Ik kan me onmogelijk indenken dat het grappig is om een leraar overspannen te maken of iemands tas in de fik steken .. Maja, ik zal daar wel te oud voor zijn ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
zoals fags die iets komen melden waar niemand op zit te wachten.
Da;s gewoon triestquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Krln het volgende:
bij Esthetiek in het middelbaar : waren toen nieuwe briefjes van 1000 fr (ben Belg) en die wou de leraar ons laten zien, omdat er iets artistiek ofzo opstond, dus hij geeft een briefje rond in de klas (hoe dom), toen het rond was lag er op het einde een muntstuk van 20frank , en hij boos, en niemand mocht weg voor het zijn geld terug had , bel gaat , iedereen staat gewoon op en loopt weg, was toen wel droog . Heel erg maar we zijn toen iets gaan eten met zn allen van dat geld *schaam
hij had geen gezag , wij waren wild en cool , helaas. ik ben nu wel opgegroeid tot een ongelofelijk goed mens hoor!quote:
Moest de klas huilen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het meegemaakt dat een combinatieklas van groep 7 & 8 een lerares huilend weggepest heeft. Toen de directeur daarna met een preek kwam scheet de klas wel 7 kleuren.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef bijdehand het volgende:
Moest de klas huilen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Krln het volgende:
bij Esthetiek in het middelbaar : waren toen nieuwe briefjes van 1000 fr (ben Belg) en die wou de leraar ons laten zien, omdat er iets artistiek ofzo opstond, dus hij geeft een briefje rond in de klas (hoe dom), toen het rond was lag er op het einde een muntstuk van 20frank , en hij boos, en niemand mocht weg voor het zijn geld terug had , bel gaat , iedereen staat gewoon op en loopt weg, was toen wel droog . Heel erg maar we zijn toen iets gaan eten met zn allen van dat geld *schaam
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's net die scene uit South Park waar de leraar drugs de klas laat rondgaan. Die is op het einde ook verdwenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |