abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2007 @ 22:45:25 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53258096
Kansloos topic .

Door jullie is er nu gebrek aan goed onderwijspersoneel.

Oh ja: een leraar die Duits geeft, is een leraar Duits, niet een Duitse leraar . Tenzij 'ie uit Duitsland komt dan. Het kan ook nog een Duitse leraar Duits zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_53258162
Nou gaat het komen..

Als een leraar zich omdraait de hele tijd flauwe grapjes en geluidjes maken.

Als leraren grapjes maken keihard 'niet grappig' roepen.

Les compleet verstoren en met pinda's op de leraar gooien (altijd goed)

Broodje kipkerrie tussen vier tafels klemmen en er met ze vieren op meppen (een van ons sloeg hem zo hard kapot dat de kipkerrie door de klas vloeg).. Altijd geweldig!
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  maandag 17 september 2007 @ 22:47:45 #53
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_53258169
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Kansloos topic .

Door jullie is er nu gebrek aan goed onderwijspersoneel.
sorry
  maandag 17 september 2007 @ 22:51:44 #54
177619 Duvel86
pi_53258291
Trouwens..klasgenootje had zo'n cheap-ass laserpen uit Spanje..kon je van die frame'pjes voorschroeven. 1 daarvan bevatte de tekst "i love you" en dat werd dan geprojecteerd op hetgeen waar je op scheen. Waar ging duvel op schijnen..jawel: de ballen van de leraar. En hij zag t...omfg wat werd die vent boos.

numero 2: Stoeien met n klasgenoot, hem de klas uitgeflikkerd en ik quasi-grappig de deur dichthouden, er wordt als een gek aan die deur getrokken dus ik laat hem los..wie zie ik daar achterstevoren de gang in vliegen..jawel: meneer Hoffman van geschiedenis . Ik wist niet of ik nou moest lachen of janken op dat moment.

Waren weer leuke strafmiddagen.
pi_53259935
Mijn leraar duits heette Schaap van de achternaam. Renden dus heel vaak scholieren blatend langs z'n lokaal als wij les hadden
pi_53265844
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja: een leraar die Duits geeft, is een leraar Duits, niet een Duitse leraar . Tenzij 'ie uit Duitsland komt dan. Het kan ook nog een Duitse leraar Duits zijn .
Scherp
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53266815
Hier zitten wel grappige dingen tussen
pi_53267055
God, wat bestaan er toch een hoop trieste mensen als ik dit zo lees.
Dus toch .
pi_53267114
Met een langwerpige balon als enorme dildo achter de leraar engels gestaan die iets aan iemand aan het uitleggen was..

Foto's daarvan hebben we toen door de hele school gehangen..

Toen moest de hele klas een opdracht over respect gaan schrijven... Nooit gebeurt overigens..

(de leraar engels vond het wel grappig, de directie niet)
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:08:42 #60
177619 Duvel86
pi_53267266
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:59 schreef koeii het volgende:
God, wat bestaan er toch een hoop trieste mensen als ik dit zo lees.
zoals fags die iets komen melden waar niemand op zit te wachten.
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:44:15 #61
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_53267998
Botje voor botje het skelet uit het biologielokaal gesmokkeld
Onder corveedienst uitkomen door de bezem te breken en daarna te melden dat ie kapot was
Diepvrieserwten!
Poepspray
Bij biologieproef met tuinkers aankomen met ananassen, bananen, meloenen etc als eindproduct
De zwakke punten uitbuiten van leraren tot ze overspannen thuis zaten.
De zwakke punten uitbuiten van de vervangers van leraren tot ze overspannen thuis zaten.
Het jaar afsluiten met een 7 door gebrek aan leraren/vervangers
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:37:27 #62
126620 Krln
Belg in Breda
pi_53273456
bij Esthetiek in het middelbaar : waren toen nieuwe briefjes van 1000 fr (ben Belg) en die wou de leraar ons laten zien, omdat er iets artistiek ofzo opstond, dus hij geeft een briefje rond in de klas (hoe dom), toen het rond was lag er op het einde een muntstuk van 20frank , en hij boos, en niemand mocht weg voor het zijn geld terug had , bel gaat , iedereen staat gewoon op en loopt weg, was toen wel droog . Heel erg maar we zijn toen iets gaan eten met zn allen van dat geld *schaam
pi_53273491
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:08 schreef Duvel86 het volgende:

[..]

zoals fags die iets komen melden waar niemand op zit te wachten.
Tja, ach. Ik kan me onmogelijk indenken dat het grappig is om een leraar overspannen te maken of iemands tas in de fik steken .. Maja, ik zal daar wel te oud voor zijn ofzo.
Dus toch .
pi_53276120
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Krln het volgende:
bij Esthetiek in het middelbaar : waren toen nieuwe briefjes van 1000 fr (ben Belg) en die wou de leraar ons laten zien, omdat er iets artistiek ofzo opstond, dus hij geeft een briefje rond in de klas (hoe dom), toen het rond was lag er op het einde een muntstuk van 20frank , en hij boos, en niemand mocht weg voor het zijn geld terug had , bel gaat , iedereen staat gewoon op en loopt weg, was toen wel droog . Heel erg maar we zijn toen iets gaan eten met zn allen van dat geld *schaam
Da;s gewoon triest
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:29:50 #65
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53278453
Nog best grappige dingen hierzo.
Go bananas!
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:53:02 #66
126620 Krln
Belg in Breda
pi_53279202
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Da;s gewoon triest
hij had geen gezag , wij waren wild en cool , helaas. ik ben nu wel opgegroeid tot een ongelofelijk goed mens hoor!
pi_53280491
Tijdens een proefwerk vinger opsteken zodat de leraar komt kijken, vervolgens een hele domme vraag stellen, en tijdens het teruglopen van de leraar ruim 10 seconden de tijd hebben om de antwoorden van de buurman te bestuderen .

Een universele afstandbediening meenemen en tijdens een oefenluistertoets het geluid ineens afzetten. Blonde lerares (Duits ) had geen flauw idee hoe dat kwam. Dat zo'n 5x herhalen .

Ik heb het meegemaakt dat een combinatieklas van groep 7 & 8 een lerares huilend weggepest heeft. Toen de directeur daarna met een preek kwam scheet de klas wel 7 kleuren .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53280982
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het meegemaakt dat een combinatieklas van groep 7 & 8 een lerares huilend weggepest heeft. Toen de directeur daarna met een preek kwam scheet de klas wel 7 kleuren .
Moest de klas huilen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53281238
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef bijdehand het volgende:
Moest de klas huilen?
? Als reactie moesten de daders wel huilen ja. Anderen (waaronder ik) werden wat bleekjes . De directeur werd vooral rood, heel rood .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53285025
Met tafels overgooien als de lerares (Duits ) weg was.
pi_53286225
Oh ja, in de 3e had ik een Duits leraar die totaal geen controle had en daarom ook niet op durfde te treden.

Dus zat je een SO te maken met de tas op de stoel naast je met het boek open erin.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_53286315
Waarom zijn het toch altijd de Duits-leraren?
pi_53286448
Diezelfde Duits leraar was voor de 2e keer vader geworden. Hij een foto meenemen en een gast uit de klas roepen: "hmm best lelijk kind"

Dan ga je weer te ver
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  Donald Duck held dinsdag 18 september 2007 @ 22:50:36 #74
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53286511
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:37 schreef Krln het volgende:

Da's net die scene uit South Park waar de leraar drugs de klas laat rondgaan. Die is op het einde ook verdwenen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_53290105
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Da's net die scene uit South Park waar de leraar drugs de klas laat rondgaan. Die is op het einde ook verdwenen
Bij ons op de middelbare (Mavo) kwam toen zo'n drugs-voorlichtings figuur langs, die had 2 joints bij zich om te laten zien aan iedereen.
Joints doorgeven door de klas, hij waarschuwen dat als ie ze niet terug kreeg dat dan niemand de klas uit mocht voor ie ze weer had enz.

Toen ie ze terug kreeg had ie er 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')